Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nyt kun Peikonpojalla(sori lyhenne) näyttäisi olevan ristiretki pelkästään minua -ja ksanomisiani kohtaan ainoastaan, vastaankin tähän nopeasti enkä sen jälkeen ota mitään kantaa tähän(kään) asiaan.
Ihmettelit tuossa minun 'kyttäämistäni' muiden ip-numeroista, en kyttäile, en yhdistele nikkejä ja ip-numeroita keskusteluissa.
Jos tulee nimittelyketju(suom. haukkumisketju) toki saatan vilkaista ip:n joltakin, minulla ei ole Tiimarin vihkoa johon laitan ylös niitä numerosarjoja.
Vietän nykyään koneella niin vähän aikaa, että miksi ihmeessä kyttäilisin muiden kirjoituksia suurennuslasin kanssa?
Ip:stä ei ole minulle eikä muillekaan modeille mitään muuta hyötyä, kuin se banni.
Ps.
En ole moderoinut/poistellut viestejä/bannaillut ketään täältä lähes kolmeen viikkoon. Olen osallistunut vain ja ainoastaan keskusteluihin. Hauskaa päivän jatkoa.
Just, onhan se tietysti tuokin yksi tapa suhtautua saamaansa kritiikkiin... Kiitos-palautteet kyllä kelpaavat, mutta heti jos on jotain ihan asiaakin sanottavana niin heti suhtaudutaan tuohon sävyyn. Tollainen marttyyriasenne on aika naurettava.. :/
Pakko muuten todeta, että tässä ketjussa en ole ottanut mitään kantaa asiempiin sanomisiisi. Mutta ilmeisesti kuten tuossa joku pohti niin modeillakin jää jotain hampaan koloon, kun tarvitsee tässäkin ketjussa viitata johonkin aiempaan asiaan, jossa itse kaiken lisäksi olit väärässä.
Koska nyt lapsellisesti otat tässä kantaa asiaan, mitä tässä ei käsitellä niin uteliaita varten varmaan täytyy kertoa mitä vihjailusi koski. Ensinnäkin itsepähän puhuit itsesi pussiin siinä asiassa mitä tarkoitat, että ei sitä kannata enää jälkeenpäin itkeskellä, coolimpaa olisi vaan jos olisit myöntänyt että sori näin oli ehkä päässyt käymään, se olisi ollut ihan riittävä selitys mutta kun on pakko vängätä vastaan niin sitten kait on. Tiedät itsekin että antamasi tiedot tuon IP-osoitteen näkemisestä ovat muuttuneet useampaankin otteeseen tässä uudistuksen tultua. Sen toki uskon että uudistus on kesken ja viilaulua tapahtuu, mutta senkin olisit voinut kertoa ja silloin selittää hippasen fiksummin ja jättää tuon marttyyriasenteesi jo silloinkin narikkaan.
Sä otat nämä modeilu asiat tosi henkilökohtaisesti, jos mä kritisoin moderointia, niin se ei tarkoita että kritisoisin sinua ihmisenä. Miksi ihmeessä otat tämänkin niin pirun henkilökohtaisesti, mähän puhun tuossa näkyvistä modeista, käsittääkseni sinä et ole ainoa sellainen! Jos nyt tytsin tapaus on tullut tuossa esimerkin lailla mukaan niin se on silloin esimerkki, ei hyökkäys suoraan sinua kohtaan. Nyt otat vähän liikaa krediittiä itsellesi.
Lisäksi sanoinhan jo tuossa eräässä aiemmassa kommentissa, että mielestäni tämä ongelma on enemmänkin lähtöisin ylläpidolta, sillä he ovat tuon IP-osoitteiden kyttäilyn tehneet teille mahdolliseksi, mutta tämäKIN jäi kai sinulta huomaamatta kun koet tämän hyökkäyksenä sinua vastaan.
Mutta joo, kieltämättä kaduttaa että tuli edes otettua asiaa puheeksi, olisihan se pitänyt arvata että kuulemattomiin korviin nämä menee ja moden kommentit asiaan ovat vähintäänkin tuota luokkaa, kun itse asian ydin menee ohi. Paree kait lopettaa asian jankkaaminen kun rautalankaakaan ei ole käden ulottuvillla. Sontsankin avasin, että antaahan sadella vaan!
Kiitos ja anteeksi. :wave: