Mitä sitä nyt keksis kun vauva alkanu nukkua täysiä öitä?

• Viestiketjun aloittaja tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti
tylsistynyt
Meiän puolivuotias menee 8 nukkumaan ja nukkuu 12 tuntia putkeen. Nyt en millään keksi tekemistä, muutakun palstailun. Itse kuitenkin meen aikasintaan 11-12 aikaan nukkumaan.

vieras
Lukeminen kannattaa aina. Telkkarista tulee paljon kaikkea. Kutominen, palapelien teko, pyykin lajittelu, vaatteiden ompelu ja korjaus, puutarhan hoito, opiskelu. Voi mä keksisin vaikka mitä! =)

tia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voit tulla hoitaa tota mun 1,5v:tä joka vieläkin heräilee pari kolme kertaa yössä... nukkuisin mielelläni jo klo 22.00 ja koko yön putkeen.
Mä olen henges mukana. mul hiukan vanhempi samanlainen tapaus ku sulla. toivotaan siis parempia aikoja.

kai meidän pitää tästä vaan nauttia.
mulla tosiaan vasta kahen kuukauden ikänen ja yhellä heräämisellä menee 12 tuntia. tylsää kyllä tulee todellakin. mutta silti vaan ajateltava että kamalempaa olisi jos ei nukkuis.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tia:
voit tulla hoitaa tota mun 1,5v:tä joka vieläkin heräilee pari kolme kertaa yössä... nukkuisin mielelläni jo klo 22.00 ja koko yön putkeen.
Mä olen henges mukana. mul hiukan vanhempi samanlainen tapaus ku sulla. toivotaan siis parempia aikoja.
heh, on muuten kyllä jännä miten nopee siihen tottuu, että aina vaan heräilee monta kertaa yössä :) No mut ehkä joskus vielä sekin yö koittaa kun saadaan nukkua rauhassa aamuun asti...

Alkuperäinen kirjoittaja tia:
Hengessä mukana täälläki :wave: Joskin lapset 2,3 ja 5v. Kukaan ei nuku öitä ja kun yksi herää sen 4-5krt, kekimmäinen 2-3krt ja esikko 1-2krt ni ei paljon tule sitä yhteistä unta-- tai unta ollenkaan, kai joku3-4h/yö. Voimia :hug:

Yhteistyössä