vierailija
Hyi hittoMä luulen et se on Miha. Piilottavat suhteensa.
T. Paheksuja
Hyi hittoMä luulen et se on Miha. Piilottavat suhteensa.
Heti alkoi kiinnostaa et millainen tuo on! Puolitoista kuukautta vielä, miten tässä jaksaa ootella…Mielenkiinnolla odotan tätä biisiä tulevalta Joksujen albumilta, mikä on Krisin suosikki ilmeisesti
Niinpä ja tarkistin tumpus siitä toukokuisesta biisilistasta niin tämä olisi Sloveniaksi sen mukaan. Äh olispa jo Marraskuu tai tulis edes jotain sneak peakkia jo!Heti alkoi kiinnostaa et millainen tuo on! Puolitoista kuukautta vielä, miten tässä jaksaa ootella…
Niinpä ja tarkistin tumpus siitä toukokuisesta biisilistasta niin tämä olisi Sloveniaksi sen mukaan. Äh olispa jo Marraskuu tai tulis edes jotain sneak peakkia jo!
Kyllähän B ja S näkevät useemmin ku B ja K.Taisit tarkoittaa B ja S tässä, joo en usko, että nämä ystävät näkee kovin usein, kun eri mantereillakin asuvat.
No eiväthän näe, vitsi varmaan.Kyllähän B ja S näkevät useemmin ku B ja K.
Ja vaikka yksinOn aika hiljaa kiittää
ja kättä puristaa.
Nyt meidät yhteen liittää
vain muistojemme maa.
🫶
Kyllä näkevät. Tottakai, seurusteleva pari.No eiväthän näe, vitsi varmaan.
Mistä biisistä nyt puhutaan?Tässä vielä lista muistutuksenaNew titles!!!!????
www.tumblr.com
Teillä homomiehillä on outo maku. Ei Damonin ulkonäkö naisiin vetoa.Yksi Bluza ja Damon mulle kiitos.
Eivät ole, B sanoi ystävä ja kollega.Kyllä näkevät. Tottakai, seurusteleva pari.
Wembury mewsMistä biisistä nyt puhutaan?
Siinä lukee kyllä serbia kielenä.Wembury mews
Slo lukee perässä eli Sloveniaksi. Listassa 8. BiisiSiinä lukee kyllä serbia kielenä.
Ei ainakaan minuun. Damonin ulkonäössä on jotain keinotekoista ja 'vääränlaista' feminiinisyyttä. Olenko ainoa, joka on tätä mieltä.Teillä homomiehillä on outo maku. Ei Damonin ulkonäkö naisiin vetoa.
Kuinkahan monta kertaa olen täältä lukenut tuon ystävä ja kollega -yhdistelmän. Kun Bojan EI VOI kuitenkaan muulla tavoin vastata.Eivät ole, B sanoi ystävä ja kollega.
En tiedä, onko täällä muita homomiehiä kuin sinä? Vaikea vastata heidän puolestaan.Ei ainakaan minuun. Damonin ulkonäössä on jotain keinotekoista ja 'vääränlaista' feminiinisyyttä. Olenko ainoa, joka on tätä mieltä.
Sb siinä on eli serbia?Slo lukee perässä eli Sloveniaksi. Listassa 8. Biisi
Serbia on merkattu srb. Slovenia Slo. Näyttää että lukisi Sb, mutta siinä lukee SloSb siinä on eli serbia?
Ei tarvitse hankkia papukaijaa lemmikiksi, riittää että tulee käymään tässä ketjussa.Kuinkahan monta kertaa olen täältä lukenut tuon ystävä ja kollega -yhdistelmän. Kun Bojan EI VOI kuitenkaan muulla tavoin vastata.
Joo, suurensin niin näinkin oikein eli näössäni vika sitten olikin.Serbia on merkattu srb. Slovenia Slo. Näyttää että lukisi Sb, mutta siinä lukee Slo
Mä tykkään D:n ulkonäöstä ja persoonasta.Teillä homomiehillä on outo maku. Ei Damonin ulkonäkö naisiin vetoa.
Heh, huomasin itsekin että mun viestini muotoilusta päätellen olen homomies. Olen siis kuitenkin nainen.En tiedä, onko täällä muita homomiehiä kuin sinä? Vaikea vastata heidän puolestaan.
Ja kun hän puhuu, feminiinisyys vain korostuu.Ei ainakaan minuun. Damonin ulkonäössä on jotain keinotekoista ja 'vääränlaista' feminiinisyyttä. Olenko ainoa, joka on tätä mieltä.
Mitä ja ketä se haittaa? Musta hän on koko pakettina erittäin kivan näköinen ja olemukseltaan viehättävä, vaikken itse varsinaista vetoa häneen tunne. Usein nainen saattaa muutenkin nähdä asian eri tavalla kuin mies, joka on kiinnostunut toisista miehistä.Ja kun hän puhuu, feminiinisyys vain korostuu.