Hakutulokset

  1. N

    Synnytyksen jälkeen turvotusten poistuminen?

    Mulla meni pitkään.. 2kk. Jaloissa oli.
  2. N

    Paljonko sinä olet valmis laskemaan palkkaasi pelastaaksesi euron ja EU:n?

    En yhtään, palkka on muutenkin niin pieni, menot ei. Ennemmin mm. eduskunnan väki vois laskee palkkojaan, lopettaa verorahoilla syömisen ja taksilla kulkemisen, unohtamatta niiden turhia torkkupeittoja, karaokelaitteita ja apulaisia. Samoin monien isojen firmojen pomojen palkkoja vois laskea...
  3. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Heips Juuri kun sitä hikkaa kyselin, niin eiköhän tämä sitten eilen hikotellut pitkään :) Niin sitä vain huolestuu. Hassusti myös tuntuu, että kohdunsuu olis auennut, en vain ihan täysin varma ole. Aiemmin ihan sormenpään kokoinen pikkureikä tuntunut, nyt siihen menee kaksi sormea...
  4. N

    Poliisien pikkujouluissa kuollut mies tekikin itsemurhan

    Huoh, Just korjasin sen. Ja tossahan mulla oli tms. :)
  5. N

    Poliisien pikkujouluissa kuollut mies tekikin itsemurhan

    Tuohan oli sen eduskuntalaisen, Anu Vehviläisen mies. Varmasti kauhea kokemus :/
  6. N

    onko suhteessanne arkihellyyttä?

    Päälle 3v ollaan yhdessä oltu, on toisen huomioon ottamista, halailua, suukottelua, halaamista, flirttaamista jne. :)
  7. N

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Hei vaan kaikille. Vieläkö voi liittyä mukaan? LA olisi tammikuun 22 päivä. Toista lasta odotellaan, esikoinen on 1v3kk tyttö. Tarkoitus olisi synnyttää Kättärillä, jossa esikoinen syntyi Haikaranpesässä. Ninnatar tuolla kyseli kylpylämpömittarista, semmoin tulee äitiyspakkauksen mukana...
  8. N

    lapsi ei puhu

    Meille sano neukkari, että jos 3v ei tule sanakaan suusta, niin sitten on jotain pielessä.
  9. N

    Mitä teidän 1-1,5vuotiaat jo osaavat? (kysely)

    Montako sanaa tulee? Montako asiaa/esinettä tunnistaa? - Alle 10. Tunnistaa jo hyvin asioita ja esineitä, määrää tosin en osaa sanoa. Sanooko jo lauseita? - Ei sano. Syökö ja juo itse? (käsin, lusikalla, tuttipullosta vai nokkamukista?) - Syö ja juo itse. Käveleekö? Vai joko juoksee...
  10. N

    Ei ollut onni myötä..

    Minulle on tuulimunan vuoksi tehty tuo tyhjennys. Synnärillä se kätilö oli aivan sanonko mikä. Kun lääke rupesi vaikuttamaan, niin tuli pientä kipua, mutta pahin oli vasta seuraavana aamuna. En päässyt itse sängystä ylös, vatsaan sattui niin paljon, oikein semmonen kunnon vihlasu tms. vaikea...

Yhteistyössä