Hakutulokset

  1. E

    vauvojen äidit:voiko näin tehdä?

    Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ilkeät kommentit. Pääasia on että lapsi voi hyvin, söi se sitten maitoa tai puuroa. kyllä sä tiedät ap mikä sun lapselle on parasta. :hug:
  2. E

    Mies esteenä elämällenkö?

    :o Et ole kyllä terveessä liitossa... Tee asialle jotain, eroa ja hanki miehellesi hoitoa :hug:
  3. E

    Vaatteista, viimeisen kerran, lupaan!

    Mä laittaisin kyllä hirmukorkeat valkoiset. Mutta ei ne v.punasetkaan pahat ois, varsinkaan noi mitkä linkitit :heart:
  4. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    kyllä käy itse käytän samoja, kasvoille ja bikinille ei käy. On erikseen sellaset bikini&kainalo veet vahat, mutta niitä en oo koskaan viittiny ostaa, koska vahautan bikinin ammattilaisella.
  5. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    kainaloihin ja kinttuihin molempiin oon käyttäny. :)
  6. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    Ei levitetä mitään. Mukana tulee semmosia liinoja joilla sit jälkeenpäin pyyhitään iho :) Maksaa 9 euroa paketti, josta riittää noin 2 kerralle tai 3 jos ei vahaa reisiä. Nuita Veettejä on erilaisia, mutta juuri tuo Aloe Vera ja Lootus on ollu parasta, oli lähes kivutonta ja sopii kuivalle...
  7. E

    Mitä sitä nyt keksis kun vauva alkanu nukkua täysiä öitä?

    Sanos muuta. Meillä nukuttu täydet yöt 2kk alkaen. Pari kertaa oon silittäny lakanat ym. uudestaan :laugh: Ja jos mitään muuta ei keksi, niin palstaile :D
  8. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    Juu kallistahan se on. Sokerivahan voi tehdä myös itse 2dl sokeria, ½dl sitruunamehua ja ½dl vettä, keittää miedolla 15min, antaa jäähtyä. Pyöritä palloiksi ja levitä vastakarvaan, irrota myötäkarvaan. Siskoni tekee itse alapään vahauksen, itse en oo tehny kun pari kertaa.
  9. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    Niin ja nuita siis lämmitetään käsien välissä hinkkaamalla 5 sekunttia, läntätään iholle ja repästään samantien pois. kuulostaa pahemmalta kuin mitä on, pari ekaa kertaa sattuu, mutta sitten ei satu kyllä juuri ollenkaan :)
  10. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    Veet Aloe Vera ja Lootus valmiit kylmävahaliuskat :)
  11. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    alapää kannattaa käydä sokerivahauttamassa ihan jossain ammattilaisella. Oon ite pari kertaa vahannu, mutta helpoiten se käy ammattilaisen käsissä.
  12. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    En tarkoittanut muilla, vaan itselläni. Omistan kuivan, atooppisen ihon ja mustat ihokarvat :D Mutta tuosta kivuttomuudesta, vahaus ei kyllä satu juuri mitään ja kestää sen 10 min kerran kolmessa-neljässä viikossa. Että kyllä siihen sheivailuun menee enemmän aikaa.
  13. E

    vauvojen äidit:voiko näin tehdä?

    Voi ei, nyt häpeän niin et voisin vajota maanrakoon. Oon aina luullu et se on kasvis :laugh: Näin siinä aina käy kun alkaa pätemään
  14. E

    Millä ajatte kainalosta karvanne?

    en aja mitään karvoja, vahaan kaikki. höylällä tulee rumaa jälkeä ja karvat kasvaa entistä paksumpana ja tummempina takasin.
  15. E

    vauvojen äidit:voiko näin tehdä?

    Nojaa, kyllä meillä 4kk maisteli jo soseita. 5kk söi jo täysillä soseita ja puuroja. Rintamaitoa lisäksi meni ja menee yhä (nyt siis 6kk) kokeile tehdä molemmin päin ja katso mikä juuri sinun lapsellesi on parasta. lapset on niin erilaisia, toiselle sopii toinen ja toiselle toinen :hug...
  16. E

    Mitä teidän miehet tekee kun tulevat töistä kotiin?

    Leikkii vauvan kanssa, jotta mä pääsen salille =) Sitten syödään yhdessä.
  17. E

    Uusi palstalainen esittäytyy!

    tervetuloa :hug:
  18. E

    "vauvan" liikkeet vatsassa - ei raskaana(ko)?!?!

    entäs jos oli ilmakuplia :D

Yhteistyössä