** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

CANWEN ihan sais käydä kunnallisessa arvauskeskuksessa neuvola lääkäris, mut en halua sinne enää mennä kun on mieslääkäri! Jotenkin se ei mun mielestä sovi et mies tekee noita hommia ja oli niin nuorikin...ei oikein tienny mistään mitään : /! Aion varaa sit ajan yksityiselle Kokkolaan, saapa ainaki asiantuntevaa hoitoa, vaik maksaahan se ylimääräistä sitten :(!

Oonpa itekin miettiny et hommaisko kantoliinan...Kaverilta saisin ja vois varmaan opettaa mulle niitä sidontoja eikä tarttis murehtia esikoisen ja vauvan "kuljetusta" :D! Ikäeroa tulis sisaruksille vajaa 3 vuotta! vähän vaan epäilen tulisko käytettyä, osaisinko ja mites kesällä hiostaako kauheesti ja entä jos vauva ei viihy siinä tai sit vaan siinä eikä muualla :p!??? Kaikesta sitä voikin ressiä teettää :LOL:
 
Tää kävi tänään synnytyssaliin tutustumassa niitten valmennusten pohjalta siis :D

Oli ihan kattava paketti tietoa kahen ja puolentunnin ajan. Ja täällä on sit semmonen käytäntö et jos lapsivedet menee/tihkuttaakaan niin sit ambulanssi soittaa ja olla vaan makuulla. Käsitin näin. Käytiin keskolassakin kahtoo niin voi hyvänen aika ku siellä oli kaks mini-ihmistä, ihan tuntu et itku tulee.. (miten niin herkillä?)

Meinaa selkää jomotella ku istumista ja paikallaan seisomista tuli aimo annos :( Ja sitten vielä kauppareissu ja koiran käyttö päälle. Huoh. Huomenna mukamas töihin ja ei jaksas sitten ei yhtään. Nythän siellä on buumi et mua ei voi ottaa nostoihin kaveriksi et saan sit kahtoo vieressä ja hoitaa yksinautettavia jotka on monin verroin raskaampia ku ne kahen nostettavat. Siinä se taakka ees kevenee. Niin eipä niilläkään ämmillä paljo järki päätä pakota. Mut iteppähän haluuvat niin niin...mä kyllä varmaan sanon ku en voi nostaa kaverina tai jään sitten vaan poijes. Musta tuo on niin ärsyttävää ja eikö ne älyä et paljon raskaampaa on tehä YKSIN ja juosta ympäri taloa 5 kerroksessa 8 tuntia...

Anteeks ku nuista töistä urputan mut se hallihtee ihan liikaa mun elämää ja aiheuttaa mulle semmosta stressiä koko ajan ettette usko!

Tänään oon ihan uralla kuunnellu vauvaa ku otin kotidopplerin kaverilta lainaan et mieskin kuulee ekaa kertaa sydänäänet, ku ei ne rakenneultrassa kuunteluttanu ja muissa neuvoloissa se ei oo ollu. Ja sit siellä synnärillä nauratti ku maha hytky puolelta toiselle, vissiin Reiska tiesi missä ollaan ja halusi ilmotella et täällä mä vielä pysyn kesään saakka :D Ihana!

Ostin prismasta illalla parit sukkahousut tyypille, 60cm..oli tarjouksessa 2,90e se kahen paketti.

Missä vaiheessa te rupeette pesee vauvan vaatteita ja laittaa tavaroita sille valmiiksi ??

Nyt jos koittas nukkua ennen seuraavaa pissahätää :)

Tinsku ja Reinorakas! <3 25+6
 
Tinsku: Mää oon pessy vauvin vaatteet jo, ja ne on kylläki yhä tuol muuttotavaroiden seas.. (siis omissa laukuissaan kumminki)
Et hyvissä ajoin minä ainaki ;) On niin ihana käsitellä niitä vaatteita, ku äippäpakkaustakaan en ottanu, niin jotain ny kumminki pitää saada häprätä =)
 
huomenia!

vaan yks yrjö myöhään illalla, ehkä tää tästä :) jos nyt siis ei muut ruveta laatottaan... me kuitenki tänään lähetään ellei mitään radikaalia tapahtu. ykäillään sit siellä jos pahin tapahtuu. hope not kuitenki. oishan se kiva päästä kunnon aamupalat nauttimaan :p aateltiin et lähetään ku vituloittaa sit jos perutaan mut ei tullakkaan kipeiks joten otetaan nyt sit riski.

suski tänään ois sitte poks poks ;) :D

memami aika kuumahan se liina kyllä on et kauheesti ei vaatetta kannata sinne alle laittaa, varsinkaan jos ulkona kuuma. mut suosittelen kyllä kokeilemaan :)

tinsku etkö voi sanoo et mieluummin oisit nostelematta mitään supistusten takia ja et meiluummin noi raskaat hommat kokonaan pois? jos et saa kevyempiä hommia ni saikulle sit vaan. tosi rankkaa hommaa kuitenki teet.
mä oon pessy vaukin vaatteet vasta joskus vkolla 35-36 ni ei kerkee sit pölyyntyä uudelleen. oon muutenki ollu aika jälkijunassa näitten tavaroitten laiton kanssa ku en jaksa aiemmin tehä eikä oo oikee tilaa ni ei viiti hirveen aikasin ruveta järjestelee. mulla täysiaikaset lapset ni luotan siihen nytteki vaikka koskaanhan ei voi tietää.

jessi ja pikkuj 25+0 poksista
 
Morning!
Esikko näki painajaisia ja päätti herätä muutenkin aikasin, great o_O No onneks ilma on mahtava ja lenkillä piristyy!!

Memami ja Jessi onko niissä sidottavissa enempi kangasta vauvan "päällä" ? Kyselen tyhmiä, mut mulla kun ei oo sitä sidottavaa mallia lainkaan...jälleen kerran ensimmäinen syy on turhamaisuuteni, en pidä ulkonäöstä ja toiseksi se oli niin saakelin helppo vaan sujauttaa tosta olan yli se meikäläisen malli :) Saattasko semmonen olla muutenkin kesällä sidottavaa parempi, siinä kun on vähemmän kangasta (ihan äitiäkin ajatellen) :) ?

Kävipä kiva munkki, tutustuin naapurin rouvaan joka on mua kaksi vuotta vanhempi ja terveydenhoitaja neuvolan puolella :) Hän just tossa sanoikin että voin siellä piipahtaa jos on jotain mikä mietityttää...ihan mahtavaa koska meidän nla on vähän mitä on. Käyn lähinnä siellä vaan kaikki arvot mittauttamassa...

Tänään on entisen duunipaikan bileet ja sinne siis :) Ihanaa, tulee kampaaja ja meikkaaja himaan...harvinaista herkkua :)

hauskaa päivää :)

-tintsu + hevikumpu vol2
 
Huomenta!

Kiva jessi pääsette reissuun lähtee! toivotaan ettette siellä sairastu vaan saatte nauttia vapaa ajasta :)

tintsulla kivoja suunnitelmia illaks, ja hemmottelua :) kuulostaa ihanalta!

tinsku sinuna sanoisin töissä että et suostu raskaisiin hommiin kun alkaa heti supistelee. Mulla samanlainen työ,paitsi vanhukset vielä käytöshäiriöisiä niin on riski että tulee iskuja tai muuta. Mutta saikkua sitten vaan jos tuntuu että supistelee. Minäkin nyt saikulla kun päivän jälkeen illalla alkaa kamalat supistukset ja yöt varsinkin iltavuoron jälkeen ihan kamalia.

Tytön kanssa suunnitelmissa lähtee kirjastoon ja kaupoille kunhan tästä saa aamumurkinat naamaan ja ittensä liikkeelle. Eilen tuli osittain siivottua ja tänään viä loppuja sitten.Käytiin eilen illalla vielä HopLoppailemassa neidin kanssa,sai energiaansa purkaa ja nukkukin yön sitte hyvin :D

Se olis viikonloppu taas.Pitäs niitä pullia leipoo ja sunnuntaina olis yhdet 2vee synttärit. Sit ehkä peipille jotain käydä shoppailee kun tuli se rahakin eilen.

Viikonloppuja kaikille!!

Perdy 27+1
 
Jahas ultrassa taas käyty ja uudelleen taas 4 viikon päästä. Seksikielto jatkuu ja sanoi, ettei neuvolassa saa tehdä sisätutkimusta. Käski varautumaan jo henkisesti sektioon sekä loppuvaiheessa sairaalassa makoiluun :( Ihan pikkiriikkisen toivonkipinin kyllä antoi vielä mahdolliseen alatiesynnytykseen. Painoa vesselillä oli reilut 700g ja hän oleilee ihan kylkiluitten alla poikittain ja se kyllä tuntuu :)

Kun valitin selkä- ja alapääkivut sanoi, että muualta saikkua hakemaan jos vaan tuntuu siltä, mutta, että näin aikaisessa vaiheessa voi olla tylsä jäädä vielä kotiinkaan... Noh, katsotaan taas vointia ensiviikolla nyt on onneksi viikonloppu.

haippa + vesseli 25+2
 
No, pitää olla tomerana tänään töissä ja sanoa, mut ku ne sitten heti vittuilee ja on ilkeitä. Mut niitten häpee. Ei oo minun häpee olla raskaana ja saada helposti supistuksia, ja jos joku on pystyny olee töissä loppuun asti nin nostan hattua. Mulla ei ois enää ku kolme viikkoa mut voi olla liian pitkä aika. Maanantaina on tosiaan se neuvolalääkäri ja ultra. Se mikä kuuluuki raskauden seurantaan. Pitää siellä tosiaan sanoa et on mahdoton olla töissä. Mä en potis yhtään huonoo omaatuntoo vaikka saisin jäädä pois töistä nyt jo. :)

Perdy Meilläkin on pari semmosta asukasta mummoa ja pappaa et ei tiiä millon nyrkki heilahtaa tai sänkyyn laitto vaiheessa jalka nousee. :(

Nyt aamukahvia, ruisleipää ja pullaa :p Sitten koiruuden kanssa ulkoilee, kuulostaa vaan aika kova tuuli olevan.. Mut plus asteita :)

Ainiin ja POKS POKS 26+0

Tinsku ja Reino rakas! :heart:


 
Jessille oikein rentouttavaa viikonloppua! Älkäähän nyt sairastuko!

Tinsku joo, kuuntele nyt itseäsi. Reiska on tärkein :) Kyllä ne hommat siellä joku tekee, jäät vaan heti saikulle jos tuntuu ettet jaksa. Meillä on osastolla tosi kiireistä taas ja saa kipittää pää kolmantena jalkana paikasta toiseen. Toistaiseksi olen vielä jaksanut hyvin, mutta voin kertoa, että kun tulee yhtään raskaampaa, aion jäädä slomalle. Muutenkin työmotivaatio on niin matalalla, en jaksaisi enää millään.. Viikonloppu olisi taas hommia (hyvä se vaan on, tulee kivat lisät), mutta työvuorot epämiellyttävät: ilta ja kaksi aamua. Nuo ilta-aamu-yhdistelmät ovat äärimmäisen raskaita, kun en saa yöllä nukuttua kuin jotain 5h. Ei niillä unilla jaksa tässä elämäntilanteessa! Oho, anteeksi valitus :ashamed: Ja ajattelin sitten äippälomalla laitella vaatteita valmiiksi, vielä en ole pessyt mitään. Ja hoitopöytäkin puuttuu, ens viikolla mennään varmaan hakemaan se Ikeasta.

Tintsulle mukavaa iltaa!

Haippa1 kiva, että edes pienen toivon sait alatiesynnytyksestä. Mutta tosi tylsää, jos loppuvaiheessa joudut pitkäksi aikaa sairaalaan makaamaan! Se on niin puuduttavaa.. Pidetään peukut pystyssä, että kaikki menisi hyvin ja joutuisit olemaan mahd. vähän aikaa sairaalassa!

Perdy oli saanut äitiysavustuksen?! Kiva. Just eilen kävin Kelan sivuilla katsomassa, mutta hakemus oli vasta kuitattu tulleeksi. Tosin saapumispäivämäärä oli 11.2 eli kai sitä pätäkkää voi pikkuhiljaa tilille odotella.

Tänään ruokana eilistä makkarakeittoa.

Oltiin eilen teatterissa, oli hyvä esitys. Mulla oli vain vähän tukalat oltavat, istuin oli huono ja selkää särki koko ajan. Kotiin kun päästiin ja otin housut pois jalasta (farkkulegginssit, mitkä oli tungettu saappaiden sisään) oli housujen saumoista jäänyt mahtavat onkalot mun sääriin! Niin hirveät turvotukset ettei koskaan aiemmin. Samoin sormus ja kello olivat tosi tiukkoja. Tänään en edes yrittänyt laittaa sormusta sormeen, kun tuntuu kireeltä jo pelkkä sormien koukistaminen. Tätäkö tää on loppuun saakka?!

Ah, ulkona paistaa aurinko eli nyt vaan lenkille. jos noi nesteetkin lähtisi liikkeelle liikunnan avulla. Hope so!

Sunburned + Aarre 25+2
 
Sunburned Mulla alkaa sama rumba, ilta ja ois kyllä neljä aamua !! Nuo on tosiaan ihan kammotuksia nuo illasta aamuun, ei osaa illalla rauhottua ja sitten herää pitkin yötä. Ja nyt muutenkin ku pissattaa useemmin.

Nyt on lenkki takana, piti tuota etuoven edustaa sulatella suolalla ku ihan taju liukas, katolta tiputtaa vettä ja sitten jäätää yöllä. Ettei vaan lentäis persielleen.

Voi että mä ootan et saatais se asunto jostain, jännä ku ei oo menty jonojen ohi..vaik pitäs. Mut täällä on nin pajon maahanmuuttajia et nehän ne vie parhaat päältä ja tavan kansalaiselle jää paskat pohjalta! Ei voi yhtään mitään laittaa vauvaa varten. Vaatteet saa edelleen jatkaa oloaan jätesäkissä. Ja sit se ahistaa et miten mä jaksan siivota ja pakata kun muutto on ajankohtanen, eli minimissään kuukauden maximissaan kahen päästä. Ja kiipeillä ylähyllyt. Miehen varaan en voi laskee ku ei se muutenkaan ota mihinkään kantaa. Ja mua pelottaa tää vkonloppu ku itellä pitäs aamuun jaksaa heräillä ja siihen kaikki koiran käytöt ku toinen ei varmasti voi auttaa ellen pyydä hirveen raivon kanssa. ja sit jos se taas ryyppää..Sanoin kyllä et täällä ei tarvi olla jos juot.

On se vaikeeta tääkin mun elämä, mut pitää olla pieniin tyytyväinen!

Mukavaa vkonloppua niille joilla semmonen on ja jos on jotain mukavaa tiedossa =)

Ainiin, mullakin on turvotukset lisiny, näkee ihan nilkoista et on turvonneemmat ja sormet.. : /

Nyt josko lounaaksi keittelis kaurapuuroo ja kaupan mustikkakeittoo :p nam. Ostin luumujakin et vois sopan keitellä ku ei tuo maha oikein pelitä. :(
 
tintsu se sidottava liinahan on tosi pitkä koska tulee useempaan kertaan ympärille. vauvan päällä siis on kyllä sitä kangasta jonnii verran ja kesällä voi olla kuuma. siitä ei oo kokemusta siitä ei sidottavasta mallista et en osaa siihen sanoa oisko parempi. rintarepuista en oo tykänny mut en oo kyllä niitä kalliimpia kokeillukkaa. manduca vai mikä se nyt oli mitä on kehuttu.
tuleeko toi kampaaja ja meikkaaja teille niinku työpaikan puolesta vai miten? aika luxusta kyl olis :)

perdy kiitos ja toivotaan et vkl ainaki saadaan viel olla terveenä. tulis sit vaikka ens vkolla jos on tullakseen.
mein lähin hoploppi lopetettiin ja nyt on lähin lahessa tai helsingissä :( oli tosi kiva paikka ja suht edullinen ja pojat viihty tosi hyvin ja sai siellä purkaa tota loppumatonta energiaa mut nyt ei sit oo mitään kivaa tässä lähellä : /

haippa toivotaan että vointi paranee eikä tarvis vielä saikulle jäädä. toki vauvan parasta ajatellen mennään ja huilia heti ku tarvii. ja kiva jos saisitki alakautta synnyttää :)

sunburned kiitti ja yritetään pysyä terveenä :) mulla on kans järkyt turvotukset ja tohon sun kysymykseen et tällästäkö tää on loppuaika ni ei, vaan paljon pahempaa :whistle: ainaki mulla lämpötilan noustessa myös turvotukset lisääntyy ja kauhulla kevättä ja alkukesää mietinki et minkälainen pallo sitä sillon oikeen on :rolleyes:

tääki päivä ollu tähän asti yhtä pyykin pesua eikä loppua näy :headwall: mä niin ootan et noi lumet sulais et sais pyykit pihalle kuivumaan. meillä vielä hyvä ku koko taloyhtiön pyykkiteline on vaan meidän käytössä ni saa monta koneellista kerralla kuivumaan :)
pakkailemaan pitäs vissii ruveta pikkuhiljaa, isäntäki sieltä kohta kotiutuu.
 
tinsku käy välillä kyselemässä asuntotoimistossa ja ruikuta tilannetta ni ehkä auttaa. mua niin sieppaa noi mamut ja muut loiseläjät :kieh: niille tosiaan hyysätään kaik valmiiks ja ilman mitään ihmeempiä ponnistuksia, ärsyttää :headwall: ku kattoo noita mamujen vaunujaki mitä lykkii ni ihan on uusinta uutta ja emmaljungaa ja mistäköhän neki on saatu, nii-i, yhteiskunnan varoilla vaa vaikkei olla ees suomalaisia :headwall: samalla oma kansa näkee nälkää yms :|
oho tulipahan taas purkauduttua, sori mut ottaa vaan niin päähän välillä noi.
 
hitto tuli tosta yhestä ketjusta mieleen et saankohan mä sitä spinaalia ollenkaan kun mulla on selässä aika iso tatuointi? pitää toivoo et se kohdunkaulan puudute riittäis tällä kertaa ettei tarvis tosta sit ees arpoa.
 
Heippa vaan kaikille, menihän sitten kone taas huoltoon, noh nyt pitäis pelata, lueskelen myöhemmin tän kuun jutut, nyt pitää hoitaa nettipankkiasiat ensimmäisenä :stick: yli viikko ilman konetta eli laskut roikkuu kun inhoan maksuautomaatteja...

Sen verran vielä että 26+0 Poksui tänään
sokerit ok 0h 5.0 1h 7.0 ja 2h 5.5
 
Viimeksi muokattu:
Huh, nyt oon pudonnu kyllä täysin kärryiltä;) Paljon vielä lukematta, mutta kuulumisia piti tulla kertomaan. Taloa yritetään saada hirmusella kyydillä valmiiksi. Nyt näyttää siltä että voitais päästä jo kesällä muuttamaan=).

Hain tänään äitiyspakkauksen postista ja yllätyin kun se ei ollutkaan livena niin kamala kun mitä kuvista ymmärsin:) Sokeri rasitus on myös käytynä. Neuvolasta tuloksia kysyessä en saanu arvoja, mutta huojentavan vastauksen loistoarvoista=)

Sen verran ehdin lukemaan helmikuun pinon loppua, että joku oli kyselly minkäläinen auto hommattiin. Farmari tuli meidänki perheeseen. Volkkarin Passatti. Siihen pitäisi mahtua tovin aikaa..

Perjantai-illan kunniaksi pitäisi suunnata töihin. Illan jaksaa kun on mielessä ajatus huomisista ystävänä häistä=) Mukavaa viikonloppua!

Tessism ja muru 26+3
 
Heippa

4D ultrakuulumisia- eli vauvalla oli kaikki hyvin! ja saatiin tosi monta kuvaakin!!
MUTTA, se dvd mikä sieltä saatiin ei toimi.. :l soitin sinne ja pitää nyt ensviikol viedä se ja ne kattoo et toimiikse niillä, jossei niin saadaan sit ilmaseks mennä uudestaan ja sit saadaan siit se toimiva dvd mukaan :) phihi.
Poika on ihan isänsä näköinen! :> ?
kuvan laitan kans jos osaan.. en välttämättä muista enää miten se pitikä tehä..


Tänää tein makaronilaatikkoa ja illalla pizzaa :>
ei jaksa nyt enempiä kirjotella kun on vieraita tääl mut piti toi 4Djuttu tulla päivittää :>

pupeltaja & Rasmus 23+2 ? ainiin ja kuulema satavarma poika! ei tartenu ees ettiä kun heti huudahti se ultraaja et kyllä tää on ihan satavarma poika eikä siitä muuks muutu :D
 
Viimeksi muokattu:
Jessi kaveri on meikkaaja/maskeeraaja niin tulee tekemään :) Ihanaa! Nyt vaan pitäs noita iltapukuja sovitella...tsiisus, minäkö myöhässä liikenteessä :D Hahah. Onneks tuolla on kaks semmosta vaihtista mistä sit toinen ainakin menee ;) Kääks.
Ja kiitos teille jotka kivaa iltaa toivottelitte :) <3

pupeltaja ihana ultrakuva <3 <3

Nyt tää lähtee hemmoteltavaksi! :)
 
Haippa1 Oli pakko tulla kommentoimaan kirjoitustasi siitä saamastasi lääkärin kommentista. Itse olen ollut sairaslomalla lähes tulkoon koko raskauden ajan. Aluksi pahoinvoinnin takia ja joulun jälkeen rv 16 jäin selän takia saikelle. Vaikka sairasloma aika on ollut pitkä niin en ole kyllä kaivannut töihinkään. Työtilanteeni muutenkin on ollut niin hankala ja jatkuvan muutoksen alla niin ehkä sekin on vähentänyt työmotivaatiota. Nyt olen pari päivää ollut töissä kokeilemassa miten selkä jaksaa, mutta ei se työnteko hyvältä tunnu vieläkään. Selkä kipeytyy heti parin tunnin työssäolon jälkeen ja päivän päätteeksi on jalanpohjat ihan tulessa.Onneksi lääkäri lupasi kirjoittaa b-lausunnon jos nyt näyttää siltä, että en pysty töissä olemaan niin ei tartte koko loppu raskauden ajan juosta hakemassa saikkea.

Jos vaan itsestä siltä tuntuu, että on kipuja niin hakemaan saikkea. Samoin Tinsku86. Ei meillä ainakaan saa minkäänlaista arvostusta siitä,että yrittää kipeenä olla töissä, joten mieluummin sitten lepäilee kotona.

Vauvan vaatteiden pesusta oli puhetta. Mä olen pessyt kaikki mitä nyt olen kasaan ehtinyt jo haalimaan. Ikeasta kävin ostamassa laatikon vaatteille kun ei vielä ole paikkaa niille muualla.

Vihdoinkin viikonloppu ja saa vaan olla.:) Viikonloppuja!

Susse83 & Georgiina 24+6
 
Huh, kävin tuon 2,8v:n keskustassa kiertelemässä, ilman rattaita.. ja oli kyllä välillä täysi työ saada tytsy jaksamaan kaupoilla.. meni välillä tytsyn kanssa ihan vauva touhuksi kun se intoutui konttailemaan pitkin vaaterekkejä tai sielä alla siis.. :eek:
ja sit maattiin ku väsytti yms, no seuraavaksi otetaan rattaat vaikka ne tyttöä ärsyttääkin ja pitää tinttailla niissä istuen.. :D
Vauvalle ei löytyny mitään, kaikki kiva oli sidottu sukupuoleen.. joten hyllyyn jäipi! Esikoiselle löytyikin sitten vaikka mitä: sinne paloi rahat.

Mun äiti & äitin serkku alako povaamaan meille poikaa toisaalta se on hauskaa arvuutella kun sitä tietoa ei ole ! mutta kuulemma ihan erinlainen maha kun tuosta tytöstä. Nyt se on iso mutta kapea pallo eli ei ole levinnyt sivuille vaan kasvaa pystyyn ja eteen.. ja takaapaan ei näy mahaa.. Aika hauska etten ole itse tullut huomanneeksi, ajatelleeksi.. Näen itseni vain valaana :D

Pitäisi lähteä viemään esikoista anopille, menee serkkutyttöjensä (6 & 3 vuotiaat) sinne viikonloppu hoitoon.. se tietää tosi tylsää viikonloppua: kai? me ei osata yhtään olla ilman tota tyttöä, mutta kai se on nyt hyvä antaa kyläillä kun vielä otetaan.. :D

mmilia ja s :heart: 25+1
 
Ihana kuva pupeltajalla.
Jessille hauskaa reissua ja toivottavatsi pysytte terveinä.

Ihanaa, mul on huomenna vapaa ja sunnuntai. Tai no, huomenna aamulla pääsen töistä pois mut kiva kun vapaat sattuu viikonlopulle. Sit on kin ens viikolla taas kamalasti töitä.
Viikonloppuna jos leipois laskiaspullia ja ulkoilis. On jääny niin leipominen kuin ulkoilukin viime aikoina heikolle...

Kerroin eilen töissä vauvasta yleisesti, eivät olleet ilmeisesti oikeasti huomanneet mitään koska olivat niin yllättyneitä. Ja siis mun maha ei oikeasti ole pieni, se sf:kin oli viimeks sen 25cm. Mut kai mä oon onnistunu vaan peittään mahani niin hyvin. Kaikki oli heti huolissaan siitä miten mä jaksan tehä näitä töitä ja siitä etten vaan nyt rasita itteeni liikaa.

Huomenna aamulla ois sit se sokerirasitus, jännittää, en millään haluiais et todetaan rd. Toivottavasti kaikki on ok.

Vauvan vaatteita en ole vielä pessyt. Ehkä sit äippälomalla vasta. Mä en jaksa uskoa et ois mitään kiirettä ja että tää syntyis ennen aikojaan kun eka siis 42+1. Olen asennoitunut ylimenemiseen...

Bre ja pikku 24+5
 
Tämä väsymys on jotain ihan järjetöntä |O Nyt saan kaksi aamua nukkua pitkään, ihanaa! Aika moni oli kertonut turvotuksesta, täällä sama homma. Jalat ei tunnu mahtuvan kenkiin :(

Mutta maaliskuuta naiset! Kevät tulla jollottaa, ihana kun on vähän valoisampaa, vaikka täytyy sanoa että kevät vaikuttaa minulla mielialaan negatiivisella tavalla. Voi olla myös tämä stressi, mikä asiaan vaikuttaa. Eilen supisteli koko päivän. Nyt päätinkin pitää rentoutusviikonlopun, nukkua ja lepäillä, jotta jaksaa taas tulevan viikon.

Tänään kävin shoppailemassa lisää äippävaatteita, ihan mam licious- collegehousut, pitkän paidan ja huivin vain :) Hirveästi olisi tehnyt mieli uutta laukkua, mutta jätin väliin. Tytölle löytyi puoleen hintaan reimatecin vedenpitävät talvikengät lopputalven loskakeleille ja ensi syksyksi.

Vauvalle en edelleenkään ole laittanut/pessyt enkä ostanut mitään :confused: Enkä ole vielä lähettänyt niitä Kelan -papereita, koska en tiedä miten ne pitää täyttää, enkä ole ehtinyt ottaa selvää. En löytänyt siitä mitään rastia, jossa voisi laittaa, että haluaa saman päätöksen kuin edellinen oli tai muuta vastaavaa ja lisäksi pitää ottaa selvää siitä isäkuukauden vaikutuksesta sen äitiysraha/vanhempainrahakauden pituuteen.

Varmasti tässä kuukauden sisällä piristyn hoitamaan nämä asiat pois alta :D

Pupeltaja:
Ihana kuva pikkuisesta :)
Bretagne: Uskomatonta että työkaverit eivät ole huomanneet :D Aika hauska! Meillä on ilmeisesti sama la (mulla 20.6.), ja omani on kyllä niin iso että ei varmaan kenelläkään ole jäänyt huomaamatta. Aika vähän olen kyllä peitellytkään.
Perdy: Samaa ihmettelin, siis tuota ettei tullut sydänääniä :)
Mmilia08: Ihan hyvä kuulla ettei noinkaan "iso" lapsukainen jaksa olla ilman rattaita, olen arponut sitä kaksostenrattaiden ostoa, mutta kyllä taidan ne ostaa. Ei siinä mitään häviäkkään. B-dualit olisi ensisijainen tarkoitus ostaa

Nyt nukkumatin maille, muuten nukahdan tähän.

Iina ja murunen 24+5
 

Yhteistyössä