Mitäs teidän miehet sanois, jos ehdottaisitte...

  • Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun mies olisi siinä tapauksessa tyyliä Abdullah Korpinen, joten ei kiitooosh.... :LOL: .
(pyydän anteeksi jos tämä loukkaa Korpisen Abdullahia)
ja miina ähläämös, yhtä hyvä...
Sukunimi ei ole ähläämös, enkä mä ole Miina. Amerikkalaiseksi tai saksalaiseksi sukunimeksi yleensä luullaan. Joskus myös suomenruotsalaiseksi.
joo joo, mut sama juttu!!
No, mun mielestä esim. Henna Johnson, Jaana Berg tai Kaisa Höger ei olisi lainkaan hullunkurisia nimiyhdistelmiä. Ja mun nimi on samaa tyyliä. Kai minä sen itse tiedän :D
 
yes/no
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun mies olisi siinä tapauksessa tyyliä Abdullah Korpinen, joten ei kiitooosh.... :LOL: .
(pyydän anteeksi jos tämä loukkaa Korpisen Abdullahia)
ja miina ähläämös, yhtä hyvä...
Sukunimi ei ole ähläämös, enkä mä ole Miina. Amerikkalaiseksi tai saksalaiseksi sukunimeksi yleensä luullaan. Joskus myös suomenruotsalaiseksi.
joo joo, mut sama juttu!!
No, mun mielestä esim. Henna Johnson, Jaana Berg tai Kaisa Höger ei olisi lainkaan hullunkurisia nimiyhdistelmiä. Ja mun nimi on samaa tyyliä. Kai minä sen itse tiedän :D
kait?! hah
 
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja yes/no:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mun mies olisi siinä tapauksessa tyyliä Abdullah Korpinen, joten ei kiitooosh.... :LOL: .
(pyydän anteeksi jos tämä loukkaa Korpisen Abdullahia)
ja miina ähläämös, yhtä hyvä...
Sukunimi ei ole ähläämös, enkä mä ole Miina. Amerikkalaiseksi tai saksalaiseksi sukunimeksi yleensä luullaan. Joskus myös suomenruotsalaiseksi.
joo joo, mut sama juttu!!
No, mun mielestä esim. Henna Johnson, Jaana Berg tai Kaisa Höger ei olisi lainkaan hullunkurisia nimiyhdistelmiä. Ja mun nimi on samaa tyyliä. Kai minä sen itse tiedän :D
kait?! hah
Okei, parahin Harmaa, sovitaan sitten niin että mä en tiedä omaa etu- ja sukunimeäni :headwall: .
Mun nimi on Sirkka-Kyllikki de la Cruz Carneval, ja se on tosi hullunkurinen yhdistelmä :'(
 
PahaSilmä
Mun mielestä se nimi pitäs valita sillä perusteella, että kummasta nimestä tykkää enemmän, eikä sillä perusteella, onko miehellä siihen munaa vai ei.

Jos mun nimi ois vaikka joku "Euro", niin ehkä olisin halunnut jonkun muun.

Sekin voisi olla kiva vaihtoehto, että otetaan joku aivan uusi nimi yhteiseksi nimeksi.
 
Keittiönoita
Ei ole miestä, mutta jos exää ajattelen, niin ikinä ei olisi suostunut moiseen. Junnukin on isänsä nimellä eikä mun. Junnulla on kyllä tusinaetunimi, mutta ei sillä tarvitse - minunkaan mielestöäni - olla tusinsasukunimeä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä se nimi pitäs valita sillä perusteella, että kummasta nimestä tykkää enemmän, eikä sillä perusteella, onko miehellä siihen munaa vai ei.

Jos mun nimi ois vaikka joku "Euro", niin ehkä olisin halunnut jonkun muun.

Sekin voisi olla kiva vaihtoehto, että otetaan joku aivan uusi nimi yhteiseksi nimeksi.
Myönnettäköön, että jos mun miehen sukunimi olisi ollut joku "Baskacasa" tai "Uzunkarakaslipalaliküçükkebabcioglu" niin me oltaisiin nyt "Korpisia" koko perhe =)
Mä tiedän muutaman parin, jotka otti ihan uuden sukunimen yhteiseksi nimeksi. Sekin on aika kiva idea, muttei niin kiva kuitenkaan että olisin itse ajatellut sitä vaihtoehtoa.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun mielestä se nimi pitäs valita sillä perusteella, että kummasta nimestä tykkää enemmän, eikä sillä perusteella, onko miehellä siihen munaa vai ei.

Jos mun nimi ois vaikka joku "Euro", niin ehkä olisin halunnut jonkun muun.

Sekin voisi olla kiva vaihtoehto, että otetaan joku aivan uusi nimi yhteiseksi nimeksi.
Myönnettäköön, että jos mun miehen sukunimi olisi ollut joku "Baskacasa" tai "Uzunkarakaslipalaliküçükkebabcioglu" niin me oltaisiin nyt "Korpisia" koko perhe =)
Mä tiedän muutaman parin, jotka otti ihan uuden sukunimen yhteiseksi nimeksi. Sekin on aika kiva idea, muttei niin kiva kuitenkaan että olisin itse ajatellut sitä vaihtoehtoa.
Minä en TAJUNNUT sitä vaihtoehtoa silloin. Enkä viitsi enää kolmatta kertaa renklata sitä nimeä. Meillä on minun papan ottama sukunimi, jonka se otti jouduttuaan jonkinlaiseen riitaan veljensä kanssa.
 
vieras
Me suunnittelimme ottavamme ihan uuden nimen yhteiseksi nimeksemme, mutta sukulaiset pahastuivat asiasta siinä määrin, että pääädyimme perinteisesti miehen sukunimeen. Harmitti meitä kumpaakin jonkin aikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Noinko paljon teidän miehet teistä tykkää?
mitataankos sillä tykkäämistä? Se, kumpi enemmän tykkää toisesta, vaihtaa nimensä? Ihan uutta mulle, mutta tolta pohjanta mä tykkäsin mun miehestä enemmän - ei edes mulle tullut mieleen ottaa mun tyttösukunimeä, oli jotenkin ihan selvä, että miehen nimi meille tulee, mulle en halunnut edes yhdistelmänimeä. Kummankaan sukunimi ei ole "tavallinen", kummankin nimeä vain yhdessä, melko pienessä suvussa.

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Noinko paljon teidän miehet teistä tykkää?
mitataankos sillä tykkäämistä? Se, kumpi enemmän tykkää toisesta, vaihtaa nimensä? Ihan uutta mulle, mutta tolta pohjanta mä tykkäsin mun miehestä enemmän - ei edes mulle tullut mieleen ottaa mun tyttösukunimeä, oli jotenkin ihan selvä, että miehen nimi meille tulee, mulle en halunnut edes yhdistelmänimeä. Kummankaan sukunimi ei ole "tavallinen".
Kyllä mitataan. Mun mies tykkää musta jopa niin paljon, että otti sukunimen lisäksi myös etunimeni. :'( :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Noinko paljon teidän miehet teistä tykkää?
mitataankos sillä tykkäämistä? Se, kumpi enemmän tykkää toisesta, vaihtaa nimensä? Ihan uutta mulle, mutta tolta pohjanta mä tykkäsin mun miehestä enemmän - ei edes mulle tullut mieleen ottaa mun tyttösukunimeä, oli jotenkin ihan selvä, että miehen nimi meille tulee, mulle en halunnut edes yhdistelmänimeä. Kummankaan sukunimi ei ole "tavallinen".
Kyllä mitataan. Mun mies tykkää musta jopa niin paljon, että otti sukunimen lisäksi myös etunimeni. :'( :heart:

entä jos kumpikin tykkää yhtäpaljon? pitääkö sitten molempien vaihtaa nimeä? :LOL:
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Noinko paljon teidän miehet teistä tykkää?
mitataankos sillä tykkäämistä? Se, kumpi enemmän tykkää toisesta, vaihtaa nimensä? Ihan uutta mulle, mutta tolta pohjanta mä tykkäsin mun miehestä enemmän - ei edes mulle tullut mieleen ottaa mun tyttösukunimeä, oli jotenkin ihan selvä, että miehen nimi meille tulee, mulle en halunnut edes yhdistelmänimeä. Kummankaan sukunimi ei ole "tavallinen".
Kyllä mitataan. Mun mies tykkää musta jopa niin paljon, että otti sukunimen lisäksi myös etunimeni. :'( :heart:

entä jos kumpikin tykkää yhtäpaljon? pitääkö sitten molempien vaihtaa nimeä? :LOL:
No minä en tykännyt niin paljoa, että olisin vaihtanut nimeäni Tuomakseksi. :(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Kyllä mitataan. Mun mies tykkää musta jopa niin paljon, että otti sukunimen lisäksi myös etunimeni. :'( :heart:
Mun exä ei olisi ikinä vaihtanut arvojaan minuun. Enkä kyllä minäkään omia arvojani exään. Onneksi meillä oli tuossa pojan nimiasiassa suht samat arvot eli poika jatkaa isänsä nimeä. Mulla on niin tavis sukunimi ja niin suuri suku, että ei tämä nimi tule ainakaan seuraavan parinsadan vuoden aikana kuolemaan. Exän xukunimen suhteen tilanne on ihan toinen... nimi voi kadota jopa mun elinaikanani. Tosin junnun teen perinnöttömäksi, jos sukunimensä vaihtaa.

 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Kyllä mitataan. Mun mies tykkää musta jopa niin paljon, että otti sukunimen lisäksi myös etunimeni. :'( :heart:
Mun exä ei olisi ikinä vaihtanut arvojaan minuun. Enkä kyllä minäkään omia arvojani exään. Onneksi meillä oli tuossa pojan nimiasiassa suht samat arvot eli poika jatkaa isänsä nimeä. Mulla on niin tavis sukunimi ja niin suuri suku, että ei tämä nimi tule ainakaan seuraavan parinsadan vuoden aikana kuolemaan. Exän xukunimen suhteen tilanne on ihan toinen... nimi voi kadota jopa mun elinaikanani. Tosin junnun teen perinnöttömäksi, jos sukunimensä vaihtaa.
No enhän minä sen takana seiso, että nimen ottaminen kertoisi välittämisestä, se oli tyhmästi sanottu. Tosiaan, minulla on harvinainen sukunimi, eikä veli ole saanut lapsia. Miehen sukunimi taas on niin yleinen, että ne kaikki ei ole miehelle mitään sukua edes. Lisäksi emme tunne miehen sukua kovin hyvin kun miehen isä on katkaissut välit sukulaisiinsa.
 

Yhteistyössä