Hakutulokset

  1. A

    Naistenklinikalla IVF-hoidossa?

    Täällä myös vasta inssit meneillään ja Kättärillä muuten, mutta toimenpide aina Naikkarilla. Eka inssi oli elokuussa, toinen olis ollut lokakuussa, mutta otollinen aika meni viikonlopulle, nyt taas pakollista välikiertoa vietellään. Mulla koko ajan voimistuvat (endo?)kivut ja toivoisin pian...
  2. A

    Inseminaatio

    Viimeisimmässä Simpukka-lehdessä oli, että vuonna 2006 tehdyistä inseminaatioista 9% eteni lapsen syntymään saakka eli aika pieni se on.. IVF-hoidoissa vastaava luku oli 23%.
  3. A

    Inseminaatio

    Täällä ei sitten päästykään inssiin :( Jouduin pistämään 2 kertaa ylimääräistä Puregonia kun munarakkula ei 5x50 pistosten jälkeen ollut tarpeeksi suuri ja sitten toimenpide olisi osunut lauantaille. Ja yhden inssin ainakin haluavat ennen IVF-jonoon pääsyä vielä tehdä ja se välikierto vielä...
  4. A

    Inseminaatio

    Sarah85: Minulle ei ainakaan tullut clomeista, puregonista tai pregnylistä mitään oireita eli hyvältä kuulostaa =)
  5. A

    Inseminaatio

    Tervetuloa Sannuli-81 ja jastu! Jastu: Mulla ei toimenpide tuntunut oikeastaan miltään ja se on tosi nopeaa ohi, sitä ei kyllä kannata yhtään jännittää! Greippimehua join aikoinaan kierron kaks ekaa viikkoa lasin aamuin illoin, näin muistaakseni oli "ohje" ;) Täällä olisi illalla kolmas...
  6. A

    Inseminaatio

    Hei pitkästä aikaa! Täällä taitaa olla jo ihan uudet inssiläiset, tervetuloa jännäilemään =) Meillä toinen inssiyritys pyörähti välikierron jälkeen käyntiin tämän päiväisellä Puregon-pistoksella. Ensi tiistaina ultra ja loppuviikosta sitten itse toimenpide, jos kaikki menee hyvin...
  7. A

    Inseminaatio

    Sannuli-81: Meillä oli pistokset Puregon50x5 ja Pregnyl irrotuspiikki. Näitä ennen söin 4kk Clomhexalia. Nyt välikierto ilman mitään hormoneja. Onnea inssiin! Hyviä ultrakuulumisia Tao74! Onnea teillekin! Täytyyhän tänne nyt jo tilastollisestikin tulla myös plussia välillä ;)
  8. A

    inssiläiset paljonko teillä on ollut simppoja toimenpiteessä?

    Meillä oli 43 miljoonaa, hyvin liikkuvia eikä silti tuottanut toivottua tulosta, huoh..
  9. A

    Inseminaatio

    soleil76 :hug: Täällä myös menkat alkamassa :'( Husilla pidetään välikierto inssien välissä, todella turhauttavaa :( Ja tervetuloa Tao74!
  10. A

    Inseminaatio

    Voi ei Veena ja Lumikki73 :'( Voihan se Veena vielä muuttua, toisilla kai näkyy tosi myöhään vasta plussa noissa kotitesteissä.. Itselläkin toiveet tosi matalalla, ahdistaa kun mies koko ajan kyselee tuntemuksia ja on niin toiveikas, eilen tuli riitakin :ashamed: Tuntuu, että inssillä tulee...
  11. A

    Inseminaatio

    soleil76: Ei ehkä ole välttämätöntä eikä edes yhtään tarpeellista tuo punaviini, mutta hyvää on :whistle: Onko kellään uutisia? Itsellä ei mitään tuntemuksia, mutta ei kai tässä vaiheessa voisi vielä ollakaan..
  12. A

    te joille tehty inssi...

    Minulle tehtiin tänään kp 12, ei ollut tosin luomukierto vaan puregon+pregnyl mukana. Luomukierto minulla 28 päivää ja ovistesti näyttänyt plussaa kp13-16. Mutta nyt näytti ultrassa munasolu irronneen.
  13. A

    Inseminaatio

    Täällä myös inssi takana! Munasolu näytti irronneen ja miehen sperma oli hyvä =) Silti olo ei ole kovin toiveikas, liian monta pettymystä varmaan takana yli kahden vuoden aikana :ashamed: Veena: Minä varmaan testailen etuajassa.. Eikös ne varhaiset testit näytä 10 päivää oviksesta..? Ostin...
  14. A

    Inseminaatio

    Lumikki73: Minulla inssi myös naistenklinikalla (vaikkei muuta samista olekaan) =)
  15. A

    Inseminaatio

    Kiitos Veena onnentoivotuksista, niitä myös sinne ja malttia piinailuun, jos se nyt on mahdollista =) Tervetuloa jännäilemään Vuokko-75! Itse olin tänään ultrassa, munarakkula oli 17mm, pistin äsken viimeisen puregonin, huomenna pregnyl ja perjantaina inssi. Jännittää!
  16. A

    Inseminaatio

    Hei! Meillä myös inssi edessä.. Tänään pitäisi pistää ensimmäisen kerran puregon ja tiistaina ultra. Oikealla näkyi eilisessä ultrassa kysta ja vähän hermostuttaa mitä nuo hormonit saavat aikaan :/ 4kk clomien popsimista taustalla ja diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Laparoskopiassa...
  17. A

    ~Kesä-kuu-meilijat~

    Iltaa! Taas pitkästä aikaa.. Tänne on tullut plussa! Paljon onnea Jennuli :heart: Sekä plussatuulia piinailijoille! Täällä piina ohi jälleen kerran(laskin kalentereista että alkaa 22. kierto km:n jälkeen..): tuhruvuoto alkoi tänään ja huomenna kp1. Uusi clomisatsi haettuna.. Ensi...
  18. A

    ~Kesä-kuu-meilijat~

    Aurinkoista huomenta! Täällähän on hyviä uutisia =) Paljon onnea plussasta Heksamiina :heart: Ja Taru82: loistavia ultrakuulumisia! Peukutuksia kaikille piinailijoille, monella jännät päivät! Täällä ovisplussa eilen tikkuun ja makuukamari ahkerassa käytössä.. Toiveet eivät ole...
  19. A

    ~Toukokuun toiveikkaat~

    Täällä kp 4 ja 2.clomikierto aloitettu, kovassa flunssassa vielä kärvistelty, joten mieli ollut aika maassa :| Mutta uutta yritystä kohti.. Toivottavasti jennuli inssin vielä ehtii tehdä! Täällä on peukut pystyssä! Minulla tehtiin aukiolotutkimus laparoskopiassa, joten ei siitä mitään...
  20. A

    ~Toukokuun toiveikkaat~

    Sojalle pahoittelut negasta :hug: Kyllä tässä täytyy joskus yrittää niitä elämän valopilkkuja kaivamalla kaivaa toistuvien pettymysten jälkeen :/ Täällä menkat odotettavissa ensi viikolla: mielialan lasku ja hiivamainen kutina alakerrassa varma merkki siitä. Eipä mene testejä hukkaan...

Yhteistyössä