Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Voi vitsit... mäkin voisin semmosen torkkupeiton haluta, pitää käyä kahtoo oisko vielä huomennakin. H&M llä hipalilin tänään semmosta päälle pantavaa torkkupeittoa vauvalle mut en sit vielä ostanu. Ostin pikku sukkia ja parit sukkahousut, jostain syystä mieluummin ku puoli potkareita :D Sain...
  2. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    minimamma söpis maha :) Tää on taas ihan kypsä vkonlopun jäljiltä. Hermot riekaleina :/ Toissailtana oli ne kaverin tuparit, kivaa ku näki taas tuttuja pitkästä aikaa <3 ja sitten eilen olinkin koiran kaa koko päivän äippälässä "evakossa"..jaksanut katella täällä ku toinen makaa krapuloissaan...
  3. Tinsku86

    paljon teillä on paino noussut?

    Viikot 23+2 menossa, paino noussu n.5 kiloa. Lähtöpaino oli painoindeksillä normaali. (BMI 20). Vielähän tässä kerkee tulla :D Viikko nousu oli viime neuvolassa päälle 400g..
  4. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Tässäpä kuva päivitystä tältä päivältä. "][/URL] 23+1 Tinsku ja ReinoRakas Illalla kohti kaverin tupareita :)
  5. Tinsku86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    "][/URL] 23+1 Tinsku ja Reino
  6. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    1.Oletteko ostaneet paljon äitiysvaatteita, vai millasilla vaateyhdistelmillä potkuttelette eteenpäin? Mulla on yhet äippäpillifarkut, parit löysemmät mallit kavereilta saatuna, kaks toppia, 2/3 hihanen pusero ja neuletakki. Muut onkin sit omia vaatteita. Ostin henkselit ja isompia välihousuja...
  7. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Päivitystä tälle päivää. POKS POKS 23+0 Ulkona yöllä ollu ja aamustakin vielä -30 nyt VAAN -25..meinaa kylymä olla. Mulla käy nyt joka lenkillä tuonne ihan alamahaan/häpyluuhun..tulin tulokseen et jotain kiinnike kipua. Alkaa paikat venymään ja paukkumaan.
  8. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Sannikki Meillä samanverta saatu saikkua tänään. Paranemisia meille :D Ja Sunburned.. tuo asunto asia ollu vireillä jo kauan mut oon ootellu et tuo ukkeli sais liitteesä toimitettua. Ei tässä 44 neliöisessä kaksiossa oikein meinaa mahtua olee nytkään niin jos isompaa kaksioo kattelis...
  9. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Joo, kävin lekurissa, sain kaks viikkoa sairaslomaa supistelujen ja selkäkivun takia ja kehoitti tulemaan uudelleen jos ei kestä töissä. Ei oo paikat auennu eikä pehmenny onneks. Ja sukupuolikin pysyi samana ku se kellotteli heti haarat levällään ku alotti ultraamaan :D Kokoarvioo antoi et noin...
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Hei vielä muutes. Jelppiä!! Sain ne kelan paperit ja oon niin uuno etten osaa kyllä täyttää.. Enhän mä nyt hae vasta ku äitiysrahaa.. ku siinä on niitä vanheimpainraha juttujakin.. ?? Ku eikö ne oo sit äippäloman jälkeen pidettäviä/haettavia asioita ? Ja sitten eihän sitä isyysloma...
  11. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Heissan! Anje kyselit vakuutuksista, niin mulla oli kyllä tarkotus ottaa se vauvalle jo ennen syntymää. Turvasta niinkuin muutkin mun vakuutukset on, saa ihan ok hintaan ja omavastuu jutut sun muut kelpoja :) Bretagnekos sitä kyseli et onko muilla jatkuvasti nälkä..MULLA ainakin on...
  12. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Kiitos teiän kannustavista sanoista ja neuvoista! On tässä aina kova kovaa vasten laitettukin mut ei vaan jaksas enää raivota ja huutaa ja ei se normi puhekaan ihan perille vissiin mee! Seuraavana vkonloppuna samaa paskaa ehkä eri paketissa vaan..Viikot menee niin hyvin ja on kivaa mut sit...
  13. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Sannikki ja mmilia Täälläkin oli koko eilisen ihan liian hiljasta mahassa, illalla sitten luoja kiitos Reiska alkoi potkia. Ihan tuli tippa linssiin <3 Muuten vissiin vähä herkillä olen.. Toissailtana mentiin naapuriin miehen veljelle pelaa frisbeegolffii wiillä ja mulla ei alkanu onnistua niin...
  14. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    SF-mitasta et ei oo vielä mitattu kertaakaan, jospa se mitattas ens neuvolassa ens viikolla, ihan mielenkiinnosta. Ja tänään soitti terkkari ens viikosta et ois jo eka perhevalmennus, vastasynynyt perheessä et koittaavat oikeen vauvan sinne hankkia. Ja sit ois jo 15.2 imetyksestä tapaaminen...
  15. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    haippa1 voi ei, nyt kuitenkin vaan ajattelet vauvaa ja jospa se mieskin ymmärtää nyt että kaikki on vauvan parhaaksi :hug: RaceORama teretulemast :flower: pupeltaja nyt vaan hyödynnät kaikki mitä ne antaa sieltä jakelusta, ja haet vaikka sen kolme kertaa viikossa, onneks on tuommosia...
  16. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    No joo, mä sitten ostin sen kaukalon ja sitterin. Yhteensä 80 e. Elikkä Akta Gracon turvakaukalo jalustalla ja Emma sitteri. :) Toiv on siten kans hyvät. Pitää vaan ne noutaa kotiin tässä loppu viikon aikana. Ois ollu se pussikin siihen kaukaloon mut aattelin et vähä tarttee kesävauvalla ja...
  17. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Hmh.. mä täällä koitan hieroo kauppoja auton turvakaukalosta ku ei se saatu miellytä ja ei tunnu niin "turvalliselta" ku nykyaikaset.. Oonkohan mä vaan nirso. Aattelin 70-80 e tarjota Akto Cracon kaukalosta jolla on se alusta kiinnitys niin ois helppompaa ku pelkkä turvavyö kiinnitys ja...
  18. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

    Pitipä tulla korkkaamaan tää helmikuun pino. :) Hirveen hitaasti menny tää aamu ku heräsin jo 9 ja työt alkaa vasta tunnin päästä eli kolmelta. Käytiin lenkillä, pesin vessan, tiskit oottaa vielä liossa, tein ruokaa.. Jotain ees saanu aikaan. Olipa ihana eilen töissä ku yks mun "suosikki"...
  19. Tinsku86

    !! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

    sunburned voimia nyt näihin viikkoihin :hug: Mä kävin tänään kiertää taas kirpparit ja voi vitsit... kassillinen vaatetta lähti mukaan, myös isompia kokoja, semmonenkin 74cm fleece asu ;) Ja muumi katselukirja.. ja sitten sain vielä kaverilta vaatetta ja ihanat mini kengät :)...

Yhteistyössä