Hakutulokset

  1. N

    Vähähiilihydraattinen ja imetys

    Et voi. Imetyksen aikana ei laihduteta.
  2. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Tervetuloa uusille :) Ninnatar, voihan se olla, että tuo vauvan asento tekee sen ettei tunnu liikkeet kunnolla. Tosin vauva rupeaa olemaan jo aika iso, että liikkeet tuntuu. Oletko testannut paljonko liikkuu tunnissa? Muistelisin, että se olisi sen 10 liikettä tunti, niin sitten on ok...
  3. N

    Miksi naisen kaunis ulkomuoto ärsyttää toisia naisia? :(

    Ei minua ainakaan ärsytä :) Kukin saa näyttää siltä miltä tykkää.
  4. N

    Miten ne tuolla postimyynneissä pakkaa noi tavarat??

    Vaikuttaa ennemminkin tehtaan virheeltä. Outoa vain, ettei vastaanotossa ole huomattu virhettä, tosin voi olla niinkin, että olleet täysiä laatikoita ja koodit on kuitenkin olleet oikein. Viimeistään kerääjän olisi pitänyt se virhe huomata laatikon avatessaan, riippuu tosin keruutavasta, että...
  5. N

    Argh, mies teki sen taas (lahja-asiaa)

    En ole koskaan ymmärtänyt, miten joku kehtaa valittaa lahjoistaan ja jopa palauttaa niitä! Kiittämättömyys on vaivan palkka. Sano miehellesi, ettei enää osta mitään, kun oot niin nirppanokka.
  6. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Jopas on taas tullut tänne tekstiä :) Jaksamisia kaikille tasapuolisesti arjen, remontin yms. keskellä. Ninnatar, äippäpakkauksessakin tulee mukana rasvapurkki, joka kyllä riittää :) Esikoiselta on se vieläkin melkein käyttämätön, ainoastaan tarvittaessa ollaan sitä laitettu, jottei ihon oma...
  7. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kiitos Ninnattarelle listasta, vaikka omaan makuun sisälsi myös turhaakin rompetta :) Meillä esim. ei vielä kertaakaan ole tuota muovifrotee alustaa tarvittu ja taas tuli Kela- pakkauksessa uusi :) mima73, minulla oli niin, etten tuntenut ollenkaan pissahätää ja pytylläkin kävin koittaa, niin...
  8. N

    Millaisia kenkiä teillä pieneillä taaperoilla, jotka vielä istuu rattaissa , ja varpaat palelee helposti pakkasilla?

    Meillä on kotimaista tekoa olevat nahkaiset kengät, joissa on lampaankarvavuori ja erikseen irrotettavat lampaankarvapohjalliset. Pakkasia tosin ei pahemmin oo ollu, mutta hyvin on pysyny lämpösenä :) Alla meillä on yleensä sukkikset/sukat ja jos kylmempi niin vielä villasukat päällä.
  9. N

    Äitejä Vantaa ja lähiseutu?

    nitanh: Ootte melkein naapurissa :) Ootko käynyt tossa Tammiston seurakunnan tiloissa keskiviikkoisin klo 17-19 kahvilla? Siellä aina äipät kokoontuu, vaikken itse tosin siellä ole käynyt.. :) Täällä olis kanssa juuri Tammistoon muuttanut perhe, tammikuussa pitäisi toisen syntyä ja ennestään...
  10. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    jjuuli, kyllä ne tosi supparit tuntee hyvin :) Itse en tuohon supistusten väliin luota yhtään, mulla kun esikoisen kanssa väli oli 4-20min ja silti 6cm auki.. Ne tuntuu semmosilta jänniltä poltoilta sitten kun alkaa olla h-hetki käsillä :) Mulla ainakin oli niin.
  11. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Paljon onnea Eveliinukalle :flower:
  12. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Täällähän on taas ehtinyt tapahtua :) Itsekin kävin nyt päivystyksessä tarkastamassa tilanteen, kaikki oli kunnossa, eikä noille vihloville kivuille löytynyt syytä :( On vaan niin huolissaan kuitenkin, esikoista odottaessa ei tämmösiä ollut. Noh, tulehdksia varten tehtiin testejä...
  13. N

    supistukset...

    Kannattaa sitten olla aika vaativa kun soittelet tonne. Itse soittelin juuri tänään ja se kätilö oli lähinnä sitä mieltä, että ota pari kipulääkettä ja lepää. Itse siis viikoilla 33 ja viime keskiviikosta asti ollut kovia kipuja ja levätty on, muttei sekään auta.
  14. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Heippa taas hemuliina, voi rähmä :/ Itsellä ei ole tommosesta kokemusta, toivottavasti ei tartu sinuun. Argh. On tää niin hassua miten eri lailla nuo lekurit sun muut kehottaa tulemaan käymään.. Neuvolantäti sanoi viime viikolla että mene ihmeessä käymään, että parempi kuin kattovat...
  15. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kovasti onnea Puzzlelle :) Onneksi kaikki meni hyvin. Kauanko noin pieni siellä keskoskaapissa joutuu olemaan? Huhhei, kovasti muutkin miettivät näköjään tuota siivousta. Itse en pysty nyt edes lattioita kuivamoppaamaan yms. Yritän pitää myös keittiön tasot siistinä, se kohentaa kummasti...
  16. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    inkalilla, en tarkkaan tiedä miksi se on ei sallituissa, mutta suoraan tosta vaun kalenterista kopioituna: "Inkivääri- vältä. Vielä jokin aika sitten inkivääriä suositeltiin pahoinvoinnin torjumiseen. Eviran keväällä 2009 teettämä arviointi antaa kuitenkin viitteitä siitä, että...
  17. N

    Mikä näistä olisi hienoin äitiyspakkkauksen laatikoksi?

    Jonossa mars!, Lintukoto ja Höyhenpesä :)
  18. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kiitos glögistä vastanneille :) Itse tykkään hörppiä sitä Marlin glögiä. Nam. inkalilla, kiva etten ole ainoa supisteleva täällä.. Itsellä ne yhä jatkuu.. Juuri soittelin neuvolaan, niin ohjeisti soittamaan synnärille päivystykseen. Kiva vaan, kun näin muuten kaikelle kivulle herkkänä...
  19. N

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Kiitos MLM uudesta pinosta :) Itsellä ei noista kääntämisistä ole kokemusta. Huih, on jo tosiaan joulukuu. Kohtahan sitä pitäis leipoa yms. Tuli tässä glögistä mieleen, että nyt kun se inkivääri on siinä ei suositeltujen listalla, niin oletteko sitä silti juoneet? Tässä on eilinen...
  20. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Hei Mimsy. Ei sitä synnytystä kannata liikaa suunnitella ja miettiä, ei se kuitenkaan mene niinkuin tahtoo :) Minäkin esikoisen kanssa tuumasin, että menee sitten miten menee, mitä sitä turhaa suunnittelemaan. Suosittelen puoli-istuvaa synnytysasentoa, saa hyvin otettua jaloista tukea jne...

Yhteistyössä