Mun mies löi meidän poikaa

  • Viestiketjun aloittaja nimetönnä
  • Ensimmäinen viesti
Miili
Lyödä ei saa, mutta ei toi mun mielestä mikään anteeks antamaton teko ole. Se jo kertoo jotain, et kertoi sulle. Ilmeisesti oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Mieshän loppupelissä yritti suojella pienempää lastaan.
Siis näin ajattelen jos oli yks ainoa kerta.
 
Miili
Alkuperäinen kirjoittaja Hilima:
näin ajattelen minäkin... Lapset osaavat olla joskus todella ärsyttäviä, ja sit voi pinna palaa totaalisesti. Varmasti löytyy teistä muistakin monia, jotka ovat antaneet lapselleen tukkapöllyä, läpsäisseet pyllylle, karjuneet, tai jopa lyöneet... Mutta moniko sen uskaltaa tunnustaa. Mitä viikarimpi lapsi on sitä todennäköisempää että tällainen onnettomuus on sattunut!
No just näin! Mä en vaan osannu näin hyvin kirjottaa. Sitä oon monesti miettiny, että ruumiillinen väkivalta on kielletty ja siitä on helppo moralisoida,
mutta moni laps parka kokee paaaaaaljon enemmän henkistä väkivaltaa. Lapsille huudetaan, ei kuunnella mitä laps sanoo, aikuinen on aina oikeessa, lapsen tarpeet on turhia jne, mikä musta on hirveetä. Mä annan ennemmin anteeks yhden läpsäsyn kun sen ainaisen pahantuulisuuden lasten kanssa oltaessa. Ja ap, kyllä musta on aika ylireagointia "lähteä" yhden lyömisen takia, kun mies vielä kertoi sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
kannattaa pakata laukut ja ottaa lapset mukaan. Kun lyö ekan kerran niin se ei kyllä jää viimeiseksi. Minä olen tässä asiassa ehdoton!!!
eipä ole ihme että avioeroja on nykyisin niin paljon kun naiset on näin ihmeellisiä, että heti lähdetään. hittooko menee naimisiin ollenkaan jos heti eka kerrasta lähetään. ensin asia pitää tukia ja hutkia ja toiselle osapuolelle tehdä selväksi mitä tapahtuu jos uusiintuu.
 
meitsi
Meillä kävi kanssa noin, että mies satutti lasta. En voinut enää jatkaa, en uskaltanut jäädä odottamaan, koska se tekee sen uudestaan. Tai tekee vielä jotain pahempaa...
 
Viv
hmmm...paha on jos lyo, kylla...mutta joskus sita voi sattua ihan kelle hyvansa etta maltti menee TOTAALISESTI ja en usko etta taalla on sellaisia pyhiksia jotka ei ole koskaan lastaan fyysisesti jollain tapaa "pahoinpidelleet"..lappaisyt sormille, tukistus, peffalle laimays....kadesta kiskaisu...

Jos miehesi itse siita sulle kertoi avoimesti, en usko etta kyse on mistaan hakkaavasta isasta vaan kertaluontoisesta maltin totaali menetyksesta...

Itse pitaisin kunnon keskustelun aiheesta ja laittaisin miehen selvittamaan asian myos lapsen kanssa...

Kun on asioilla aina kaksi puolta....ei silla etta vakivaltaa hyvaksyisin, mutta erehtyminen on inhimillista ja yksi plus yksi ei aina olekaan se kaksi....
 

Yhteistyössä