G: Hauskimmat tilanteet, joissa on mennyt lapsivesi

vieras
no en tiiä hauskasta, mut sämpylät oli just laitettu uuniin kun vesi meni ja helvetilliset supistusket samantien myös. SAnoin miehelle, että paista vaan ne sämpylät rayhassa ja syö...onneks ei uskonu mua...sairaalaan lähettiin ja reilu tunti niin tyttö oli maailmassa :)
 
Olin kerhossa ja kerhokamu sanoi että nyt näytän sille että alan ihan pian synnyttämään ja ihan varma oli asiasta. Itse olin hyvin skeptinen. No .. lähdin kotia pian sen jälkeen kun kerho meni kiinni ja kotimatka oli muutamia minuutteja ja kotona kerkesin olla pari minuuttia ja vedet meni.
Hyvin nähty :-D !!
Niin ja lapsi syntyi 4h kuluttua siitä.
 
Anna-Stiina
olin nukkumassa kello 10 illalla ja vesi tuli! Luulin etta pissasin housuun kun pari kertaa raskaana ollessa kavi niin ja juoksin vessaan mutta kun veden tulo jatkui, piti herattaa mieskin...vauva tosin tuli vasta siita ylihuomenna ja veden tulo jatkui koko sen ajan vaha vahalta, silleen etta mun katilo kutsui mua suihkuksi!
 
mää vaan
kolmannen lapsen aikana lapsivedet meni samantien ku nousin synnärin pihas autosta klo. 23,59 ja samalla hetkellä ensi-ihastukseni vuosien takaa ilmestyi sairaalan ovesta ulos ja moikkasi. meidän poika syntyi noin kaksi tuntia myöhemmin. kahden ekan aikana vedet menny kalvojen puhkaisun jälkeen synnytyssalissa, joten en ollut jotenkin varautunut asiaan vaikka tiesinkin niin voivan käydä.
 
k
Mulla kumpikin synnytys alkanu vesien menolla, toisella kertaa istuin sohvalla ja mahasta kuului "poks" ihan kuin olis ilmapallo puhjennu. Pomppasin salamana pystyyn etten kastelis koko sohvaa. Oli kyllä erikoinen tunne ja ääni tuo poksahdus, ekassa ei ollu sellasta.
 
nyyti
no tässä viimesessä raskaudessa heräsin päikkäreiltä siihen kuin olis pullosta kaatanut lämmintä vettä sänkyyn,sitä lapsi vettä sitten tulikin,edllisessä ultrassa arvoivat että 5l
 
p
Eka lapsi ja lapsivedet alkoi tulla tiputtelemalla kuukautta ennen laskettua. Synnärillä arvelivat että oli reikä kalvossa jossain "siellä ylhäällä". Ottivat ultraa kun oli ennenaikainen eikä synnytys vielä käynnissä kunnolla. Kätilö sitten rupesi tutkimaan kohdunsuun tilannetta, kuului poks ja siihenhän ne loput vedet sitten loiskahti, ja kätilö kainaloa myöten märkä. Kätilöllä ei siis ollut tarkoitus puhkaista kalvoja :D
 
Emulihemuli
Olimme kaverin kanssa shoppailemassa, kaveri siis silloin raskaana. Yhtäkkiä keskellä vaatetankoja Anttilassa kaveri meni vaikeeksi ja kun kurkkasi haaruksiinsa, totesimme tilanteen. Ei auttanut kuin mennä sovituskoppiin laittamaan fyllinkiä ja paitaa märkien housujen suojaksi. Koska supparit eivät vielä alkaneet, kävimme vielä syömässäkin ravintolassa ennen synnärille menoa. Kyllä on naurattanut tuokin reissu! :)
 
moi
Raveissa olin jännäämässä hevosten maaliintuloa kun vedet losahti kerrasta =) Huvittavaa oli kun ambulanssi ja ea ryhmä olivat juuri takanani parkissa ja näkivät tilantee, ja tulivat kysymään tarvitsenko apua =) Epäilivät että oliko oma hevonen juoksemassa kun noin jännitti että oikein housuun lirahti. (Lirahti tosiaan kun koko pöksyt aivan läpimärkänä)
 
_-_
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Raveissa olin jännäämässä hevosten maaliintuloa kun vedet losahti kerrasta =) Huvittavaa oli kun ambulanssi ja ea ryhmä olivat juuri takanani parkissa ja näkivät tilantee, ja tulivat kysymään tarvitsenko apua =) Epäilivät että oliko oma hevonen juoksemassa kun noin jännitti että oikein housuun lirahti. (Lirahti tosiaan kun koko pöksyt aivan läpimärkänä)
=)


Omani menivät leikkaussalin pöydälle, luulisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Mie olin vessassa pissalla. Yhtäkkiä hokasin, että se, mitä tulee, ei todellakaan ole enää pissaa. Siisti tyttö laskee lapsivedetkin vessanpönttöön, ettei vaan sotke paikkoja turhaan ;).
Toivottavasti itsellä kävis kanssa näin. Tuurini tuntien vedet kuitenkin todennäköisesti menee joko linja-autossa tai kaupassa. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla nyt mennyt viikolla yli ja en kamalasti näistä kotinurkista viitsi poistua ettei tosiaan mene sinne kaupan kassalle:)
Viisasta. Ei itselläkään ole pahemmin haluja liikkua kovin kauas, mutta neuvola on remontin takia noin 7 km päässä, joten linja-autolla on sinne pakko mennä. Voisi olla kyllä hyviä ilmeitä kanssamatkustajilla, jos vedet menis. :whistle:
 
no ei hauska...
Minä olin rasituksessa ja kätilö tuli irrottelemaan mua niistä piuhoista että saan mennä vielä kotiin. Huokaisin ja iloitsin kun sain vielä lähteä, esikoinen oli jätetty mummolaan ja vauvan kamat laittamatta valmiiksi.
Juuri kun olin nousemassa siitä kiikkustuolista meni vedet. Että suututti! Enkä sitten päässyt enää mihinkään.
Piti alkaa soittelemaan mummolaan että venähtääkin tämä reissu. Muutama tunti tästä tyttö syntyi...
 
myy
Mulla kans kuului mahasta poks-ääni ja samantien hulahti lapsivedet.se oli kyllä hauskan kuloinen poksahdus:)ja se veden tulo kyllä pisti naurattaan,vaikka miten käveli jalat ristissä niin holina vaan kävi pitkin jalkoja:)
 

Yhteistyössä