Mies ei sitten tullut yöksi kotiin:(

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Eikö kenelläkään tule mieleen et on ihan oikeasti väsähtänyt kaverin työ jatkoille? Siis ku ennen muksuja minä olin meidän suhteessa se ketä "aina" jäi reissuilleen, peruskuvio oli se et oli jatkot joilta en jaksanut tms tulla yöllä kotiin vaan ajatelin jäädä yön yli ja mennä kotiin ku päivä valkenee.. Ikinä en pettänyt... (ja no, toki lasten myötä tilanne eri, mut ei kai pakosti aina tarvi pahinta pelätä?)
Toki,. mä olen elänyt nuoruuteni ennen kännyköitä. Mutta kännykkäaikakaudella voi jo laittaa edes tekstarin !Olen menossa Veikon luokse, tulen aamulla".
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies just soitti, että on kaverillaan. Olivat mennyt grillin kautta sinne syömään ja sinne oli nukahtanut.
Ja sä uskot, kirjan vanhimpaan selitykseen :D :D :D :D
Uskon että on kaverillaan, koska kuulin myös tämän kaverin äänen. Mutta se ei tarkoita, että asia on ok.
 
Veikkaisinpa jopa että 80% näistä tyypeistä jotka ei tuu yöks kotiin on ollu joku hoito. Turha pelätä että ne missään hangessa ois... Aikanani minäki kävin yöllä mielessän läpi kaikki putkat ja kaikki ja mistäs se ukko sit kömpikään kotiin?? Enää en kattelis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Eikö kenelläkään tule mieleen et on ihan oikeasti väsähtänyt kaverin työ jatkoille? Siis ku ennen muksuja minä olin meidän suhteessa se ketä "aina" jäi reissuilleen, peruskuvio oli se et oli jatkot joilta en jaksanut tms tulla yöllä kotiin vaan ajatelin jäädä yön yli ja mennä kotiin ku päivä valkenee.. Ikinä en pettänyt... (ja no, toki lasten myötä tilanne eri, mut ei kai pakosti aina tarvi pahinta pelätä?)
Toki,. mä olen elänyt nuoruuteni ennen kännyköitä. Mutta kännykkäaikakaudella voi jo laittaa edes tekstarin !Olen menossa Veikon luokse, tulen aamulla".
mä en kyllä ole niin huomaavainen ollut, viesti on saattanut lähteä miehelle vasta aamu10-11 aikaan kun mies jo hereillä.. ehkä ap:n mies samanlainen ajattelematon tollo?

MUTTA nyt ku on lapsi niin ensinnäkään en jäisi jatkoille (en edes käy viihteellä juuri koskaan, tyyliin kerta vuodessa riittää ) ja toisekseen jos jostain syystä jäisin jonnekki niin varmasti infoisin kotiin..
 
vieras
Siis huh huh mitä miehiä. Kuulostaa vaan niin kaukaselta verattuna siihe miten meiän viikonloput menee, meil ku ei alkoholia käytetä ku saunasiiderin muodossa kesäsin.. Mies saa kyllä mennä ku haluaa, ja viime vuonna oli kerran parhaan kaverinsa kans ja sllonkaa ei vetäny mitää perseitä saati ettei olis tullu kotii yöks..
 
En minäkään usko että mun ukko kun ei kotiin reissultaan palannu,olis ollu yönsä siellä missä väitti olevansa. Selitys,miten sinne pääty,oli niin älytön ettei mee läpi millään. Ja meillä kun sillon just sattu menemään tosi huonosti...
 
vieressä
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Veikkaisinpa jopa että 80% näistä tyypeistä jotka ei tuu yöks kotiin on ollu joku hoito. Turha pelätä että ne missään hangessa ois... Aikanani minäki kävin yöllä mielessän läpi kaikki putkat ja kaikki ja mistäs se ukko sit kömpikään kotiin?? Enää en kattelis.
Näinpä, ja tietämissäni tapauksissa just näin onkin. Naisen luona ne on, eikä missään "öö, kaverilla" tai hangessa...
 
Meillä mies saattaa hyvinkin mennä jonku kaverinsa luo jatkoille. Samoiten minä. Ei me erikseen ilmoitella ja viimeistään seitsemältä kotiudutaan. Harvoin näin käy, mutta joskus tulee tosiaan jäätyä kuuntelemaan musiikkia ja syömään pizzaa kaverin tykö. Ainoana ehtona on, että puhelin pidetään päällä ja siihen myös vastataan.
En minä ainakaan jaksa olla koko ajan epäilemässä ja holhoamassa miestäni. Se on aikuinen ihminen ja tekee niin kuin parhaaksi katsoo.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Meillä mies saattaa hyvinkin mennä jonku kaverinsa luo jatkoille. Samoiten minä. Ei me erikseen ilmoitella ja viimeistään seitsemältä kotiudutaan. Harvoin näin käy, mutta joskus tulee tosiaan jäätyä kuuntelemaan musiikkia ja syömään pizzaa kaverin tykö. Ainoana ehtona on, että puhelin pidetään päällä ja siihen myös vastataan.
En minä ainakaan jaksa olla koko ajan epäilemässä ja holhoamassa miestäni. Se on aikuinen ihminen ja tekee niin kuin parhaaksi katsoo.
Tietenkään toista aikuista ei tarvitse holhota. En tiedä, olenko tehnyt väärin vai oikein, kun olen opettanut tuon oman nuorisoni ilmoittamaan, missä menee ja mihin aikaan arvioituna tulee. Ja mä teen sitä ihan samaa nuorisolleni: "Rissalan kenttä, Kuopio. Kone lähtee 20 min päästä.", "Helsinki-Vantaa, käyn Myyrmannissa matkalla". Pieniä ja harmittomia tekstareita, mutta pitää huolen siitä, ettei kenenkään tarvitse olla huolissaan. Mä toivon, että ainakin tuo junnu jatkaisi sitä ilmoittelemista aikanaan, kun on jo parisuhteessa. Siis "bensapumpussa joku häikkä, Kivistön Nesteellä", "Vielä toiset Timin kanssa, 00:31 bussilla kotiin".

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskon että on kaverillaan, koska kuulin myös tämän kaverin äänen. Mutta se ei tarkoita, että asia on ok.
Usko vain, mutta kännyköiden aikakaudella, vietin lähettäminen ei pitäisi olla liikaa vaadittu....
Ja se viesti yöllä olisi auttanut mitä? Välttämättä en ois sitä yöllä edes herännyt lukemaan, enkä huomannut heti aamullakaan. Ja yöllä tulleeseen "Jään kaverille yöksi"-viestiinkö pitäs luottaa, mutta saman sisältöiseen soittoon aamulla ei enää voikaan luottaa?
 
Sitten on suhteessa luottamuspula, parempi, että sidotte ne miehet sänkyyn, ettei ne vaan pääse käymään vieraissa.
Ja keittiönoidan ei tarvitse nyt alkaa martyyriä esittämään. Kyllähän se on hyvä tapa ilmoittaa myöhästymiset jne. Mutta meillä, kun yleensä yöllä ja vielä aamuyölläkin nukutaan, niin se on suht turhaa. SItten, kun herään ja jos miestä ei näy, soitan ja se vastaa ja kertoo, missä on. En jaksa alkaa epäilemään sen sanomisia. En jaksaisi elää suhteessa, missä pitäisi koko ajan epäillä toista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:
Alkuperäinen kirjoittaja JOO:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Mitä ihmettä ne sitten selittää kun tulee kotiin? Ja uskooko joku niitä juttuja? Putka tietysti on yksi vaihtoehto :whistle:
Kai se sanoo olleensa kaverillaan tai putkassa... mutta en kyllä siihen usko. Mutta ärsyttää, kun saa pelätä, että onko se hakattu ja jätetty hankeen tai tippunut jokeen tai ties mitä.
Ei kai ne teidän miehet mitään pikkulapsia ole???
Ei niitä tarvi vahtia. Jos eivät tiedä miten perhe-elämää eletään, niin sitten vaan maantielle sellaiset lopullisesti. Sitten voivat olla yönsä missä lystäävät, vaikka saunoisivat ja rälläsivät päivät läpeensä...
LOPETTAKAA SE HOLHOOMINEN, SILLÄ VAAN YLLÄPIDÄTTE TILANNETTA.
Tää on niin totta.
Munhan ukko oli tuossa 2 viikkoo sitten laivalla, lähti lottoa vaan viemään.

Tuosta vahtimisesta ja holhoomisesta kun oppis pois.
vaikka olis se reilua ilmoittaa.

???? Voi herranjumala mitä ukkoja!!En mä kyl kattelis tollasta =(
 
vieras
en vois edes aatella, että mieheni ei tulis kotiin yöksi jos kerta samalla paikkakunnalla on viihteellä. tai että soittaa aamulla jääneensä kaverlle yöks. minkälaisia ukkoja akkakullat olette miheksenne huolineet?annatteko todella niiden tehö mitä lystää eli käydä välillä vähän vierasta perää haistelemassa?otteeko ihan tossun alla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Onneks mun mies käy niin harvoin viihteellä,että ei tarvii miettiä seuraavana aamuna,että mihin on hävinny!Jos johonkin menee,niin aina on tullut kotiin viim. viimeisellä yöbussilla.
täällä ei kulje öisin busseja joten mun miehen pitää joko kävell tai mie haen sen
 
Viv
Mun tarttee kyllä sanoa hatun nosto kaikille jotka kattelee tollasta touhua.. Meil mies lentää pihalle (ja minä lennän ) jos alettas tollain temppuileen ettei ilmoitella... Meil on ainakin tärkeetä et tiedetään aina missä ollaan menossa, kenen kanssa..jos jotain sattuu.. Luusereita? :D Ehkä. B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies just soitti, että on kaverillaan. Olivat mennyt grillin kautta sinne syömään ja sinne oli nukahtanut.
Ja sä uskot, kirjan vanhimpaan selitykseen :D :D :D :D
Uskon että on kaverillaan, koska kuulin myös tämän kaverin äänen. Mutta se ei tarkoita, että asia on ok.
Se on sit kömpinyt sinne kaverilleen sen jälkeen ku on hoitonsa tyköö lähteny tai sit ne molemmat ovat painaneet jotain toista ...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Uskon että on kaverillaan, koska kuulin myös tämän kaverin äänen. Mutta se ei tarkoita, että asia on ok.
Usko vain, mutta kännyköiden aikakaudella, vietin lähettäminen ei pitäisi olla liikaa vaadittu....
Ja se viesti yöllä olisi auttanut mitä? Välttämättä en ois sitä yöllä edes herännyt lukemaan, enkä huomannut heti aamullakaan. Ja yöllä tulleeseen "Jään kaverille yöksi"-viestiinkö pitäs luottaa, mutta saman sisältöiseen soittoon aamulla ei enää voikaan luottaa?

Ihan hyvä pointti tämäkin..

Eikä ap:n (ja muiden samassa tilanteessa olevien) asiaa auta yhtään se, että me muut tullaan tänne hehkuttamaan että "ei mun mies ikinä tekis noin!" ja "onneksi mulla on niin ihana mies ettei se ikinä edes käy missään"
Siitä ei ole mitään hyötyä tässä keskustelussa.

Mutta sitä holhousta ei tosiaan kannata harrastaa. Olen itsekin aikanaan ollut suhteessa jossa ukko meni niinkun tykkäs eikä ilmotellut eikä vastaillut soittoihin/viesteihin. Ja se oli todella turhauttavaa. Lopulta tajusin, että en sitä miestä(?) saa muuttumaan ja lähdin pois.
 
kk
Oma exäni aikoinaan kävi juhlimassa suunnilleen 2-3 kertaa vuodes aina toisessa kaupungissa asuvan ystävänsä kanssa/luona...Pisti aina viestiä ja soitteli pitkin iltaa ja yötä ja juttelin usein myös ystävän kanssa... luotin ja uskoin...kunnes erään kerran kun hän oli taas käymässä kaverillaan tai siis niin väitti... olikin risteilyllä!!! KÄRY KÄVI!!! Oli ystävä mukana juonessa ,mutta kiinni jäi!!!! Sinne katosi luottamus ja niin parisuhdekkin Itämeren aaltoihin!!!!!!!!!!
ÄLKÄÄ HUIJATKO ITTEENNE!!!!!
 
vieras
ja en kyllä yhtään ihmettele miksi tälläki palstalla on PALJON KATKERIA SINKKUÄMMIÄ!!! luulette jokaisen kakslahkeisen olevan paska ettekä näin ollen ees anna tilaisuutta tulla lähelle.

ei kaikki miehet oo veistetty samasta puusta.

ja miksei ap sais uskoa ukkonsa selitystä että oli kaverillaan? ei ne kaikki nai jotain fjonga-kopioita jos ne viihteellä on, vaikka te luuletteki niin.
 

Yhteistyössä