Hakutulokset

  1. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    ONNEA Ripe72!! :heart:
  2. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Ripe72 Joo, mä pääsin vasta joskus 10-11 välillä sinne testiin, kun oli töissä niin hässäkkää ja olin pettynyt, kun seuraavalle päivälle piti odotella tulosta. Meinasin kans pyörtyä jännityksestä, kun sinne tänään soitin! Peukut pystyssä sulle huomiselle!!
  3. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    isis ja Miimi78 :hug: tvvo En tosiaan tiedä otettiinko vain vain +/- vai määritys, en tiennytkään että on kahdenlaista verikoetta. Tiedän, että pitäisi nauttia nyt kun vihdoin yli 3 vuoden jälkeen taas nuo 2 viivaa saa :headwall: Tsemppiä kaikille jatkoon!
  4. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Varovaiset onnittelut kirma! Täällä verikoe positiivinen, hoitaja ei sanonut arvoa(en siis kysynytkään) ja kyseli oloa, onko ollut vuotoa jne ja alkoi tuntua ettei se arvo ollut ehkä kovin korkea kun minulla myös testiviiva kotitestissä vaaleampi kuin kontrolliviiva. Mitään raskausoireita ei ole...
  5. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei! Pikakuulumiset, kun päivät ovat noin pitkällä: tänään kävin verikokeessa, tuloksen saa soittaa huomenna kahden jälkeen. Kotitestiin saan kaksi viivaa, testiviiva ei kuitenkaan ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, joten pelkään ettei hyvin käy (yksi km heikoilla testiviivoilla takana) :/...
  6. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Ja taas tummennokset noin hienosti, ei oo mun juttu :ashamed:
  7. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Onnea plussaneille!! Niitähän ropisee nyt oikein kunnolla! [/b]kirma[b] Meillä selittämätön lapsettomuus, luomuraskaus alkoi -06 melkein heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja meni kesken, sitten ei mitään :/ Laparoskopiassa näkyi endoa, mutta leikkaava lääkäri sanoi, ettei se olisi syy...
  8. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Onnea wattu :heart: Meillä nyt myös 8-soluinen Top2 (meniköhän oikein..) alkio matkassa! Epätodellinen olo.. Ja testipäivä olis 28.9., mitenköhän sinne asti jaksaa jännäillä!?
  9. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Paljon onnea Eena :heart: :heart: Myöhemmin onnistuville :hug: ).( Punktio takana onnistuneesti:18 munasolua ja sperma normaali. Vointi on hyvä, Buranan otin ennen kotiin lähtöä, kun oikeaa munasarjaa jomotteli. Huomenna aloitan Lugesteronin ja maanantaiaamuna siirtoon, ellei klinikalta...
  10. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Voi Anksu2008 :'( :hug: Pikaisesti omat ultrakuulumiset ennen töihin lähtöä: rakkulat olivat ilmeisesti kasvaneet ihan hyvin, tänään ja huomenna vielä Puregon+Orgalutran pistokset, keskiviikkona Pregnyl ja perjantaina 11.9. punktio ja jos siirrettävää niin maanantaina sitten sen aika...
  11. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Onnea, onnea aitiliini83 ja Minni79 :heart: :heart: Samoissa mennään tosiaan Peppiina78! Jännittää tuo maanantain ultra, onko rakkulat kasvanu ok, milloin mahdollinen punktio.. Endo tuntuu heti kipuilevan, kun pillerit poissa ja Puregon päällä. Toi Puregon villitsi kivut aikamoisiksi viime...
  12. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Täällä ultra takana; kummallakin puolella 1 9-10mm, 4 6-8mm ja 2 <6mm eli yhteensä 14 rakkulaa ja limakalvo 6,2mm, ok ilmeisesti. Sunnuntaina pistän myös Orgalutranin ja maanantaina taas ultra. Nyt arveli lääkäri, että to-pe olis punktio. Duffy mulla kans särkee jäseniä jo kolmatta päivää ja...
  13. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    No ihan päin seiniä meni noi tummennukset :ashamed:
  14. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Paljon onnea viksi :flower: Ja [/b]watulle[b] :hug: Meillä on myös ollut kaikenlaista murhetta ja stressiä ja saattaa olla tietysti osa syynäkin tähän lapsettomuuteen, mutta minkäs teet, kun on asioita, joille ei oikein mitään voi.. Ahdistaa kans puheet siitä miten pitäisi olla...
  15. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei pitkästä aikaa! Meillä hiljaiselo ja odottelu hoitorintamalla päättyi rytinällä. Perjantaina soitettiin Väestöliitolta ja saimme ensikäyntiajan tälle päivälle. Lääkäri tutki ja sanoi, että suosittelee lyhyttä kaavaa suunnitellun pitkän sijaan ja hoidon voi aloittaa heti! Oltiin kun puulla...
  16. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Linnia Meillä oli Naikkarilla suunnittelukäynti kesäkuussa, jolloin neuvottiin säätämään e-pillereillä menkat elokuun puoleen väliin ja ilmoittautumaan hoitoon sitten. No, siellä olikin niin ruuhkaa nyt, että kysyivät voimmeko siirtyä Väestöliittoon ostopalveluna. Suostuimme ja olen odottanut...
  17. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei! Mahtuisiko vielä mukaan? Meillä oli tänään suunnittelukäynti ja IVF sen mukaan syyskuussa. Lapsettomuutta takana 3 vuotta, 4 clomikiertoa, 1 inssi ja 2 yritystä, jotka viikonloppu sotki. Julkisella puolella ollaan hoidossa ja lapsettomuuden syy selittämätön. Minulla kylläkin on...
  18. A

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Hei pitkästä aikaa! Onnittelut tämän pinon plussanneille ja halit negan saaneille! Minä siirryn tuonne syksyn pinoon, tänään oli suunnittelukäynti ja hoito menee tosiaan syyskuulle eli minut voi poistaa listalta. Plussatuulia lopuille kesän jännääjille!
  19. A

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Napsuneiti: Meillä on Naikkarilla suunnitteluaika 29.6. ja kuulemma vasta syyskuussa tehdään punktioita (sanoi kätilö puhelimessa).. Meillä oli suunniteltu elokuulle, mutta näin nyt ainakin sen puhelun perusteella..
  20. A

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Kiitokset risupesä! Samanlasta taustaa tosiaan :) Meilläkin ehkäisy jätettiin pois huhtikuussa 2006 ja siinä oli varhainen keskeytynyt keskenmeno lokakuussa eli saatiin lähete lapsettomuustutkimuksiin kun siitä oli vuosi, loppuvuodesta 2007. Tutkimukset aloitettiin alkuvuodesta 2008...

Yhteistyössä