Hakutulokset

  1. V

    Onko kukaan käynyt koskaan Espoon Kannunkulmassa? :D

    Kuka siel on Dj??
  2. V

    Aloin tekemään pullataikinaa,mut huomasin että kardemumma uupuu...

    Juuri leivoin korvapuusteja ja omenarullia, enka ma mitaan kaardemummia laittanna taikinaan..kanelia, sokeria ja ripaus vaniliinisokeria ja nam nam B)
  3. V

    jos kuolet miehesi kanssa onnettomuudessa niin.. kuka saa sun lapset

    Mulla ollut pitkaan kammo amppareista, poliisesita ja paloautoista jotka menee pillit ulvoen..se ajatus etta jossain on sattunut jotain on kamala...mutta yksi mun tuntemani viisas ihminen on mulle yrittanyt tolkuttaa sita, etta ikavia asioita sattuu..ne pillin ulinat on hyva asia, se tietaa...
  4. V

    jos nyt sattuisin olemaan raskaana

    Ma varmaan kysyisin apteekista tai neuvolasta tai jostain terkkarilta jotta neuvo olis varmana oikea.. muuten en osaa sanoa mitaan :p
  5. V

    Mun mies löi meidän poikaa

    hmmm...paha on jos lyo, kylla...mutta joskus sita voi sattua ihan kelle hyvansa etta maltti menee TOTAALISESTI ja en usko etta taalla on sellaisia pyhiksia jotka ei ole koskaan lastaan fyysisesti jollain tapaa "pahoinpidelleet"..lappaisyt sormille, tukistus, peffalle laimays....kadesta...
  6. V

    Olisitko valmis ottamaan n. 1 190 000 markkaa lainaa???

    Jos vakituiset, riittavat tulot, sopivasti saastoja pohjalla ja hyva diili, niin kylla... meil on rahaa saastetty niin etta sitten kun oman asunnon osto iskee eteen niin on n. 75 000E pohja.. eli kamppa voi olla sen 200 000 ja silti sita lainaa ei todellisuudessa tartte ottaa ihan niin...
  7. V

    Huomenta! Mitäs tänne?

    Aamun virkkuja! :) Mina herasin jo 5, enka saanut enaa sit unta...tassa leivon pullaa :snotty: mita en ole tehnyt pitkaaaaaaaaaaaaaan aikaan....meil on vuosipaiva tanaan, joten ajattelin tehda herkku aamupalan, lammittaa aamusaunan ja heratella miehen suloisin menoin :whistle: B)
  8. V

    Huomenta! Mitäs tänne?

    Aamun virkkuja! :) Mina herasin jo 5, enka saanut enaa sit unta...tassa leivon pullaa :snotty: mita en ole tehnyt pitkaaaaaaaaaaaaaan aikaan....meil on vuosipaiva tanaan, joten ajattelin tehda herkku aamupalan, lammittaa aamusaunan ja heratella miehen suloisin menoin :whistle: B)
  9. V

    Ovatko isovanhemmat lastenhoitoautomaatteja?

    Ovat :D Helppo sanoo kun ei vielä oo lapsia B)
  10. V

    Kysely: Lapsuudessa väkivaltaa?

    Kumpaakin. :ashamed: Ja siitä kannetaan vieläkin taakkaa..varmaan pitkään... sairastin (-tan) vaikeaa masennusta.. traumaperäinen maanis-depressiivikko... :/
  11. V

    Miks mä oon näin vitun tyhmä

    Nihn..mistä voimaa..Olisipa se nettiputiikki mistä vois sitä tilata tarvittavat kuukausi annostukset mutta kun ei ole.. Päivästä päivään sitä vaan tarttee jotenkin koittaa selviytyä..luoda omia uusia tapoja toimia (vaikka se olis vaikka vaan tiskiharjan sijoittaminen eripaikkaan missä miehen...
  12. V

    Tylsää... tapellaanko?

    Niin, ne mammat vois mennä kersoineen taxilla..kun muutenkin sossut elättää ja maksaa kaikenmaailma reimatecit ja vedenpitävät elefantti kenkulit B)
  13. V

    Minkä nimisiä lemmikkejä teillä on?

    Kisut ovat Willy, Aaro ja Casper. Ja bushyjen nimet ovat Ninja ja Nibble. Oli vielä joku aika sitten vielä Maximuskin..mutta :(
  14. V

    Tylsää... tapellaanko?

    Julkisen liikenteen kanssamatkustajien kannalta olisi mukavampaa, seesteisempää ja hiljaisempaa (linja-autossa ompi tunnelmaa...) jos ei tehtäs lapsia olleskaan koko maahan... :whistle:
  15. V

    Millä ihmeellä sais tuon kohta 4v pojan tajuamaan että kiukuttelulla ei saa asioita periksi?

    Lapset on ihania :D Pitkää pinnaa vaan.. duunis joskus tullut seinä vastaan ja lujaa, kun 21 lapsen ryhmässä on yhtä aikaa 7 kiukkukallea jotka karjuu ja murjottaa, kun ei mene joku niinkuin haluis.. Joskus se uhmakin loppuu.... ...tosin sit alkaa melkeen jo...
  16. V

    Miks mä oon näin vitun tyhmä

    Mulla meni ensin aikaa noin1,5 vuotta että hyväksyin sen ajatuksen että meidän on pakko erota koska suhde ei toiminut enää..Itse siis eroa halusin, mutta noin kauan meni ennenkuin se vireille pantiin. Ja kun ero 6kk harkinta-ajan jälkeen astui voimaan, meni siihen aikaa reilu puolisen vuotta...
  17. V

    Mistä nimimerkkisi "tulee"?

    Viv on eräänlainen väännös nimestäni..Tuikitavallistajatylsää :D
  18. V

    tyttö lapsista ja isistä kysymys!

    hihi..luin vaan ekan sivun..ihania juttuja... :D Itse en käy isäni kanssa enää saunassa, ihan jo käytännön syistä kun asutaan ihan eri paikoissa - ja mökillä isukki kylpee vaimonsa kanssa, minä mieheni.. sauna kun on mitoitettu 2 aikuiselle. :) Voisin mennä isäni kanssa saunaan ja...
  19. V

    Laihduttajat ja jo laihduttaneet, miltä kuulostaa?

    Legendaariset ehkä ;) mutta legendat ainakin elää :D :D :D
  20. V

    Laihduttajat ja jo laihduttaneet, miltä kuulostaa?

    Voi apua mikä "tahtojen taistelu"... Itse laihdutin 23 kiloa siten, että aloitin liikkumaan 3-4 kertaa viikossa 30-90 minuuttia kerralla lajista riippuen. Pidin herkkupäivän jolloin söin mitä satttui kerta per viikko, 6 päivänä kurinalaisesti NORMAALIA ruokaa, monipuolisesti. Kuidut, rasva...

Yhteistyössä