**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

sannikki oliko siellä joku poppatohtori ugalabugala äitipolilla vai muualla? että mua sieppaa noi ulkomaan elävät lääkäreinä ku hyvä että ne kielen taitaa ni miten ne pystyy harjottamaan niinkin tärkeetä ammattia ku lääkäri :O :kieh:

meillä on aina ollu kaikille vaatteille käyttöö äpakkauksesta kun on isot pojat ollu, aika äkkiä menee se 60senttinen. vaan muutaman 52cm tarvittiin. kakkoselle ostin talvihaalarin erikseen kun äpakkauksen oma on vastasyntyneelle ihan liian iso, seuraavana talvena meni sit ihan hyvin :) kestovaippoja ei meilläkään tulla käyttämään, ei oo mun juttu. hienoa on ketkä niitä jaksaa käyttää mut meillä ei oo resursseja siihen ku pyykkiä on muutenki enempi ku kerkee pestä.
vaunut meillä on valmiina, häkkivarastossa kasassa, toivottavasti ehjinä. koppaosa on sisällä onneks. mäkään en maksais vaunuista liki tonnia, sillähän sais jo auton :O ja käytetyistä tosiaan pyydetään väliilä uskomattomia summia, sillä rahalla sais jo uudet.
turvakaukalo on ostettavien listalla, tulee smaa merkkiä ja sävyä kun pojille. istuinten sijoitus autoon voi olla vaan aika haastava projekti. no onneks se ei oo mun päänsärky :whistle::D

tää lähtis nyt valmistautumaan neuvolaan, adios :wave:
 
Hiipu hienoa että kaikki oli ultrassa hyvin! Toivottavasti et joudu leikkaukseen.

Äitiyspakkausta
en usko että otetaan kun esikoisesta otettiin. Ikäeroahan meillä tulee tosiaan vaan 1v5kk ja kyllä vähän hirvittää vaikka pientä ikäeroa toivottiinkin! Mulla on siskoni kanssa samanlainen ikäero ja ollaan edelleen tosi läheisiä mutta on siinä varmasti melkoinen show pyöritettävänä kahden pienen kanssa...

Sukupuoli aiotaan ottaa selville tällä kertaa, esikoisesta ei kysytty eikä mulla ollut kyllä mitään tuntemusta kumpaankaan suuntaan. Oli kyllä ihan "poikamaha" ja iho ja hiukset hyvässä kunnossa eikä kovin huono olo. Nyt on ollut paljon enemmän etomista kuin ekassa raskaudessa, saa nähä kumpi tulee!

Mulla tulee usein se huono olo syömisen jälkeen, pitäis vissiin olla kokonaan syömättä :D

Emily ja Sissi 10+5
 
Hei vain kaikille : ja uusille tervetuloa!
(päivittelen teitä listaan kunhan kerkeän)

Mulla oli aamulla huono olo, mutta hyvin oon jaksanu koko koulupäivän: vielä tunti edessä. Janottaa vaan pirusti koko ajan :whistle: ja kun koulun vesi maistuu raudalle (siis tää luokan hana) ja ruokala on eri rakennuksessa.. sehän harmittaa, mulla riittää puoleksi tunniksi tollanen 0,5L vesipullo..
Ja kerrankin oli hyvää ruokaa koulussa, oi että kana keittoa ja tuoreita sämpylöitä: olin aivan liekeissä.. ruoka oli hyvää ! =) Kun kotona sitten taas kaikki ruuat oksettaa :x , mistähän johtuu?
Mun finnit on alkanu lähteä ja hiuksetkaan ei oo niin rasvaiset..
Meille tulee edustustilaisuus 24-25.11 onneksi silloin ollaan jo 13.vkolla niin on vissiin pakko hakea suorien housujen kanssa joku hienostelu äitiyspaita? Kun oma 38 kauluspaita kinnaa tisseistä niinmaan perusteellisesti!! HÄRREKUUD. :D
Ja tajusin justiin etten pääse opintomatkalle ranskaan huhtikuun puolessa välissä, ei ne vissiin ota lentokoneeseen enää 33 viikolla ;) No eikai tuo mitään, säästyy rahat :)

MMILIA JA HYVIN PIENI KAVERI 10+2
 
Mun on kaikista noista pojista kasvanu hiukaset tosi paksuiksi ja pitkiksi. Nytkin on tuonne lähemmäs vyötärölle ja tosi paksut sama meno on jatkunut imetysaikoinakin. Ikinä ennen mun hiukset ei oo kasvanu olkapäitä alemmas ja on olleet ihan ohkaset.

Täällä yks joka on raskauden jälkeen ruvennu kans hirveesti leipomaan , toki oon ennenkin leiponut, mut nyt oon viikon sisällä tehnyt viinereitä, muffinsseja, pipareita ja joulutorttuja.

Kestoista ja pyykistä: meilläkin oli ennen hirveesti pyykkiä sillon ku oli 1-2 lasta, mut sit ku aloin käyttää kestoja ni pyykinpesusta tuli kivaa ja koko ajan olisin pesemässä pyykkiä jotta saa ne kivoimmat vaipat puhtaiksi ja siinä samalla pesee vaatteetkin joten enää ei ole pyykkivuoria ja näin on käynyt monelle ystävällenikin. Kakkosen aikana kokeilin kestoja ja sillä tiellä olen edelleen, ekan aikana jo suunnittelin, mutta valikoimaa ja mtietoa oli niin vähän. Eikä niitä tartte heti ruveta käyttämään 1+00%:sesti, vaan kaikki on plussaa. Esim. vaikka käyttäis vaan 2 kestoa päivässä ni aina siirtää kahdella sitä uuden paketin ostoa.
Välillä itsellekin tulee väsymys ja lopetan käytön, mut ei jaksa jatkuvasti kantaa kaupasta paketteja ni äkkiä vaihdan takaisin. Ja ne kaikki myrkyt mitä ne sisältää, joku aine oli semmoinen mikä on naisten siteissä kielletty jo 80 luvulla, mutta pienillä vauvoilla sallitaan :'( siinä kun muhii ohutta herkkää ihoa vastaan ni jaiks... ja pojilla se kertisten hautominen vaikuttaa siittiöiden määrään.

Joo mut en jatka siitä aiheesta. Käytän mäkin öisin kertsejä ja joskus pitemmillä reissuilla. Jokainen tehköön niinku haluaa. Mutta jos jotakota kiinnostaa joku juttu ni kerron lisää =) itse kun jouduin kaiken kokeilemaan ja oppimaan kantapään kautta.

lähden jatkamaan leipomisia 8+2 tai 9+4 tai jotain
 
Ai niin saanko hehkuttaa? Esikoinen jätti ihan yhtä-äkkiä omasta tahdosta pois yö- ja pihavaipan. Ei oo halunnu vaippaa sitten perjantai päivän.. Ja kuivina ollaan oltu: ei vahingon vahinkoa! Äiti on ylpeä.. Ikää siis 2v4k päivälleen tänään :)

pakkaus vai raha 2010 pakkaus on järjettömän ruma :/ tai se ei oo mun makuun, ja 2011 ei ehdi edes tulla niin otan rahan :) Esikoinen sai 2007 pakkauksen, onneksi laitoin ajoissa tilaukseen koska 2008:n olisi ollut mielestäni ruma. 2007 on pakkauksena ainut mistä oon tykänny!
Raha on tosi pieni, mutta eiköhän sillä saa jotain tarpeita pientä masukkia kohtaan! Ja jos hän on tytöntyllerö niin vaatetta olis äitiyspakkaus + 2 yhtä isoa laatikkoa täynnä 50-80cm vaatetta. Ei oo vaatteista siis pula meillä!
Ja kun sisarusrattaita ei tarvi hommata niin ei oo suurta rahan menoa: esikoisen yhdistelmät ajaa tarpeet myös pikkusisarukselle. On sen verran neutraalit että eiköhän poikakin voi matkustaa tumman punasissa rattaissa, jossa on hopeaa ja mustaa koroste väreinä! ;)
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta.

Äitiyspakkauksesta oli ollut puhetta. Me otetaan, vaikka esikoisen äitiyspakkauksen vaatteet ja tavarat ovatkin vielä hyvässä kunnossa. Esikoinen oli niin iso vauva, että osa vaatteista ei koskaan edes sopinut päälle :O Jospa tämä toinen olisi sitten (toivottavasti) vähän pienempi!

Mulla on tullut raskauspahoinvointia, mutta en ole joutunut oksentamaan vielä. Pitää vaan huolehtia, että syö vähän väliä jotain pientä. Tästä sitten taas seuraakin se, että pelottaa taas että paino lähtee kamalasti nousemaan. En käsitä, miten jotku voi selviät raskaudessa alle 10 lisäkilolla! Pystyisinpä minäkin. Tavoitteena on, että nyt tulis enintään 15 kiloa, mut pahoin pelkään, että se ei riitä...

Sukupuoli mekin halutaan tietää. On sit kiva loppuraskaudessa kun voi ostaa poika/tyttövaatteita ja tavaroita.

Kajo ja masuvauva (8s viikko)

muoks! nii miten se oli... millon se äitiyspakkaus tilataan. Eikö siis todellakaan saada vuoden 2011 pakkausta?
 
Viimeksi muokattu:
Joku kyseli ikäerosta :D. Täällä ensimmäisen ja toisen välillä on 2 v ja vajaa 5kk ikäeroa ja nyt tän kolmosen ja kakkosen väliin tulee vaan 1v ja noin 5kk :D. Et aika tiivis tahti on ku neljän vuoden sisäl tulee 3 lasta :heart:, mut nii myö haluttiin, ku sit on lapset tehty ja voi jo iänkin puolesta keskittyy heidän kasvattamiseensa ja muihin asioihin. Ei siis arveluta oma jaksaminen.

Äitiyspakkauksesta ei oteta. Ei otettu kakkosellekaan ja hyvin pärjättiin, rahalla ostettiin uus kaukalo.

Onnittelut Hiipu hyvistä ultrakuulumista :heart:!

Äitiysvaatteista luultavasti joudun kohta ostamaan äitiysfarkut/housut, ku maha on jo suurentunut, ni kohta ei vanhat farkut mahdu jalkaan.

Enkä tiiä miten päin tässä oikein olis, ku masu alkaa jo kohta näkyä ni haluaisin pitää viel tän asian omana tietona, et oon raskaana :heart:. Minkälaiseen säkkiin tässä pukeutuisi?! Toisaalta taas haluaisin kuuluttaa koko maailmalle, et meille tulee vauva :heart:. Koska sehän on ihana asia, eikä mikään hävettävä juttu. Sekavaa :O.
 
Tervetuloa uusille kesämasuille :wave:.

Tänne tuli tänään postissa ultra-aika joka olisi 1.12 :). Sitä ennen on vielä eka lääkärineuvola, jaiks.

Sukupuoli halutaan tietää jos vaan näkyy. Esikoisesta sanottiin rakenneultras että ehkä poika mutta sitten 4d ultras että tyttö ja tyttöhän tuo oli. Meillä ikäeroa tulee 2v10kk.

Äitiyspakkaus ehkä otetaan vaikka tästä 2010 pakkauksesta en tykkääkkään yhtään. Suoraan sanottuna kamalat värit.

Täällä on lähes kaikki oireet kadonnu ja se aiheuttaa pientä stressiä.
 
neuvolassa käyty, rankka kokemus näissä oloissa. onneks oli mahollisuus käydä pitkäkseen tarvittaessa. mitään ihmmeellistähän siellä ei ollu, papereitten täyttöä vaan ja lippulappujen jakoa ja otettiin verinäytteet. pääsen myöskin labraan verikokeeseen noitten rytmihäiriöitten takia missä katotaan sit ne elektrolyytit ja kalium-pitoisuus. sydän löi myös vahvasti :heart: laski jollain laskurilla ja korttiin merkittiin nyt vkot 9+2 ja la 11.6. mennään näillä nyt sitte ultraan asti missä tuskin ihmeempää muutosta on.

jessi ja pikkuj 9+2
 
Täällä olo ollut ihmeen hyvä ja ilman migreeniä saanut olla jo viikon(nyt kehun niin kohta iskee) Olitte sukupuolen kysymisestä ja äippäpakkauksesta puhuneet. Aijotaan kysyä niinku viimeksikkin ja olis ihana jos olisi ultraajakin yhtä kiva kun viimeksi, koska hän ihan etsimällä etsi sitä sukupuolta ja näkyi ihan oikein :) ja pakkaus asiaa en ole vielä miettinyt ollenkaan, mutta ehkä tällä kertaa voisi niitä mieluisia vaatteita ostaa ja mitään haalereita kun ei kesällä tarvita ja muutenkin se haalari saattaa jäädä käyttämättä kun kaupassa on niin paljon söpöjä pukuja. Saattaa siis olla ettei oteta ja raha käytetään johonkin muuhun mitä tarvitsee hankkia. Vaununa meillä on aina ollut emmaljungat ja olen myynyt kuomurattaat pois ja pojalle ostettiin scootterit tilalle. Sitten onkin ihana päästä taas vaunukauppaan! en kyllä ole varma vielä ostetaanko uusia tai vähän käytetyt. Senkin näkee sitten joskus keväällä.

amma 10+2
 
heei

äitiyspakkausta ei oteta. edellisille kahdelle on otettu, makuupussit olen säästäny ja sakset ja hammasharjat on kans olleet käytössä, ainii ja pyyhkeet. muut ei. tai tosi vähän. en tykkää niistä vaatteista. :eek: eli ei oteta nyt ollenkaan. en halua :D
rahalla ostan vaatetta kaupasta vauvalle. :> jotai söpöä.

sukupuoli kysytään jos ei näy ni mennää 4Dhen. kakkosest ei saatu tietää ollenka ja se jotenki vaikeutti mun sopeutumista raskauteen- tai siis oli tosi vaikee kuvitella vauvaa mahan ulkopuolelle kun ei tienny kumpi se on, ni jäi se rakkaussuhde jotenki vaisuks ja sytty sit vasta muutamia tunteja synnytyksestä kun olin ehtiny siinä muutaman tunnin aikana käydä vauvan koko elinkaaren läpi ni sai siihen sit semmosen siteen rakennettua. emt. vaikeeta kuitenki oli ja nyt haluan tietää et voin sit vahvistaa sidettä vauvaan just tolla et ajattelen sen elämää mahan ulkopuolella.

ikäeroista eli meil on ensimmäisten kahden likan välissä 1v8kk ja sit kakkosen ja tän kolmosen väliin tulee 1v5kk eli ku vauva syntyy ni esikoinen on 3v1kk :D:D:D eli meillä o sit melkei kolme alle kolmevuotiasta :O mut vaan melkein, koska esikoinenha ehtii just täyttää kolme :D:D:D hahhaha.

niille jotka nyt toista oottavat pienel ikäerol, niin voin kertoo, et hyvin tää on menny meilläkin :D

hmmm. mistäs muusta olitteka jutellu.

ainii tytöt vie äitinsä kauneuden oon kans kuullut sanottavan monestaki suusta. ja sit oon kuullut, että pojista on pahempi pahoinvointi. Noh mulla ei ole siis oksennusta tullu ekasta tokasta eikä nyt kolmosestakaan, kaikissa on tullu näppyjä naamaan ja selkään ja hiukset paskostuu tosi usein :l ja ohenee ihan tolkuttomasti! ja lähtee päästä!!! huoh.
noiden perusteella mulle olis taas tulossa tytöntyllerö, enkä yhtää ihmettelis vaik tuliskin :D oisha se hauskaa ku ois kolme pikkulikkaa :D:D hahhaha. ja hyvä syy tehä vielä yks <3

tänää menny huomaamatta puol levyä suklaata- oli hyvää pitkästä aikaa :>


no ei sen kummempia tällä kertaa :>

pupeltaja - pyllerö 6+5
 
Cik
Ajattelimpas vähän kirjotella myös, onhan sitä tullut oltua hiljaa jopa muutama päivä :)

Ikäerosta meille tulisi ikäeroksi 2v6kk. Ihanaa kun on kesävauva tulossa, kunhan ei tule liian kuumaa kesää. Varmasti helpottaa alkua esikoisenkin kannalta kun on helppo liikkua ulos ja sisään!

Äitiyspakkausta me ei kyllä oteta. Esikolta on kaikki vielä säästössä, eli mitään ei puutu. Paitsi tietty turvakaukalo, se annettiin eteenpäin, tai oikeastaan vaari oli luvannut eteenpäin kun ei tiennyt vauva haaveista, enkä sillon vielä mitää uskaltanut sanoakkaan :)
Eihän se raha iso ole, minkä sen pakkauksen tilalle saa, mut sillä voi ostaa sit muutamia kesä vaatteta pikkuvauvalle, esikoinen oli talvivauva, niin ei mitään kovin kevyttä vaatetta ole.
Tosin esikon aikaan harmittelin kun oli kaks ihanaa lyhyt hihaista ja lahkeista kokopotkaria, mut niille ei ollut käyttöä, nyt toivottavasti on :heart:

Sukupuolen haluun ehdottomasti saada selville, ja sitä jo odotankin innolla että olisi niin pitkällä. Tuntuisi vauvan potkut, sais sukupuolen tietää ja maha pömpöttäis oikeen kunnolla :)

Huomenna sit varmistuu että onko kyytiläinen oikeessa paikassa, ja kuinka pitkällä!
Ultra tosin on vasta klo.16.20, joten päivästä tulee pitkä.. Onneks sisko tulee aamusta koiransa kanssa kylän.

Ekaa neuvolaa en ole vielä edes varannut :whistle: Ajattelin että jos sitten keskiviikkona soittaisin päivällä, sit ainakin on varmuus kuinka pitkällä mennään jos mennään.
Nyt nakkitaskuja leipomaan, nams!

Cik ja Pipa 7+1 :heart:
 
Iltoja Ladyt ;)

Mä oon ihan hermoraunio, huomen aamulla EKA ULTRA Ja mua jännittää/pelottaa ihan sikana, tuntuu et sydän tulee rinnasta ulos. Onneks jo 8:20.. jospa mä selviän ja jospa siellä masussa ois pieni ihmisen alku. Hermostuspäissäni ostelin satasella Anttilasta kaikkee :D Uusia mattoja ja kummitytölle jo nuken joulupakettiin :)

Verikokeittenkin tulokset tuli, torstaina otettiin. Natrium suolat oli hieman alakanttiin, HB 127 ja EKG ihan normaali.. Et varmaan jo torstaina sitten töihin ku saikku loppuu ja sit jos rytmärit tulee takas niin lepoa! Etonu vähän tänään, mut muuten ok olo. Tää iltaturvotus kamalaa, mut onneks on pömppis muutenkin niin äippä&sisko ei silleen varmaan aattele ku ite aattelee :D

Nyt keittyä makaroonia ketsupilla :p Pikkusen jos himot iski siihen :D

Tinttuli 9+3

PS. Mä aion ottaa äitiyspaketin..kuitenkaan ku itellä ei oo vielä mitään tarvikkeita.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Omaa napaa: Täällä käytiin tänään ekassa ultrassa. Neuvolan mukaan (se 28 pv) piti olla 11+6, omien olettamusten mukaan (kierto 38) 10+2, mutta eipä me oltu niinkään pitkällä. Möykyllä oli ikää 9+3 ja kaikki näytti hyvältä ja syke löytyi. :heart: Kivi putosi sydämeltä, vaikka ei mikään tietty varmaa vielä ole. Viimeks vaan oli jo 6+ lakannu kehittymästä, eikä sykettä...

Näistä oireista/oloista, että mä kyllä oon kuullu, että tytöstä olis kovat pahoinvoinnit. Keskustelun tuloksena vois päätellä, että mistään oireista ei voi kyllä päätellä sukupuolesta yhtään mitään :LOL:

Äitiyspakkaus: tekis toisaalta mieli ottaa, mutta toisaalta meillä on edellisestäkin miltei kaikki tallella ja olis ehkä kiva itsekin ostaa jotain "oman maun mukasia" ja "tosi söpöjä" vaatteita. Toisaalta äitiyspakkaus on paljon arvokkaampi, kuin mitä se raha on. En tiedä. Harkinnassa on siis vielä.

Sukupuolesta: Mä en vaan malttais olla kysymättä. Eli kyllä aion kysyä, heti kun tilaisuus koittaa :p

neito84 + pikkunen möykky 9+3

*muoks* eli mulle saa päivittää lasketuksi ajaksi 10.6.
 
Viimeksi muokattu:
Eileen ehtoolla kun tuo ukko paistoi jauhelihaa (jonka haju on kuvottanu mua vkosta 5+) niin se tapahtu: halasin vessan pönttöä reilut puoli tuntia.. ja tavaraa tuli ylös.. maha hapoille asti.. :S Aika jännä, kun viikkoja on jo 11 (10+3). Meidän kaksivuotias silitti mun päätä ja saneli "äiti ei ole hätää, ei ole." :,) <3 ihana! Mutta se ei ollut ihanaa, ensimmäiset kunnon oksennus sessiot tälle raskaudelle!

Aamulla kävin verikokeissa kun täälä ne otetaan nykyään tk:ssa (esikon ja km-vauvan aikana vielä neukussa..) Olipas ihanat 20min sielä, mutta onneksi äiti oli seurana :D kun silläkin oli lähetettä verikokeisiin, ja nyt käsi on kipeä kuten aina..:( Sokeri rasitukseenkin se labran akka antoi jo ajan -.- 29.10 =13+2 viikoille, tuskin "maltan" odottaa.. Viimeksi pyörryin siellä.. No silloin oli 26+3 niin ehkä se ei nyt oo niin paha?

Aika omanapaista, anteeksi :eek:

MMILIA ja pikku kaveri 10+3
 
Viimeksi muokattu:
Aamuja!
Täälläkin nyt neiti kipeenä.Kuume nousi yöllä ja hirvee räkis.Äiti lupas olla huomisen tytön kanssa kun mulla ilta ja mä sit jään torstaina kotiin,perjantai onkin vp.Eli huomenna vaan pyörähtää töissä.Vähän jänskättää seuraava tili kun niin pitkään saikulla ollu.. :/

Pitäis kans labraan kohta lähtee,ens keskiviikkona sit np-ultra,ei malttais oottaa!!
Onittelut kaikille hyvistä ultra kuulumisista!! :)

Tilasin sen pahoinvointirannekkeen viikonloppuna, tänään ehkä tulee. En ymmärtänyt kun siellä oli niitä eri versioita että mikä olis pitäny ottaa niin päädyttiin miehen kanssa siihen aikuisten rannekkeeseen.. Mitä teillä muilla on keillä käytössä?Ainakin kurkkunaamiolla tais olla?

Nyt valmistautumaan labraan lähtöön..

Perdy 10+5
 
Huomenta!!

Mää kävin nyt aamulla siellä ultrassa, ja siellähän se pikkuinen köllötteli ja sydän jumputti hurjasti. Kovasti lääkäri onnitteli! :heart:

Sen mukaan ois nyt 9+6 ja pituutta vaavelilla hurjat 28,6mm :D (Omien laskujen mukaan 9+4)

Kylläpä nyt helpotti. Nyt mä vasta ihan satasella uskon että siellä on joku :heart:
 
Moi taas!
Mä kävin eilen neuvolassa itkemässä kesken työpäivän :ashamed:
On samassa talossa neukku kun missä oon töissä. Mulla vaan on yksinkertaisesti niin paha olo että itkettää vaan koko ajan. No, ei siin mitään saikkua oisin saanu heti, mut en mä tietty pysty ottaan. Lääkärille oisin saanu ajan tälle päivälle, et se ois kirjottanu saikkua, en pysty sitäkään ottaan. Th sanoi et jos kahen viikon päästä on tällänen olo kun mulla on neuvola-aika ja sit on harjottelu loppu niin se kirjottaa mulle väkisellä sitä saikkua. No, sit mä mä pystyn ehkä jäämäänkin... Mä vaan en jaksa enää tätä pahaa oloa, en edes oksenna mutta tää olo on vaan niin karmaiseva ettei mitään rajaa. Ja mä en saa nukuttuakaan, en tiiä miks, niin sekin itekttää kun väsyttää.

Sukupuolesta : haluaisin tietää kumpi siellä on. Ite puhun tytöstä koko ajan, mutta poikakin on kyllä ihan yhtä tervetullut ja rakas.

Ikäeroa meidän lapsukaisille tulee aika tasan 5 vuotta.

Äitiyspakkauksen mä varmaankin haluan. On se kuitenkin niin sellainen tähän raskauteen ja odotukseen kuuluva juttu.

Mä tein eilen lasagnea, voi kamala että se haisi pahalle!!! en voinu sitä syödä, hyvä että pystyin kotona olemaan kun haisi niin pahalle..

Nyt aamupalalle ja sit jos lähtis lumitöihin! Jos vaikka raitisilma auttais tähän oloon..

Bre ja pikku 8+2
 
Tinsku: Ihanaa että pikku kaveri voi masussa hyvin :heart:

Äitiyspakkaus 2011 ilmestymisestä, kun joku kyseli niin pakkaushan vaihtuu huhtikuun lopussa 2011, jonka jälkeen jaetaan 2010 pakkaukset kumminkin loppuun.. Itsellä oli 8. heinäkuuta (-08) LA esikoisesta, kaverilla oli 18. heinäkuuta. Mulle tuli vielä 07 pakkaus, ja kaverille sitten 08 pakkaus.. Niin veikkaan että kesäkuisille tulee vielä 2010, riippuu miten pakkauksia on jääny =)
 
Huomenta täältäkin!!!

vieläkin etoo aina silloin tällöin!! mutta eiköhän se tästä mee ohi :)

äitiyspaketistä mä kyllä otan sen, koska on se sen verran hieno asia mitä miellä täällä suomessa jaettaan ilmasiks!!

huomenna olis se kauan odotettu ultra. jänskättää mennä. kun meen yksin ukko ei pystyny ottamaan töistä vapaata (yksityisyrittäjä kun on) Niin pitää mennä yksin.. kaikkihan siel hyvin on!!!

ikäerosta meillä tulee esikon ja tän kans olee noin 6,5v. ja mitäs mä menin silloin kun esikko synty niin sanomaan että seuraava tulee kun tää menee kouluun ja niinhän tässä nyt käy :D ei pidä mitään ääneen niin vakuuttavasti sanoa!!!!!

Nimiäkin oon miettiny jos on tyttö tulee Nelma Raili Anneli ja jos on poika Nino Juhani Antero toiset nimet on kummassakin molempien puolen suvusta! ei pääse suku hyppii silmille esikko on Nemo Juhani Mikael siinä myös molemmista suvuista toiset nimet.

Minsku82 ja tärppi POKS 11+0
 
Onnittelut Tinsku hyvistä ultrauutisista :heart:! Miulla se ois vast pe aamuna. No, ei ois enää monta aamua ja ku se on 8.00 ni enää 2 aamua ja sit ku 3:tena herään ni se ois :O. Jaiks!

Täällä nuorimmainen on kipee ja ollaan valvottu hänen kanssaan jo 3 yötä :(. Joten voitte vaan kuvitella mitkä fiilikset tääl on ku oon ite hermona perjantaista ja väsyny ja pitäis saada levätä pikkusenkin takia ja poika on kipee ni fiilikset on aika kurjat :(. Aamulla pääs itku :'(. Onnekskohta vien pojan lääkäriin ni toivottavast saataisiin jotain helpotusta, ei tätä muuten jaksa.

Miulla ei ainakaan piä paikkansa tuo, et tyttö vie äitinsä kauneuden. Ei ollu esikoisen kohalla eikä kyl vieny poikakaan. Iho ja hiukset oli hyvät kummassakin niiku tässäkin, mitä jos suklaata sattuu syömään ni sillo kukkii :D.
 
Minsku: Ihania nimi ehdotuksia, mäkin pyörittelin Ninoa yks päivä, mutta ukko perhana lyttäs sen samantien.. Tulee kuulemma ekana BB-Nino mieleen :D

Oon yrittäny kanssa pyöritellä nimiä,mutta tuntuu etten ole löytänyt varteenotettavaa vielä ja se muuttuu sitten kun löytyy sen 2 milj. kertaa ennen kuin näkee minkä nimiseltä se masukki näyttää..
Haaveilin esikoisesta Neaa, mutta kun se ei sitten yhtään ollu Nean näköinen niin nimi jäi.. Tosin tyttö näytti heti nimeltänsä, se oli niin EMILIA :heart:
 
Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista :flower:

Meillä odotellaan iltapäivän lääkäri aikaa siis tytön, molemmat silmät tulehtunut ja samaa kutinaa olis itselläkin :stick:

Mie kiroan vielä vatsani alimpaan ....... kun leikattiin sappi tossa keväällä ja lekuri kuroi navan alla olleen reiän niin tiukkaan että napaan menee just ja just pumpulipuikko, se arpi kiristää jo nyt, ja oikeesti sattuu!!!!! On pullahtanut alaosasta pieneksi palloksi arven pää... saa nähdä miten pahaa jälkeä raskaus navanseudulle nyt tekee :'(

Pitäisi yrittää siivota :p eikä kiinnosta yhtään!!!!!!

9+0 Poks Poks <3
 
Heipat pitkästä aikaa!

en oikein ole jaksanut kirjoitella ja keskittyä juttuihin pitkään aikaan. :D

Tervetuloa uusille kesämasuille!

Koti doplerista,itsekki meinasin jo eilen ottaa siskolta lainaan koti dopleria mut tuskin vielä kuuluis jos malttais odottaa ees 9-10. viikolle että saattais jopa kuulua, mut tosiaan eihän voi kyl huolestuakkaan jos ei kuulu mitään,itsehän ei olla mitään ammattilaisia niitä etsimään ja eihän nuo kotikäyttöiset koneetkaan niin hyviä varmasti ole kuin mitä neuvolassa.

Sukupuolen kysymisestä rakenne uässä olllut puhetta, en ole vielä päättänyt että kysytäänkö vai ei, toisaalta haluttais tietää ja toisaalta taas piettää salaisuutena loppuun asti, esikoisen kohdalla kyllä kysyttiin.

Äitiypakkausta ei varmaan oteta, mulla sisko saa tuon 2010 pakkauksen ja saan siltä siitä kyl varmasti kaiken, ku eihän me ehditä varmaan 2011 pakkaustakaan saamaan. :(
Esikoisen kohdalla löhetin ajoissa hakemuksen ja saatiin olikohan -06 pakkaus,ite en siitä -07 pakkauksesta tykännyt, TOSIN melko rumahan tuo pakkaus nytki on.. :D

Ikäerosta: meidän lapsille tulee 3 vuotta ja 9 kuukautta ikäeroa ja olisin kyl toisaalta halunnut pienemmällä ikäerolla, mut ei sit alettu tosissaan vauvaa koskaan tekemään. :D NYt sit vasta ku esikoinen täytti 3 niin alkoi jo ajattelemaan tosissaan että ehkä pitäis se toinenki tehdä ja niinpä se sit tärppäsi... :D
tosin koko ajan ollaan oltu vaan että toinen tulee ku on tullakseen, eli ei olla yrittämällä yritetty lasta, tosin 3 yrityskertaa laskin suurin piirtein kuukautisten mukaan ovulaatio ajan ja silloin juuri peittoa heiluteltiin. :D

Joo mulla menee vissiin ihan ohi nää jutut aiheista. :D

pikkunen 7+2
 

Yhteistyössä