Facebookin timeline?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mikä on tämä juttu? Kaikilla muilla näyttää ainaki puheiden perusteella olevan se, paitsi mulla. Mikä se on? Mitä kaikkea se "paljastaa"? Entä jos en halua timelinea? :eek:
 
"vieras"
www.facebook.com/about/timeline tuolta sen saa ja viikko aikaa poistella ja muokata ennenku se muille näkyy ellei halua julkasta aiemmin ja kyllä tuo kaikille muuttuu ennemmin tai myöhemmin..
 
"Meitsi"
Mulla on ollut tuo Timeline käytössä jo monta kuukautta - otin sen silloin käyttöön kun se piti alunperin julkistaa. Kaikkeen kyllä tottuu, eikä se ole sen kummempi kuin aiempikaan seinä!
 
Noor
Mua kyllä jurppii! Yhtäkkiä onkin se timeline oman profiilini tilalla, mitä ihmettä... Katoaako timeline tuosta itsekseen, jos en julkaise sitä ennen 22. päivää? En halua timelinea vaan vanhan tutun profiiliseinän takaisin! Osaako joku neuvoa, mistä sen saan? Facen linkkiviidakko on muutenkin ihan kamala, en löydä asetuksista koskaan sitä, mitä oon ettimässä.
 
"Nakke"
Kiva lueskella muutaman vuoden takasia kännitekstejä ku nykyään olen melkein absolutisti pienen lapsen äiti :D otin just ton käyttöön, ei se oo nii kauhee, itse asiassa kiva :D
 
"mirkku"
jotku sanoo että ihan sama vaikka laittaa omalle sivulle omat jutut aivan oikeen mut sit ku muille tulee se niin mun tekstit tulee muiden seinille ja muiden tekstit mun seinälle. ei paljon yksityisyyttä ole.
 

Yhteistyössä