Hakutulokset

  1. H

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Hurjasti onnea teidän koko perheelle! :flower: Noinkin rankan kokemuksen jälkeen on hienoa, kun kaikki selviää aina parhain päin. Huomasin, että teidän poitsu oli syntynyt 15. päivä...eli ollaan oltu yhtäaikaa OYS:ssa. Me oltiin os13 I-puolella, huoneeessa 1. Vielä ihanat onnittelut...
  2. H

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Hallootapa kaikille kanssasisarruksilleni!!! Piti heti tänään päästä koneelle enkä ihan ole ehtinyt tuota toistakymmentä sivua lukea, vaan lueskelen sitten hiljalleen. Meni hiukka pidemmäksi tuo laitosaika, kuin edes ajateltiin (7 päivää), mutta loppu hyvin kaikki hyvin!! Itseasiassa...
  3. H

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Terveisiä äippäpolilta. Menin sinne punktioon ja turhaan ehkä hermoilin alkuun sitä. Pikkasen nippasi, mutta sen kesti. Tuloskin valmistui tuossa iltapäivällä ja lääkärien päätöksellä, sektio tehdään ylihuomenna (14.3.) eli keuhkot olivat tuloksen mukaan kehittyneet. Viikothan mulla on silloin...
  4. H

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Niinpä niin, en tiedä mikä näissä turvonneissa sormissa on vialla, kun en saa kirjoitettua kuulumisia säännöllisesti, niin kuin moni muu. Ihan taitaa nolottaa.. :ashamed: . Mulla on vaan sattunut taas niin paljon tähän menessä, etten enää itsekään pysy ajassa mukana. Olen kyllä lueskellut teidän...
  5. H

    ***Huhti-Hiput 2008 Tammikuussa***

    Niinpä niin...vierähtänyt on aikaa sitten viime kerrasta :| . Meillä on ollut nettipimento kotona varmaan viimeiset kaks kuukautta, kun ei oo kunnolla toiminut tuo langaton yhteys. Nytkin on miehen työkone käytössä, kun omasta netistä ei oo tietoakaan :kieh: . On kyllä mies luvannut parannusta...
  6. H

    ***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

    Hämy palailee pitkästä aikaa langoille...olo on ollut kuin yh:lla konsanaan, kun ukkeli on aloittanut työt näin opiskelun lopetettuaan. Kolme viikkoa on vierähtänyt ihan vaan siinä, että oon tytöt hoitanut ja nukuttanut ja itse kaatunut sitten vuoteelle melkein kuolleena, noussut aikaisin, tytöt...
  7. H

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Niin ja viikot ovat 12+4 :wave: .
  8. H

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Se on moro taas pitkästä aikaa!! Väsy tulee tänne kyllä jatkuvasti. Päiväunet otan, yöt nukun ja taas hyvissä ajoin iltaa nukkumaan (silloin kun pääsee) =) . Mulle on annettu ohjeeksi varata neuvola-aika seuraavan kerran vasta rakenneultran jälkeen eli 8 viikon jälkeen (21.11 jälkeen), että...
  9. H

    Huhti-Hiput 2008

    Nyt on tullut pitkä aika, kun olen viimeksi kirjoittanut. Syy löytynee karmeista työvuoroista (ilta aamu ilta aamu ilta...), ja 8 päivän putki takana. Huomenna vapaa =) . Unia en oo nähny, muuta kuin sellaisen, että saan kaksoset ja kaikki paikat repiää. Karseeta. Seksielämä tuntunee...
  10. H

    Huhti-Hiput 2008

    angel08: En taida osata oikein neuvoa tuosta vauvalaskurista, kun mies teki sen ihan itsekseen. Olin vaan tosi iloinen ylläristä =) . Täällä viikonloppu on mennyt sairastellessa. Tytöt on saaneet taas jonkun viruksen ja ovat kuumeessa/nuhassa. Eilen jouduin tosissaan paniikkiin, kun...
  11. H

    Huhti-Hiput 2008

    Halauksia Tinkatarelle :hug: . Tervetuloa taas uudetkin =) . Noista vaunuista tuolla jossakin juteltiin. Meidän vaunut on kyllä loppuunkuluneet kahden tytön jälkeen, joten jotain uudempaa täytynee hankkia jossain vaiheessa. Tää kun on viimeinen lapsi (jos loppuun menee), niin ei...
  12. H

    Huhti-Hiput 2008

    Tervetuloa jälleen taas kaikki uudet :flower: . Meillä anopin kanssa sujuu jutut kuin leikki. Kerron kaiken ja hän itsekin on kiinnostunut raskauden kulusta. Sairaalassa ollessanikin (siis aikaisemmissa raskauksissa) soitteli joka päivä ja lohdutteli. Aivan ihana anoppi. Oman äitinkin...
  13. H

    Huhti-Hiput 2008

    malttamaton: Mullahan on tullut tuhruvuotoa jo viikosta 5 lähtien ja edelleen jatkuu. Alkuraskauden ultrassa (6+4) oli kuitenkin kaikki ok. Nyt kuitenkin tilanne taas muuttunut...ei pahoinvoinnin oiretta tänään ollenkaan. Että samassa liemessä ollaan, alkaa jo tuntumaan varmalta, että mullakin...
  14. H

    Huhti-Hiput 2008

    :hug: jopa73. Ja tervetuloa Taika-79 ja Kuukatri =) . Matilda2007: Mulle lekuri sanoi siellä alkuraskauden ultrassa, ettei aina tiedä mistä tuhruttelu johdu, mut jos se on sellaista rusehtavaa vuotoa, ei kuulemma hätiä. Voi jatkua pitkäänkin. Näillä eväillä täälläkin mennään. Jotenkin...
  15. H

    Huhti-Hiput 2008

    Se on tervehdys taas! Tervetuloa mukaan rakastava äiti =) . Ja täällä taas alkoi tiputteleen :/ . Että ottaa taas pattiin kunnolla. Luulin jo vuodon loppuneen, mut ei...ei sitten millään. Edelleen näyttää samalta ruskehtavalta vuodolta, luotan kuitenkin vielä alkuraskauden ultraan, kunnes...
  16. H

    Huhti-Hiput 2008

    Tervehdys taas kaikille uusille ja vanhoille!! Tuosta masun pullahduksesta puhuttiin...mulla on pullottanut jo melkein kolme viikkoa, tosin enin pullotus taitaa olla tuota iän tuomaa "rasvoitusta". Tarkoittaa sitä, että työkaverit ei uskalla edes ihmetellä paisunutta vatsaani siinä pelossa...
  17. H

    Huhti-Hiput 2008

    Aivan mahottomasti on uusia nimiä tänne ilmestynyt. Tipahdin kyydistä jo pari sivua sitten :D . Mutta tasapuolisesti kaikille uusille tervetuloa tänne mukaan!! =) . Mimulille ja Taolle :hug: . Myös HeikkoPeikollekin :hug: kovien kokemusten vuoksi. Täällä sitten kanssa ollaan ultrassa...
  18. H

    Huhti-Hiput 2008

    Sen verran täältä töistä kirjoittelen kuulumisia, että sain kun sainkin (nihkeää oli) ajan alkuraskauden ultaraan huomenna illalla, josko tuolle tiputtelulle saataisiin selvyys, onko tuolla masussa edes mitään. Sen kuulemma pystyy näkemään jo viikolla 6 ja risat. Eli tuulimunan metsästykseen...
  19. H

    Huhti-Hiput 2008

    Huomenia! Täällä justiinsa ollaan noustu. Tytöt on mummilassa, joten ihan hiljaisen hieno viikonloppu ollaan ukkelin kanssa vietetty, ihanaa =) . Huomenna olis taas töihin meno, mutta kun tuntuu aina vaan väsyttävän ja väsyttävän..plääh. Eilen nukuin kymmeneen, otin päiväunet ja pistin...
  20. H

    Huhti-Hiput 2008

    Täällä tuhrutteluvuoto jatkuu edelleen jo kuudetta päivää. Sen verran tartuin luuriin, että soitin Mehiläiseen, josko ultassa voitaisiin jotain nähdä, esim tuulimuna. Ei kuulemma vielä kannata (niinku ajattelinkin) kun mitään ei vielä kuitenkaan näkyisi. Tuumasi vain, että voisivat olla ne...

Yhteistyössä