Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Joo, mä voisin kans pitää vaan college housuja koko ajan, farkut kiristää ja puristaa. Ja viikkoja tosiaan 5+5 Täällä ei oikein saa mistään mammavaatteita. Nicky ja Nelly ainuat, ja kallista. Pitää Henskalta netin kautta tilata jotkut työhousut ja arkihousut..kaveri lupasi jotain paitoja mulle...
  2. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Joo, mä voisin kans pitää vaan college housuja koko ajan, farkut kiristää ja puristaa. Ja viikkoja tosiaan 5+5 :D Täällä ei oikein saa mistään mammavaatteita. Nicky ja Nelly ainuat, ja kallista. Pitää Hneskalta netin kautta tilata jotkut työhousut ja arkihousut..kaveri lupasi jotain paitoja...
  3. Tinsku86

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Mulla sekaroituinen collie/sakemanni Onni.
  4. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Iltoja yssykät :) Tää on ihan sikaväsyny koko tyttö!! Voisin nukkua kellon ympäri ihan kevyesti ja silti vaan töissä pitää jaksaa 8 tuntia fyysistä työtä. Huh huh. Välillä yökittää ja välillä on ku ei ois mitään oiretta.. "Lihonu" (turvonnu) kyllä oon, ku oon aikas laiha ja...
  5. Tinsku86

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Huomenta! Tää liittyis joukkoon tällä hetkellä 5+1. Laskurien mukaan laskettu aika 10.6. Ensimmäinen ois :heart: Testin tein "oudon" olon vuoksi 30.9 ja heti pärähti tumma viiva ja sit piti uusia parin päivän päästä ja taas tumma viiva. Sittenpä se piti uskoa =) Tän aamun alotin sit...

Yhteistyössä