Missä tapaa pahimmat niuhottaja äidit hiekkiksellä ja perhekerhoissa vai?

tunnustan! kuuluin aikoinani nuihin perhekerhojen JA hiekisten äitilösseihin, jotka niuhotti kaikesta lapsiin liittyvästä ja piti päivän tärkeisiin asioihin kuuluvana mm. vaippojen sisällön vertailun. mutta nyt olen jo palaillut työelämään ja uudet mammalössit on ilmestynyt niuhoilee :xmas: hymyssä suin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tunnustan! kuuluin aikoinani nuihin perhekerhojen JA hiekisten äitilösseihin, jotka niuhotti kaikesta lapsiin liittyvästä ja piti päivän tärkeisiin asioihin kuuluvana mm. vaippojen sisällön vertailun. mutta nyt olen jo palaillut työelämään ja uudet mammalössit on ilmestynyt niuhoilee :xmas: hymyssä suin :xmas:
Te sitten varmaan myös arvostelitte ulkopuoliset päästä varpaisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä kauan sitten kävin kerran kirkon perhekerhossa ja varmaan arvaatte et siihen yhteen kertaan se jäikin. :x
Minusta on aivan ihania ja minulle sopivia ihmisiä tuolla srk:n perhekerhossa =) olin ihan happyna äsken, kun pojan kastepappikin tuli pihalla juttelemaan ja kehumaan komeaa poikaa =)

Vanhemmat ovat tavallisemman oloisia srk:n kerhoissa, tuolla avoimessa voi olla vähän tälläistä luokittelua nähtävillä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Te sitten varmaan myös arvostelitte ulkopuoliset päästä varpaisiin?
tottakai! jos jollain ei ollut reimateciä niin siitä riitti juttua pariks viikkoa :saint: kamalampaa vielä, jos nähtiin joku äiti-ihminen ulostautumassa kaupasta mäyräkoiran kanssa :whistle:

oikeastaan meidän niuhotus rajoittui kutakuinkin lapsiin, niiden kasvatukseen ja hoitoon.

Paha mennä sanomaan, leikkipuistoissa kun yleensä ei vieraille jutella ja niissä kerhoissa puhutaan oman porukan kanssa. Joten en nuiden äitien niuhotusasteesta osaa sanoa mitään... On mullakin jäänyt vierailut noissa paikoissa pariin kertaan.
Omalla pihalla kaikki on olleet mukavia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Kaks plussan palstalla
En ole käynyt perhekerhoissa enkä istuskellut hiekkalaatikon reunalla. Ei ole mun juttuja. Niuhoja ihmisiä pyrin muutenkin välttämään :kieh: . Kaipa ne niuhoimmat äidit löytyy siis täältä. Samalla myös ilkeimmät ja suvaitsemattomimmat äidit, valitettavasti :/ . En siis missään nimessä tarkoita kaikkia palstailijoita, koska on täällä myös paljon mukavaa porukkaa =) .

Itse asiassa tuolla perhepuistossa missä käydään on kyllä melkoista niuhottajasakkia paikalla. Alkaen ihan siitä, että työssäkäyvä äiti ei ole äiti ollenkaan, vain kotiäiti on ansainnut moisen arvonimen. Arvaatte varmaan loput - vain vähintään 6 kk:n täysimetys, itse tehdyt soseet, kestovaipat, perhepeti ja kantoliinat kelpaavat |O.

Mut hei, eihän tuossa ole mitään uutta - täällä ainakin on ihan liian usein sama meininki.

Yhteistyössä