Ja vielä sellainen lisäys mitä en ole viitsinyt aiemmin kirjoittaa, mutta kaipa nyt silti uskaltaudun. Jos tulee banni niin ei voi mitään. Kirjoitan rohkeasti mustana, kun en ihan oikeasti luota siihen, etteikö valvojat tutki ip-osoitteita muutenkin kuin bannatessa.
Moderaattorit eli valvojat on siis aivan normaaleja palstailijoita, joista on tullut sittemmin valvojia. Kukakaan ei tiedä mitä nykyiset valvojat ovat kirjoittaneet tänne itse harmaana! Ei valvojilta vaadita mitään ihmeellistä joten minusta nyt loukataan yksityisyyttä sillä, että osa palstailijoista pääsee tutkimaan ip-osoitteet. Onhan valvojatkin voineet osallistua esim. haukkumisketjuihin harmaana. En tarkoita, että valvojat tekisivät sitä nyt, mutta ennen valvojan roolia käytös palstalla on voinut olla ihan yhtä kyseenalaista kuin muillakin. En rupea siis syyttämään tai nimeämään ketään, mutta on ihan turha pitää tämän palstan valvojia jotenkin yli-ihmisinä
.
Kaikki ei varmastikaan häiritse ip-osoitteiden näkyminen, mutta myös minulle se on ensinnäkin ihan periaatteellinen asia. Toiseksi syyksi voi mainita rehellisesti sen, että en luota tämän palstan valvojiin sen enempää kuin muihinkaan tuntemattomiin palstalaisiin. En siis halua loukata ketään, mutta näin minä asian näen.
Ja nyt saan varmasti kakkaa niskaan oikein urakalla B) .