Mitäs teidän miehet sanois, jos ehdottaisitte...

  • Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti
En usko et ex:n nimi kelpais mun rakkaalle. Mut jos mentäis naimisiin en kyl tiedä haluisinko ottaa kuitenkaan kultani sukunimee itelleni, ei sillä että en pitäisi siitä tms. vaan ihan sellanen typerä henk. kohtanen juttu et haluisinko sitä nimee...
Ja lisäkommenttia en kyl tiedä haluisko kultaseni ottaa mun tyttönimee käyttöön, mä en edes hirveesti ite pidä siitä nimestä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tunnen 2 jotka on ottaneet vaimonsa nimen, molemmat entisiä linnakundeja. Heräis epäilys miksi on , jos kuulisin, että joku on ottanut vaimon sukunimen.
Joo, TODELLA epäilyttävää käytöstä! Kuin myös että vaimo ottaa miehensä sukunimen. Jotain salattavaa pakko olla kun ei voi esiintyä enää omalla nimellään... :headwall:
 
Viv
Kyllä ei tasan suostus..kannat ex mieheni nimeä nyt ja haluaa sitten aikanaan tehdä minusta hänen rouvansa.. olishan sitä voinut tyttönimensä eron jälkeen ottaa takas, mutta kun kaikki kortit ja muut olis pitänyt vaihtaa ja hoh hoijjaa.. Ja exälle se sopi että ollaan samaa sukunimeä edelleen, kun välit on todella hyvät :)
 

Yhteistyössä