Hakutulokset

  1. MIM-PI

    Koska lapset oppii yleensä uimaan? Koska teillä on opittu?

    Meillä ei ole koskaan käyty missään uimakoulussa eikä edes vauvauinnissa. En ole myöskään "opettanut" uimista, koska olen itse todella surkea uimari ja pää edellä en tule ikinä sukeltamaan :kieh: . lapset oppii uimisen ja sukeltamisen ihan itsestään jos on mahdollisuus pulikoida vedessä eikä...
  2. MIM-PI

    Nää kaverikyläilyt alkaa ahdistaa(tyttö 8v)

    Taitaa tulla meille samanlaista, kun merkkejä alkaa olla jo ilmassa :ashamed: . Pitääkin funtsia valmiiksi tarkat säännöt. Hyvä, kun kirjoitit tästä, nyt osaan varautua :) . Minustakin olisi rankkaa jos koko ajan joku olisi meillä kylässä.
  3. MIM-PI

    Kiva lelupläjäys huutonetissä!!! :O

    Mukana on aika paljon Mäkkärin leluja ja muutenkin turhaa tavaraa meille.
  4. MIM-PI

    Missä tapaa pahimmat niuhottaja äidit hiekkiksellä ja perhekerhoissa vai?

    En ole käynyt perhekerhoissa enkä istuskellut hiekkalaatikon reunalla. Ei ole mun juttuja. Niuhoja ihmisiä pyrin muutenkin välttämään :kieh: . Kaipa ne niuhoimmat äidit löytyy siis täältä. Samalla myös ilkeimmät ja suvaitsemattomimmat äidit, valitettavasti :/ . En siis missään nimessä...
  5. MIM-PI

    Siitä postivarkaasta Tampereella

    Aika kauan sekin sai jatkaa puuhiaan ja varmaan varasti paljon sellaista mistä ei ole jäänyt edes kiinni :o . http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1426233 Tuli vaan mieleen, että kaikista kadonneista lähtetyksistä pitäisi aina tehdä katoamisilmoitus. Ei ole edes...
  6. MIM-PI

    Onhan nettikauppa???

    Hakukoneen kautta menin klikkaamaan sivuja ja onhan siansaksaa :o . Ei herätä kyllä minun luottamusta tämä shoppi :kieh: . http://www.chaussures-sports.com/ecom/index.php?language=fn
  7. MIM-PI

    Haalarivertailua Reimatec+, Ticket to heaven, Rasavil, Lego, Rukka, Lassie jne.

    Linkitän tännekin Kuningaskuluttajassa julkaistun pohjoismaisen haalaritutkimuksen tulokset. Tutkimuksessa on pisteytetty nimenomaan ns. veden pitävät ja hengittävät haalarit kuten Reimatec+, Ticket to heaven, Rasavil, Lego jne. ( Julkaistu To, 02/11/2006 .)...

Yhteistyössä