Hakutulokset

  1. V

    Amazing race -kauanko tullut taas??

    Niin siis KIITOS! :flower: :flower: :flower:
  2. V

    Amazing race -kauanko tullut taas??

    Oooh, pelastit mun sunnuntain! Ja koko viikonlopun.. ja koko loppusarjan :D
  3. V

    Mies ei sitten tullut yöksi kotiin:(

    Mun tarttee kyllä sanoa hatun nosto kaikille jotka kattelee tollasta touhua.. Meil mies lentää pihalle (ja minä lennän ) jos alettas tollain temppuileen ettei ilmoitella... Meil on ainakin tärkeetä et tiedetään aina missä ollaan menossa, kenen kanssa..jos jotain sattuu.. Luusereita? :D Ehkä. B)
  4. V

    Amazing race -kauanko tullut taas??

    Järkytyin kun kolmosta kattelin ja sitä mainostivat illalla tulevaksi. :| Mä Rrrrrrrrrrrastan kyseistä sarjaa. Milloin se on taas alkanut , siis kauanko tullut? Mitä tapahtunut? :headwall: :headwall: :headwall: Tyhmä minä!
  5. V

    31v ja viiltely??

    Ei taida olla nikki provo, koska olen nähnyt muuallakin kirjoittelevan.. Odottalemma siis perusteluja.
  6. V

    Mitä sinulle sanoo ikä 40v?

    Mulle se on vielä sellainen pelottava VANHUUTTA lähenevä ikä.. mutta pahempi on kyllä 30...hoh hoh... en silleen ole ajatellut..mutta toivoisin, että olis oma koti, suht velaton sellainen...vakkari duuni, lapset saatettu koulutielle (pitäs vissiin alkaan lykkii niitäkin sit...
  7. V

    Kaipaatko aikaa ennen tietokoneita ja

    En kaipaa, en graammaakaan. Pakkoko se on nököttää koko ajan jonkin vastaanottimen eessä... :) Onnex siis niis on se OFF nippulanappula :kieh: (ja se ON myös.. :heart: )
  8. V

    G. Mitä luki tekstiviestissä minkä sait viimeksi?

    "Kissa parka! Koko illan pidätteli..Nyt sen oli pakko mennä siihen hiekkaan pissalle. Kiersi viis minuuttia ympyrää ihan huonona ja totesi sitten että pakko, ei kestä enää..hihi..Raukka.." Siskoltani joka totuttaa kissaansa uuteen hiekkaan :D :D
  9. V

    Mitäs lasissa....?

    Fanta free orange :heart:
  10. V

    Mies tästälähtien maitokauppaan?

    Mun sisko kyllästyi kuskaamaan maitoa kaupasta 5 henkiselle perheelle ja siirtyi maitojauheeseen..siitä sitten tekee maidot kannuun... ja käyttää ruokiin ym. :) Niilkin meni litratolkulla.. Joskus miettinyt jopa itselleni et alan tekee maitojauheesta maidot kun hitsi, meit on kaksi, ja meil...
  11. V

    ollaan riidoissa miehen kaa

    Mekin ollaan riidoissa...Kotona sanottu vissiin 3 sanaa viimeisen 6 tunnin aikana...nekin mun suusta kun ärähdin.. Ärsyttää vaan toisen naama tänään.. :kieh:
  12. V

    31v ja viiltely??

    Perusteleppas nyt miksi JAKOMIELITAUTI? Ja sitäpaitsi on soveliaampaa käyttää sairauden oikeaa nimeä: Skitsofrenia.
  13. V

    Mitä et syö/juo jota

    Oliivit :x Feta :x Kotikalja :x Vissyvesi :x
  14. V

    psykologi vai psykiatri?

    Psykiatri. Ne pystyy määräämään tarvittaessa lääkkeitä, antamaan saikkua ym. Itse olen ainakin kokenut psykiatrit siinä tilanteessa paremmiksi kun on akuutti tilanne - psykologin kanssa hoito on yleensä pitkäkestoista terapia muotoista.. Mulle on ainakin aina psykiatri tehnyt diagnoosit...
  15. V

    31v ja viiltely??

    Itse olen ainakin viilellyt niin pahaan oloon, ettei mikään muu kun fyysinen kipu ole sitä pystynyt lieventämään, eikä edes se.. Silläkin on merkitystä minne viiltelee.. Jos ne on ranteet sisäpuolelta niin siinä ainakin itselläni oli itsemurha ajatukset taustalla. Muualta kehoa se oli kivun...
  16. V

    kerro herkku jota inhoat ja joka saa sinut voimaan pahoin?

    täytekakku :$ :$ :$ kermavaahto ylipäätään.. rahkat :x MARENKI :x :x :x
  17. V

    Amway -mikä ihme juttu se on?

    Mua yritettiin kerran aivopestä mukaan johonkin vastaavaan verkostomarkkinointiin.. jotain vitamiinipillereitä ne oli... kuuntelin 2 tuntia kauhusta kankeena ja etsin epätoivoisesti pakotietä.. Kai tuollaisessa vois pärjäillä jos on todellaaaa laaja ystävä-tuttava piiri ja saa tarpeeksi...
  18. V

    Mun avomies mesettää eksänsä kanssa...Pelottaa...

    Eipä se mitään merkitse. :) Luottamusta kehiin. Itse mesettelen tässä samalla exäni kanssa, jonka kanssa olin melkeen 8 vee yhdessä.. Nyt kavereita ja kyllä me nähtäillään ihan livenäkin ja halataan kun tavataan..ja silti ollaan ihan vaan kavereita :) Mun mussukka makoilee soffalla eikä se...
  19. V

    Hyviä syitä....?

    Ei ole hyvia syita, vain huonoja tekosyita :laugh: Sunnuntai on pyhapaiva...ajattele miten naapuritkin hairiintyy jos alat mattoja pihalla paukuttaan ja imuria laulattaan....ihan kamalaa siis... varsinkin jos oot kerrostalossa... Ja sit vasyttaa huomen toissa jos tanaan rehkii.....ma keksin...

Yhteistyössä