Hakutulokset

  1. A

    **~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

    Voi ei Meritähti ja Leinikki!! Ihan kamalaa! Suuren suuri halaus teille molemmille. :hug: :hug: Ihan itkettää teidän puolesta, kun muistelee vuoden takasia omia tunnelmia... Ja teillä vielä molemmilla useampi menetys. Jotain iloistakin tähän pinoon: meidän pieni tyttö päätti syntyä viime...
  2. A

    **~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

    Nimra! Paljon onnea pienen tytön johdosta :flower: :flower: Ja Epsulle onnittelut ja tervetulotoivotukset! :heart: Olet jäänyt mieleen tuolta kuumeilupuolelta. Ihanaa, että vihdoinkin pääsit tänne! =) Rouva Pikkumyylle :hug: Ihan kohtuuttomasti olette saaneet vuoden sisällä menetyksiä...
  3. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuussa Vol.1***

    Moi pitkästä aikaa! Teidän kuulumisa ole kyllä käynyt lueskelemassa, mutta itse olen vaan niin laiska kirjoittelemaan. Tänne ei kuulu mitään kummempia, edelleenkin olen välttynyt suuremmilta kivuilta ja vaivoilta. Kävellessä alkaa jo tuntua vähän tukalalta ja kivuttomia supistuksia on ihan...
  4. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

    My Angelsille valtavasti onnea ja kiitos aivan ihanasta synnytystarinasta! :heart: :heart: Whisnefkalle piti kommentoida, että meillä oli myös alkio silloin varhaisultrassa vähän oletettua pienempi. Kun kävin ultrassa kuukautisista laskettuna viikolla 7+1, vastasi alkio silloin kokoa 6+4. Ja...
  5. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

    Miikkikselle ja Juuliaille oikein paljon onnea pienistä pojista!! :flower: :heart: My Angelsin kuulumisia täälläkin kovasti odotellaan. Uunalle onnea ja tervetuloa :flower: Sähän alat jo olla pitkällä raskaudessa :) ElinaMaria, kyllä jotkut sitten osaa olla tökeröitä. Itse olen tämän...
  6. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

    Toive! En usko, että tuosta pienestä sf-mitasta kannattaa huolestua, kun kerran ammattilaisetkaan eivät siitä ole huolestuneet. Tietysti helpommin sanottu kuin tehty... Kyllähän se mietityttää, mutta kaiketikin se alakäyrällä olo on ihan yhtä normaalia kuin sijoittuminen minne tahansa muualle...
  7. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet lokakuussa***

    Heippa pitkästaä aikaa! Olen käynyt täällä kyllä lueskelemass teidän kuulumisia, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoitella mitään. Kaikki on sujunut ihan hyvin, ei satu mihinkään. Ainut on tuo närästys, joka on alkanut pikkuisen vaivata. Mutta Rennie auttaa siihen hyvin. Vähän...
  8. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Moi! Ihan ekana en malta olla kertomatta, että tänään oli vihdoin se pelätty rakenneultra. Kaikkea siinä ehdin miettiä, kun kätilö mittaili ja tutkaili (sanoi kyllä etukäteen, että ei kannata hermostua, että keskityn nht hetken mittojen ottamiseen ja sitten kerron tarkemmin)... Mutta kaikki...
  9. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Voi itkun itku mymmyryy :'( Suuret osanottihalaukset sinne :hug: :hug: Ihan kamalaa, että tällaista pitää tapahtua :'( Yritä jaksaa! Toive inhottavia tuollaiset säikätykset. Toivottavasti kaikki on kumminkin hyvin :hug: Onneksi pääset tänään neuvolaan. Helmis hyvä kulla, että en...
  10. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Viuhtis! Voi ei! Suuren suuret pahoittelut. Neljä keskenmenoa tuntuu ihan kamalalta koettelemukselta, kun jo yhdessäkin oli kestämistä. Oikein paljon voimia :hug: Gatsulle onnittelut pienestä pojasta :flower: Mymmyryylle onnittelut sykkeestä. Siellä se pieni sydän kumminkin sykkii...
  11. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Katherine! Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla. Viikkoja vasta 18+5 ja painoa on tullut lisää melkein 7 kiloa!!!! :ashamed: Kävin tosiaan äsken vaa'alla pitkästä aikaa. Ajattelin vähän varautua, kun huomenna on pitkästä aikaa neuvola. Kyllähän mä tiesin, että painoa on lisää tullut, mutta...
  12. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

    Moi! Minäkin ajattelin pitkästä aikaa kirjoitella jotain. Wiiville valtavasti onnea pikkuisesta tytöstä!! :heart: :flower: Ja Valssulle ja NullPointislle onnittelut ultrakuulumista! :heart: Tervetulotoivotukset Helmitaustailijalle! Toivottavsti tällä kertaa kaikki menee hyvin...
  13. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

    EevaRouvalle suuren suuret onnittelut! :flower: Ja Kärpälle onnittelut myös! Wiiville voimia loppusuoralle! Ei sun varmastikaan tarvitse enää pitkään kärvistellä :heart: Äitee tosi kurja juttu :( Paljon onnea loppuaraskauteen :heart: Pikkutiikeri tiedän niin hyvin, miltä...
  14. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

    Tuuliska! Valtavasti voimia ja toivottavasti kaikki vielä kääntyisi hyväksi! My Angelsille myös hirmusti voimia vaikeaan päivään :heart: Sulla tuo raskaus oli jo niin pitkällä, että on vaikea edes kuvitella, minkälaista tuskaa ja ikävää olet joutunut kokemaan :hug: Samoin...
  15. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

    Mymmyryy plajon onnea ultrakuulumisista! Eikö ookin ihana tunne? :heart: Wiiville jaksamista loppusuoralle! Orchid onnea plussasta! Ihana juttu :flower: Leinikki kyseli, miten alkuraskaudesta selviää järjissään... Itsellä alkaa olla ny ihan alkuraskaus takana, kun viikkoja rupeaa...
  16. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

    Paljon onnea Ruispalalle pojasta! Ja Leinikille onnea plussasta! Ja sitten kiitos kaikille, jotka toivottivat onnea tämän päiväiseen ultraan :heart: :heart: Kaikki oli onneksi hyvin, pieni oli kovasti vilkasliikkeinen ja kaikki tarvittavat ruumiin osat löytyivät ja niskaturvotustakaan ei...
  17. A

    *** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

    Moi pitkästä aikaa! Onnittelut kaikille vauvan saaneille!! Ihanaa! My Angelsille paljon paljon voimia! Tuo viimekesäinen kokemuksesi tuntuu kyllä niin pahalta. Mutta tällä kertaa kaiken on pakko mennä hyvin! Eikös se ultra jo lupaillut tervesydämistä vauvaa? Itse olen samoissa...
  18. A

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

    Moi! Ensiksi suuret onnittelut Puella! :flower: :flower: Sitten omaa napaa: tänän kun oli töihin lähdössä, huomasin vessassa käydessäni, että valkovuodon seassa oli verta... Sydän hyppäsi kurkkuun ja olin ihan varma, että keskenmenoa tämä taas tarkoittaa. Varsinkin kun rupesin...
  19. A

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

    Onnea Katherine! :flower: Pikkutiikeri, asun Helsingissä. Entäs sä? Tuo yths on kyllä aivan loistava juttu, ultrakäynti maksoi 4,5 euroa, kun yksityisellä se on melkein 100 euroa. Ihan mahtava juttu. Itsellä on tänään ollut vähän alakuloinen olo. En tiedä miksi. Arveluttaa vaan se...
  20. A

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

    Moikka! Surusydän, olen vielä opiskelija ja pääsin siksi YTHS:lle tuohon varhaisultraan. Siellä lääkäri lupasi keskenmenon jälkitarkastuksessa, että jos raskaudun, niin pääsen sinne sitten alussa tarkastuttamaan tilanteen. Aivan ihana lääkäri oli kyllä! Nytkin vielä sanoi, että jos alkaa...

Yhteistyössä