Siis voi kissan viikset ..
Mä kirjoitin pitkät jutut ja sit katsoin
Orchidin massukuvan niin eipä ollutkaan enää kirjoitus tallessa.., joten alusta sitten.. |O Tosin nyt tulee sit "lyhennetty" versio äskeisestä, mutta älkää välittäkö... :ashamed:
Tuttiritari tsemppiä siihen oloon, on kyllä inhoittavaa kun olo alkaa olla tukala tässä lopussa, mutta kyllä se parhainta palkintoa odotellessa menee :heart: vaiks joskus kyllä itsekin meinaa suhtautua niin, että loppus jo kivut... ja pikkuinen olis tuolla viekussa.. eikä mahassa painamassa..
Meritähti Älä liikaa mieti noita lehtijuttuja.. .ne on kuitenkin niin yleismääräisiä, että jos mä lukisin jostain todella harvinaisesta sairaudesta niin jutun jälkeen sekin varmasti löytyisi... , joten pois huolet ja murheet :wave: Hyvin siellä masussa voidaan :flower:
Lenikille ja Rva Pikkumyylle laitan täältä vielä ihan suuren suuren :hug: ja toivottelen kovasti iloista ja positiivista mieltä, vaikka se hankalaa onkin... tiedän kyllä tunteen, mutta kovin toivon teille sydämeni pohjasta KAIKKEA HYVÄÄ :heart:
Toive Ihania juttuja on teidän tytölle varattuna - Kyllä noin kauniiseen ympäristöön jo mielellään laittaa vauvan nukkumaan...leikkimään.. ja ihan vain olemaan ja itse seuraa murusta :heart: Kaunista niin kaunista :wave:
Allusmamma Ihana juttu, että siellä on helpottamassa tuo olo! Hienoa. Ihana kuulla, että olette pojan kanssa touhunneet ja uintireissukin on edessä
Mukava kuulla aina että lapsien kanssa touhutaan kun monesti nykypäivänä tahtoo tuo lapsien touhu olla tv:n, tietokonee tai jonkun pelikonsolin äärellä.. :headwall: :headwall: Niin on ihana kuulla, kun vielä ollaan yhdessä ja oikeasti tehdään asioita mistä opitaan ja on sit hyötyä vanhempanakin! Juurikin kaikki leivonta, ruoanlaitto, retket ulkona... :heart: Kyllä niistä lapsi oppii ja parempaa tekemistä se on kun tuijottaa ruutua...
NullPoints Ihanaa, että sinullekin viimeinen alkaa se loma :hug: Sit vaan lepoa ja joulunlapsen odotusta. Ihana hälle tulee kyllä tuo syntymäpäivä :xmas: Ei muuta kuin kovasti onnea ja onnea loppuodotukseen :flower:
Orchid: Ihana massu.. Niin siistinnäköinen..kun mulla on vähän "epämuodostunut" ku nuo omat aiemmat ylimääräiset vaan roikkuu :ashamed:
Kauniita massuja täällä on muillakin.. Mulla on vaan tuota omaa ylimääräistä :headwall: Hyvä, että olet saanut siivouttua ja on uusi patterikin..mä tiedän kyllä tunteen kun on juuri siivonnut niin toinen tulee ja paikat on ihan samannäköiset hetken päästä kun ei oliskaan mitään tehnyt |O Viimeksi tein täällä kotona siivouksen niin menikö siitä muutama tunti vai seuraavaan päivään niin lattialla, tulostimen päällä, tietokonepöydällä, näppiksillä, lattialla oli puuhiiltä (hienonnettua ) ja kuulia (myös lattialla ) millä sen isäntä murskas niin jotain 100 kpl, että voi sen "riemun" kuvitella kun sain sit siivota hiukka tarkkaan nuo hiilet ja kuulat!
Jaksuja siivouksen esitymiseen ja mukavia pikkujouluja :xmas: Niistä tulee varmasti mukavat! Ja tuo vaavin liikkuminen on juurikin tuollaista, kun itse ois sippi niin toinen vetää ripastaa masussa
Ailille: Myös tsemppi :hug: tähän loppu aikaan. Meitähän on täällä monta ketkä kohta saa/tuo vaaviuutisia :heart: Ihanaa!!! Ihan jo kaikkien puolesta jänskättää B)
Danjuska: Kovasti voimia sinne sen flunssan pariin :wave: Täällä on myös nyt parin viikon ajan tehnyt tuloa, mutta ei ole flunssa noussut vielä alkua pidemmälle ja olo on juurikin... väsynyt.. ja raihnainen, kun ei ala kunnolla niin tuo olotila on juuri sellainen, että bakteerit ei kuole .. |O |O Joo, älä ota sinäkään siivouksesta mitään painetta!!! :wave: laitat vaan isännän luutun kanssa pyörimään :snotty:
Täällä on taas valvottu aamu neljään... kolmas yö peräkkäin.. :kieh: :kieh: En mä saa tirpin liikkeiltä, monotuksilta, supisteluista, kolotteluilta unta.. ja yöt ja päivät menee jo kärvistellessä
mutta eipä näillä kivuilla vielä synnärille tarvii lähteä :headwall: |O Olisin kyllä VALMIS =) Lisää olen kuvia tehnyt.. :heart:
Mä olin eilen kauppareissun ja grillaamisen jälkeen aivan tsippi :ashamed: ja kipee.. siinä se ilta ja yö sit tuleekin selitettyä.. mitäs touhotin!
Oma moka.. :snotty:
Mies tuumas, että tänään vois käydä jossain kahvilla.. ja ehkä mä lähdenkin :heart: Onhan se ihan ihan idea vielä käydä yhdessä kahdestaan jossain, kun sit voi olla, ettei enää kahdestaan juurikaan liikuta.
:heart:
Kyllä tuo isäntä joka katselee mun masua siihen malliin, että TULIS JO, isäkin haluaa
Kyllä se on niin kaivattu ja rakas että.. Yhtenä päivän tuumasin, kun suppareita tuli jo ihan mukavasti ja tuntien ajan säännöllisesti, että pitäiskö näitä ihan kellotella niin mies tuumasi, että Ai jaa, alkaako täällä jakautuminen
Ihana, kun odottaa!
Nyt on kyllä mentävä muihin puuhiih...suihkuun ja sit sinne kahville :wave:
Ai juu, mä muistin sen mun lääkärin väärin .. se on vasta huomis aamuna, joten kertoilen sieltä sit huomenissa uutiset :heart: ja sen päätöksen, että mitä tehdään jos tehdään ja MILLOIN B)