Sokerirasitus: 12 viikolla olin ja arvot oli puhtaat. 4,8/5,2/4,8 , mutta neukkutäti pistää nyt vielä uudestaan. Se on viikolla 26! Ja syy on PCO.
Paino Mua kanssa kauhistuttaa puntari kun ylimääräisiä kiloja oli alkuunkin, ei sais kamalasti tulla mutta tuppaa silti tulemaan.. nyt on tullut 5,5kg yhteensä.. tavoite olisi max. 12kg.. ja huonolta näyttää :/
Bmi oli siis 29.
Esikoista odottaessa tuli 29kg! bmi oli silloin 24.
Se on sukuvikakin että paino tulee helposti, vaikka söisi kuinka terveellisesti, ja tiputtaminen on vaikeaa..
Monet sanoo että tuo painon suuruus on tekosyy verrata sukuvikaan mutta niin se vain on ja raskaat luut vaikuttaa kanssa tähän painoon tj eli ollaan aika rotevia naisia meidän suvussa.
Vakuutus: Esikoisella on lähivakuutukselta joku vakuutus, joka otettiin ennen syntymää. Ja me ei olla tarvittu sitä kertaakaan.. että tälle toiselle ei sitten oteta *koputtaa puuta*.. Esikoisen omakin ollaan ajateltu lopettaa nyt..
Turvotus: Ei oo vielä turvottanut, veikkaan että se tulee pian, viimeistään kesän alussa kun alkaa ilmat lämmetä..
Esikoisen aikana turpos loppuraskaudessa varpaat toisiinsa kiinni, se oli kamala näky
DD/ (esikoinen syntyi heinäkuussa)
Mua jännittää ku oon niin lyhyt ja maha alkaa tulla eteen että pian en pysty enää autoa ajamaan koska penkin pitää olla niin lähellä rattia ja maha alkaa tulemaan väliin, kyllä se vielä menee mutta veikkaan että kun 30 pärähtää mittariin ja mahan kunnon kasvu alkaa niin se on hei hei auto :wave:
Toinen:
oon aina vihannut mantelikalaa, jota oli tänään koulussa ruokana. Mutta luojan tähde se maistui tänään hyvälle
NAM. NAM. olin ihan taivaissa, en oo ikää syöny niin hyvää kalaa
Ihana tämä raskaus aika!
Kolmas: Jep jep, ja olen omenalle allerginen. raskaus vissiin on altistanut sille, mutta saan omenasta hengenahdistuksen ja suun,kaulan,kurkun alueen turpoamaan.. :,/ ja oon aina tykänny omenasta.. harmittaa!!
Meillä alakoi nyt talviloma.
saa rentoutua!