supistukset...

Onko vaarallista vai ihan normaalia, kun töissä ollessani on alkanu supisteleen nyt viime aikoina se on sellasta kivutonta mahan kovaksi vetäytymistä ja se on rauhottunu yleensä kun olen rauhottunu.. Huomasin viime viikolla, että mulla alkaa yleensä vetää tota massua kovaksi heti kun alan tekemään jotain ja vähän hankala ottaa hirveen rennosti kun ruumiillinen työ. Kotona imuroidessaniki alkoi supistelemaan niin ja kun toissa päivänä olin kävelyllä alkoi sellanen voimakas menkkakipuja muistuttava tunne joka oli aika voimakas ja sijoittu tonne oikealle puolelle alavatsaan. Kivut meni ohi, mutta sen jälkeen mulla oli maha vähän kuralla. Hätäilenkö turhaan? niin ja nyt viikkoja 26+6

Viimeksi muokattu:
Kivuttomat vatsan kiristymiset=harjoitussupistukset on ihan asiaan kuluuvia ja liikkuessa,työtä tehdessä,rasituksessa niitä noilla viikoilla herkästi tuleekin.
Mutta kun mainitset menkkakipumaisen kivun yhdessä supistusten kanssa,menisin kyllä näytille.Ehkä jopa jo tänään äitiyspolille tai synnärille!
Ehkä ne ovat ihan haitattomia kipuja ja supistuksia,mutta parempi kuitenkin tarkistaa asia kun jälkeenpäin katua:hug:

Kannattaa sitten olla aika vaativa kun soittelet tonne. Itse soittelin juuri tänään ja se kätilö oli lähinnä sitä mieltä, että ota pari kipulääkettä ja lepää. Itse siis viikoilla 33 ja viime keskiviikosta asti ollut kovia kipuja ja levätty on, muttei sekään auta.

Yhteistyössä