Hakutulokset

  1. Tinsku86

    Kuinka aikaisin sait plussasi?

    Mulla tais olla sinä päivänä ku ois pitäny alkaa. Oli hieman ollu sekanen kierto pari viime kertaa. Apteekin omalla ja heti pärähti ruutuun niin selvä viiva ku voi.
  2. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Joulupäivää! :xmas: Eilen POKS POKS 16+0.. hui ku aika menee äkkiä tosiaan! :) Enää 4 viikkoa rakenne ultraan. Oltiin eilinen koiran kanssa äippälässä iltaan saakka, sitten illalla kotiin ukkelin kaa viettää aikaa. Pelattiin pitkälle yöhön wiillä :D Mulla kun on ollu migreeniä 7...
  3. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Ihanaa joulun aikaa teille kaikille !! :xmas::heart: Tinsku ja Viljami 15+6
  4. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heipsan! Mää kävin tänään terkkarilla neuvolassa, kaikki verikokeet mitä oli aiemmin otettu oli puhtaita ja ok. Tänään otettiin sit HB niin oli 146 :) Huippu hyvä ainakin vielä. Onkin nyt voinu syyä vähän monipuolisemmin ja siinä multitabs raskaudessa on vähä rautaa lisättynä. Kuunneltiin...
  5. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heipä hei! Kävin tänään työterveyslääkärillä juttelemassa tästä mun stressi tilasta ja muutenkin. Se oli oikein ymmärtäväinen mies lääkäri vielä. Antoi sairaslomaa joulun pyhien yli ja sanoi etten saa ees jouluvalmisteluja tehä et ottaa rennosti ja ulkoilla paljon! Ja käski keskustella...
  6. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Jessi75: Joo mustakin se on outoa etten oo tavannu niitä. Heitä ei kuulemma kiinnosta jos tällä miehellä on tyttöystävä, ja olivat nytkin tuumannu et kyllä se kohta tulee takas kotiin ku puoli vuotta on kulunu, et ainahan se puolenvuoden välein tyttöystävää vaihtaa. Mut ehket niitä kiinnostaa se...
  7. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Kurkkunaamio millaset ja mikäkokoset housut sä sieltä h&m tilasit, voisit täällä kaupitella meille ? :D Joo-oo, saapa nähä tilaanko huomiselle lääkärin itelle. RYTMIHÄIRIÖT tuli takasin, eilen illalla oli ihan kauhee olo, rupes jo välissä hiki kaatuu päälle ja vapisuttaa. Onneks oltiin...
  8. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    No aijaa! :D Jos tuota vauhtia kasvaa niin mä oon liikuntakyvytön ja työkyvytön jo hyvissä ajoin ;) Ja huom..tuo on aamumaha, iltasin kaksinkertanen :D
  9. Tinsku86

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tinsku ja Viljami 15+0 Megapömppis... :xmas:
  10. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    katsotaanpa onnistiko! :) Tän aamun masukollaasi ;D Masu eestä ja sivulta :laugh: Megapömppis jo. Mun siskokin sanoi äsken ku kaupasta tultiin ja esittelin et miten se jo noin ISO :xmas:
  11. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Tänään 15+0 POKS POKS! :heart: Koitan jos saisin teille kuvia tän aamun mahasta. ! :) Mut tuo aijaa.com jumittaa.. Koitan illalla!
  12. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Iltoja! Ja onnea teille hyvistä ultrakuulumisista :) Mä oon niin kiukkunen nyt ku voi olla, semmonen paska ja hötäkkä ilta töissä ku voi vaan olla! Huomenna sammmaa paskaa eri paketissa, aamuvuoro ja sitten ois vkonloppu vapaa, saa viimeset joulujutut laitella/ostella. La ois kaverin...
  13. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Hei yssykät! SANNIKKI :flower:=) ihania uutisia! Onnea hurjasti! Niin siitä mun lenkkeily maha juilinnoista, niin rivakasti vaan kävelen mut nyt taas ei oo koskenu.. Voi olla ihan jotain kohdun kasvukipua! Ihanan lyhyt työpäivä sattui tänään ku 7-13 ja suurinosa aamusta meni...
  14. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Hey!! No vkoloppuna oli ihan jees siellä Hunkseja kattoo ja bilettää, tilailin alkoholittomia drinkkejä :p 2-3e maksoi kipale :D Ja näin Esko Eerikäisen, se oikeestaan riittikin niistä Hunkseista :D Yöllä sitten tuo ukon retale aiheutti mielipahaa niinkuin aina...eikä siitä sen enempää :(...
  15. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    YouTube - mariska miksi rakkaus Siinäpä ois tän illan biisivalinta. :( Sanat alla.. Kuvais ehkä tätä tilannetta. Ihan peestä :( Lirama - Mariska - Miksi rakkaus Mutta jos jotain kivaa niin näin ne hunksit ja varsinkin sen ESKOn :D Jospa huomenna ois jo päivä parempi. Pitää toivoa! <3
  16. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Huoh, täällä taas hirvee pakkanen! -25. HUIH! Meillähän on ainakin kahdella muullakin tänään 14 viikkkoa mittarissa :) Oliko Sannikki ja Calumet.. ? Sain tänään käytyä kaupungillakin, ostin melkolailla loput joululahjatkin, vielä tuolle ukkelille, mut helppoo ku tiiän mitä se tarvii/toivoo...
  17. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Mimossa- hui kamala :( miltä ne suipistelut tuntuu ?? Jospa ei enää tulis sulle ku lepäät nyt. Mä tulin poksumaan 14+0 tänää :heart:
  18. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Tuohon ekaan voisin sanoo et ihmeen helpolla oon kyllä selvinny, välillä tulee semmonen tunne et voispa juua oluen ja polttaa siihen tupakan, niinku joku kesäpäivä teranssilla :D Mut eipä muuten oikeestaan oo känniä/krapulaa ikävä. Muutenkaan nyt niin usein juonu. Kerran kuussa abaut...
  19. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heips yssykät ;) Jouluruuista: Mua niin sapettaa ku en oikein jouluna oo syöny muita laatikoita ku maksaa ja se kyllä jää tänä vuonna ainakin suuremmissa määrin :( Porkkana onneks just ja just menee, ja se graavilohi.. jos se on äitin miehen tekemää niin syön, mut jos vakuumipakattua niin en...
  20. Tinsku86

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Mie taas äänessä :D Kysyin eilen illalla ukkelilta et mitä nimiä se vois antaa lapsille et tyttö ja poika nimet. Niin se oikein et " mä oon aina miettiny et Tiitus ja Emilia ois hyvät. " :) Ihana!! Kyllä ne miehetkin tuntuu sit miettivän. :D Myöhäis ilta sujuikin sitten karkkia syömällä ja...

Yhteistyössä