Mun avomies mesettää eksänsä kanssa...Pelottaa...

  • Viestiketjun aloittaja Maija Meikäläinen
  • Ensimmäinen viesti
Maija Meikäläinen
Ne oli yhdessä joskus 8 vuotta sitten, olleet sittemmin ystäviä 7v. Mies sanoo kyllä aina, että ei ne oo ku ystäviä, ei niitä oltu tarkotettu sen kummemmaksi. Mutta silti mua huolettaa. Sen huomaa miehen käytöksestä, milloin se eksä on mesessä. Se ihan liimautuu kannettavalleen ja varoo, etten mä näkis sitä. Touhutaan sitte kumpikin omia juttujamme eri puolilla olkkaria. Kerran satuin näkemään, että siellä oli joku halaushymiö.. Sain kylmiä väreitä. Pelkään, että jos ne tapais livenä niin jotain saattais tapahtua... :'(
 
Viv
Eipä se mitään merkitse. :) Luottamusta kehiin. Itse mesettelen tässä samalla exäni kanssa, jonka kanssa olin melkeen 8 vee yhdessä.. Nyt kavereita ja kyllä me nähtäillään ihan livenäkin ja halataan kun tavataan..ja silti ollaan ihan vaan kavereita :) Mun mussukka makoilee soffalla eikä se välitä...vaikka tietää..Käypä ex jopa kahvilla täällä ja rupattelee nykyiseni kanssa.. :D
 
Hei, kyllä mäkin mesetän mun exän kanssa. Oltiin aikanaan yhdessä 7vuotta, siitä 5 naimisissa, lapsia meillä on kaks. Erossa ollaan oltu 4 vuotta. Ja me ei tosiaankaan puhuta lasten asioista, vaan kaikesta muusta. Ystäviä ollaan edelleen ja pirun hyviä. Silti exä ei ole uhka mun nykyiselle kihlatulle, kuten mäkään en ole sen kihlatulle. Luottakaa toisiinne edes vähän..
 
hmm. ymmärrän..ehkä liiankin hyvin..

mutta ei kannata pelätä jotain mikä ei oo vielä tapahtunu. jos se tapahtuu se tapahtuu ja sille ei voi mitään. mut jos jotain ei tapahdu niin sitten oot epäilly miestäs ihan turhaan.
 
vieras vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Viv:
Eipä se mitään merkitse. :) Luottamusta kehiin. Itse mesettelen tässä samalla exäni kanssa, jonka kanssa olin melkeen 8 vee yhdessä.. Nyt kavereita ja kyllä me nähtäillään ihan livenäkin ja halataan kun tavataan..ja silti ollaan ihan vaan kavereita :) Mun mussukka makoilee soffalla eikä se välitä...vaikka tietää..Käypä ex jopa kahvilla täällä ja rupattelee nykyiseni kanssa.. :D

Mahtavan avarakatseista! Ei voi muuta kuin ihmetellä. Sulla on hieno mies. Ei vaan joka ukko ottais naisensa exää kotiinsa kaffelle.
 
Maija Meikäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja oot vainoharhanen:
ja tota menoa ajat sen eksän luo! luota miehees!!!!
Se eksä on avoliitossa, asuntovelallinen ja kolmenlapsen äiti. En usko, etä se kovin herkästi jättäis miestään, mutta jos ne hakee jännitystä elämään... Ahdistaa ajatuskin. Mun miehellä ois helpompi jättää mut, kun ei meillä oo ku yks karvanen vauva. Itkettää ajatuskin...
 
Vierahin
Hei, miksi täällä kaikki sanoo, että luota, luota. Kun kumminki melkein joka päivä joku kirjoittaa, että mies kävi vieraissa. Ja eikö täällä ollu joku muija, joka mesetti eksänsä kanssa härskejä juttuja ja sitte itki täällä ikäväänsä???
 
Minä juttelen exäni kanssa netissä ja puhelimessa monta kertaa viikossa, toissa uusivuosi vietettiin yhdessä kun oma puolisoni oli töissä jne, eikä kyllä ikinä ole tullut puolison pettäminen mieleen. Itse viihdyn exäni seurassa koska hän tuntee mut paremmin kuin pitkäaikaisetkaan naispuoliset kaverini, ja sanoo takuuvarmasti rehellisen mielipiteen asioihin.

Mulle tulee mieleen että onko sulla AP aina ollut mustasukkainen olo tuosta asiasta, vai vasta nyt kun olet vauvan kanssa kotona? Tämä nyt on pelkkää omaa keksintöäni enkä tiedä teidän elämäntilanteesta mitään, mutta voisiko olla kyse jostain sellasesta että jos olet kotona vauvan kanssa niin koet itsesi haavoittuvaisemmaksi kuin ennen, siis esim. jos et itse tienaa rahaa perheeseen niin saatat tiedostamattasi tuntea jonkinlaista alemmuuden/riippuvuuden tunnetta mieheesi.. Tai jos vauva on vielä aika pieni etkä ole päässyt sinuksi raskaudesta muuttuneen kehosi kanssa. Tuli vaan tällasia ajatuksia mieleen, älä loukkaannu!
 
Maija Meikäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä juttelen exäni kanssa netissä ja puhelimessa monta kertaa viikossa, toissa uusivuosi vietettiin yhdessä kun oma puolisoni oli töissä jne, eikä kyllä ikinä ole tullut puolison pettäminen mieleen. Itse viihdyn exäni seurassa koska hän tuntee mut paremmin kuin pitkäaikaisetkaan naispuoliset kaverini, ja sanoo takuuvarmasti rehellisen mielipiteen asioihin.

Mulle tulee mieleen että onko sulla AP aina ollut mustasukkainen olo tuosta asiasta, vai vasta nyt kun olet vauvan kanssa kotona? Tämä nyt on pelkkää omaa keksintöäni enkä tiedä teidän elämäntilanteesta mitään, mutta voisiko olla kyse jostain sellasesta että jos olet kotona vauvan kanssa niin koet itsesi haavoittuvaisemmaksi kuin ennen, siis esim. jos et itse tienaa rahaa perheeseen niin saatat tiedostamattasi tuntea jonkinlaista alemmuuden/riippuvuuden tunnetta mieheesi.. Tai jos vauva on vielä aika pieni etkä ole päässyt sinuksi raskaudesta muuttuneen kehosi kanssa. Tuli vaan tällasia ajatuksia mieleen, älä loukkaannu!
Ei mun keho ole mihinkään muuttunut, kun en ole synnyttänyt. Meillä on KARVANEN vauva, ihana pikku spanieli. :heart: Ollaan oltu reilu 3v yhdessä, asuttu siitä puolet. Molemmat ollaan työssäkäyviä opiskelijoita. Ihan samalla viivalla ollaan kaikessa. Mulla vaan on sellanen kumma tunne siitä eksästä. Voisin vannoa, että miehen silmät kiiluu, kun juttelee sen kaa.
 
en kattoisi hyvällä
Mä kyllä ihmettelisin, jos puoliso tekis tollasta. Mitä ihmettä ne niin kamalasti juttelee? Kyllä mä oletan et mä olen ykkösenä, ku keskustelukumppania haetaan. Ja jos ne muistelee vanhoja hyviä aikoja, niin ei sekään ihan tervettä oo. Miks pitäis olla erityisen paljon tekemisissä exän kanssa, en tajuu. Ei kai niitä muu yhdistä ku loppunut parisuhde.
 

Yhteistyössä