Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    CanWen onnea tyttölupauksesta! Ja onpa kyllä tosi tökerön kuulosta toimintaa! Tuosta jo johonkin joku valitus ehottomasti. Aika iso riski et joku joka ei sais tekee nt ja rakenne ultria, entä jos niissä oiskin jotain ja ei osattas kerttoo sitä. Täällä poksutaan tänään 28+0 eli...
  2. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Nyt mammat lepoa joille se tarpeen :) Mä niin rakastan tätä mahaa ja sen sisältöä, tänään se jotenkin on niin konkretisoitunut ku nähny tavallaan vauvan erilailla ku se on liikkunu ja jumpannu niin et voinu erottaa kutakuin et oisko pyllyllään tunkenu aina johonkin kohtaan :) Ja tuntunuki...
  3. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta!! Perdy: Tein itse juurikin äsken saman, kävin tyhjentää pukukaapin töissä ja palauttaa avaimet. Aattelin et jos ens viikolla kävisin sit ajan kanssa moikkaa työkaverit ja tekee mieli käpykakkua niin veisin sinne kahville käpykakun :D Tai sit ostan sen vaan kotiin ja kutun kaikkia...
  4. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Sannikki mulla on himo maksalaatikkoon ja maksakastikkeeseen!! Maksamakkaraa oon pari kertaa syöny leivällä..pieniä määriä. Pupeltajan porukalle paranemisia :hug: Munkin pitäs varata nyt kampaaja, et sais just juurta värjättyä ja vähä leikkausta siistiä.. Käyn siinä 1,5kk-2kk välein. oon...
  5. Tinsku86

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tinsku ja Reiska 27+5. Minimaha
  6. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Ihana maha mmilia! :) Oltiin juuri tunti koiran kanssa pihalla, käppäiltiin hissun kissun ja välillä vauhilla, on niin mahtava ilma :D Sai arskatkin olla päässä eka kertaa tälle kevättä. Tuntuu vaan ettei nää ku on piilarit ku näkö huonontunu ihan sikana nyt raskausaikana. Pitänee oottaa...
  7. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    :p:wave: Mää sain suklaamunia, piti ostaa parit kinderit ja ne on nyt nautittu :) Pienet on ilot. Vaan ostipa mieskin itelleen :D Ja sit ostettiin vaukille muumi muumipeikko pikkupyyhe pylly pyyhkeeks, olivat tarjouksessa cityssä. Tänään on taas ollu selkä liekeissä että huomenna soittelen...
  8. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Iltavuoro selätetty ja selvisinkin ihan hyvin. Työkaveritkin jo sanoi et vaihellaan hoidettavia jos en jaksa. Ihme! On ees jokunen työkaveri jotka "ymmärtää".. Ja en saanut eilen suklaamunia, ei ollu lähi Siwassa. :( Ja tänää ku kävin keskustan ässässä niin arvatkaa vaan unohdinko :D Ehkä...
  9. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Pikaista lukua ja merkkausta tällekin aamua. Hyvä palvelu mun hampilekurissa(yksityinen)..soittelin viime viikolla et ku pakottaa hammasta niin sain kuun loppuun vasta ajan mut soittivatkin tänä aamuna et ois 11 peruutusaika, niin sehän passaa. Yhdeltä vasta alkaa työt ja mies lupasi...
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Niin ja hankinnat! Olemassa olevat jo : - Pinnasänky -Matkasänky -Sitteri -turvakaukalo -vaatteet (että alkuun pääsee, just laitoin pyörii 56cm ja pari 50cm varulta) -äitiyspaketissa tulleet tarpeelliset tavarat -kuumemittari joustokärjellä tilauksessa Oriolalta -Leikkimatto...
  11. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Aivan sika väsymys.. Oltiin siskon ja koirien kaa metsässä makkaran paistossa iltapäivällä :) Oli mukavaa. Ulkoilma nähtävästi pistää väsyttään. Pesin tuossa päivällä äippälaatikon tavan vaatteet ja pussilakanat. Aattelin vielä tuolta meidän vaatesäkistä katella muutamat pienimmät ja pesasta...
  12. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta mammat! :) Aivan mahtava sää ja selkäkin jo parempi, heti kun sain kunnon yöunet. Ja mieskin oli illan kiltisti kotona, kaverisa oli täällä muutamalla ja kahtovat jäkistä :) Piipero-11 Tervetuloa vaan tänne joukkoomme jakamaan ilot ja surut =) :flower: Nyt jos sais pestyä vähä...
  13. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Kiitos typykät ku aina jaksatte täällä neuvoo ja tsempata :hug: Mmilialle hurjasti onnea!! :flower: Joo, kyllä se täytyy varmaan sit "uskaltaa" soittaa töihin etten tuu huomiseen aamuun et maanantaina sitten uus yritys. Ettei turhaan riskeeraa ja kun tuntuu ihan ikävältä jo tää juiliminen...
  14. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Merkkausta ja omaa napaa.. Maha kivettyny pitkin päivää ja selkää jomotellu..Nyt sit rupes jomottelee niinku ois menkkakipuja...??!! Pitää seurata ja soitella kyllä illalla synnärille jos ei lopu. Ettei vaan mitään kunnon suppareita alkas tehä. :( Huoh. Jotenkin olin töissäkin niin väsyny. Viime...
  15. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Hyvin nukuttu yö takana; migreenikin hiipui. Illalla alkoi mahassa semmonen jumppa et ihan nauratti kahtoo ku toinen mylttäröi :) Rakas :heart: Tänään **POKS POKS 27**
  16. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Auuu! Iloitsin jo ettei tänään oo migreeniä niin yhtäkkiä alkoi lenkillä koskemaan äsken ja nyt tuntuu et oikee silmä irtoo kohta!! Äkkiä lääkettä ja sohvalle. Vispipuuro vaan pakko vatkata ennen sitä. Jospa menis nukkumalla ohi, ei muuten selviä huomenna töihin.
  17. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Jessi: Joo, himoshoppaajat on hyvii, vasta nyt luin viime viikolla sen eka osan ja tokaa ootellessa, oli nyt lainassa ku kattoin ja ne muutkin Kinsellan kirjat on hyvii, yhtä hömppää ;) Pitääpä vielä raapustaa ylös tuokin Jos huominen tulee. Mä luin välillä niitä Patricia Cornwellin...
  18. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Neito84 Mulla samat viikot ja painonnousu melkolailla sama. 7,5 kg tullu nyt.. Ja varmaan nousee kohisten ku ruoka tosiaan maistuu ja siihen päälle herkut.. :D Ja meillä on tilanpuute mut isompi asunto koko ajan hakusessa, on jo suunniteltu jotain jos ei saataskaa asuntoo et miten...
  19. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Ihana herätys kun ei koskenu päähän. Käytiin eilen siellä kirjastossa niin tarttuipa mukaani niin hyvä romaani ettei pitkiin aikoihin. Semmonen ku Yösyöttö Eve Hietamies Kertoo isästä joka jää yksin vauvan kanssa vaimon pimahdettua. Piti sit aamullakin hetki löhötä koira viekussa ja...
  20. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hei muutes, mulla iski ahdistus maximus et kerkeenkö ja osaanko ostaa vauvalle kaiken tarvittavan ennen ku se syntyy tai ennen ku en enää ite jaksa mennä asioimaan. Mun pitäs autoki hankkia mut en osaa ite kyllä mitään hyvää katella, tuolla entisellä menee leima umpeen kesäkuun lopussa onneks...

Yhteistyössä