IhanaTässä uusin tiktok!
Kiva, että Joksut on aktivoituneet nyt myös tiktokissaIhana
Ja taas SuomiKiva, että Joksut on aktivoituneet nyt myös tiktokissa
Pirkkakin saa näkyvyyttä.Kiva, että Joksut on aktivoituneet nyt myös tiktokissa
On kyllä tosi ihanaIhana
Kaikki ei suomalaiset fanit googlettaa Pirkkaa ihmeissäänPirkkakin saa näkyvyyttä.
Ensi kesänä näkyy Pirkka paitoja ja kenkiä Euroopan katukuvassa.Kaikki ei suomalaiset fanit googlettaa Pirkkaa ihmeissään
No mut hei Pirkalle ilmaista mainostustaEnsi kesänä näkyy Pirkka paitoja ja kenkiä Euroopan katukuvassa.
K&B shippaus on mulle liikaa, mutta tällaista materiaalia ja sen fiilistelyä rakastan.On kyllä tosi ihana
Ennen Kyproksen reissua taitaa olla kuvattu tuosta kuusta päätellen.Joksujen instapostaus. Onkohan Joksut nyt ihan hiljattain ollut tuolla juhlimassa Bluzan julkaisua? Siis tyyliin esim eilen? Krisiähän ei tuossa näy ja sehän oli kipeänä, mikä selittäisi sen myös. Eli jos näin on niin B ei olisi enää Kyproksella
Voi hyvin olla joo mahdollista. Ihana tuo Nace lopussaEnnen Kyproksen reissua taitaa olla kuvattu tuosta kuusta päätellen.
Siis missä siinä näkyy kuuEnnen Kyproksen reissua taitaa olla kuvattu tuosta kuusta päätellen.
B puhuu kuustaSiis missä siinä näkyy kuu
En tiiä miks, mutta tykkään jotenkin tästä kolmikostaMua alkoi naurattaa, kun Miska sanoi Häärijää nykyajan Uuno Turhapuroksi. Onhan toi Häärijäkin ihana.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.m.youtube.com
Mä oon menossa parin viikon päästä Ljubljanaan ja lupasin selvittää Oon käynyt siellä kahdesti aiemmin ja se kaupunki on kyllä täynnä kahviloita eli voi olla hankalaa. En tiedä onko siellä enää terassitkaan silloin käytössä, mutta koitan sit väijyä sitä graffitia! Toivottavasti kukaan ei maalaa sitä piiloon sitä ennenEikö kukaan oikeasti ole vielä paikantanut sitä kuvanottopaikkaa? Vähemmistäkin vihjeistä on tunnistettu paikkoja.
Aiemmin olisi se superkuu ja lisäksi B ei ole yhtään ruskettunut, nää feelslovenia jutut ei yleensä ole reaaliaikaisia, nyt vain julkaistu.B puhuu kuusta
Joo täysin sama juttu mulla! Tuo ystävyyden fiilistely onkin jäänyt täällä keskusteluissa liikaa väittelyiden alle. Rakastan kyllä tuota noiden huumoria ja niiden välistä lämpöä.K&B shippaus on mulle liikaa, mutta tällaista materiaalia ja sen fiilistelyä rakastan.
Jep. Kemiat pelaa äärimmäisen hyvin. Näkee että ovat ystäviä.En tiiä miks, mutta tykkään jotenkin tästä kolmikosta