Hakutulokset

  1. MIM-PI

    Vielä tuosta (taas) huutiksesta...

    Postiennakkoa käytetän todella vähän, koska siinä pakettimaksun päälle tulee melkein 4 euroa vielä lisämaksua. Postiennakko on siitäkin tylsä, että ostaja voi jättää paketin lunastamatta jolloin jäät ilman rahoja ja ne tajuttomat postimaksut jää sinun piikkiin.
  2. MIM-PI

    Apuja tarviin huuto.net (postikuluista)

    Tavallinen kirje saa olla isompi kuin A4-kokoinen. Mitat löytyy sieltä postin sivuilta. Jos saisit litistettyä neuleen ohueksi tai "vakumoitua" muovipussiin niin postimaksu olisi alle puolet tuosta maksikirjemaksusta. Voit tehdä siis pakkauksen ihan itse ja unohtaa kirjekuoren =) . Minä tosin...
  3. MIM-PI

    Mitä pitäis tehdä kun 2,5v sanoi että hoitotäti löi päähän ja mulle tuli pipi?

    Kyse voi olla satuilusta tai sitten hoitotäti hyväksyy fyysisen kurittamisen. Henkilökohtaisesti en hyväksy edes tukkapöllyä tai luunappeja, mutta todella monen mielestä ne ok. Oletteko jutelleet ennen hoidon aloittamista noista rankaisukeinoista? Päiväkodeissa ei tietenkään tukisteta, läpsitä...
  4. MIM-PI

    Mitäs sanotte jos alan kiltiksi palstailijaksi?

    vai mistä tuulee ;) .
  5. MIM-PI

    Miksi aviossa elävä nainen ei saisi tulla toimeen muiden miesten kanssa?

    ja on suotavaakin tulla toimeen =) . Joku mutteri taitaa olla pahasti löysällä niillä, jotka paheksuu yhtä maailman luonnollisimmista asioista :o .
  6. MIM-PI

    Mistä saattoi katsoa ip. osoitteensa?

    http://www.ip-number.com/index.asp
  7. MIM-PI

    "Ilmoita asiattomasta viestistä" Ketjussa käydyn banni-keskustelun otteita ja jatkokeskustelua..

    Ei ollut mitään syytä poistaa tuota tekstiä. Tekstissä ei ollut ohjeita IP-osoitteen muuttamiseen vaan ihan perusinfoa ylipäätänsä IP-osoitteesta. Tuon poistaminen oli naurettavaa ja täysin aiheetonta! No kaikki kiinnostuneet voi hakea tiedon hakukoneella. Tässä olisi ollut vain lyhyt...
  8. MIM-PI

    MIM-PI, yytä

    Menen lukemaan :).
  9. MIM-PI

    Onko kukaan tilannut kirjoja Amazonista?

    Ekan kerran tilasin yli 10 vuotta sitten. Olen tilannut sieltä todella paljon, maksanut Visalla ja olen ollut todella tyytyväinen. Varsinkin ammattikirjallisuus ja tietokirjat kannattaa tilata sieltä.
  10. MIM-PI

    USKOTKO! Vanhemmat tappoivat Maddyn?

    Todella järkyttävä ja surullinen tapaus joka tapauksessa vaikka mitä olisi tapahtunut :'( . En tiedä mitä uskoa, kun ei ole mitään muuta tietoa kuin lehtijutut. Toivoisin vain tytön löytyvän, koska kaikki muut vaihtoehdot ovat kamalia :'( .
  11. MIM-PI

    "Ilmoita asiattomasta viestistä" Ketjussa käydyn banni-keskustelun otteita ja jatkokeskustelua..

    Tummensin tuosta tekstistä yhden kohdan ja juuri tuon takia ne ip-osoitteet ei kuulu moderaattoreille. Miksi se osoite pitää vilkaista? Ja jos ei kerran viikkoihin ole tarvinnut ketään bannata niin onko tuo mahdollisuus todella tarpeelline työväline valvojille? Minusta osoittaa myös...
  12. MIM-PI

    "Ilmoita asiattomasta viestistä" Ketjussa käydyn banni-keskustelun otteita ja jatkokeskustelua..

    Minä näen asian niin, että moderaattorit ovat tasan tarkkaan entisiä aktiivipalstailoijoita ja vasta myöhemmin heistä on tullut valvojia. Yksi valvoja voi suositella ystäväänsä valvojaksi ja missään ei tule esille mm. menneet harmailut jne. Valvojien toimintaan vaikuttaa siis koko historia...
  13. MIM-PI

    "Ilmoita asiattomasta viestistä" Ketjussa käydyn banni-keskustelun otteita ja jatkokeskustelua..

    Ja vielä sellainen lisäys mitä en ole viitsinyt aiemmin kirjoittaa, mutta kaipa nyt silti uskaltaudun. Jos tulee banni niin ei voi mitään. Kirjoitan rohkeasti mustana, kun en ihan oikeasti luota siihen, etteikö valvojat tutki ip-osoitteita muutenkin kuin bannatessa. Moderaattorit eli...
  14. MIM-PI

    "Ilmoita asiattomasta viestistä" Ketjussa käydyn banni-keskustelun otteita ja jatkokeskustelua..

    Minun mielipide osuu aika lailla yksiin ap:n kanssa ja se löytyy tuolta ketjun alkupäästä jonne se on kopioitu. En viitsi enää toistaa sitä täällä uudelleen, mutta samaa mieltä olen tietysti edelleen :).
  15. MIM-PI

    Bileilta on virallisesti alotettu!

    [img=http://img63.imageshack.us/img63/2126/djpartypx2.gif]
  16. MIM-PI

    Sain juuri sähköpostissa kuvan myrkyttäjähoitajasta ja hänen pojastaan =(

    Kuva on varmasti se sama kuva, joka on ollut iltapäivälehdissä lähes joka päivä. Se kuvahan on vanhasta Nokian paikallislehden artikkelista ja siksi niin helposti saatavilla. Tosin kuvan levittäminen lienee laitonta ilman kuvan omistajan lupaa...Iltapäivälehdet ovat aina sensuroineet kuvasta...
  17. MIM-PI

    Teenkö itselleni karhunpalveluksen? (nesteenpoistosta)

    Tuskinpa nestettä poistuu liikaa. Minä miettisen enemmän turhia kaloreita :/ .
  18. MIM-PI

    Kun myytte vaatteita netissä

    Lähinnä käytän kyllä kirjekuoria. Postin Helposti-paketit on kyllä käteviä jos paketissa on enemmänkin tavaraa, mutta muuten ne postin pakkausmateriaalit on kalliita. Toiset myyjät veloittavat ne kulut ostajalta ja harva ostaja haluaa maksaa enää mitään ekstraa rankkojen postimaksujen päälle...

Yhteistyössä