*** Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuussa Vol.1***

Leinikki tollaset lekurit sais laittaa työkkärin leiville......... Elukatkin saa parempaa kohtelua. |O |O |O |O |O |O Nyt voi joku korjailla, mut noilla viikoilla on tosi hankala saada ne sykkeet näkyviin???????? Mä voin olla nyt pihalla tästä asiasta ihan hyvin? :ashamed:
Pääsisitkö yksityiselle jonnekkin nopeempaa katsoo tilannetta? Täs kun on melkeen 2 viikkoo siihen sun buukkaamaan ultraan. Tulee muuten aika kamala odotus ja monta nukkumatonta yötä.... :/
 
No joo valitusta ollaan kyllä siitä puoskarista tekemässä.. Mutta ei haluttu ottaa sitä ultraa aikaisemmin, koska halutaan että sen ultran jälkeen on sitten peli selvä. Niin ja en saa lastenvahtia ens viikoksi ja en halua mennä sinne ilman miestä. Sen verran pelottaa.. Näen vaan sen oletetun sykeen silmissäni koko ajan.. Ja päässä humisee kun on niin sekavat ajatukset...
 
Leinikki. Ok. Juu minäkin valittaisin tuollaisesta tyypistä. :headwall:
Parempi on todellakin et sul on mies mukana sit kun menet... Yksin ei kannata mennä jos vaan on mahdollista.
En vaan tajuu miten se ei nähny sitä sykettä, jos sä näit....... Outoo. :eek:
Ota vaan rennosti siellä nyt. Ihan tarpeeksi oot tälle päivälle kyllä kokenut. :hug:
 
Nimra
Leinikki Älä tosiaan viwlä heitä kirvestä kaivoon :wave: Tiedän, että on paha mieli ja jotkut lääärit on kyllä... .ihan sieltä ja syvältä |O |O mutta mehän käytiiin siis tässä raskaudessa rv 5+ (luulin olevani pidemmällä itse ) keskussairaalassa ultrassa, kun mulla oli toispuoleinen kipu ja verenvuotoa (pelättiin kohdunulkopuolista ) ja sit mentiin sinne ultra huoneeseen ( testissä siis heelea plussa ) ja ultraamalla (synnytyslääkäri ) EI NÄHNYT MITÄÄN kohdussa ..hiukan vuotoa ja kystan kyllä löysi munasarjasta ja sanoi, että otetaan nyt varulta Hcg-koe ja tulet sit muutaman päivän päästä toiseen niin nähdään, että laskeeko oikein. Noh, mut hälyytettiin sit seuraavana aamuna (labran käynnin jälkeen ) kiireellisenä sairaalaan, kun arvot vaan nousi ja nousi.. :eek: mä olin jo itse aivan heittänyt lusikan soppineen päivineen nurkkaan .. sit mut ultras uudelleen ihan miellyttävä nainen ja katseli ja katseli ja sanoi, että kyllä täällä alkio näkyy ja sykekin tulee.. :heart: (ja se kysta on/saattaa kuulemma olla raskautta ylläpitävä "rakkula", joten paljonpa ties sekin MIESlääkäri, joka ultras ensin :kieh: Joten näin meni meillä tuo alku ....ja nyt ollaan siis ihan lopussa menossa tässä raskaassa, mutta rakkaassa raskaudessa. Vielä tuosta huonosta ultrasta niin meillä EI ollut edes huonoa ultraa siellä polin päivystyksessä missä tuo synnytyslääkäri ultras ja EI siis löytänyt MITÄÄN, joten toivotan kovasti tsemppiä sinne !!! :heart: :hug: Raskasta odotella, mutta olen kyllä tukena ja oman kokemukseni perusteella sanoisin, että odota rauhassa :heart:

Mä laitan nyt nuo kuvat, että mitä mä olen täällä piirrellyt samalla, kun supistuksia tulee ja tulee, mutta EI tule vielä NIITÄ SYNNYTYSsuppareita :x

Nämä kuvat sitten laitetaan kehyksiin ja vauvan sängyn viereeen..



Nyt kauppaan hakemaan lisää värikyniä ja kartonkia ym.. ja sitten meinattiin vielä, että grillataan tuolla pihalla filettä :p :p
 
Heippaus leinikki ja muutkin! :heart:

Kävitkö sairaalassa ultrassa? Täällä sama epävarmuus: Kun kuulemma ei ole sykettä :ashamed: Odotetaan viikko lisää, eli ensi maanantaina uusi ultra.

Hirmu migreeni tänäänkin alkoi iltapvllä, ilman etukäteisoireita :ashamed:

Maanantaina HCG 47000, eli istukka toimii hyvin, vastaten viikkoja...muu sitten ei lääkärin mukaan

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi :heart:
 
Rouva Pikkumyy Onpas sielläkin sit kurja tilanne meneillään. :( Pidän täällä peukkuja pystyssä sinullekkin. Jospa se pikkusydän vaan on pienempi kuin uskotaan........ Siis on varmasti hankala saada alussa noi sykkeet kuuluu, joten sen takii kai odotellaan? :/
Kurjaa. :(
 
Leinikki: Voi nakki kuinka kurja lääkäri sulle osui! :( Jos ultra heitti viikon sun omien arvioiden mukaan niin en vielä kirvestä heittäisi kaivoon. Varsinkin jos lääkäri muutenkin tuntui täys sählältä! Noilla viikoilla jo millinkin heitto muuttaa arvioitua raskauden kestoa aika merkittävästikin! Täällä ainakin kovasti pidetään peukkuja sun puolesta!!! :hug:

Nimra: Aivan ihana maalaus!!! Sulla on kyllä taito hyppysissä =) Kyllä vauvan kelpaa tuota katsella =)

Rouva pikkumyy: Tsemppiä täältäkin, että syke sieltä löytyisi! :hug:
 
Kiitos kaikille vielä lohdutuksista! Siitä tulee paljon parempi mieli.

RvaPikkumyy. Tuo oli neuvolan ultra, siellä tehdään kaikki muutkin ultraukset, np-rakenneultrat. Mutta me ei kyllä käydä siellä enää missään ultrissa, se on ihan selvä. Voimia sullekin paljon tähän epävarmaan aikaan. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin! :hug: :hug:

Nimra. Ihania kuvia olet piirtänyt! Tulee varmasti hienot taulut niistä sulostuttamaan seiniä =)
Olipa sinullakin kurja raskauden alku :( , mutta onneksi kaikki on mennyt sitten hienosti! Se antaa vähän itsellekin toivoa =)
 
Ei mikään muu kuin sydän Leinikki. Tuskin todellakaan tuollaista kukaan kuvittelee nähneensä jos pelottaa et on taas km. Eli ei oo loogista.
Luulen et lekurin silmissä oli varmaankin enemmän vikaa kuin sun.... :headwall:
 
Ai kun oli huonoja uutisia odottamassa :( mutta vielä ne hyväksikin voi kääntyä. Mä kans sitä mieltä että jos Leinikki on nähnyt siellä sykkivän jonkun niin sydän se on, ei siellä mitään muuta liikettä pitäs vielä näkyä. Ja niin se on että noissa alkuraskauden ultrissa jos mittaus heittää ihan vähänkin niin se vaikuttaa jo paljon... Kauheen pitkältä ajalta tuntuu kyllä ootella nyt sulla. Tsemppiä sinne teille molemmille :hug:

Rva Pikkumyyllekkin toivotetaan kaikkea hyvää teidän kohdalle myös, maanantaihin asti jännätään sitten! :hug:

Uuna 22+1
 
Nimra
Leinikki ja Rva Pikkumyy Kovasti kummallekin täältä suuren suuri :hug: ja kovasti ONNEA :heart: Mä olen kyllä teidän tukena täällä :flower: Ja hartaasti toivon, kun kaikki muutkin että asiat sujuvat parhain päin ja vauvat tuhisee teidänkin sylissä ensi vuonna :heart:

Käytiin tosiaan äsken kaupassa niin voi ristus |O |O Mua särkee ... Siis aivan kauhee kipu, kun kävelin... Ihan joka paikka tulessa...reisiä, selkää, alaselkää, polvia polttaa ja kauheen hankala olo muutenkin... eipä siis tarvii tuon isompia "siirtymiä" tehdä ennen kuin vauva on tulossa.. :D Niin kauhee olo tuli :x

Kohta mennään sit tuonne grillaamaan.. Hyvät sapuskat kyl ostettiin ja mies on ihan Best juttu tuossa grillaamisessa :p

Ostin kaupasta lisää värikyniäkin niin saan lisää tehtyä noita kuvia... Täytyy alkaa tehdä vielä Aku Ankka sarjaa ja sit noita Mikki Hiiri sarjaa.. Siis jotenkin mä vaan rakastan noita Disney juttuja... ja ne vaan on niin ihania.. Siitä tuli mieleen.. Mä laitan vielä meidän äidin ostamista kengistä kuvan... Ne löytyi hänen viimeiseltä ulkomaan matkalta.. Kummatkin ollaan siis Nalle Puh faneja.. :LOL:

 
Iltaa

Leinikki, eikös sulla kuitenkin ole ollut vähän enemmän raskaana oleva olo tällä kertaa? Kannattaa luottaa niihin omiin vaistoihin, varsinkin jos sykekin mielestäsi saattoi näkyä.
Mä ehdin tässä raskaudessa käydä kolme kertaa turhaan kuunteluttamassa (rv9-10) sydänääniä neuvolassa, ennen kuin pääsin ultraan rv10+. Aina sitä pelkkää huminaa kuunnellessa mietti, että siinä oli sekin raskaus sitten, mutta jossain pääkopan perällä pysyi kyllä sellainen fiilis, että ehkä tämä raskaus kuitenkin jatkuu... Oli melkoinen helpotus rv10+ saada vahvistusta raskaudelle.
Toivottavasti sullakin omat vaistot kertovat oikein, eli kohdusta löytyy kuitenkin elämää. En tuon kuvauksen perusteella kyllä lääkäriin luottaisi, jos on ollut niin tympeä ja asiaton. Tosi hyvä, että saat miehen mukaasi seuraavaan ultraan. Ja luota vaan oireisiisi toistaiseksi! :hug:

En ole tänne muistanutkaan kirjoitella, vaikka olen lukenut kyllä pinoa säännöllisesti. Täällä voidaan paksusti, ja supistuksia riittää. Neiti on kovin alhaalla kohdussa; mulla ei ole sf-mittakaan kuin 30, vaikka oli esikoisesta näillä viikoilla 2-3cm suurempi. Alkaa tuo tytön pyllyn pyöritys jo sattua, puhumattaan niistä potkuista! On kuin joku kuopisi jäätelölusikalla (sillä millä palloja tehdään) kohdun sisäpintaa kylkien kohdilta...
Mulla on muutenkin parissa viikossa huonontunut olo aika paljon. Vielä rv32 oli tosi hyvä olo, mutta sitten iski sellainen raskas ja aika kypsä olo. Kävely on jo vähän vaappumista, supistelee melko paljon, liitoksia särkee, yöllä ei saa nukuttua, ynnä muuta tavallista loppuajan vaivaa.
Sain ensi viikolle neuvolalääkärin, koska esikoisesta oli tilanne aika kypsä jo rv34+4. Nyt menen (samalle) lääkärille rv 36+2, ja toivottavasti on jo edes jotain tapahtunut kohdunsuulla. Mielelläni synnyttäisin vielä tämän vuoden puolella, jos olo on näin tukala loppuun saakka.

Tuttiritari, parin tunnin päästä 35+0..!
 
Voi kun vielä saisikin Leinikki hyviä uutisia ja samaten Rouva Pikkumyy.
Niin alussa kun tosiaan vielä on niin jospa voisi vielä onni kääntyä.

Tänään tuli kaksplus-lehti ja odottajan aukeamaa lukiessa tuli taas vaikka mitä tyhmää mieleen.
Ensinnäkin kun lehdessä luki että pahoinvointi alkaa normaalisti viikolla 6 niin heti tuli huoli siitä että meneillään on viikko 7 ja olo ei ole huono ollenkaan... :headwall:

Sitten siinä jutussa luki, että vain 0,5 prosenttia raskauksista joissa on syke löytynyt varhaisultrassa ja ollut kaikki ok, päätyy keskenmenoon.
No minä siinä sitten taas, että kiva, olipa kiva olla se 0,5 prosenttia :ashamed:

Vähän tällainen päivä siis takana, neuvolaa olen koittanut pommittaa pari päivää mutta kukaan ei vastaa puhelimeen, ei ajanvarausaikana eikä sen ulkopuolella. Kaippa sinne pitää mennä ovelle kolkuttelemaan että saa ajan.

Höh, taidan olla vähän kärttyisällä päällä, voisi hyvät yöunet tehdä terää. Hyviä öitä ja hyviä vointeja koko poppoolle =)

Meritähti :heart: Jellona 6+5
 
Leinikki: Mulla oli sama homma, että luulin olevani ja rv7 ja ultrattiin niin oli rv5 ja vasta seuraavalla viikolla näkyi syke, mutta ei alkiota kun niin epäselvä ultra.. joku vanhempi laite..

Mulla siksi raskaus alkanut myöhemmin kun tulin raskaaksi heti km:n jälkeen niin kierto sekaisin..

Silloin 9+4 näkyi jo liikkeet ja kaikki oli ok, mutta oli se vaan inhottavaa odottaa..

Kleo rv 11+4
 
AAM
Leinikille voimahaleja ja olipas törppä setä siellä tonkimassa sinua :( ja noi vehkeetkin niin.. :attn: johonkin saisivat investoida..

Rva Pikkuselle :hug: :heart: -sykejahtiin onnea :) kyllähän se sieltä löytyy.. tahtoo vain leikkiä piilosta ;)

Nimra any day now... itseppäisyyspäivän kunniaksi voisi kaveri tehdä näyttävän "ulostulon" :D

tuttiritarilla ja toiveella on pian jännät paikat, neljä viikkoa :p

Sini74 Kiva nähdä sinukin nyt mulla kauhiat peukut pystyssä täällä :) :hug:

). ) parempi olo kiitoksia vaan parantelu toivotuksista.. :) :hug:

poika tosin on vielä yskässä mutta tarha kutsui kun ei kuumetta ollut ja vointi virkea ja energinen, ehkä hän kuulostaa pahemmalta mitä on se kurkku :|
Silmätulehdukset näyttävästi voitettu (kai?) vielä pari oirepäivää tuuppaa lääkettä molemmille EN HALUA sitä takaisin kummallekaan, menkööt vaikka koko Fusitalmic tuubi sitten .. :whistle:
Eilen kun ei poitsukka päässyt ulos niin leivottiin pipareita :) :heart: oi oli niin onnessaa ja TAAS söi sitä taikinaa MUTTA eipä näkynyt niitä NOKKOSihottumia tänään.. :| *raaps raaps * ne oli varmasti siitä Amoxinista silloin kun voivottelin..
Ja torttuja tehdään lauantaina, uintikin jää pois kun on itsepäisyyspäivä :D mennään sunnuntaina sen sijaan illemmalla sitten pulikoimaan ja ai ettö kun pieni rakastaa sitä.. :D

nyt töitä.. pitkästä aikaa :D :wave:

Am & tyttö-hippunen 21+3
 
Kiitos teille kaikille tervetulo -toivotuksista! Ja kaikki tiedot eka sivulla oikein!

Leinikille ja Rva Pikkumyylle rutkasti toivonkipinöitä, että kaikki kääntyisi vielä parhain päin. Epätietoisuus on kurjinta mitä voi olla.

Itse tein vielä tänä aamuna varmistukseksi Apteekin testin ja kaksi vahvaa viivaa siihen piirtyi. Oikein hyvä! Pikkusen kyllä huolettaa välillä aika kovatkin menkkamaiset kivut alavatsalla. Sellaisia ei minulla ole edellisissä raskauksissa ollut ollenkaan. No, ei tässä toistaiseksi voi muuta kuin mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja katsoa miten tässä käy. Varasin jo varhaisultran, on 22.12. Toivottavasti olisi hyvät uutiset, jotta saataisiin mukava joululahja kerrottua kaikille.

Meritähti, ekassa raskaudessani minulla ei ollut juuri yhtään pahoinvoitia, välillä vaan iltapäivisin tuli oksuolo, mutta koko aikana oksensin vain kerran. Viime raskaudessa, mikä siis päätyi keskenmenoon, olin todella huonovointinen ja oksentelin vähän joka päivä.. ei se siis välttämättä mitään kerro, että ei ole huono olo. Itselläni ainakin oli ihan päinvastoin!

:)
 
Allusmammalle pikaista paranemista ja toivottavasti sukat valmistuu.

Sophia Onpas toi hanurista ettei sitä doppleria oo tullu. En kyl tajuu miten ihmiset kuvittelee et bisnestään voi tolleen hoitaa???
Tuollaisesta toiminnasta saa vaan kiukkuisia asiakkaita ja loput menee muualta koneensa ostamaan. Hyvä oli et laitoit oman pinonkin asialle et muutkin huomaa millanen yhtiö toi on... ;)
Nimra Toivottavasti ä-polilla selvii miten hommat edistyy!
Onpas siellä synnärillä tiukat vierailu systeemit.
Mä taas tuun saamaan laumoittain vierailijoita. Ainoo rajoitus on et lapsia kukaan ei saa tuoda sinne, ainostaan omat lapset saa tulla...

Toive Ihania kavereita oot Minille ostellut. Ja muutenkin on kivat jutut odottamassa. Kyllä on kiva Minin kelliä siellä sit.
Mulla on muutamat jutut ostamatta, mut no jos ens viikolla sit ne vikat hommais...
Leinikille sen verran vaan vielä et mullahan Tirrin LA jouduttiin laittaa 3 viikkoo aikaisemmaksi. Alla kun oli 2 km:a ja vissiin ovulaatio oli miten sattui. Menkat tuli kyl ihan normaalisti, mut se olikin sit vissiin ainoo asia mikä oli normaalia... :headwall: Eli tällaista sattuu ja tapahtuu... Normaali oloissa mun ovulaatio on AINA siinä keskellä ja kierto 28pv:ä.
Et voi tosiaankin heittää...
Nimra on askarrellut kivoja kuvia! :heart: Tosi kauniita juttuja ovat. :heart:
Tuttiritari Onpas kurja et on kipuja ja muuta tullut nyt. Aika yleistähän se on et noita tulee, mut ei hauskaa tietenkään. Mul ei oo suppareita, eikä kipuja. En usko et on tapahtunut mitään tai Tirri laskeutunut. Taitaa olla mutkalla vieläkin. :/
Meritähti Ei mullakaan oo pahaa oloo ollut pahemmin. Esikoisen kans ei ollut ollenkaan pahaa oloa. Sit sen TM kans oli pikkasen, seuraava menikin niin nopeesti kesken et en ees tajunnut ja tän kans oli pikkasen vaan pahaa oloa. Eli ei ne oireet tarkoita paljoo mitään suuntaan tai toiseen. Niin ja kiva on tosiaankin varmasti kuulua 0.5% ryhmään. Tuo on kirjoitettu et ei ihmiset paniikois. Totta se vissiin on, mut se et on monella (täälläkin) asiat menneet vikaan vielä senkin jälkeen. :headwall: Tuo on just tota valitettavasti. Matto kun on vedetty kertaalleen alta pois, niin tietää et aina voi sattua jotain. Mulla meni ainakin sinne rv17 asti et aloin pikku hiljaa luottaa et ehkä kaikki menee hyvin... Pelko peffassa oli kamalan pitkään. :x
MUOKS Am Siellä onkin parempi olo jo! :kieh:
(.) Täällä on masu kauheen pinkee, tuntuu et vauvaa on se aivan täynnä. Nahat vaan rutisee, kun vissiin kasvaa kauheesti. :eek: Kauhee ahdistus mulla oli eilen duunissa, kun koneella en olis meinannu jaksaa olla ollenkaan. Tirri kun olis halunnut liikkua kauheesti ja ei taida pahemmin mahtua muksimaan. :/
Sit mulla alkaa ä-loma huomenna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä oon niin onnellinen!!!!!!!!!!!!!! Oon nimittäin aika väsynyt opiskeluiden ja kaiken jäljiltä.
Hommaa tulee olemaan paljon siitä huolimatta tietty, mut ne sit teen kun jaksan. En aio stressiii ottaa. Kauheesti odotan vaan et saan ottaa päikkäreitä ja laitella pikku juttuja valmiiksi. :p Ihanaa!!!!!!!!!!!!!

NullPoints ja Tirri :xmas: 36+0 (ISO POKS!!!!)
(2 viikkoo ja 6 päivää joulu aattoon ja Tirrin syntymään)
 
AAM
Sini74 joo mulla oli kans noi pahoinvoinnit minimissä kaikissa raskauksissa eli oli lievää etomista havaittavissa (myös se tuulimunan kohdalla keväällä ) mutta ne on niin henkilökohtainen asioita ja usein voi muuttuakin :) onneks sitä pidä pitää minään mittapuuna kuitenkaan.. mulla siis eka oli poika ja nyt sit tyttö ja samanlainen olo molemmissa ollut. Eli kansanuskomukset ei mun kroppaan pelaa :D :LOL: että ois tytöstä hurjampi pahoinvointi.. muka :xmas:

Meritähti Äh tyhmä lehti kun sai sut noi ajattelemaan !! :kieh: sun beebellä on kaikki hyvin oli pahoinvointia tai ei.. :hug:
 
Ihan pikaa...

Pahoinvoinnista: mulla oli kaikista vahvin pahoinvointi siinä raskaudessa, joka päättyi keskenmenoon! Ekassa ei ollut juuri mitään, tokassa km-raskaudessa oli vahva pahoinvointi (ei kuitekaan oksentelua), ja tässä kolmannessa sitten siihen väliin, eli melko lievää kuvotusta ja tiettyjen hajujen välttelyä.
Jos on sitä tyyppiä, ettei muutenkaan helpolla okseta, niin ei välttämättä okseta raskausaikanakaan. Itselläni ainakin pätee tämä, ja aika moni kovasta raskauspahoinvoinnista kärsinyt tuttuni taas on tunnettu opiskeluaikanaan mm. kovasta krapulapahoinvoinnista ;)
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttiritari2:
Pahoinvoinnista
Jos on sitä tyyppiä, ettei muutenkaan helpolla okseta, niin ei välttämättä okseta raskausaikanakaan. Itselläni ainakin pätee tämä, ja aika moni kovasta raskauspahoinvoinnista kärsinyt tuttuni taas on tunnettu opiskeluaikanaan mm. kovasta krapulapahoinvoinnista ;)
Hyvä tätä mä voi kans pitää raamattunani :D :LOL:
 
Täällä jo vähän parempi olo, eilen huitasin tollasen 10 kuppia cofeiinitonta hunajateetä huiviin
ja pidin liian lämpösiä vaatteita tarkotuksella päällä, että hiki vie pöpöt pois


Voi kun oli ikäviä uutisia Leinikki ja Rouva Pikkumyy :hug: mutta pidetään toivon lippua korkealla. Noi alkuraskauden ultrat on aina niin arvauksen varasia


Maisalle onnittelut uudesta perheenjäsenestä


Sini74 Onnittelut plussasta ja tervetuloa :flower:

Uunalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Vieläköhän se Nimra tulee takasin yhessä kassassa
Aivan ihania noi piirtämäs kuvat, toisilla sitä on taito hyppysissä, ei onnistuis meikäläiseltä vaikka läpi piirtäis


toive Kyllä Minin kelpaa köllötellä


Mukava kuulla tuttiritaristakin :wave:

Meritähti mulla ei oo koskaan ollut kunnon pahaa oloa alkuraskaudessa, ihan pientä etomista vaan. Kyllä teidän matkustajalla on kaikki ihan hyvin


AM samat lääkkeet käytössä nähtävästi täälläkin, onneks ootte tekin jo tervehtymään päin


NP Onnittelut poksuista ja äippäloman alusta
myöhään se kyllä siellä päin maailmaa alkaa, mutta parempi myöhään ku ei millonkaan. Mullakin on enää 12 työpäivää äippälomaan, en kyllä varmaan käy enää töissä ku pari päivää, otan sitten rennosti saikulla ennen joulua


ON Meiän karuselli on keksinyt mukavan tavan herätellä äiteetä öisin, ihan selvästi kutittaa mua tuolta vasemmalta alhaalta melkein nivusen vierestä. JA aina vielä aikasta samoihin aikoihin, taitaa kyllästyä ku mä nukun vasemmalla kyljellä, saa tuolla kutittelulla äiteen ylös sängystä vessaan ja kääntymään selälleen. Sitten alkaakin sellanen aamuyön meno, ettei rajaa
Melskaa aikansa ja sitten soikin ukon kello, vauveli nukahtaa ku mä rupeen laittaa esikkoa päiväkotiin, ja kun ite pääsen takasin sänkyyn sillä alkaa hikka ja sen jälkeen taas meno... Ei vois enempää mennä aikataulut ristiin
Ja toi hikka, miten voi olla noin usein päivässä hikka pienellä ihmisen alulla. Nyt on ihan selvästi perätilassa, että saa nähdä miten päin on ens viikolla neuvolassa ja ultrassa, tosin mahtuu vielä kääntymään ja onkin välillä illalla poikittain. Potkut rupes eilen tuntumaan tuolla alhaalla ku aikasemmin monotteli ylös, ja päähän se pollottaa tuossa tissien alla.

Mä oon siivonnu JEE
eilen sain joulusiivouksen tehtyä esikon huoneeseen ja meiän makkariin. Niin eiköhän ukko ruvennu sitten illalla asentamaan uutta patteria ja sotku on sen näkönen, pikkasen olin vihanen mutta onpahan nyt sitten uus patteri talvea vasten. Tänään olis vuorossa kaks isointa huonetta, huomiseks jää sitten kh ja sauna+vessat. Lauantaina on pikkujoulut, ja ei tän näköseen kotiin kyllä ketään kehtais kutsua
on vaan vähän jääny tuon opparin tieltä nää kotihommat viimeviikolta tekemättä :ashamed:

Lauantaina saa sitten vähän joulukoristella ja leiposta jotain pientä


Just paukahti säätiedotus ruudulle, ja tänne ennustetaan lunta, voi kun pitäiskin paikkaansa


Jaa mutta nyt siivoomaan, syömään ja opparin pariin

Oikein mukavaa viikonlopun odotusta kaikille

Orchid ja kutittelija 31+1


P.S. Profiilissa kuva tältä aamulta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttiritari2:
Pahoinvoinnista
Jos on sitä tyyppiä, ettei muutenkaan helpolla okseta, niin ei välttämättä okseta raskausaikanakaan. Itselläni ainakin pätee tämä, ja aika moni kovasta raskauspahoinvoinnista kärsinyt tuttuni taas on tunnettu opiskeluaikanaan mm. kovasta krapulapahoinvoinnista ;)
Heh, tän mäkin voin allekirjottaa :LOL: :D
 
Moi pitkästä aikaa!

Teidän kuulumisa ole kyllä käynyt lueskelemassa, mutta itse olen vaan niin laiska kirjoittelemaan. Tänne ei kuulu mitään kummempia, edelleenkin olen välttynyt suuremmilta kivuilta ja vaivoilta. Kävellessä alkaa jo tuntua vähän tukalalta ja kivuttomia supistuksia on ihan mukavasti. Eilen neuvolassa sanottiin vauvan olevan jo aika alhaalla, oikein päin ja ihan hyvän kokoinenkin on jo. Että mun puolesta sais kyllä syntyä jo. Liikkeet tuntuu välillä aika hurjilta, ihan kuin vauva yrittäisi tulla mahan läpi ulos :) ei vissiin ole enää paljoa tilaa tuolla. Mutta joo, en enää malttais vauvaa kauaa odotella. Tuntuu, että olen ollut raskaana jo ikuisuuden...

Meritähdelle piti kommentoida, että mullakaan ei ollut tässä raskaudessa juuri ollenkaan pahoinvointia. Siksi olinkin alkuun tosi epäuskoinen raskauden suhteen. Varsinkin kun pahoinvointia oli vielä vähemmän kuin keskenmenoon päättyneessä raskaudessa (jossa siinäkään ei paljoa, mutta satunnaista yökkäilyä kumminkin). Oireiden puuttumisesta ei siis ainakaan mun tapauksessa voinut päätellä mitään.

Leinikille ja Rouva Pikkumyylle :hug: toivotaan ja uskotaan, että kaikki kääntyy vielä parhain päin!

NullPoints onnittelut äippäloman alkamisesta!

aili 38+0
 
heips

juu kyllä se kunnon köhä ja räkätauti meikäläisenkin löysi :snotty:
yö taas niin syvältä kun olla ja voi.. en ole neljän jälkeen nukkunut ja nukkumaan menokin venyi lähemmäks puolta yötä ennen kun uni tuli.
Ja näyttää pahasti sitä että poika ei aio nukahtaa joten on yritettävä iltaan asti. |O

Leinikille ja rva Pikkumyylle pidän kovasti peukkuja että sieltä sykkeet löytyis! :hug: Toivotaan parasta!

Meritähti:
Mulla esikoista odottessa tuli pahoinvointi joskus 7-8 viikolla.. ja ihan yllättäen.. ja tosiaan eihän sitä kaikki pode (mikä heidän onni =) )

Nimra: Söpöt kengät :D

Tänään pitäis jaksaa siivota mut saa mies hoitaa sen homman kun kotiin tulee.. ei pysty ei kykene :snotty: :ashamed:
Illalla tulee pikkusisko kyläilemään viikonlopuksi ja huomenna aloitetaan leipomiset pikku miehen synttäreille =)

omaan napaan ei mitään kummjia.. tosi vilkas kaveri masussa ja miestä eilen illalla nauratti kun maha oli vaikka minkä muotoinen ja napa nousi ja laksi kun toinen monotteli.

danjuska ja vilma 23+5

tietääkö kukaan muuten saako munkkitippoja (carmolista) ottaa raskaana??
 

Yhteistyössä