Hakutulokset

  1. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Pyyter-2 Mää en oo käyny vielä ultrassa, nyt viikkoja 8+4 Ultra ois ens tiistaina, eli 9.11. Otin sen heti aamuksi ettei tarvi koko päivää jännittää!! Ja toivotaan että sielä on kaikki hyvin :heart: Ilta meni kaverilla, syötiin torttuja ja valkosipulivoipatonkeja ja pikku rinsessa touhuili...
  2. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Jessi75 Mä oon töissä vähän niinku vanhainkodissa, vanhusten palvelutalo.. ei ihan vastaa kuvitelmaa tuo nimi :D Menihän tuo päivä ja henkilökuntaakin oli sitten paikalla että ois ihan hyvällä omallatunnolla voinu jäädä kotiin köllimään. Soitin sitte neuvolaan et saako syyä Propralia...
  3. Tinsku86

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Huomenta Ihan järkyttävä turvotus iskeny, päivän myötä maha kasvaa ihan kunnolla. Illalla kaverin luona naureskelin tätä mahaa, ihan pallo :D Tuumasin vaan et mitähän ne töissä aattelee..varmaan kattoo et onpa se lihonu :D Rytmihäiriöt alkaa olla sitä luokkaa et on jo ihan huono olo...
  4. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heipsansaa!! :) Täällä olo ennallaan, mitä nyt vatsa tyhjänä yököttää... ja aamulla vähä kans hutera yökkö olo. Töissä sinnitelly kuitenkin. Liian vaikeelta tuntuu jäädä kotiin lepäämään vaikka nyt pitäs ajatella tulevaa vauvaa ja sen hyvinvointia myös! Vkonloppu kuluu iltavuoroissa...
  5. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltoja! :) Päivä pihailua takana, työpaikan tyhy päivä oli ja arvaatkapa oliko kylämä -2, tuuli ja järvi vieressä. Mut ihan hauska päivä kuitenkin..vaikka kovin epäilin. Oireista/oireettomuudestaMulla on alussa ollu oksetusta enenpi, nyt palelua, väsymystä, rinnat kipeet, enempi...
  6. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltoja! Voimia nyt sitten kovasti KiaralA!! :hug: Mäkin tässä välillä ihmettelen kovin ku ei oo oikein oireita ja sitten joku päivä ne iskee päälle ku höyryjuna. Jospa siellä masussa ois pieni ihmisalku..Neuvolaan vielä 2 kokonaista viikkoa..no jospa se äkkiä menee. Turvotusta kyllä on ja...
  7. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltoja Täällä ois nyt vkonloppu vapaa takana ja huomenna töihin, saapa nähä puskeeko olot vai ei. Vkonloppu meni tosi hyvin ilman huonousta onneks!! :) Perjantaina vähä hikee puski elokuvissa mut meni onneks ohi. Se oli ihan huippu se Napapiirin sankarit, sai ainakin nauraa. Ja olihan siinä...
  8. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Huomenta ja tervetuloa tuoli :) Just ku koitin tänään soitella neuvolaan pahoinvoinnista niin eiköhän ne oo jossain koulutuksessa. Viime yö oli aivan kauhee, aamuun asti oksetti (mitään ei kuitenkaan tullu ulos) ja jatkuu edelleen, onneks nyt vapaat. Mennään illalla elokuviin, ois se...
  9. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltapäiviä! :) Yöstä selvitty ja oksetus olo senkun jatkuu :x ; tänään sitten taas kahviton päivä. Just väsäsin tuossa kasvissosekeittoo jos sitä pystys lipittää ees. Ei paljoo yks karjalanpiirakka lämmintä. :( Vähä sentääs virkisti ku sai tuon koiruuden kaa käppäiltyä lenkin. Vielä tää...
  10. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Öitä täältä työn ääreltä.. Se siitä oireettomuudest taas, äsken iski niin kamala olo että aattelin et taju lähtee, oksetus ja kylmänhiki :( Vähä söin niin helpotti mut koko ajan nytkin semmonen öklötys. Mulle muuten voi kans laittaa KAKS synnytyssairaalaksi. Tervetuloa kaikki uudet...
  11. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heissan! :) Tänään join peräti aamukahvit, mitä en ole tehny pariin viikkoon, tuli vaan tunne et nyt voin juua kahvet ja ei tullu pahaolo ees. Tänään muutenkin helpompi päivä ollut. Ihan kiva näinkin joskus :D Mullakin tuo yöllä pissalla ravaaminen on tullu, vähintään sen kerran joskus...
  12. Tinsku86

    Raskaustesti asiaa!

    Mä tein tuolla Apteekin omalla kun menkat oli toisen kierron mukaan muutaman päivän myöhässä ja toisen kierron mukaan ois sinä päivänä pitäny alkaa. Heti tuli tumma viiva ja sitten testaisin samalla pari päivää myöhemmin ja taas melkeen yhtä tumma viiva ku kontrolli. Et kait se ihan luotettava on :)
  13. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltoja! Mites Sannikin lääkäri reissu on menny ? Toivon mukaan hyviä uutisia! :) Mulla oli tänään vapaapäivä ja nautin siitä, nukuin 11 asti ja sit jo 2 päikkäreille --> 3 h. Aamupäivällä väksin yökkö olon kaa lenkille ja kotihommia hieman, ei ihan kaatopaikka ois tää kämppä. :/ Eilen...
  14. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heissan! :) Joku kyseli mun työtä, niin vanhusten palvelutalossa lähihoitajan papereilla. Ihan suht rankkaa.. nyt jo selkä/pakara huutaa hoosiannaa..juilii varpaisiin asti. Ennenkin selkä krempannu. :( Tänään ei onneks ollu paha olo, vaikka pelkäsin sitä jo etukäteen et miten selviin...
  15. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltoja! Päivä selvitty joten kuten, vielä jos huomisen aamun jaksas sit sais 7 päivää huilia.. ois kolme yövuoroo niin ei tarvi arkitouhuissa olla mukana töissä. Mä oon joskus nähny unia et saan kaksoset. Kerran ne oli kiinalaiset kaksoset ja sit kerran ne oli jääkaapissa simapulloissa :D :D...
  16. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Huomenta! Mua meinaa vähä paleltaa yöllä. Nukuin yökkärissä+villasukat+aamutakki ja silti vilutti. :D Yöllä yökötti mut sain kuitekin unen, aamupalat sit lensikin samontein pihalle. Vähä helpotti ku käytiin koiran kaa lenkillä. Pitää nimittäin mennä 10 töihin. Pelottaa valmiiksi miten...
  17. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Huomenta!! Itkuiitalle tuplaonnea :flower: Mäkään en mee siihen varhaisultraan vaikka eka aattelinkin et kävisin, mut oottelen siihen marraskuun 9.pvään jolloin on lääkärineuvola. Tänään viikkoja 6+0. Hienoa :) Katottiin illalla semmonen koira elokuva ku Hachiko, siinä oli mm Richard...
  18. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Huomenta!! Huonosti nukuttu yö takana, heräsin tosi monta kertaa pissille ja siihen ku oli niin kuuma, peittokin ihan hiestä märkä. Kaitpa tää kuuluu asiaan.. Mä oon ihan neuroottinen ku viikko sit oli parina aamuna paha olo ja nyt ei oo ollu mitään. Mut kerkee tulla jos on tullakseen. Huolettaa...
  19. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Kyllä johonkin vanhuspuolella tai lasten parissa työskentelyyn pääsee kiinni vaikka ei sitä työkokemusta niin hirveesti oiskaan ja kyllähänä ne vaativimpiin paikkoihin perehyttää. Ku mä haaveilen sairaala työstä seuraavaks niin huolehdin itekki et mitenhän sinne soputus ku ei sieltä puolen...
  20. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Tuostapa tulinkin mieleen tuosta opiskelusta et mitä opiskelette tai mitä ootte ammatilta/missä työssä? Itse lähihoitaja vm.05 vanhusten palvelutalossa tällä hetkellä vakituinen paikka. Kerenny kyllä monia työpaikkoja kierrellä tässä 5 vuoden aikana ja se on miusta hyvä et saa mahd.paljon...

Yhteistyössä