Huomenta! Mitäs tänään ohjelmassa?

"mie"
Mulla on joulukinkku jo uunissa. Pitää paistaa pari maustekakkua ja tehdä tiramisukakku. Lahjat kääräisen pakettiin ja sitten ois vielä siivousta. Niin, vielä illasta tyrkkään karjalanpaistin uuniin, eli uuni taitaa paahtaa kaiken päivää. Kaiken kukkuras, mulla on ansaittu erittäin harvinainen vapaapäivä, näin viikolla. Jäi nimittäin kesälomakin pitämättä, kun vaihdoin työpaikka.
 
"MiMeira"
Aamu alkoi kuuden jälkeen kun pienimmän pissivaippa oli falskannut ja heräsi siihen että sänky märkä. No, aamupalat syöty niin sitten isompihätä falskasi... Taas vaatteiden vaihtoon....kahvia itse tässä juonut, nyt lastenohjelmia katselen isomman kanssa. Taisi sitä jännittää jo illalla kun uni tuli vasta 23 jälkeen!

Nyt pienin tuhisee ekoilla päikäreillä, kun niiltä herää niin kauppaan, sitten siivousta ja leipomisia. Illalla paisti uuniin.
 
"vieras"
tavarat ja pennut pitäs pakata autoon ja KYLLÄ ensin laitan lapseni käynnissä olevaan autoon ja sen jälkeen kannan sisältä tavarat takakonttiin. ovat ihan keskenään monta sekunttia.... toivottavasti ei meteoriitti putoa, auto syty tai naapusin mummo kidnappaa niitä.

jos tästä selvitään hengissä niin sitten suunnataan mummolaan joulúnviettoon jonne mieheni tulee suoraan töistä omalla autollaan.
 
Kohta hevoset ulos. Sitten suihku, kaupoilla juoksemista, piipahdus töissä, tallin siivous, kämpän siivous, lahjojen paketointia.

Mies hakee mumminsa bussilta ja ja mulla on yhden hevosen hieronta.

Illalla leipomista.
 
....
Rosollin tekoa. perunalaatikko imeltymään. kinkku illalla uuniin. imurointi. jos pesis vähän pyykkiä.... siinäpä ne tärkeimmät. Tekis mieli leipoo joku kakku jouluksi, mutta joutuisin sen kuitenkin yksin syömään niin taidan jättää väliin.
 
^^
Oon töissä klo 11-17, sit kaupoille ostaan ruuat ja muutama lahja puuttuu vielä, sit olis siivous, kinkunpaisto, paketointi, pipareiden ja joulutorttujen leipominen ym.. Huoh... :(
 
h87
Siivousta, kauppa, rosollin teko, ruoanlaittoa, jälkiruoan ja salaatin teko huomikseksi.. Illasta saa sitten rauhoittua ja laittaa kinkun uuniin ja riisipuuron hellalle hautumaan :)
 
"vieras"
huomenta!

tänään pötkötellään sohvalla, päivällä käydään vähän vielä ruokakauppatäydennyksellä, ja syömässä subissa, ipllä, kun mies tulee töistä, niin koristellaan kuusi ja ollaan möllötellään vaan... =) ihanaa!! <3
 
Kauppaan pitäis lähteä mutkun ei yhtään huvita. Ei niin siis yhtään.
Sämpylöitä jos leipois kasvissosekeiton lopusta. Mutkun tarttis ekan käydä siel kaupassa :headwall:

Sit vaan löhöillään, katellaan telkkaa, pelataan lasten kanssa....
Ai niin, tarttis vissiin karjalanpaisti laittaa uuniin jo tänään, ja paistella riisipiirakoita (mitkä on viel siel pirun kaupassa)
 
oon heränny aikasin ja pessyt pyykkiä, käyny kaupassa, vaihtanu petivaatteet ja pesen jopa päiväpeiton :) Perunat kiehuu perunalaatikkoa varten ja lanttulaatikon teen illalla(ihan siitä syystä, kun mies on töissä ja sillä on kylmäkellarin avaimet- mun lantut on siellä :'( )

sit laitan päivän ruoan: kana-pastasalaattia ja valkosipulipatonkia. Kalkkunankin lykkään illalla uuniin.
 
"sondersson"
herneitten keittelyä, siivousta, kinkun paistoa, paketointia, kuusen koristelua. Siinä toivottavasti kaikki. Heräsin yhdeltä yöllä joten päikkäreille toivon pääseväni... Kun kinkku on saatu uuniin, kuusi koristeltua ja lapset yöunille niin vois fiilistellä kynttilöitten ja kuuman glögin kanssa ukon kainalossa :heart:
 

Yhteistyössä