Hakutulokset

  1. V

    Laihduttajat ja jo laihduttaneet, miltä kuulostaa?

    Noiden light tuotteiden kanssa kannattaa olla aika helisemässä, ettei liikaa nauti, häiritsee insuliinin tuotantoa, mistä seuraa näläntunnetta/makeannälkää. Näin ainakin olen itse kokenut ja sitä jostain ihan lukenutkin.. Jos rahkasta tykkää, niin maitorahka-ananas on nannaa :)
  2. V

    Laihduttajat ja jo laihduttaneet, miltä kuulostaa?

    Puuroihin kannattaa lisätä leseitä kuduiksi.. ananas-tonnikala-raejuusto on hyvä lounas.. herkkupäivä kerran viikossa...
  3. V

    Laihduttajat ja jo laihduttaneet, miltä kuulostaa?

    Lisäisin lounaalle vaikka keittokinkkua/tonnikalaa ym. protsuiksi.Varsinkin kun liikut runsaasti. Lisää maitovalmisteita (muuten jää kalsiumin saanti aika pieneksi..). En tiedä painoasi-pituuttasi, mutta suosittelin käyttämään kalorien kulutus/ vrk laskinta (netissä noin arvion saamiseksi...
  4. V

    höh ostin vihreit kuulia äsken

    Kuulat on kamalia, mutta ongelma tuttu.. Meil oli 300g mun HERKKU suklaata Milkaa..mies avasi sen ja kun mä pääsin siihen fiilikseen että voisin mussuttaa suklaata oli jäljellä vissiin 4 palaa.. Siin kohtaa taisin ärähtää ja kovasti :ashamed: Mies on herkkupeffa ja NOPEE sellainen :o
  5. V

    Jotain kevyttä iltapalaa, millä sais nälän pois, olisko kellään?

    Kaipaisin ylipäätään jotain millä lähtis nälkä..ihan sama mitä.. tuntuu että syö mitä vaan niin maha kurisee koko ajan, on siis näläntunne..ei auta vedenlipitys ei kokojyvä murot, puuro, hedelmät..pitääkö tässä vetää kilo lihaa että tulee kylläinen olo??? :headwall:
  6. V

    Mikä sormi olet-testi

    Peukkis.. B)
  7. V

    Mitäs teidän miehet sanois, jos ehdottaisitte...

    Kyllä ei tasan suostus..kannat ex mieheni nimeä nyt ja haluaa sitten aikanaan tehdä minusta hänen rouvansa.. olishan sitä voinut tyttönimensä eron jälkeen ottaa takas, mutta kun kaikki kortit ja muut olis pitänyt vaihtaa ja hoh hoijjaa.. Ja exälle se sopi että ollaan samaa sukunimeä edelleen...
  8. V

    G:paljon meni rahaa tämän viikonlopun ruokiin?

    taisipa mennä sellainen 40..mies maksoi niin en ole varma.. meitä kaksi aikuista, kissoja ja hiirulaisia.. ihan normi sapuskaa..broilerin rintaa, vihanneksia, perunamuusia..kalaa, pastaa, salaattia..muutama sidu ja olunen..limppaaaaa..kissoille hiekkaa ja ruokaa..röökiä..
  9. V

    PEPSI VAI COCA COLA, FANTA VAI JAFFA :) ?

    pepsi max ja fanta free :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä