Hakutulokset

  1. H

    Huhti-Hiput 2008

    Tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet! Mimulin tilanne on aika jännä ja toivotaan, että jatkossakin saamme lukea kuulumisiasi =) . Edelleen tuhruttelee, muuten oireet jatkuneet. Muutosta sen verran, että tuo pahoinvointi on nyttemmin muuttunut melkeinpä pysyväksi...koko ajan etoo ja...
  2. H

    Huhti-Hiput 2008

    Onnea ultrasta Minttu mamma, noita juttuja on aina ihana lukea =). Nessalle tervetuloa klubiin jännäämään :)!! Tisut on täälläkin kyllä "täydentyneet" ja pulskituneet. Masua turvottaa tosissaan. Tänään yks työkaveri huuteli perään, että "hei, onko sulla jotain täällä massussa?" ja...
  3. H

    Huhti-Hiput 2008

    Tervehdys! Pientä rusehtavaa vuotoa on tullut edelleen, mutta näyttääpi olevan vähenemään päin :) . Vielä siis mukana ollaan, ehkä tämä on kuin onkin ihan normaalia. Olo on ollut vaihteleva, nyt parina viime päivänä pahoinvointi vahvistunut ja masutuntemukset olleet hiukan kovemmat (ei...
  4. H

    Huhti-Hiput 2008

    Terveppätuloa taas kaikille uusille!!! =) . Mulla oikeesti huolettaa...pientä tuhruttelua on tänään tullut. Jospa tää raskaus menee sittenkin kesken. Ottais vaan pirusti kupoliin...vaan kait tää on tätä elämää. Ensin km toukokuussa-07 ja jos tääkin menee taas kesken. Voihan peeveli vieköön...
  5. H

    Huhti-Hiput 2008

    Sulla, Kalenteri, on samat huolet kuin mullakin. Ei oireita juuri mitään. Kahdessa aikaisemmassa ihan selvät oireet eli yhtä mietintää se tuntuu olevan täälläkin. Mies jo ehdotteli alkuraskauden ultraa, mutta pitänee kuitenkin odotella tuonne ekaan neuvola-aikaan joka olis nyt 23.päivä. Siellä...
  6. H

    Huhti-Hiput 2008

    Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani! Noista oireista tuolla juteltiin. Mullakin tää raskaus on jotenkin erilainen kuin kaksi aikaisempaa, ei nimittäin ole noita oireita siinä määrin kuin luulis...lieneekö kaikki ok, alkaa tietty heti epäilyttää. Ainoot oireet on lievät...
  7. H

    Huhti-Hiput 2008

    Siis ihanan lämmintä tuolla ulkona! Töissä ollut päivän, ei tietoakaan, että näin lämmintä...selkä meni pyöräillessä ihan märäks =) . Mulla lievän pahoinvoinnin lisäksi alkaa vissiin flunssa painamaan päälle. Muut meillä sen jo sairastaneet, meitsi nyt vuorossa.... :( . Juu soittelin tänään...
  8. H

    Huhti-Hiput 2008

    Tervehdys! Siirryn nyt tuolta vauvakuumeilijoiden joukosta tälle puolelle. Täytän kohta 36 ja kolmas (kotona pomppii kaksi tyttöä) vauveli syntynee näillä näkymin huhtikuun 14. päivän tienoilla...laskureiden mukaan. Tänään siis plussasin (kp28/28-29) ja vaikka olen iloinen, niin samalla myös...
  9. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Kiitoksia :flower: . Nyt vaan mietin mihin täst edes tuntojani kirjailen...tänne oli ihan mukava kirjoitella. Palailen kirjoittelemaan kuulumisia aina välillä!! Toivottavasti edes joku teistä on tulossa perässä... :wave: . Nyt puhaltelen teille näitä tuoreita plussia oikein kovasti ja...
  10. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Nonniin, plussahan se sieltä ilmestyi alta aikayksikön testiin!!! Tein testin heti kun heräsin, viime yökin meni vähän miten meni, kun sen verran hermostutti. Jos loppuun asti menee (mullahan tulee olemaan tämä riskiraskaus, joka voi päättyä miten vain), niin tähän vaaveliin päättyykin sitten...
  11. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Onneksi Olkoon Riikuilija :flower: ! Mulla kp26/28-29, todellista "yritystä" nyt 3 kiertoa, kolmas ja viimeinen toiveissa. Raskausoireet jatkuvat, huomenna tai ylihuomenna testaan... jänskättää :/ . +++++tuulia kaikille!
  12. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Niin ja ne plussatuulet tässä: ++++++++ ;) .
  13. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Tervetuloa mukaan pikkumyy42. Minulla on ikää 36 v, kolmas toiveissa. Varsinaista kuumeilua ei ole ollut. Salaa aina vaan miettii, että josko nyt ois tärpännyt. Nyt on jännäysviikko, kuten tuossa edellä kerroinkin. Ehkäisyä ei ole käytetty muuta kuin keskeytystä. Nuorempi täyttää nyt kohta 2 v...
  14. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Sorge tuo parin päivän takainen purkaus, oli heikko hetki :ashamed: . Otin itseäni niskasta kiinni ja alkanut ajatella, että menköön kesken jos on mennäkseen. Oireet edelleen jatkuu, voimistuneet ja nyt vasta kp18(tai 19)/28-29. Joten unohdan asian ja annan ajan kulua. Töitä takana viikko...
  15. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Sanokaa nyt, onko normaalia, että raskausoireet alkaa miltei samantien? Mä oon ihan rikki, kun ajattelen, että nää oireet johtaa taas siihen keskemenoon, niinku silloin toukokuussakin, kun oli samanlaiset oireet (tosin paljon vahvemmat) ja nekin alkoi miltei heti... :( . Pupuiltiin tasan...
  16. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Niih, huomenna alkaa taas työt ja lomapäivät tältä kesältä on ohitte, mälsää :/ . Kuinkas touhiksen laita opiskeluiden suhteen, näin kun syksy tulla rymistelee kohti... ja mimmimammalle tsemppiä arkeen, jospa kuitenkin se toivo siellä vielä vähän jaksaisi kutitella :flower: . Sama koskenee...
  17. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Mukavaisia kesäiltoja teille kaikille! Jussi meni meilläkin oikein rauhallisissa merkeissä ja taisi siinä mennä toista viikkoakin jo pitkälle ennen kuin toissailtana kotiin tultiin. Oon viettänyt sitten puolet tästä lomasta ja pari viikkoa on vielä jäljellä...sentään, vaikka niin nopeesti on...
  18. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Jaahas...menin sitten näpyttelemään suoraan väärää nappulaa. Juu. Täällä kans loma lähestyy ja torstaina olis viimeinen työpäivä ennen kuukauden lomaa. Reissuun lähdetään korkeintaan tuonne pohjoisiin maihin. Juhannus vietetään Itä-Suomessa ja sitten reissun päälle asuntoautolla... JEE =) ...
  19. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    [b]
  20. H

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Ebony: Ollaan oltu tuolla tjot-meinigillä oikeestaan vasta keväästä asti. Eka kerran kun tosissaan "vietiin loppuun" tuli tuo keskenmeno (onneksi niin alkuvaiheessa). Yleensä on tärpännyt aika hyvin, mutta tiedä häntä enää... Nyt odotellaan normaalit kuukautiset ja uudelleen yritystä kehiin :)...

Yhteistyössä