Hakutulokset

  1. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Hei, pistämpä gallupin pystyyn :D Kellä teillä on koiria niin minkäsmoisia ? Ja millasissa taloissa/asunnoissa asutte ? Itellä tosiaan tuo sakemannicollie coctaili 4vee. Jonka pitämistä pitää miettiä todenteolla ku on vähä ei lapsiystävällinen kaveri :( Ettei vaan mitään riskejä ota. En...
  2. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Samma här, kotona vietellään tää päivä ku eilen oli tosiaan niin heikko olo ja aattelin etten vetkuta aamuun töihin soittoo. Kyllähän tuo äskenki etoi mut pakolla vähä leipää suuhun et pääsee koiran kaa ulos. Isot halitukset teille keskenmenon kokeneille!! Mulla vasta ens torstaina se...
  3. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Miss Bamselle suuret osantotot! :hug: Tää kävi nyt illalla kahtoo kummityttöö 3v :) Voi meinas tippa tulla linssiin ku se sano et on ollu ikävä ja tuli niin syliin makaa ja halasi vain :heart: Mulla on nyt joku extra paha olo iskeny takas. Luulin jo et ne ajat on ohi niin PYH. :( Eilen...
  4. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Ihanaa! Sain tänään osteltua jouluhajoja kummimuksulle ja ystävän muksulle. Pelin ja toiselle Hellokitty säkkituolin <3 Ja koiralle ihanan Best Frindin "talvitakin". Vähän se oli lepee ku koe ulkoilutettiin takkia illalla :D :D Kovilla pakkasilla sitten vasta käyttöön. Ja sain askarreltua lisää...
  5. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Holaa! :D Käytiinpä kattoo tuossa Harry Potter viimenen part one, ihan jees. Oon lukenu kyllä kirjanakin jo että ei mitään ylläreitä tullu. Mä oon tässä päivän pitäny mykkäkoulua tuolle ukolle..suvaitsi se sentään saapua yöllä tänne. Mut aamulla sitten olin nalkuttava paska. Tosi mieltä...
  6. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heips :) Ja teretulemast joukkoomme Tessism ! :) Mulla on ollu maailman ankein päivä :( Pitäny monet itkutki tirauttaa. Heräsin siihen ku oli ihan jumalaton migreeni :mad: Ei muuta ku panadolia nassuun ja samontein ulos. Onneks tuo ukkeli pikapissatti koiran ennenku lähti omille...
  7. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heippa! Alkupainosta mulla oli jotain 57,5 kotona, neuvolassa enemmän vaatteet päällä ja päivällä. Nyt on kotona aamulla 58,jotain. Et pikkasen noussu. Painoindeksi 20.1. Oon 170 cm pitkä. Tosi hienoo et mmilia pääsi sinne ultraan nyt ku huoletti <3 Ja et kaikki oli hyvin. Mullakin on...
  8. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta!! Calumet saapihan sitä udella. Hurttimusrakkimus on saksanpaimenkoiran ja collien sekoitus.. 4 vuotias kastroitu uros. Pitääpä koittaa tuota korkokenkäilyä. ihan tajuton kipu..ja just tuossa notkossa. Vielä tää ja huominen töitä ja sitten vkonloppuvapaa!! <3
  9. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Iltoja! :) Nyt mä sain kerrottua äipälle vihdoin ja viimein, tänään 10+5 menossa. Se oli ihan innoissaan ja aikoi ehtiä minua esittävän ultra kuvan ja sanoi et ottaa sitten vaavia hoitoon :) Ihanaa! Kivi putos sydämeltä. Mun on pakko jaksaa liikkua melkeen entisten menojen mukaan ku tuo...
  10. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta! Työpäivä ois taasen edessä päin. Aamukahvit ja lenkki piristää ku koputus tekemään kumpaakin :D Kävin eilen kattelee uusia vaatteita, ihan tavan h&m ostin pari pitkää joustavaa villapaitaa ja veromodasta semmosen napitettavan tunikan, sekin varmaan aika pitkään mahtuu päälle...
  11. Tinsku86

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Kah, enpä edes ite ajatellu asiaa niin mut nyt on vain MASSU kuva esillä :)
  12. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1046009-masukuvia-alkupuoliskolta-eli-raskausviikkoon-20-asti/sivu41.html Tuolla olisi masukuvia! :)
  13. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heipähei! Latasin minun massulista kuvia tuonne kuvaketjuun, käykääpä tytöt vilkasee. Sit vertailin 5.11 otettua kuvaa tähän niin selkee kasvu ja maha kuin noussu ylöspäin :) muotoja kattokaas! :D Olo on ihan hirvee; rytmihäiriöt alkoi aamulla (vaikka olikin nyt vaan 4 päivän työputki)...
  14. Tinsku86

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä minun massunen 10+2 tai 10+4, ultrassa parin päivän heitto.
  15. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Heipsansaa! :) Täällä nyt pitkästä aikaa eka työilta takana, yhesti meinas yökki tulla ku meinas vähä peeaska haista. Mut onneks meni sit ohi..se nimittäin tuppaa haisee joka päivä. Vähä meinas myös huono olo tulla ku ei millään kerenny syömään mut sit ku sai tankattua niin helpotti :)...
  16. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta!! Mää kävin nyt aamulla siellä ultrassa, ja siellähän se pikkuinen köllötteli ja sydän jumputti hurjasti. Kovasti lääkäri onnitteli! :heart: Sen mukaan ois nyt 9+6 ja pituutta vaavelilla hurjat 28,6mm :D (Omien laskujen mukaan 9+4) Kylläpä nyt helpotti. Nyt mä vasta ihan...
  17. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Iltoja Ladyt ;) Mä oon ihan hermoraunio, huomen aamulla EKA ULTRA Ja mua jännittää/pelottaa ihan sikana, tuntuu et sydän tulee rinnasta ulos. Onneks jo 8:20.. jospa mä selviän ja jospa siellä masussa ois pieni ihmisen alku. Hermostuspäissäni ostelin satasella Anttilasta kaikkee :D Uusia...
  18. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Kadonneen naurun metsästys oli aivan mahtavaa stand uppia, nyt on elinikä pidentyny muutamalla vuodella ja vatsalihaksetki sai kehitystä :D Paha olokin iski onneks sen jälkeen. Kotona oli ennen hirmu tankkaus ja nyt täytyy taas tankata. Ainiin, mulla on tuon tupakoinnin lopetuksen kaa ollu...
  19. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta! ihan aiheesta sitten kyllä nyt jäin saikulle, koko eilisen illan ihan kaamee olo. Nakkeja koitin mutustaa että jotain sais alas ja sit torttuja ku leivoin ne eilen, ettei mee hukkaan :D Nytkin kaamee olo, ihan krapulamainen. Pitäs aamupalaa rueta syömään ja sitten lähtee taas...
  20. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Sadepäivää Sain tänään itteni lääkäriin kun kaveri "painosti" et pitää mennä oman ja vauvan takia :) Kiitos siis!! =) Rytmihäiriöistä puheltiin ja työpaikan stressi ilmapiiristä ja öklö olosta! Laittoi kiireellisen lähetteen verikokeisiin ettei oo suolat sun muut menny sekasin ja EKG...

Yhteistyössä