*** Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuussa Vol.1***

Danjuskalle apteekista sanottiin noista Carmolis -tipoista, ettei suosittele raskaana oleville koska ei ole tutkittu lääketuote. ts. ei ole tutkittu vaikutuksia raskausaikana sikiölle. Neuvolasta sanoivat, että voi käyttää harkitusti ULKOISESTI. Muutenkaan mitään yrittivalmisteita ei suositella raskaana oleville. :attn:

Jaksuja flunssan kanssa, kuuma cofeiiniton hunaja tee tehos kummasti =)

JEE ei vielä lunta mutta lumista räntää tulee taivaan täydeltä, saa varmaan ukko mennä hakemaan pikku miehen :whistle:

Nimra
Siis voi kissan viikset .. :LOL: Mä kirjoitin pitkät jutut ja sit katsoin Orchidin massukuvan niin eipä ollutkaan enää kirjoitus tallessa.., joten alusta sitten.. |O Tosin nyt tulee sit "lyhennetty" versio äskeisestä, mutta älkää välittäkö... :ashamed:

Tuttiritari tsemppiä siihen oloon, on kyllä inhoittavaa kun olo alkaa olla tukala tässä lopussa, mutta kyllä se parhainta palkintoa odotellessa menee :heart: vaiks joskus kyllä itsekin meinaa suhtautua niin, että loppus jo kivut... ja pikkuinen olis tuolla viekussa.. eikä mahassa painamassa.. :eek:

Meritähti Älä liikaa mieti noita lehtijuttuja.. .ne on kuitenkin niin yleismääräisiä, että jos mä lukisin jostain todella harvinaisesta sairaudesta niin jutun jälkeen sekin varmasti löytyisi... , joten pois huolet ja murheet :wave: Hyvin siellä masussa voidaan :flower:

Lenikille ja Rva Pikkumyylle laitan täältä vielä ihan suuren suuren :hug: ja toivottelen kovasti iloista ja positiivista mieltä, vaikka se hankalaa onkin... tiedän kyllä tunteen, mutta kovin toivon teille sydämeni pohjasta KAIKKEA HYVÄÄ :heart:

Toive Ihania juttuja on teidän tytölle varattuna - Kyllä noin kauniiseen ympäristöön jo mielellään laittaa vauvan nukkumaan...leikkimään.. ja ihan vain olemaan ja itse seuraa murusta :heart: Kaunista niin kaunista :wave:

Allusmamma Ihana juttu, että siellä on helpottamassa tuo olo! Hienoa. Ihana kuulla, että olette pojan kanssa touhunneet ja uintireissukin on edessä :D Mukava kuulla aina että lapsien kanssa touhutaan kun monesti nykypäivänä tahtoo tuo lapsien touhu olla tv:n, tietokonee tai jonkun pelikonsolin äärellä.. :headwall: :headwall: Niin on ihana kuulla, kun vielä ollaan yhdessä ja oikeasti tehdään asioita mistä opitaan ja on sit hyötyä vanhempanakin! Juurikin kaikki leivonta, ruoanlaitto, retket ulkona... :heart: Kyllä niistä lapsi oppii ja parempaa tekemistä se on kun tuijottaa ruutua...

NullPoints Ihanaa, että sinullekin viimeinen alkaa se loma :hug: Sit vaan lepoa ja joulunlapsen odotusta. Ihana hälle tulee kyllä tuo syntymäpäivä :xmas: Ei muuta kuin kovasti onnea ja onnea loppuodotukseen :flower:

Orchid: Ihana massu.. Niin siistinnäköinen..kun mulla on vähän "epämuodostunut" ku nuo omat aiemmat ylimääräiset vaan roikkuu :ashamed: :LOL: :LOL: Kauniita massuja täällä on muillakin.. Mulla on vaan tuota omaa ylimääräistä :headwall: Hyvä, että olet saanut siivouttua ja on uusi patterikin..mä tiedän kyllä tunteen kun on juuri siivonnut niin toinen tulee ja paikat on ihan samannäköiset hetken päästä kun ei oliskaan mitään tehnyt |O Viimeksi tein täällä kotona siivouksen niin menikö siitä muutama tunti vai seuraavaan päivään niin lattialla, tulostimen päällä, tietokonepöydällä, näppiksillä, lattialla oli puuhiiltä (hienonnettua ) ja kuulia (myös lattialla ) millä sen isäntä murskas niin jotain 100 kpl, että voi sen "riemun" kuvitella kun sain sit siivota hiukka tarkkaan nuo hiilet ja kuulat! :D Jaksuja siivouksen esitymiseen ja mukavia pikkujouluja :xmas: Niistä tulee varmasti mukavat! Ja tuo vaavin liikkuminen on juurikin tuollaista, kun itse ois sippi niin toinen vetää ripastaa masussa :LOL:

Ailille: Myös tsemppi :hug: tähän loppu aikaan. Meitähän on täällä monta ketkä kohta saa/tuo vaaviuutisia :heart: Ihanaa!!! Ihan jo kaikkien puolesta jänskättää B)

Danjuska: Kovasti voimia sinne sen flunssan pariin :wave: Täällä on myös nyt parin viikon ajan tehnyt tuloa, mutta ei ole flunssa noussut vielä alkua pidemmälle ja olo on juurikin... väsynyt.. ja raihnainen, kun ei ala kunnolla niin tuo olotila on juuri sellainen, että bakteerit ei kuole .. |O |O Joo, älä ota sinäkään siivouksesta mitään painetta!!! :wave: laitat vaan isännän luutun kanssa pyörimään :snotty:

Täällä on taas valvottu aamu neljään... kolmas yö peräkkäin.. :kieh: :kieh: En mä saa tirpin liikkeiltä, monotuksilta, supisteluista, kolotteluilta unta.. ja yöt ja päivät menee jo kärvistellessä :D mutta eipä näillä kivuilla vielä synnärille tarvii lähteä :headwall: |O Olisin kyllä VALMIS =) Lisää olen kuvia tehnyt.. :heart:

Mä olin eilen kauppareissun ja grillaamisen jälkeen aivan tsippi :ashamed: ja kipee.. siinä se ilta ja yö sit tuleekin selitettyä.. mitäs touhotin! :eek: Oma moka.. :snotty:

Mies tuumas, että tänään vois käydä jossain kahvilla.. ja ehkä mä lähdenkin :heart: Onhan se ihan ihan idea vielä käydä yhdessä kahdestaan jossain, kun sit voi olla, ettei enää kahdestaan juurikaan liikuta. :LOL: :LOL: :heart:

Kyllä tuo isäntä joka katselee mun masua siihen malliin, että TULIS JO, isäkin haluaa :D Kyllä se on niin kaivattu ja rakas että.. Yhtenä päivän tuumasin, kun suppareita tuli jo ihan mukavasti ja tuntien ajan säännöllisesti, että pitäiskö näitä ihan kellotella niin mies tuumasi, että Ai jaa, alkaako täällä jakautuminen :LOL: Ihana, kun odottaa!

Nyt on kyllä mentävä muihin puuhiih...suihkuun ja sit sinne kahville :wave:

Ai juu, mä muistin sen mun lääkärin väärin .. se on vasta huomis aamuna, joten kertoilen sieltä sit huomenissa uutiset :heart: ja sen päätöksen, että mitä tehdään jos tehdään ja MILLOIN B)

Hui, miten paljon on tekstiä tullu, kun on 5pvää poissa.
Vahva :heart: löytyi ultrassa tänään. Nöppönen on hieman isompi kuin rv:t kuukautisista antaa.
:x :x pönttöä on parikin kertaa halittu, joten olossa ei hirveemmin parannusta ole. Närästyskin on jo alkanut. |O väsyttää koko ajan...
Eli siis mymmis ja nöppönen 7+3

Kirjoitin äsken pitkät pätkät, mutta sitten onnistuin jotenkin kadottamaan sen :kieh:

Onnea Mymmyyrylle ihanista kuulumisista :heart:

Leinikille ja PikkuMyylle :hug: Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Meritähti Mie ainakin olen semmoinen, että keksin kyllä jonkin aiheen, josta olla huolissaan. Niinkun nytkin olen miettinyt onkohan vauvalla kaikki hyvin, kun mun masu ei ole kasvanut vielä kovinkaan paljoa :whistle: . Näin nimittäin semmoista tuttua jolla la on viikkoa ennen ja sillä on ihan selvä vauvamasu, mulla vaan onneton pikku pömppis. Sillähän EI voi olla mitään tekemistä asian kanssa, että mulla lääkärin sanoin "voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu". :ashamed:

Nyt on muuten melkein joka päivä tuntunut masusta semmoisia pieniä hipaisuja. Kyllä mie alan olla aika vakuuttunut, että peikko siellä muistuttelee olemassaolostaan.

Mukavaa päivää kaikille, kohta miekin pääsen töistä kotiin (tunti enää :D )

-snowball ja peikko 17+3

Ja tuos on meidän pikkusen mytyn rakenneultrakuva, vkoja oli tuolloin siis 20+6 :heart: Se ol niii sulonen =)

Tuos viel toinen kuva, siin näkkyy jo kunnol jalat ja käsivarretkii =) Vähänhä tuota tarttee tarkastella, et tajuu mite se siin on. Miul kuulema näkyvyys ei ollu nii kauheen hyvä, et kovin hyvää kontrastii se ei kuvaan kuulema saanu. Mut kylhä tuostakii iha hyvi selkoo saa :heart:

Istukka oli siis etuseinämässä, enkä siks juuri liikkeitä kovin voimakkaasti tunne.

Saatiin siis kone takaisin!!! Jiihuuu!! :D Ei mee ens vko iha kärvistellessä ku mieskin on kertaamas sillo.. Ees jotain aktiviteettia on sit :D

Ja pahoittelen omanapaista tekstiä mitä tullu viime aikoina.. Ny ku pääsen useammin koneelle (lue: joka pvä :LOL: ) ni ehtii kunnol lukea kuulumisiakin =)

Moikka!

Mymmyryy:Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: =) Siellä se Nöppönen kasvaa kovaa vauhtia :)

Orchid:Ihana masu sulla! Oikein simpsakka! =) Ja ihana talvinen kuva...Täällä kaikki lumet sulanut pois ja näky on suorastaan masentavaa... :kieh:

Nimra:Voi harmi kun ei nyt edisty jakaantuminen! Tai edesauttaahan nuo tulevaa, mutta sympatiat täysin täältä! Ei kuullosta kovin mukavilta nuo sun tuntemukset :hug: Mä koitan lähettää virtuaalisupistuspuhureita, niitä oikein kunnollisia, että saadaan sut jakaantumaan :whistle: :D

NullPoints:Nautihan nyt lomastasi ennen suurta juhlapäivää =) Saat varmasti kaikkein ihanimman joululahjan mitä voi toivoa =)

snowball:Varmasti ovat liikkeitä!!!Onnea!!! =)

Tuttiritari:Onnea poksuista ja parempaa vointia! :)

aili:Sullakin H-hetki ihan jo käsillä, jei! =)

Meritähti:Itse kanssa ihmettelin miten sitä voikaan itse kuulua niihin huonoimpiin ja pienimpiin prosentteihin. Kun toka keskenmeno tuli niin silloin vasta ketutti: oisihan pitänyt kuulua jo niihin parempiin...Päätinkin etten usko enää mitään prosentteja mitä mulle kerrotaan :)

SuukkoSuu:Hienot kuvat. Siellä se vaavi kasvaa ja varmasti alat piakkoin tuntemaan liikkeet napakoimpina kunhan vauveli kasvaa :)

Kaikille kovasti paranemisia ketä flunssan tai muun pöpön kuristukseen on joutunut! :hug:

(.):Itse olen säästynyt toistaiseksi taudeilta, mutta joka ilta nukkumaan mennessä on jompikumpi sierain aivan umpitukossa ja toinen pihisee. On meinaan ärsyttävää kun ei tule uni silmään kun ei kunnolla saa happea. Niistäminen ei auta mitään kun se on vaan tukkonen. Ja sitten nuo polvet puutuvat niin se valvottaa. Lisäksi tuo toispuolinen umpitukkoisuus aiheuttaa sen, että kunmelkein olen nukahtamaisillani, pääsee kurkusta kauhia "röhkäsy" (siis vain yksi) niin havahdun siihen ja yleensä mieskin herää ja nauraa. Ei ole siis kuorsausta, mutta joku sen ensiaste :p Pitäis varmaan nauhoittaa omaa yöääntelyä kun ei taida kovin kaunista kuultavaa olla :D Kuin porsas, joka ähisee, puhisee, koittaa töröttää nokkaa auki, huokailee jne. Lista on pitkä. Ei ihme, että päivisin välillä lievästi sanoen on väsy :D

Mini molskii minkä ehtii, välillä enempi, välillä vähempi. Vatsa on enää harvoin kauniin pallon muotoinen :D Enemmänkin kumpareita täynnä kun en tiedä onko se polvi, kyynärpää vai kantapää vai peräti kaikki kun kohottelee kumpua :D Mutta rakas hää on :heart: Saisi aika nyt juosta etiäpäin! En malttais enää yhtään! :whistle:

Huomenna tutustumaan synnytyssairaalaan ja illalla juhlistamaan 10-vuotispäivää hyvää ruokaa syöden, ihanaa :heart:

Toive81 ja Mini 35+4 :heart:

:wave:

Täällä ollaan käymässä. Kone edelleen hajalla eikä se siitä parane... piru. Uutta odotellaan ensi viikolla tai sitten sitä seuraavalla viikolla. Piiiitkä aika odottaa! Nyt vain ihan pikaisesti, oon kaverin luona enkä viitti koko aikaa käyttää koneella oloon...

Eli täällä voidaan hyvin! Dodo potkii joka päivä ja masu kasvaa. :) Vähän iskiasvaivat pistää selässä mutta ei pahasti.

Kaikki on vielä täällä eikä kukaan oo jakautunut vielä?! Hienoa! :D

Kun saan uuden koneen pääsen taas tänne viettämään aikaa. En millään malttaisi keskittyä jouluun... ajatukset pyörii jo keväässä! Kevätväreissä, verhoissa, vauvantarvikkeissa jne. :D

Tulen taas joku päivä käymään! Voikaa paksusti!!!

EM ja Dodo 17+2 :heart:

Leinikille ja RvaPikkumyylle suuren suuret halit :hug: Täälläkin on kaikki sormet ja varpaat ristissä, että saatte molemmat vielä hyviä uutisia.

Meritähtikin rauhoittuu nyt :hug: Kuten moni jo ehti sanomaankin, että kauhean yksilöllistä tuo pahoinvointi on. Ja joka raskaudessa voi olla erilainen. Mutta niin sitä vain toivoisi huonoa oloa itselleen, on se jännä. Mutta eipä se mitään järkiasioita olekaan :) Minulla oli alkuun vaan lievää öllötystä, niin kuin joka raskaudessa. Mutta näissä pitkälle edenneissä on sitten ollut vahva merkki -hampaanpesu tuottaa kamalaa tuskaa, joka kerta meinaa laatta lentää. Edelleen. Ei tarvitse kuin laittaa harja suuhun niin.. :x Mutta etköhän sinä Meritähti vielä kuule mukavia uutisia.

Orchidilla ja Toiveella oli taas kuvia.. Tosi hienoja massukuvia. Ja Toiveesta ei kyllä takaapäin erota, että raskaana olisit. Orchidilla oli vauva kääntynyt. Minulla oli vauva perätilassa viime neuvolassa (2,5vkoa sitten) ja nyt olen yrittänyt ihmetellä, miten päin on. Tuossa ylhäällä muljuaa iso pallo, mutta en ole varma onko pää vai peffa. Ja liikkeitä tuntuu tuolla tosi alhaalla, mutta niin tuntui kun oli rt. Hikkaa olen yrittänyt kuunnella, ja nyt on parina päivänä maha heilunut tasaisesti, tuntuu ylhäällä sekin. No, maanantaina sitten saa tietää tuon asennonkin. Mietityttää, kun on viikkoihin nähden iso ja jos jöllöttää vielä istuskelemassa niin tilahan pienenee koko ajan kääntymistä ajatellen. Mutta onhan tässä toisaalta vielä aikaa runsaasti.

Nullpointsille onnittelut äitiyslomasta! Ja poksuista. Eipä ole enää kauaa sinullakaan kun saat vauvan viereesi!

Mymmyryylle ultraonnittelut! :flower:

SS laittoi ihania ultrakuvia! :heart:

Nauttikaahan Toive juhlapäivästänne! Seuraavana vuosipäivänänne onkin sitten kolme juhlimassa =)

Lunta tulee täälläkin (no, Orchidin kanssa ollaan samalla suunnalla..) ja piha on ihan valkoinen meilläkin. Tosi ihanaa tuon vesisateen jälkeen. Kovin ei vaan ollut ihanaa töistä ajella kotiin. Meinaa tuo neitokainen riemastua aina autossa ja aloittaa kovan rumban. Ahdistaa aika tavalla autolla ajaminen. Mutta kohta se loppuu, ensi viikolla vikat työpäivät. Huomenna pitäisi reissata Helsinkiin, mennään sinne Radio Rock Finlandiaan jäähallille (jäähallin mukavat penkit houkuttelevat kovasti..) ja sunnuntaina vielä vähän jouluostoksia. Ja ihan kahdelleen, kiva juttu.

Tämmöistä tänne suunnalle..
Lumista loppuviikkoa,

Luminia ja tytteli 31+6 (viikot poksuu taas huomenna!)

Niin piti vielä sanoa että uteliaana tulin katsastamaan mitä Nimralle sanottiin lääkärissä vai jäikö sille tiellen mutta onkin sitten huomenna.. =) Ties vaikka jäät jo huomenna sairaalaan..? Tulehan kertomaan kuulumiset sitten lääkärin jälkeen jos vielä kotiin päästävät! :wave:

Mulla oli oikein paljon juttuu kirjoitettuna ja sit kadotin ne kaikki........ :headwall: :headwall: :headwall: Eli nyt tulee lyhennettynä versiona. :ashamed:
Kaikille flunssaisille jaksuja!!!

Kiitti kaikille onnitteluista!!! Mulla siis oli 7 lomapäivää käyttämättä, jotka siis käytän ens ma eteenpäin. Se ä-loma alkaa sit oikeesti 17.12, eli vaan viikko ennen kuin Tirri saapuu (ja Tirri tulee viikon etuajassa siis...). Eli EN tiedä miten olisin jaksanut sinne 17.12 asti jos ei olis noita lomapäivii ollut.

Aili Sullakin on pian LA. Meitä on muuten 13 tossa pinossa, joiden pitäis jakaantuu tammikuun puoleen väliin mennessä. Eli SS tulee olee kiireinen. :kieh:
Nimra Onnea matkaan! Toivottavasti alkaa pian tapahtuu ihan oikeesti. Kyl oot kärvistellyt ihan tarpeeksi.

Orchidilla on ihanasti lunta.
Kyl se valkee joulu taitaa sinne kaikille tulla. Mitäs ne muuten ovat luvanneet???????
mymmyryy Onnee aivan hulluna täältä!!!!!!!!!!!!! Hienoja uutisia!

Toi Tuttiritarin juttu oli muuten aika hyvä (ja totta!).

Onnee liikkeistä Snowball!!!!!
SS Ootpas saanu hienoi kuvii Mytystä! Onnee!!!!!!!! Ja teretulemast takaisin netin piiriin. Jotain hupia sulle siis kun mies on poissa. ;) Ilmoittele ku haluut ottaa ohjat käsiisi. No problem. ;)
Toive Niin on paras joululahja mitä voin saada. En oo ees mitään keltään pyytänyt, kun ajatus on vain Tirrissä. Kyllä en olisi keväällä kaiken kakan tapahtuessa kuvitellut et tää vuosi tulee sittenkin loppumaan kivasti täällä. :'( Ainut asia mitä halusin taitaa siis tapahtua. :ashamed:
Onnee muuten vuosipäivästä!
Pitkä taival on teilläkin takana!
EM :wave:
Kiitti Luminia!!! Juu päivät kiitää. :eek:
(.) Omaa ei sen kummempaa. Pinkee olo on vaan. Niinpä. :xmas:

SS ihania kuvia :heart: :heart:
snowball :flower: hipaisuista.
orchid ihana massu*huokaus* :heart:
Toiveelle onnea tasapäivistä :flower: . Syökää hyvin ja nauttikaa vielä, kun on kahdenkeskistä aikaa :D
Ellustakin oli kiva kuulla :heart: .
NPllä on kohta jännät paikat ja monella muullakin. Missäs maassa te asutte? Ei tarvi kertoa, jos et halua, mä oon utelias :ashamed: . Mietin vaan, että kuinka pitkä äloma sulla on kaikenkaikkiaan?

(.) Tulin just kaupasta, piti mennä aikasemmin, mutten sinne asti päässyt ennen 1,5h päikkäreitä. Ai, että miten paljon kaupassa on erilaisia hajuja, mitä ei oo tullu ajatelleeksikaan :/ . Mun oli pakko vaihtaa jonoa, kun mun taakse tuli vanha pappa, joka haisi kaikelle mahdolliselle (hiki, pissi, kakka jne) :x :x :p

mymmyryy Minä paljastan sit maan tuolla vauvautuneiden puolella. Eli sit kun oot sinäkin siellä (kuten tulet olemaankin ;) ) niin kerron. Sen verran vaan et tääl on vaan 6kk ä-lomaa. :headwall: Eli ei oo paljoo. :(
Sen takii en kerro, kun ei tääl oo kauheesti suomalaisii. Sattui kerran tässä pinossa niin, et joku ulkopuolinen kyttäri hoksasi yhden ihmisen kirjoittelevan ja kertoi koko kylälle jutut. Liian paljon tuskaa aiheutti ko ihmiselle ja varmasti läheisillekkin. Sen takia mieluummin puhun asioista, jotka monesti eivät oo ainakaan tässä pinossa aina helppoja tai kauniita, kuin et olisin puhumatta ja et ihmiset sit tietää kuka oon......... Eli suojelen läheisiäni enemmän kuin itseäni. Vaikka muutama tietääkin km:sta, niin ei monet. :x
Eli tasapuolisuuden nimissä sit tuolla kerhon puolella paljastan vasta. Sinne kun ei kyttärit sit pääsekään. |O

Nimra
Moikka kaikille!!

Tulimme juuri sairaalasta käymästä ja pyytivät sinne takaisin.. :whistle: ELI meillä alkaa tänään kahdella lääkkeellä käynnistys :D Ilmoittelen sitten tarkemmin, kun tiedän itsekin enemmän - Nyt ei muuta kuin palaillaan :heart: Kiitos ja halaus kaikille :hug: :wave:

Huih!! Nimralle onnea käynnistykseen!! Toivottavasti synnytys käynnistyy nopeasti jottei tarvi siellä kauan kärvistellä. =) Paljon onnea matkaan!! :D :D :D

Omanapa
on vähän jo rauhoittunut ja vähäsen parempi mielikin jo. Yritän vain luottaa siihen minkä itse näin eli sen sykkeen :heart: Ja se että tutkiskelin sitten sitä äippäkorttia että mitä se idiootti sinne kirjoitteli, niin huomasin että alkion max. mitta oli 6.8mm. Ja tutkiskelin sitä paremmin niin juuri sen kokoinen sen pitäisikin tällä hetkellä olla, kun tiedän että ovis oli ilmeisesti vasta kp 20-21. Ja ainut pupuilu oli kp 19. Nuo mitat sopisi ihan täydellisesti siihen että oli rv 7+ meneillään, niinkuin pitääkin. No seuraava ultra sen sitten näyttää ja minä yritän ottaa rauhallisesti siihen asti.

SS:lla oli ihania rakenneultrakuivia!

Mymmyryylle onnittelut vahvasta sykkeestä! Kyllä se näky varmasti pitää mielen taas hyvänä vaikka pelottaakin :hug: :hug:

Nyt yritän taas tehdä jotakin järkevää...

VIHDOIN PERJANTAI!!

Te ootte kirjoitellut ahkerasti viikon aikana! Jännä nähdä milloin tulee eka lähtö, niin lähellä moni jo on :) Uusiakin plussanneitakin oli taas tullut, valtavasti haleja ja odotuksen alun onnea!!

Leinikki ja Pikkumyy täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä teille :hug: Niin uskomattomia selviytymistarinoita on täältä saanut lukea, että toivoa ei kannata menettää ennen kuin saatte varmoja uutisia. Oliko se Leinikki jolla oli aivan karmea ultrakokemus, nyt en muista. Laittaisin melkein jo palautetta miehen pomolle, oikeesti törkeää! Hienoa kuitenkin et sait uuden ajan nopeammin!

Uuna valitteli iskiasta ja sama on tainnut vaivata ElinaMariaa myös. Juuri anopin kanssa juteltiin asiasta ja hän suositteli lämpimästi akupunktiota. On hänellä kuulema tehnyt ihmeitä odotusaikana.

Nimra soisin sulle jo lähdön ja helpotuksen noihin lämmittelysuppareihin! Toivottavasti pian helpottaa. Tosi makeita kuvia oot tehnyt! Kyllä niitä kelpaa vauvan tuijotella :) Tule pian kertomaan miten lääkärissä meni :wave:

Toive susta ei kyllä ikinä uskoisi että noilla viikoilla odotat!! Olet tainnut selvitä ilman pahempia turvotuksiakin? Viettäkää ihana juhlailta :flower:

Orchid sullakin on hieno massu!

Ja NP on vihdoin lomalla!! Naati omasta ajasta :heart:
Voi kun minäkin jo pääsisin... Onneksi aika menee hirveetä vauhtia ja kevät on täällä ennen kuin huomataan.

SS voi juku miten ihania kuvia pikkuisesta! Mun pitäis varata rakenneultra kanssa. Se on alkanut jännittämään ihan kauheasti, et onko kaikki hyvin. Mies sanoi myös et haluaa tietää sukupuolen ja mä en välttämättä. Ja tähän liittyen kyssäri: millä viikolla teille on ollut rakenneultra?

(.) Hei kaikki, nyt oon vihdoin raskaana! Mun masu pullahti esiin alkuviikolla ihan yhtäkkiä :LOL: ihan piti peilailla ja ihmetellä, on tää niin hassua! Napaankin näkee ilman kumarteluja, vähän vaan kun yläpuolelta painaa :) Ja sitten vielä eilen yöllä unta odottaessani havahduin ekaa kertaa liikkeisiin. Siellä pieni hieroi masua vasten, ei ollut pelkkiä kuplia enää. Kyllä nyt annetaan uusia kokemuksia oikein urakalla :heart:

Muuten täällä on synkkää ja harmaata. Eilen tuli vähän lunta, mutta se suli heti pois. Pimeys alkaa masentaa ja näin perjantaina tuntee taas silmäluomissa että viikon työt on takana. Koirakin oksensi koko viime yön ja mies kertoi aamulla nähneensä oksussa vertakin. Saas nähdä pitääkö tässä lähteä vielä eläinlääkärille tänään.

Rentouttavia pyhiä kaikille!! Muistakaa tsekata kaikki kauniit ja karmeet puvut lauantaina :)

Niinuskalla poksuu 17+0 :heart:

heips

ja ihan ekaks Nimralle tsemppiä ja voimia alkavaan!!!
Kohta teillä oma nyytti kainalossa!

Niinuskalla
ollut ihania tuntemuskia :D :heart:
Toivottavasti koira parempana???

Tuohon rakenneultra kysymykseen niin mulla oli viikkoja 21+2 muistaakseni. eli joitakin viikkoja sitten =)

Olo edelleenkin huono.. tosin olin jo niin sippi viime yönä että nukuin onneksi.. heräsin tosin vessaan pari kertaa mutta sain heit unta. Yhdellä kertaa heräsin siihen kun en saanut henkeä.. olin nukahtanut yskänkarkki suuhun ja köhin ihan kauheasti :|

Tässä odottelen josko poika rupeis nukkumaan niin alettas leipoa siskon kanssa =)

danjuska ja vilma 23+6

Pikaiseen!

Nimralle: NO niin, VIHDOIN jotain alkaa tapahtua :D Oikein paljon tsemppiä nyytin hakuun ja pian se on totta!!! IHANAA!!! :heart:

niinuska:Juu turvotusta en ainakaan vielä ole huomannut. Poden huonoa omaatuntoa kun en varmaan tarpeeksi muista juoda päivisin vettä. Täytyy toivoa ettei turvotusta pääsis tulemaankaan...Jalkoja kyllä välillä iltaisin nostelen tyynyjen päälle koholle :) Kyselit koska ollut rakenneultra. Mulla se oli rv 20+3. Sukupuolta silloin utelin, muttei hoitaja suostunut veikkaamaan puoleen jos toiseen mitään. Tytöksi varmistui vasta myöhemmissä ultrissa =) Pistähän tulemaan masukuvaa!!! =)

Mutta nyt tää leidi alkaa valmistautua tutustumiskäynnille sairaalaan! Tulen varmaan huomenna kertomaan miten mänt :) Voikaahan paksusti!

Toive81 ja Mini 35+5 :heart:

Heippatirallaan,

Kiitos vielä kaikille tsempistä, työ ootte ihania! =)

Neuvolan sain viimein varattua ja se onkin sitten jo ensi torstaina. Ja nyt on sitten vihdoin se viikko 7+ Että odottavan aika voi olla pitkä...

Tänään on firman pikkujoulut ja vähän jänskättää mahdanko jäädä kiinni alkoholittomien siiderieni kanssa... saas nähdä kuinka likan käy.

Nimralle onnea matkaan!

Meritähti :heart: Jellona 7+0

Yhteistyössä