Hakutulokset

  1. A

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Saisinko liittyä seuraan? Meillä lapsettomuutta takana 3 vuotta ja IVF-suunnitteluaika Naistenklinikalle 29.6. Lapsettomuuden syy on selittämätön ja taustalla laparoskopia, jossa poistettiin iso kysta ja vähän endoa, 4 clomikiertoa, yksi inssi ja kaksi yritystä (ovulaatio osui kummalakin...
  2. A

    IVF hoitoon!

    Hei! Me myös IVF-hoitoa jonotellaan Naikkarille. Joulukuussa meidät laitettiin jonoon ja lupailtiin suunnitteluaikaa kesäkuulle ja hoitoa elokuulle, mutta eipä ole mitään vielä ainakaan kuulunut.. Meillä lapsettomuutta takana 3 vuotta ja selittämätön lapsettomuus diagnoosina (yksi km).
  3. A

    Jonot Naikkarille

    Meidät on laitettu jonoon joulukuussa, jolloin arvio oli että suunnitteluaika olisi kesäkuussa ja IVF elokuussa, mutta eipä ole vielä tullut edes suunnitteluaikaa.. Mutta kait edes suunnitteluajan tulisi olla 6kk:n sisällä jonoon "pääsystä", kun hoito on hoitotakuun piirissä..
  4. A

    Muita Naikkarin IVF-jonossa?

    Harmi Millis, ettei teidän hoito vielä tuottanut toivottua tulosta :hug: Kiitos sinullekin Napsuneiti vastauksesta! Teillä on kyllä nopsaan edennyt asiat, pitää soitella ja kysellä mikä meillä hidastaa hommaa..
  5. A

    Muita Naikkarin IVF-jonossa?

    Kiitos vastauksesta Millis! Näin muistelin kuulleeni, että suunnitteluaika tulisi aika nopsaan jonoon laiton jälkeen ja siksi sitä oon kovasti odotellut, toivottavasti päästään käynnille kuitenkin ennen kesätaukoa.. Miten teidän hoidossa kävi?
  6. A

    Muita Naikkarin IVF-jonossa?

    Ollaan oltu jonossa joulukuusta ja lääkäri arveli, että suunnitteluaika olisi kesäkuussa ja hoito elokuussa. Olen jo kovasti odotellut aikaa, mutta ei ole postia kuulunut. Kuinka paljon ennemmin olette suunnitteluajan saaneet? Saako sen aina puolen vuoden sisällä jonoon laittamisesta, niinkuin...
  7. A

    Inseminaatio

    Täällä ei taaskaan inssiin päästä, ovulaatio osuu jälleen lauantaille. IVF-jonoon sen sijaan päästiin ja suunnitteluaika on todennäköisesti kesäkuussa ja IVF elokuussa. Jonon ajaksi aloitan e-pillerit endokipujen vuoksi, joten palstailukin saa jäädä tauolle (laiska sellainen tosin..). Vielä...
  8. A

    Inseminaatio

    Hei taas pitkästä aikaa! Kolmas inssikierros pyörähtää täällä käyntiin. Tai viimeksi ei onnistunut kun ajoittui ovis lauantaille, mutta kerraksi julkisella IVF-jonoon pääsyä odotellessa kuitenkin lasketaan kun pistelin lääkkeet.. Eli Puregon50x5+Pregnyl yhdistelmällä mennään, perjantaina eka...
  9. A

    Julkiselle jonotan..voiko käydä yksityisellä välissä?

    PeePee77: Missä asutte? Itse oon kans miettiny, että Naistenklinikan IVF-jonossa ollessa kävisimme yhdessä IVF-hoidossa Väestöliitolla. Vielä ei kyllä olla edes jonossa, toivottavasti seuraavan inssin jälkeen päästään :headwall:

Yhteistyössä