Hakutulokset

  1. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kiitos Anskutin :) Pitääkin käydä cittarissa kurkkimassa noita liivejä. Itellä kun tuppaa kasvamaan tuo kuppikoko ainakin kahdella imetyksen ajaksi ja sitten ei välttämätä edes palaudu entiseensä. Outoa :D Tsemppiä sinun vointiin :) Ninnatar: korkea verenpaine enteilee yleensä...
  2. N

    Minkäikäisen vauvan kanssa kauppaan?

    2 viikkoa on se suositus, että pysytään kotosalla kun sairaalasta kotiudutaan. Pöpöt tulee jos on tullakseen ja kaupassahan se laps on vaunuissa tms.
  3. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Tatomiran ja muiden synnytysjuttua lueskellessa jaksan vain ihmetellä miten ne tuolla synnäreillä jaksaa noista supistuksia sanoa, että pitää olla sen ja sen mittaset.. Esikoisen kanssa mulla oli supistusten väli 4-20min ja silti olin 6cm auki.. Niihin ei siis todellakaan ole luottaminen...
  4. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Vadelmanlehtiteestä sen verran, että itse olen käsittänyt, että sitä tulisi juoda koko raskausaika tai ainakin viimeinen kolmannes, jotta jotain auttaisi. Itse en aio moisia tässäkään raskaudessa hörppiä, maitoakin oli jo ennen syntymää ja nousi hurjasti synnytyksen jälkeen parin päivän aikana...
  5. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Onnea tatomiralle tytöstä :) Ihan kateellinen olen ellenille. Itseltä tuli tosiaan myös veristä limaa ja vertakin toissapäivänä, sekä kipeitä supistuksia tiheästi, mutta sitten se rauhottui, eikä tuota veristä limaakaan ole enää tullut :( En sitten tiedä oliko se tulppaa vai mitä.. Menee...
  6. N

    Kuinka moni pettynyt lapsen kummin toimintaan jouluna?

    Miksi oletetaan, että kummin velvollisuus on ostaa lahja?? Se kyllä ei kummin tarkoitus ole..
  7. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Onnea Nijan ja kotiin päässeet :) Tuosta turvakaukalosta, takseissa saa mennä ilman kaukaloa ja jostain muistan lukeneeni, että lyhyen matkan saa kuljettaa ilman kaukaloa. Laki sanoo kuitenkin näin: "Tieliikennelaki määrää, että kuljetet-taessa alle 135 cm pituista lasta henkilö-, paketti-...
  8. N

    Huomenta! Mitäs tänään ohjelmassa?

    Perunalaatikoiden paisto, porkkanalaatikoidenn teko ja porkkanakakun teko. Huomenna varmaan teen vielä tähtitorttuja tai sitten tänään. Kala huomenna uuniin. Sitten olis siivouksen viimeinen silaus :)
  9. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kovasti onnea MLM, suloinen nyytti :) Sinne meni mun ennustus 5:stä syntyneestä :D. Miten sinulla lähti synnytys käyntiin? Itse kävin juuri neuvolalääkärillä. Painoa tullut +450g/vko, verenpaine oli koholla, lapsivettä on kuulemma paljon, kämmenissä ollut kutinaa ja pääkipua, niin joulun...
  10. N

    toinen lapsi tulossa,mitä hankintoja olette tehneet

    Esikoiselta siirtyy suurin osa vaatteista, hommattiin sisarusrattaat, uusi sänky ja otettiin myös äitiyspakkaus. Tuttipulloja on vielä kaapissa, samoin löytyy maitopumppu. Amme ja sitteri on ennestään :)
  11. N

    Raskausviikot pinoon<3

    35+2 täällä :)
  12. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Oikein kovasti onnea jjuulille ja Mimalle :flower: Mimallahan olikin tosi nopea synnytys, huhhuh :) Itse veikkasin syntyväksi 5:ttä tässä kuussa, mutta taitaa mennä yli, kun Lilliputtikin saa kaksoset perjantaina :) Omassa olossa ei muutoksia, torstaina olisi neuvolalääkäri. Tuurilla menee...
  13. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kuulostaapa tökeröltä toiminnalta mitä Sannuli on saanut osakseen :/ Huolestuttavaahan tuo on. Itelläkin esikoista synnyttäessä oli päivystyksen täti sitä mieltä, etten edes näytä siltä että synnyttämään olisin lähössä.. Silti oli tullut lapsivettä ja sen 6cm auki.. Jos vähääkään siltä tuntuu...
  14. N

    ottaako miehenne osaa koiran ulkoiluttamiseen..varsinkin jos olette raskaana?

    Kyllä. Normaalisti viedään vuorotellen, mutta nyt lepokäskyn vuoksi mies vie vaan ulos :) Viikkoja nyt 34+5.
  15. N

    Facebookin timeline?

    Ei ole pakko ottaa käyttöön nyt, mutta 23pv asti sitä voi muokata. Sitten se näkyy kaikille. Aivan peestä taas noi. Mä en tykkää yhtään noista pakollisista uudistuksista.
  16. N

    Mikähän tolla koiralla on... piti väkisin VETÄÄ PERÄSSÄÄN lenkillä, pieni kävely kesti ties kuinka kauan ..

    Oma teki noin myös ja sen viimeisimmäksi kävellyksi lenkiksi :( Todettiin paha mäyräkoirahalvaus.
  17. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Tutista tuli mieleen, kun Anskutin mainitsi, etteivät aio lainkaan hommata. Mekään ei esikoisen kanssa meinattu, mutta päädyttiin sitten kuitenkin kun sen on todettu olevan ehkäisevä apu kätkytkuolemissa. Hirveen helposti esikoinen siitä eroon pääsi ja käytti sitä muutenkin vain nukkuessaan...
  18. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Pullojen ja tuttien keitosta vielä. Eli ennen ekaa käyttökertaa olen ne keittänyt ja sen jälkeen aina pessyt hyvin käytön jälkeen. Tarvittaessa ne olen myös keittänyt. Ja tosiaan tiskikaapissa niitä säilytän.
  19. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Joulukortit lähtee tänään postiin, taas jäi hiukan myöhäseksi... :) Mikä on jjuulin vointi ja onkohan MLM jo saanut pikkuisen? Pari viikkoa enää itelläkin, että on täysaikainen.. Sitten vaan ootellaan :)
  20. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Yleensä sen 5min. Niissä paketeissa on takana ohje :) Itse säilyttänyt niitä ihan ns.tiskikaapissa. Painosta, minulla on tullut n.8kg tämän raskauden aikana lisää. Esikoisen kanssa tuli lähemmäs 20kg, mutta olikin niin turvoksissa, ettei ole tosikaan.. Tervetuloa uusille :)

Yhteistyössä