YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

....tänään on: kp 5/28-32 yk; liian pitkä 6.s toiveissa.

Opiskeluni ratkennut vihdoinkin. :D Iltaopiskelija siis minusta tuli ja koulutus alkaa 20.08.-07. Niin ja parin vuoden paastäa pitäs sitten valmistua hoito- ja hoiva-alalle.
Joten nämä opintoni saatavat nyt sitten vaikuttaa hidastavasti tähän vaavikuumeiluun. :( Sillä taitaa tulla kammarin puolella entistäkin hiljaisempaa. :/

-touhis-

Plussat bittiavaruuteen huitelen napsikaahan kiinni.....++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Pikkumyy 42.. 18-19 / 28-30.. yk 1 4.s toiveissa
Mantana ........21/28-40......... yk 13 2. toiveissa
Jane70...........25/28.............. yk 1 3.s toiveissa (1. yhteinen)
Hämy71......... 27/28-29........ yk 3 3.s toiveissa
mimmimamma.16 /27.................... 4.s toiveissa
tuohu tenava...6/28-32...................6.s toiveissa

 
ihanaa kun pikkumyy päivittää noita kiertopäiviä. Kiitos!!
Ovikseen saakka jaksaa seurata haukkana kiertopäiviä ja sitten tulee stop..
Uudestaan 3 päivää ennen menkkoja alkaa kuumeilu... silloin kp muistaa taatusti.

Onneksi olkoon opiskelupaikasta Touhis. Ei se varmaan hidasta sitä peittojen pöllyttelyä, voi olla että opiskelu antaa lisämausteita siihen hommaan.. ja vaavi voisi sieltä putkahtaa.


:heart: mimmimamma :heart:
 
Pikkumyy 42.. 19-20 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana ........22/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70...........26/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma.17/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava...7/28-32.....................6.s toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
Hämy71
 
Nonniin, plussahan se sieltä ilmestyi alta aikayksikön testiin!!! Tein testin heti kun heräsin, viime yökin meni vähän miten meni, kun sen verran hermostutti. Jos loppuun asti menee (mullahan tulee olemaan tämä riskiraskaus, joka voi päättyä miten vain), niin tähän vaaveliin päättyykin sitten meidän vauvaprojektit, kun laitatan piuhat kiinni...mutta onnellinen olen kuitenkin! :D :D :D .
 
Kiitoksia :flower: . Nyt vaan mietin mihin täst edes tuntojani kirjailen...tänne oli ihan mukava kirjoitella. Palailen kirjoittelemaan kuulumisia aina välillä!! Toivottavasti edes joku teistä on tulossa perässä... :wave: .

Nyt puhaltelen teille näitä tuoreita plussia oikein kovasti ja toivotaan, että joku niitä myös nappaileekin!!! :) .
 
Moikkelis!

Just kirjoitin pitkän eeppoksen, ja onnistuin hukkaamaan sen jonnekkin. Mutta toivon onnea edelleen Hämy71 plussauksen johdosta. Ja Riikuilijalle onnea lapsen syntymän johdosta.

Ja pikkumyylle tervetuloa langoille.

 
Sain elämäni ekan krampin pohkeeseen yks aamuyö, hui kauhistus kun sattui, pohje vieläkin kipeänä :( .Muita oireita, haistan kaiken =) , ja hajuja riittää joka paikassa'nauraa* :kieh: . No ei eka kierrosta voi raskaaksi tulla :LOL:
 
.........näköjään tullut tapa, tästä koneelle livahtamisesta kun on talo saatu hiljentymään näin iltaisin. :ashamed: :whistle: :kieh: Siis joo täällä yritetään nyt jo opetella viikonpäästä alkavien koulujen johdosta niitä NORMAALEJA nukkumaan meno aikoja. Niin no tai siis oikeammin patistelin nuo kaksi nuorinta pehkuun jo tuos n. klo 20.00 kun teidän jo ennestään et aamun heräämiset on tuskaa jos myöhempään annan heidän valvoa. Hmmmm...... ja sit nuo isommat myös omiin oloihinsa passitin. Meinaan kun on kaikki viisi lapsosta nyt täällä meillä, kun tuo englannista kielikurssilta kotiutunut vanhin tytärkin eilen tänne tuli. :D

Vaan arvatkaas kun eilen sain mukavan puhelin soiton. :D Kun veljeni soitti jotta saakos kylään tuppautua. Meinaan kun tuota veljeäni olen tainnut nähdä viimeiksi 5-6 vuotta sitten ja hänen äitinsä näkemisestä oli kymmenisen vuotta. :eek: He nimittäin eivät asu suomessa vaikka täysin suomalaisia ovatkin.
No, joo vaan ilomielin heidät sitten tänään vastaan otin kun vierailulle tulivat. :D :heart:

mimmimamma Kiitos tuosta opiskelupaikka onnittelusta ja kannustuksesta vaavikuumeen osalta.
Minulla harmi vaan on kyl sellainen tuntu jotta kammari hiljenee lähes tyystin. Nimittäin kun minä alan opiskella iltaisin, niin et myöhällä kotiudun ja tuo ukko-kulta taasen lähtee jo kukonlaulun aikaan "töihin" (on työvoimapoliittisella kurssilla ja nyt meneillään työharjoittelu). Niin et ukko iltasella ajoissa jo peitteitä korvilleen vetelee. :( :/ tulevaisuudessa taitaa hiukan samantapaiset olla nuo unirytmi kuviot. Etenkin jos viel käy niin et molemmat vuorohommissa, niin milloin sitä etes yhtä aikaa kammaria ollaan kansoittamassa. :headwall: :headwall: Meinaan vaan kun on molemmilla nyt tähtäimessä ammatit jossa melkosuurella varmuudella epäsäännölliset työajat.

Olin vallan unohtaa. :whistle:
:flower: Hämy71 :flower: Onnea plussan johdosta ja yhdessä kanssasi toivon jotta kaikki etenee toivotusti. :hug:

Vai on se pikkumyy42:den hajuaisti herkistynyt. ;) No, se saattaa enteillä.......... :hug: Joo ja kuules kyl vaan se voi ekastakin kierrosta tärpätä. ;)


|O |O |O Olen muuten täällä hitusen ihmeissäni kun vielä tänään näytti wc-paperi pyyhkiessä punavärillä värjäytyvän. :headwall: Ja nyt sentään mennään jo kp7:ssä. Ei nimittäin ole muistikuvaa jotta olis näin pitkälle tuota punaväriä ilmaantunut. Kyl se on loppunut jo kp 5-6. Joten itse asiassa alkoi jo oikeastaan kiukuttaa koko tätylin vierailu. Lähtis nyt jo huitsin kuuseen tältä paikkakunnalta ja tulis sitten vasta joskus vuoden-puolentoista kuluttua takaisin. :kieh:

Öhööö nyt taitaa olla parasta itsekin siirtyä katsomaa otta millaiselta unisaarella näyttää. Meinaan kun ajattelin tuon kuopuksen päiväkodille taasen huomenna viedä harjoittelemaan. Niin et mul ei tosiaankaan ole vauvaa tällä hetkellä kun on tuo kuopuskin niin itsenäiseksi ryhtynyt, riisuu-pukee itse ja auttaa ei saa.

:headwall: :(
 
Megaonnittelut Hämylle plussasta ja jarrusukat matkaan jotta kyytiläinen pysyy kyydissä koko matkan. Ei enään kuin 36 viikkoa jäljellä.

Ihmeelinen tätsy sulla touhis. Häädä se jo pois talostasi.
Kerran kuussa varmaan miehesi voi valvoa hyvän asian takia :whistle: :wave: Kertahan riittää. Ja jos kierto pysyy 28 päivässä 14 päivä on sunnuntai ??!!! Joten ei pyhkeitä kehiin .. Thanks =)

Pikkumyy...oireit enteilee aika positiviisesti...plussaa. Voi se tosiaan ensimmäisestä yrityksestä tulla se plussa.

:heart: mimmimamma :heart: lähettelee plussia kaikille+++++
 

Pikkumyy 42.. 21-22 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana ........23/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70...........27/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma.18/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava...8/28-32.....................6.s toiveissa

PLUSSANNEET:
Hämy71

:flower:
 
Voi kyllä ekastakin kierrosta tulla plussaa, mutta ajattelin, kun ikää jo kertynyt, ettei enää niin helppoa ole =) . Ekaa "tehdessä" meni puol vuotta ainakin, toka ja kolmas nopsaan alkoivat =) . Niin ja ei maistu ruoka, eikä muukaan :| . Nää on varmaan niitä kuviteltuja juttuja *hymy*..Oikein mukavaa ihanaa kesäpäivää kaikille! Minä vapaapäiväilen tänään, sitten onkin taas 4 pv töitä. Eilen muuten töissä, kun jouduin lämmittämään ruokaa, *ruuan tuoksu teki pahaa* :kieh:
 
....täällä hormonit totaalisen sekaisin. |O Vieläkin väriä päästelee, aivan kuin olis täti uusinta kyläilylle sinkoutunut. :/ Meinaan kun ei tuos välil kuin sille jo oli niin kuin hiipumassa tuo vierailu, niin johan tänä aamuna kunnol värit papruun ilmaantuivat vähän niin kuin liman kera. :kieh: :kieh: |O |O
Joten voitte vaan arvailla kuinka monta erilaista vaihtoehtoa olen aivoissani jo läpi käynyt. :whistle: pitkittynyt täti vierailu, tupla menkat, km, raskaus, ei raskaus, jne, jne, jne............
Niin joo kyl vaan se olis sunnuntaina tuo kp 14, mut mites sitä noit peitteitä kehtaa pöyhyytellä jos koko varustus sitten on punavärillä päätteeksi värjätty. :headwall: :kieh: Ja onkos siitä sitten mitään hyötyjäkään mikäli voutaa edelleen? |O
Vaan kyl tosiaankin kävi tänään aamusel mielessä jotta onko jo gynen puheille suunnattava, kun ei milloinkaan ole täti näin vieraillut. Ei etes sen km:n (kaavinnan) jälkeen, joka oli vuosi sitten helmikuussa.
Tuli kyl täs sekin mieleen jotta olen käyttänyt yhtä homeopaatista valmistetta jonka pitäs säännöllistää tädin vierailut ja nyt jätin sen ottamatta silloin kun täti kylään tunki, enkä ole nyt käyttänyt. Niin et oliskohan tuo valmiste sekoittanut kp:n pahimman kerran. Kun silloin aloittaessanikin keväällä se lyhensi kp:ni jopa 25:teen. Mut kyllähän nuo kierrot välillä jo tasaantuinat tuonne n.kp 28:saan. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

-touhis-

Ihmeissään/kummissaan täällä plussat teille viskoo ja omaa kehoaan tarkkailee.

++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Minulla eka kertaa ovulaation aikaan myös pientä vuotoa, ei ole ennen ollut...Ihmettelen kyllä edelleen mistä syystä. Kierukan otostakin oli silloin jo melkein viikko, ettei siitäkään johtunut. *on tää naisen elämä ihmeellistä* :LOL:
 
Heips ja touhikselle toivottelen Onnea opiskeluun!!! :flower: :wave: Kyllä olen samaa mieltä, kuin mimmimamma, jotta voipi se mies odotella ja hyvin innokkaanakin opiskelijaa "nukkumaan" viereensä. Ja eihän sitä tosiaan tarvita, kun se yksi kerta... ;) :wave:
Mutta mitäs ihmettä se tätönen yrittää vallan asumaan jäädä!! :kieh: Kaikenlaista me naiset näiden kiertojemme kanssa joudumme kokemaan, mutta pakostikin tuli aito tätini mieleen tästä eli vaihdevuodet... :ashamed: teki hänelle tuota, mutta oli sitten kyllä muutakin vaivaa! Semmosta, mutta näinhän se on itse kullakin alkaa pian biologinen kello käydä talviaikaa. :headwall: =) :wave:
Mutta jospa olis tosiaankin ovulaatiovuotoa... =)

Kävin tänään tytön kanssa kylässä ja siellä aivan ihaaaaaaana 4kk ikäinen pieni neiti, joka aivan sulatti sytämen ja sai kuumeen huippuunsa! =) :heart:

Kp23 ja nyt on sellaanen olo, jotta eipä taida vieläkään tässä asiassa onnistaa. Näinkö Luoja jälleen kerran meidät unohtaa... :headwall:

Aurinkoista päivää ja mukava, kun pikkumyy42 olet alkanut päivitellä listaa! :flower: :wave:

Terkkuja kaikille!! Plussaisia tuulosia! + + + + + + + + B)
 
Nautin olostani pihatöitä tehden :flower: . Ruoka vaan ei oikeen maita, varmaan tää kuumuus =) . Huomenna taas reippaasti töihin polkien =) . mukavat illan jatkot kaikille ja paljon plussatoivotuksia kaikille! :flower:
 

Pikkumyy 42.. 22-23 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana ........24/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70...........28/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma.19/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava...9/28-32.....................6.s toiveissa
Puella...............19/28..............yk 1...4.stoiveissa



PLUSSANNEET:
Hämy71

:flower:
 

Yhteistyössä