*** Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuussa Vol.1***

Nimralle onnea matkaan :heart:

Rakenneultra-asiaan: Mulle varasi kätilö np-ultrassa ollessa ajan rakenneultraan. Se on heti joulun jälkeen maanantaina, jolloin viikkoja on 21+0. Sitä ennen olisi vielä yksi neuvola parin viikon päästä.

(.) Alkaisi olemaan taas työviikko paketissa. Huomenna pitäisi taas suunnata koiran kanssa kokeisiin, saa nähdä miten käy ja mitä se metsässä keksii. Tällä kertaa lähden oman koiran ohjaajaksi, enkä tuomaroimaan ihan siitä syystä, että koiranohjaajana saan määrätä vauhdin. Tuomarina ollessa täytyy kulkea sitä vauhtia kun koiranohjaaja menee. Jos sattuu hankala maasto ja joku pikakiituri, niin ei olisi kovin mukavaa hommaa kipittää siellä perässä pitkin vitelikkoa. Ukko sitten lähtee jollekkin muulle tuomariksi kerran minä lähden ohjaajaksi.

Vielä pitäisi muutama viikko jaksaa ja sitten alkaisi parin viikon joululoma. :heart: Sitä sitten odotellessa :whistle:

Mukavaa viikonloppua !

-snowball+peikko 17+4
 
Moikka Danjuska! Kiitos :) koirakin taitaa olla jo parempi. Tulin loppupäiväksi kotiin ja vain yhdet pikku oksut löysin odottamasta. Jospa se olisi menossa jo ohi, mitä lie sitten olikin. Yritä säkin parantua :hug: ja pidä mynthonit poissa makkarista :heart:

Kysyin rakenneultrasta, koska olen useammasta paikasta lukenut et rakenneultra tehtäisiin viikoilla 18-20. Meille kuitenkin sanottiin että menee tammikuun puolelle ja ilmeisesti monilla muillakin on ultrattu vasta 20-22. Täytynee vain odotella... onneksi ensi viikolla on neuvola.

Toive täällä myös podetaan huonoa omatuntoa vähäisestä juomisesta. Mä oon ollut turvonnut alusta lähtien ja runsas vesi ois hyväksi. Jonain päivinä muistan juoda, kun oikein tsemppaan ja pidän lasin täynnä koko ajan. Sit toinen raastava asia on noi säännölliset ruokailut... Oon aina syönyt päivisin jotain "lennosta" kun olen ehtinyt/muistanut ja nyt on pitänyt oikein opetella valmistamaan omat (terveelliset) lounaat mukaan duuniin. Nämä pienet suuret elämänmuutosasiat ovat olleet mulle haastavimmat koko tänä aikana.
Yritän saada masukuvan laitettua aamulla :)

Meritähti mä olen sen ekan keskenmenneen raskauden aikana kaatanut alkottomat juomat normaaleihin tyhjiin sidupulloihin :saint: Toimi! Mukavia pikkujouluja!!
 
Nimra
Moi. Synnytys vaihdettiin sektioon kun vauvan sydänkäyrä oli liian nopea ennen käynnistyspillereitä, joten sektio kiireellisenä.

Kultaa rakkaampi ja arvokkaampi rakas syntyi 5.12 klo 15.14 pituutta 51 cm ja painoa 3780 g ja pipo 37,5 cm.. :heart:

http://www.ekarvinen.net/nikond200/pikkuinen.jpg

Äiti ja isä on onnellisia ja syvästi kiitollisia kaikille tukijoille :wave:

 
Nimralle valtaisat onnen toivotukset!!! =) Voi kuinka suloinen pakkaus!!! :heart: Kumpaas sukupuolta hän edustaa? En muista oletko tai tiesitkä sitä odotuksesi aikana??? Vai onko multa nyt jäänyt jotain oleellista huomaamatta? :D
 
nimralle :flower: onnitelujen kera!

(.) rakenneultra oli eilen. beibe oli perätilassa ja hyvin alhaalla joten selkä jäi näkemättä, täsä syystä 2 viikon kuluttua uudelleen ulraan, ei haittaa kivahan se on käydä kurkkimassa beibeä :) mutta kaikki siis hyvin, vastasi la:ta +4-7pvää mutta la:ta ei muutettu. tällä kertaa saimme "pippelikuvan" mukaan -joten pakko kai uskoa että poika tulossa.

iltsu & beibe 20+2 :wave:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Ahaa, siis prinsessan saivat (nimra)!

iltsu-natsu:Onnea hyvistä r-ultrakuulumisista! Vai prinssiä lupasivat, ihanaa! =)

Oma eilinen napu:Eilen kävimme tutustumassa synnytyssairaalaan. Kätilö puhui hyvää englantia. Paikka vaikutti oikein kivalta. Olen ajatellut yrittää ilman kivunlievitystä ainakin aluksi niin oli ilo, että sieltä löytyy amme missä saa lillua ja jumppapallokin. Käynti oli oikein perusteellinen ja olimme siellä 3 tuntia!!! Olin aika puhki reissun jälkeen. Vain isä saa oleskella osastolla syntymän jälkeen, mutta meillä ei paljon täällä ulkomailla vieraita tulisikaan vaikka anoppi on yrittänyt itseään tunkea tänne...Ollaan kielletty. Nyt taas tuntuu, että on askeleen lähempänä tulevaa koitosta ja pikkuisen enempi taas alkoi sillai hyvällä tavalla jännittää! =) En edelleenkään pelkää kipua kun tiedän sen asiaan kuuluvan. Henkilökunta vaikutti oikein leppoisalta ja osastolla oli (ainakin eilen) todella rauhallista. Jäi hyvä fiilis! :saint:
Ilta jatkui kun menimme vielä ulos sitten juhlistamaan 10 päiväämme hyvän ruoan kera ja muutenkin ilta oli oikein onnistunut ;) Tosin tämän masun kanssa ei enää kauan pysty lempeä harrastamaan, sen verran muumiksi itseni jo tunnen :D
Huomenna poksuu jälleen! Sen verran nyt ärisen etten saanut eilen Vauva-lehteä vaikka viime numero tuli juuri sinä päivänä kun se Suomessakin oli tullut :kieh: Jos ei maanantaina luukusta tipu niin saavat kuulla kunniansa! |O :D

Tänään juhlistetaan illalla Suomen itsenäisyyttä katsomalla tv:stä linnnjuhlia (ystävältä löytyy Suomikanava), juomalla glögiä ja polttamalla sinivalko kynttilää =) Niin ja tehdään yhdessä hyvää ruokaa. :D Päivän jatkoja! Täällä on taas tylsän sumppuraista...sateista...

Toive81 ja Mini 35+6 :heart:
 
Nimra :flower: :flower: ihana pieni prinsessa :heart:
Toive kiva, että jäi tutustumisesta hyvä mieli :)
(.) Pari päivää (siis eilinen ja tämä) ollut hyvin oirevapaita, joten nyt pikkuhiljaa alkaa huoli nousta, vaikka just aattelin etten oo panikoinut enää moneen viikkoon , hyvin sujuu. Palauttakaa oireet, niin saan rauhallisen mielen :whistle: :ashamed: -
Eilen tuli oltua pikkujouluissa ja söin hyvää ruokaa niin, että napa raikas. Ajattelin ottaa pikku päikkärit ja sitten lähteä hakemaan lapsia kotiin. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!!!
 
Nimra
Moi :wave:

Kiitos onnitteluista :hug: kaikille!

Siis joo, tyttö tuli..Meidän pieni prinsessa :heart: Tuossa se on vierellä...sängyssä ja kainalossa..vuorotellen. Enpä oisi uskonut kuinka onnellinen ja ihana asia tämä on ihan oikeasti =) Kyllä tämä menetyksien jälkeen ja pitkän raskaan odotuksen jälkeen on elämän täyttymys :saint:

Kun tuota kääröä katsoo niin nimi on juuri sopiva :heart: Anni Linnea.

Huomenna tulee käymään vanhempani ja äitini äiti - ovat ihan hekumoissaan :LOL: Isä on meille käynyt seuraa pitämässä :D ja äippää auttanut. Kovin kiltti tyttö on ja imetystä kovasti jo harjoittelee ja maito on alkanut jo nousta...Kyllä tämä tästä vaikka itse onkin kipeä ja väsynyt, mutta niin onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:
 
Hei!!!!!!

Täällä olikin aivan ihania uutisia odottamassa! :D
Aivan mielettömästi Onnea Nimralle & isille ja Anni Linnealle!!!!!!!!!!!!

Mä oon nyt aivan fiilareissani teiän puolesta! :D Ihanaa!!!!!!!!!!!!!
Mun arvaus typystä siis sattui menee ihan oikeaan. :ashamed: Eilen kun tulin kotiin duunista mies kertoi et oli saanut tekstarin netti firmalta et meiän seudulla on netti katko. :headwall: :headwall: :headwall: Eli pikkasen harmitti, kun arvasin et tääl on varmasti tullut uutisii...... :headwall: No nyt netti pelaa taas ja toivotaan et toimii kans eikä katkee uudelleen... :/
Mä oon niin iloinen Nimran puolesta. Ai et mahtavia uutisia tosiaankin! :flower:

Kirjoittelen myöhemmin lisää.....
 
Oi miten ihania uutisia täällä oli odottamassa! =) Tuhannesti onnea Nimralle ja koko perhelle! :flower: Aivan ihanan suloinen tyttö teille on syntynyt! :heart:

Niin ja hyvää itsenäisyyspäivää koko poppoolle!
Myö lähdetään pian katsomaan ilotulitusta ja sen jälkeen leivotaan ensi satsi pipareita :p

Meritähti :heart: Jellona 7+1
 
Huomenta!

Täällä on sit lomalainen. No ei kyl vielä tunnut et loma olis alkanut, mut onhan se tietty...
Niinuska Paljon Onnee liikkeistä ja masun kasvamisesta!
On se ihanaa todellakin kun raskaus alkaa näyttää ja tuntua todellisemmalta!
Toivottavasti koirakin voi paremmin!
Danjuskalle paranemista! Juu tuo on vaarallista nukkuu karkin kanssa. Toisaalta helposti voi sattua kyllä. :snotty:
Meritähti Toivottavasti pikkujoulut meni kivasti!

Alussa aika tosiaankin matelee. Muistan kun itsekin tulin tänne kirjoittelemaan tuntui et kaikki muut olivat "jo" niin pitkällä ja itse vasta alussa. Mut sit tietty rauhoitti kauheasti nähdä et muilla raskaus menee normaalisti ja et mullakin voi ihan hyvin mennä... Tukea ja turvaa täältä tosiaankin saa. Tietty ei nyt aina tarte kirjoitella vaan raskaudesta onhan muitakin asioita varmasti mielessä. Toivon tosiaankin et kaikki uudet kotiutuvat kivasti tänne ja jatkavat juttua, kun esim. minä oon paikan päältä häipynyt... :$
iltsu-natsu :LOL: Tuo kuulosti aivan ihanalta et kikkelinkuvat saitte kotiin mukaan. B) Kyllä se vissiin tosiaankin niin on et poika teille on siis tulossa. Tuskin ne pallukat katoo ennen h-hetkeä. Paljon Onnea siis poika lupauksesta!
Tuohon liittyen nyt tuolla joulukuun pinossa oli luvattu yhdelle kahteen otteeseen poikaa ja tyttö sieltä tulikin. :eek: Eli on mun mielestä aika outo juttu.
Tosi harvoin nyt noin varmasti käy, mut niin sattui kuitenkin.
Toive Mukavaa et reissu synnärille oli onnistunut. Kivahan sinne on sit mennä kun tietää paikan. =) Tulee varmasti luottavainen mieli. :)
Toivottavasti itsenäisyyspäivän juhlistaminen meni kans kivasti. Mä en tehny mitään asian eteen. :ashamed: Oon tietty ylpee olla suomalainen, mut tuskin nyt oon kaikkein isäinmaallisin, kun oon maani "myyny" yli 10v sitten... :ashamed:
mymmyryylle toivon paljon oireita! :heart: :$
(.) Täällä eilen sain mieheltä kuulla et mä oon mahdoton. :ashamed: Mies kävi vuokraamassa koneet et saadaan laitettua ne uudet pistorasiat. Eli hän sit porasi sellaisella kauheella koneella seiniin, mitkä on tiiliä jne... Juman kekka mikä pöly!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: Siis se oli jotain aivan karmeeta!!!!!!!!! 3 huonetta (keittiö, meiän makuuhuone ja käytävä) oli sellaisessa sotkussa ettei tosi. Sain pelastettuu tavaroita muihin huoneisiin, ettei kaikki ole aivan tuhoutuneita, mutta se ohut pöly sit meni aivan joka paikkaan noissa huoneissa. Mua alkoi sit masentaa ihan kamalasti, kun vaan siivosin ja siivosin ja ei sen parempaa tullut....

Tietty tää homma on ollut suunnitteilla jo kauemmin, mut en tajunnu et se sotku on NOIN karmeeta. :headwall:
Sain jotenkin siivottua pahimmat sotkut, mut mun täytyy varmasti tänään pestä lattiat pariin otteeseen uudelleen et ne viimeisetkin pölyt lähtis.... Eilen pesin lattiat jo pariin kertaan. Selkään sattu vaan, mut ei voinu hidastellakaan. Onneks mies auttoi. Sekin sit tajusi lopuksi miks mä masennuin, kun siivoomisesta huolimatta tuntui et sotku vaan pysyy. :x
Sit meiän sähkömies tuttu kävi tarkastaa et teemme oikeanlaisesti kaikki hommat. Se katseli mun masua ja totesi et kyl jouluksi on saatava loppuun tää homma. Luojan kiitos se tajusi sen. :ashamed:
Eli sellaista kivaa täällä. :|

NP ja Tirri :xmas: 36+3
 
AAM
Nimralle ja perheelle lämmin onnitteluhalitus tyttövauvasta joka saapi vielä sangen kauniin nimenkin :heart: :)

NP :hug: remonttipöly YÖK ! ei muuta kuin vähän myöhemmin kun jos selkä jaksaa niin uusi siivous kierros.. :( ei sen kanssa muu auta ja mies toimii kans ! rätti käteen ettei sun voimat kulu kokonaan loppuun.. :kieh:

Mymmyryylle täältä oireita *puuskis* ja viuh * :whistle:

Iltsu ontsut hyvistä rakenneuutisista :) vai pikkujullikka siellä on =) ihanaa... toivotaan että jumppailee uudessa kuvauksessa mieleisesti että saavat hyvät mitat sitten.

Toive kiva että tutustumiskäynti on mennyt hyvin. Turvallisin mielin vaan sitten kun aika koittaa niin sinne punkemaan.. :)

). ) täällä leivottu taas torttusia ja pipareita.. :p moon kauhia herkkusuu :ashamed: painoa ei kyl tullut ko se 3 kiloa tähän mennessä vaaka siis "valehtelee" 70 kiloskan kieppeillä :xmas: :whistle:

AM & Hippunen :heart: 21+6 jestas se on hoomenna taas yks viikko lisää..
 

Yhteistyössä