Hakutulokset

  1. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Paljon onnea Tuulia-76 :flower: Minulla oli torstaina oma terveydenhoitaja pois ja kävin toisella (pitkä ura neuvolassa takana), joka sanoi että vauva tuntuu kookkaalta hänen käsiinsä, saa nähdä minkäkokoinen sieltä sitten tulee.. Lääkäritkin arvioivat viikkoihin nähden erikokoiseksi...
  2. A

    Kuinka kauan olitte olleet miehenne kanssa yhdessä ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi?

    Pian 13 vuotta ollaan oltu yhdessä, naimisissa ollaan ja esikoisen laskettu aika on huomenna. Hiljaa hyvä tulee :D
  3. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Täällä vielä yhtenä kappaleena :D Aika menee ihan älyttömän nopeaa, huomenna jo laskettu aika!! Vointi on loistava, silloin tällöin kipeitä supistuksia, ei muita merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Tänään olisi taas neuvola. Moni täällä jo elelee vauva-arkea, tsemppiä kaikille masuvaivojen...
  4. A

    "hoitolaiset" kysymys teille..

    Meille sanottiin Helsingin väestöliitolla alkuraskauden ultrassa, että tervetuloa uudelleen kun imetys on päättynyt :) Voihan se olla, että olettavat että sen vuoden verran suunnilleen imettää. Meillä jäi muistaakseni 8 alkiota pakkaseen eli niitä sitten ensin siirreltäisiin, ei ihan alusta...
  5. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnea Minttu ja Aitiliini :flower: :flower: Ripe: Täällä ei myöskään mitään synnytystapa-arviota ole tehty, vaikka oon tiuhaan neuvolalääkärillä käynytkin, viime viikolla oli viimeinen kerta. Kokoarvion oon kyllä joka kerta saanut. Tuulia: Minä myös kävin viime viikolla...
  6. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi miten paljon tänne oli syntynyt vauvoja, onnea kaikille :flower: Mintullakin taitaa jo olla sylissä =) Täällä neuvolalääkäri tänään ja kaikki ennallaan: vauva alhaalla, sf-mitta 31, juuri ja juuri alimman käyrän yläpuolella, vauvan painoarvio 2900g, laskettuna aikana 3500g, eikä ole...
  7. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi ihanaa mitä uutisia täällä oli :heart: :heart: Paljon onnea Taikapapu ja Napsuneiti!! Hienosti mennyt synnytys kummallakin ja Napsuneidillä niiin suloinen vauva :heart: Toivottavasti rintatulehdus hellittää ja imetys alkaa sujumaan! Täällä neuvolareissu tehtynä, kaikki ok, vauvan pää...
  8. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Aurinkoista maanantaipäivää!! Taikapapu ja RouvaB täällä viettävätkin jänniä aikoja =) Pian saadaan pinoon uusia vauvoja! Itsellä tänään lääkärikäynti, ei muutoksia viime kerrasta, paitsi vauva oli kääntynyt perätilasta takaisin pää alaspäin. Sen kyllä potkuista huomasinkin noin viikko...
  9. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Ohhoh, tännehän on tupsahdellut vauvoja! Paljon onnea Annie, Haave ja Tiki :flower: :flower: :flower: Täällä jääty nyt sitten sairaslomalle äitiysloman alkuun saakka: kohdunsuu oli pehmentynyt ja lyhentynyt. Saa nähdä minne saakka sitä päästään, voi kuulemma mennä vielä ihan hyvin...
  10. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voih, ensimmäinen vauva on sitten synynyt! Paljon onnea Krokodiilille prinsessasta :heart: Hurjan kuuloinen synnytyksen käynnistyminen ja jälkimainingit, huh huh... Onneksi nyt voiton puolella! Rouva B on kyllä rohkeasti matkaillut kaukomailla B) Minä en uskalla enää lähteä edes Lappiin...
  11. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onpas taas aikaa vierähtänyt! Kaikenlaista täälläkin sattunut, onneksi jo voiton puolella Napsuneidin ja Alexandrian koettelemukset :hug: Ja pian syntyy ensimmäinen vauvakin, onnea Krokodiilille tulevaan, toivottavasti ei tarvitse kauaa enää odotella! Minulla alkoi ennenaikaiset supistukset...
  12. A

    Rv-pinoa :)

    26+0
  13. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei taas piiitkästä aikaa! Olipas Alexandrialla ikävä lääkäri :hug: Meillä oli myös tänään ultra, jossa kaikki kunnossa ja tyttö näytti olevan tulossa :heart: Vatsa on myös täällä alkanut vihdoin näkymään! Liikkeitä en vielä tunne, mutta syy siihen selvisi myös tämän päivän ultrassa...
  14. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Ihana masu Napsuneiti! Täällä ei edelleenkään mitään, vaikka kovasti joka päivä tuijottelen oisko yhtään kasvanut.. Ripelle onnittelut seulontatuloksista! Me saatiin samanlainen kirje ja ihana oli se lukea vaikka ajattelin, että olisi varmaankin jo soitto tullut, jos jotain hälyttävää olisi...
  15. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Ripe72 Me oltiin viime torstaina tuossa seulassa ja molemmat otettiin. Ultra oli siis ensin ja turvotus oli 0,9mm ja sen jälkeen mentiin verikokeeseen. Sen tuloksia ei olla vielä saatu. Kätilö kyllä kysyi menemmekö verikokeeseen, minä luulin että se päätettiin jo silloin neuvolassa.. Ihanaa oli...
  16. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Onnittelut uusista plussista täältäkin :flower: Tässä olisivat minun tietoni etusivulle: anna1979 - 4.6.2010 - ensimmäinen - KOS - 1.IVF - 4/06 Sain tänään tilaamani kotidopplerin ja saatiin heti sydänäänet kuuluviin :heart: Huono olo on hieman helpottanut ja huomenna kokeilen, jos...
  17. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei! Tervetuloa Haave! Hui, onpa sulla endo jyllännyt kovasti paikkoja.. Mulla myös endoa, kerran sitä on leikattu(2/08), mutta aika pian leikkauksen jälkeen kivut palasivat, varmaan kun heti aloitettiin clomit ja sitten muut hormonihoidot perään. Joulukuussa olin jo tosi kipeä ja siitä...
  18. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Voi Vadelmaunelma :'( Ihan hirveää :'( En osaa kyllä mitään lohduttavaa sanoa, koita jotenkin jaksaa eteenpäin :hug: Itsellä myös lääkkeellinen tyhjennys takana ja se oli kyllä rankkaa ilman lapsettomuustaustaa ja hoitojakin, meillä oli silloin vasta puoli vuotta yritystä takana. Mulla...
  19. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei taas pitkästä aikaa! Jokohan ihan teidän listalle uskaltautuisin mukaan =) Eli jos joku minut sinne ystävällisesti laittaa niin tiedot ovat: esikoinen tulossa, la 4.6., yritystä 4/06 lähtien, 1.IVF ja synnytyssairaalana HUS (en vielä tiedä kumpi sairaala)! Kamala neuvolakokemus...
  20. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Hei! Varovainen kurkkaus tänne =) Plussasin 2 viikkoa sitten 1.IVF:n tuoresiirrosta, mutta olo on ollut hyvin epäuskoinen, koska kertakaikkiaan mitään raskausoireita ei ole ollut. Lisäksi takana yksi oireeton raskaus kolmen vuoden takaa, mikä päätyi keskenmenoon. Tänään kävin ultrassa, kun...

Yhteistyössä