Mies esteenä elämällenkö?

  • Viestiketjun aloittaja luuseri
  • Ensimmäinen viesti
luuseri
Olen erääsä paikassa töissä, mies vahtii ja istuu autossaan kunnes tulen takaisin. Muuta työntekijät valittaa jopa pomonikin mutta mikäs teet,julkinen henkilökunnan parkkipaikka :)
Tilipäivinä mies tyytyväinen mutta muina ei :(
Nyt sain toisen varotiuksen miehen kyttäämisen takia , julkisella henkilökunnan parkki alueella.
Kohta saan potkutko ?
Mieheen ei auta puhe ei mikään, mieheni äiti nauraa että mieheni vaan koettelee minua ja hänestä tämä on joku kiva testi kuinka jaksan.
En kohta jaksa jos työpaikka viedäään ja mies ei kannusta :(
Mieheni on paniikissa jos työkkäristä kirjekin tulee,
apua joutuu kurssille tai ihan töihin. Miten ihmeessä maailman miehistä sain tämän, olenko kamala jos jätän mieheni sillä en missän käy ilman miestä?
Luokkakavereitanikaan mies puolisia en saa edes tervehtiä :(
 
kääk
mieti nyt. koiriakaan ei saa jättää kuumaan autoon. ja sun miehes istuu tuntikaudet autossa ja katselee sua.. :eek:
tuo on jo äärimmäistä vakoilua, ja mitä mahtais tehdä jos saakin äärimmäisen mustsukkasuus kohtauksen jostain tutustasi joka sua vaan menee moikkaamaan väärässä paikassa???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
mieti nyt. koiriakaan ei saa jättää kuumaan autoon. ja sun miehes istuu tuntikaudet autossa ja katselee sua.. :eek:
tuo on jo äärimmäistä vakoilua, ja mitä mahtais tehdä jos saakin äärimmäisen mustsukkasuus kohtauksen jostain tutustasi joka sua vaan menee moikkaamaan väärässä paikassa???
Niin :( Turpiin on kyllä tullut kun olen miespuolisille luokkakavereilleni moikannut :/
Anopin mielestä tämä on koittelua ja nauraa päälle että älä ota niin tosissasi.


Nyt kaverilla laukuta pakanneena ja ehkä kohta uusi koti ja nimeäkin muuttaneena :/
 

Yhteistyössä