**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Huomenta!

niinuska paljon onnee kivoista n-tuloksista. Nyt vaan salaattia naamariin ja vettä. Toi veden juominen on just sitä et sais melkeen käveltyy pullo kourassa et muistais juoda tarpeeksi.
Meritähdelle tsemppii neuvolaan! :heart:
Orchid hienoo et se istukka on vihdoinkin noussut!
Hurjan alhaalla vaaveli jo sulla majailee. :eek: Toivottavasti jaksais sen verran siellä olla ettei kauheen aikaisin tulis. Ja onnee viikon vaihtumisesta!

Toive heh. Sullakin on vissiin iskenyt RADE......
Siis mun sektio oli jo korteissa rv14 ja ihan on johtuvaa mun ekasta synnytyskokemuksesta. Eli mulla oli silloin RD, raskausmyrkytys, iso vauva (iso pää kans), käynnistystabut avasivat vaan 1cm ja tippa sen 2cm lisää...
Eli silloin rv14 kun menin ä-polille itse tietty vaan halusin tietää et vaavi on ok. Se tarkastettiin ja se lekuri alkoi puhuu synnytyksestä. Mähän olin ihan ihmeissäni, koska noin aikaisin en odottanut sen aiheen vielä tulevan peliin.........
Eli se sanoi et mä voin valita et sektio tai sit mennään luonnollisesti. Eli luonnollisesti menon kanssa se sanoi et mulle ei saa antaa niitä tabletteja tai tippaa, koska ne eivät toimi. Tietty sektiohaavan kans se tippa ei oo muutenkaan kauheen suositeltavaa kun entinen haava voi revetä.:(
Se sanoi et katsoen kaikki yhteen on tosi paljon mahdollista et se kuitenkin menee sektioon vaikka alakautta yritettäis.
Mä sit mietin asiaa kotona ja tulin siihen tulokseen et sektio se saa olla. Mun suvun naisilla on ollut aivan karmeita synnytyksiä ja meiän neiti on isoin kaikista vauvoista. Mulle ei koskaan tehty mitään synnytys arviota neidin kanssa, sanottiin vaan et "äiti on tarpeeks iso" kun kaks tyyppii keskusteli asiasta. Oonhan mä pitkä, mut kuka mun lantion luista tietää millaiset ne ovat? Niin ja koskaan ei ees annettu painoarviota. Jos olisin tietänyt et neiti oli sen 4250g, olisin aika kauhuissani synnärille mennyt....
Suurin syy miks päädyin sektioon oli kuitenkin se et mua kauhistutti jälkeen päin miten huonossa kunnossa olin. Koska mulle annettiin ne tabut jne, ne pitivät mua syömättä kolme päivää "varmuuden vuoksi et jos se loppuu sektioon". Ja tuo ei oo hyvä kun on RD. Siis mä vaan vapisin. Enkä varmaankaan olisi ees jaksanut ponnistaa, vaikka tippa olisi toiminut.
Eli se heikkous mua eniten kauhistuttaa. Siitä sanoinkin sille lekurille silloin et sitä en koskaan halua uudelleen....
Mun viereisessä pedissä oli nainen jolle tehtiin suunniteltu sektio ja hän palautui nopeesti, samoin muut jotka menivät normaalin kautta. Sit olin minä joka makasin raatona.....
Eli tuossa on ne syyt. Tietty kun Tirri oli poikittain, niin siel ä-polilla kyselivät vähemmän miks... Jos tääl olis pelkopolia, niin varmasti olisin sen kautta mennyt sektioon. Sen verran olen vastaan sitä mitä menin viimeks läpi.......
Kärppä Ihanaa et pääset ostelee vaaleenpunaisia unelmia. Minä sit synnytyksen jälkeen ostelen oikeeta värii vasta. :ashamed:
mymmyryy toivottavasti se hullu akka käyttäytyy tänään! :whistle:
Epskeps Tervetuloa meiän joukkoon!!!!
Kaikki ovat innoissaan jo sinua odottaneet! Minä en siellä toisella puolella koskaan ollut kuumeilemassa, joten ihan uusi tuttavuus siis olet. Kuumeilin itsekseni ja sit km jälkeen MyAngels bogasi mut keskustelu.fi sivuilta ihmettelemästä/paniikoimasta miten raskaudesta voi km:jen jälkeen nauttia. Mukava pino tää onkin ollut. =)
Todella paljon onnea siis plussasta ja täältä ei todellakaan ilman kääröä pois saa lähtee!
Sullakin on tosi paljon kurjaa tapahtunut. :( Mutta historia ei tosiaankaan saa/voi aina toistaa itseään.

tuulen sydän kiva kuulla et raskaus etenee mukavasti siellä! Pahoitteluni teille menetyksestänne. Tuo on varmasti ollut aivan kauheaa....... :( Tule aina moikkaa jos kerkeet! :heart:
(.) Mulla sattui eilen haaveri. Yskin niin jumalattomasti et kyljestä kuului vaan rusahdus. Itku tuli kivusta. Liekkö siis kylkiluu murtunut tai jotain? Hitaasti liikuin sit koko loppu päivän ja makailin. Hitto et sattuu kun liikkuu.... Yö meni sit siinä et heräsin et paikat olivat puutuneet ja oli pakko vaihtaa asentoa. Nyt aamulla ei oo aivan kauhee olo, mut kipee tuo kylki on edelleen. Eli hidasta toimintaa tulee täällä nyt olemaan. Niin paljon olis hommaa, mutta jos en pysty, niin en. Harmittaa vaan et näin piti käydä. :(

NP ja Tirri :xmas: 37+0 (POKS)
 
Oi, että oli ihana herätä todella talviseen maisemaan, koko yön tupruttanu lunta ja nyt sitä on taas se reilu 10 senttiä maassa. Rupee taas tuntumaan niin joululta
No lumityöt olis edessä, mutta en kyllä ite niitä uskalla tehdä joten mies pääsee taas hommiin ku tulee töistä


Meritähti tsemppiä neuvolaan


kleopatralle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista


Uunallakin levottomia unia
niitä riittää kyllä täälläkin, luonteeltaan vaan vähän erilaisia


NP Ajatella, että alle kaks viikkoo kun saatte oman nyytin kainaloonne, IHANAA! Teillä on sitten ihan erilainen joulunkalenterin käyttötarkoitus


Nanniina Onnittelut plussasta ja tervetuloa masun kasvattajiin


s-anttu mullakin tuli kesällä ihan "kivan" tuntusia suppareita ku kannoin maalla kauppakasseja
, ja sen jälkeen tulikin täysi kantelukielto... tosin mulla oli tuo etinen istukka ja se vähän ärty vuotamaan kaikesta rasituksesta. Kannattaa vaan ottaa rauhallisesti


kärppikselle tyttö onnittelut


sophialle onnittelut poksuista
ja ihanaa ku toiset voi urheilla raskaanakin, itellä kunto rapistunut ku ei saa edes kunnolla kävellä


Nimra mukava kun jaksoit kirjoittaa synnytys kertomuksen, tosi nopeesti on kaikki menny. Tuosta imetyksestä sinulla on kyllä todella ihana ote, siitä ei tosiaan kannata ottaa stressiä, jos onnistuu onnistuu, jos ei onnistu niin sitten vauva saa ruokaa pullosta
Multa ei tullu maitoa tarpeeks esikoisen kanssa, ja alusta alkaen annettiin osin pulloa. Sitten sairastu rota-virukseen ristiäisten kunniaks, ja kun sairaalaan jouduttiin, niin ne ei antanu pojalle pullomaitoa koska äidinmaito on sitä parasta lääkettä. Tuon sairaalareissun jälkeen ku poitsu oli 8,5vko jatkettiin, sitten täysimetystä, sen verran maidon tuotanto kasvo tuolla reissulla. Joten kyllä sitä maitoa tosiaan voi myöhemminkin alkaa erittymään, kuulostaa kyllä sille kun tyttö jaksaa noin hyvin nukkua, että sitä maitoa kyllä sinulta tulee tarpeeksi, kun sitähän ei oikein ite voi tietää kuinka paljon sitä tulee...
Ihanan rauhallinen teidän tyttö kyllä on, ihan kateellisena lukee, ja muistelee omaa koliikin poikasesta kärsinyttä vatsavaivojaan vähää väliä valittavaa esikoista ja toivoo ettei tämä ihan samanlaisista vaivoista kärsisi

Oikein mukavaa vauva-arkea ja synnytyksestä toipumista


toive mäkin olen ymmärtänyt, ettei enää noilla viikoilla oikein suositella uintia, juuri tuon tulehdusvaaran vuoksi, varsinkin kun jos ei tiedä onko alhaalla jo jotain kypsymistä tapahtunut...

EM :wave:

Epsu Ihan rohkeasti vaan tälle puolella, nyt ei päästetä sinuu pois ennen elokuuta
. Varmasti pelottaa, mutta niinhän varmaan meitä kaikkia alkuraskaudessa.

tuulen sydän varmasti on ollut rankaa, mutta tervetuloa jälleen kirjoittelemaan


ON Aivan kamala kipu on tuolla häpyluussa, ja tuntuu aikasta ankalta ku kävelee. Nyt rupes mietityttämään, että mitenköhän mä noi joululahjat saankaan nyt sitten ostettua ku ei pysty kävelemään kunnolla
Ja eilen vielä lääkäri sano, että vähempi liikkuminen saattaa auttaa siihen kipuun
miten voin oikeesti vähemmän vielä liikkua. Toisaalta taas ajattelin kokeilla, noita odottajille suunnattuja jumppaliikkeitä, jospa niistä oliskin apua, kaikki apu on tervetullutta.
Närästys on vähän helpottanut, kait se liittyy siihen, että tuo vauva on jo niin alhaalla. Lisäks on ruvennu tulemaan ihan mukavan tuntusia suppareita, en oikein tiedä on ne nyt harjotussuppareita vai niitä ennakoivia suppareita. Ei kyllä eilen mitään sanonut kohdunkaulan pituudesta, että en sitten tiedä...

Mä ihmettelen tätä käytäntöä, mulla on seuraava neuvola vasta 15.1. siis yli kuukauden päästä, tosin siinä välissä on äippäpoli 9.1. mutta siis kuukaus mennään ilman minkäänlaista seurantaa
toki ajan neuvolaan saa jos sellasen tarttee, taitaa vaan nuo joulunpyhät vähän sotkea ajan saamista.

No tämä jatkaa opparin tekemistä, ens viikolla täytyy jättää se tarkastajalle


Orchid ja pallero 32+1
 

Taas tuli talvi, aivan ihanaa! Mieli on niin paljon virkeempi kun on valoisampaa.

NP kiitos onnitteluista! Kuulosti aika hurjalta sun naksahdus. Pitäiskö sitä käydä näyttämässä, ihan varmuuden vuoksi..?

Epsu tervetuloa joukkoon! Valtavasti onnea plussasta :heart: hieno juttu! Mullekin sä olet uusi tuttavuus, kun en ole kuumeillut täällä. Sulla on ollut kyllä todella rankkaa. Meillä on takana onneksi vain yksi km, mutta muuten yritystä yhteensä neljä vuotta. Täällä me ollaan kaikki päätetty yhdessä, että loppuun asti mennään, ihan jokainen :heart:

Tuulen sydän voi kun sä olet jo pitkällä! Kaikki menee varmasti hyvin loppuun asti ja sulla on oma nyytti lähellä ennen kuin huomaatkaan :hug:

Mymmikselle sympatiat täältä! Ei juurikaan ole ikävämpää paikkaa kuin hammaslääkäri. Tsemppiä!

Monilla on tänään neuvola/ultra. Laittakaahan uutisia pikapikaa!

Mies unohti laittaa aamuksi herätyksen ja myöhästyimme 1,5 tuntia. Ei oikein noi aamulähdöt tapahdu lennosta enää... Aiemmin vein koirankin lenkille ennen aamiaista, nyt olen täysin toimintakyvytön ennen kuin vatsa on täynnä. Onneksi on hiljainen päivä töissä ja kohta lounasaika. NP mä lähden hakemaan sitä salaattia :heart:

Niinuska 17+5
 

Tiesin että jotain unohtui :) Orchid tuoreessa muistissa on oman opparin kirjoitus. Pusersin 50 sivua yötä päivää muutamassa viikossa onneksi muuten jo valmiista aineistosta. Ei ollut mukavaa :headwall: Multa kun tuo teksti ei vaan "lennä" itsekseen :D Mutta sitten kun homma oli valmis niin voi sitä helpotusta! Tosi hyvässä vaiheessa saat sen pois käsistä ennen vaavelia! Tsemppiä kirjoittamiseen ja mahaoireisiin :)
 
Mie tilasin stumppaa tähän -kirjan isukille joululahjaksi =) Ja sain tänään tilaamani carriwellin liivit! Ihanat!! Ostin kahdet luukkuliivit ja yhdet pehmoliviit (aluksi tilasin kahdet pehmoliivit, mutta vaihdoin kun koko olisi pitänyt olla XL :D). Nuo Soft touch Seamless Drop Cup brat on tosi ihanan tuntuset! En malta oottaa ku noide kans pääsee imettään :heart:
 
Epsu: Tervetulo toivotukset tänne puolelle :wave: . Toivotaan ja uskotaan että kaikki sujuu tällä kerralla hyvin. Itse kyllä huokaan kanssa helpotuksesta vasta kun tämä vauva on turvallisesti sylissäni.

Nimra: Ihanaa kuulla miten teillä on lähtenyt jo arki sujumaan. Ei kyllä kuulosta kauhean mukavalta nuo sektio jälkeiset kivut :/ . Itsellä on aina tuo sektio jotenkin pelottanut ja siksi toivonkin että tämäkin muru tulisi alateitse. Kyllä teidän tyttö kuulostaa niin enkeliltä :heart: (muistaa oman koliikki pirtti hirmunsa..... =) )

Orchid:
Reipasta opparin työstöä sinne. Ihanaa miten toiset jaksavat olla ahkeria.

SS: Kyllä sitä imettäessä sit tosiaan osaa arvostaa kunnon liivejä. Jo tässä vaiheessa on ihanaa kun on liivit mitkä tukee kunnolla. Meillä kyllä tuo neiti yks ilta tokas et kyl sulla äiti on isot roikkuvat tissit :ashamed: ....tulipa siitä itselle taas niin sexy olo, mut minkäs maan vetovoimalle voi. Lasten suustahan se totuus tulee :LOL:

NP: Eipä kyllä kuulostanut mukavalta toi sun viime kertainen synnytys yritys. Ymmärrän kyllä täysin miks olet suoraan päätynyt sektioon, etkä halua lähteä yrittämään alateitse. Kyllä toisilla on niin hirveän kuulosia synnytys kertomuksia että ihan hirvittää :x . Toisilla muuten tulee murtumia kylkiluihin todella herkästi jos yskii voimakkaasti. Toivottavasti nyt kuitenkin paranis nopeasti, kun sullakin olis nyt varmaan hommia ennen vaavin tuloa. Päivät käy vähiin....

Kävinpä sit itsekin neuvolassa eilen:
Paino: +450g/vko
Verenpaine: 116/70
Hemppa: 112
Sf: 21
Pissa: Puhdas
Syke: 135-145
Liikkeet: ++

Rauta pitää nyt sit alottaa kun toi hemoglobiini on laskenut niin alas. Muuten kaikki oli ihan ok. Verenpaine mul on nyt raskauden aikana noussut aika paljon, mutta ehkä ihan hyväkin koska normaalisti lääkärit on huolissaan sen mataluudesta. Verikokeisiin kyllä joudun menemään ens viikolla ihon kutiamisen takia. Tarkistaa sillä et mun maksa toimii kunnolla. Äijä sit yritti huolissaan sanoo jotain hauskaa ja tokas, et mähän oon sanonut tosta sun alkoholin käytöstäs..... :LOL: .

Tauski ja Nuppu 24+6
 
niinuska, jos tarkotit noita comforteja niin huomaa, että ne eivät ole tukevia (sanotaan lisätiedoissakin). Mutta hyvin menee yöllä/kun haluaa vain lähinnä pitää liivinsuojia, ettei maito tahri paikkoja. Ja mulla on ollu liivikoko noin 65E-70DD ni tarvitsin XL koon. Eli ovat suht pieniä mut myös venyviä. Kannattaa koittaa ja voihan niitä sitten palautella jos ei ole sopivia, kuten mie tein :)
 
Rinnoista Se on se maanvetovoima joka vetää puoleensa. :D
Mulla oli kiinteet B:t ennen neitoa. Neiti antoikin sit ilmaiset silikoonit, joten nyt on ollut D.
Saa nähdä mitä nää on tän jälkeen. :eek:
No on ainainen joulu sit miehellä ainakin.
 
Nimra! Paljon onnea pienen tytön johdosta :flower: :flower:
Ja Epsulle onnittelut ja tervetulotoivotukset! :heart: Olet jäänyt mieleen tuolta kuumeilupuolelta. Ihanaa, että vihdoinkin pääsit tänne! =)
Rouva Pikkumyylle :hug: Ihan kohtuuttomasti olette saaneet vuoden sisällä menetyksiä kokea... Jaksamista!

Omaan oloon ei kuulu oikeastaan mitään erikoisempaa. Tänään olin taas neuvolassa ja siellä kaikki kunnossa. Voi kuulemma syntyä milloin vaan, joko ihan pian tai sitten ei. No tuskin kolmea viikkoa kauempaa tarvitsee enää odottaa... Täytyy yrittää varautua siihen, että yli saattaa mennä. Mutta kun ei enää malttaisi yhtään odottaa!! Vaikka olo onkin fyysisesti ihan hyvä, niin rupeaa jo kyllästyttämään tämä raskaana olo.

Ai niin, rinnoista vielä. Kauhulla ja jännityksellä odotan millaiset jättitissit näistä normaalistikin d75-kokoisista ryntäistä vauvan myötä kehittyy :eek: :)

Aili 39+0
 
Eli siis missä vaiheessa ootte noita imetysliivejä uskaltanu tilata? B)

Mä kanssa oon ihan pihalla tuon tulevan kuppikokoni kanssa. Oon normaalisti 75 D, mutta kesän alussa ostin parit 80 D kokoiset, kun rinnat turposi raskauden myötä ekaa kertaa. Nyt nuokin on jo vähän pienet, mut tällä hetkellä ei ole sitä turvotusta, vaan ihan ihteään eli rasvaa. :D Jee jee. En sit yhtään tiiä, mitä kokoa pitäs tilata. Varmaan joku ähvä jo seuraavaksi. :xmas: Ja muutenkin mietin, että mun säkällä tilaan kuitenkin liian pienet, jos tissit vetää jotkut megaturvotukset päälle heti synnytyksen jälkeen... =)
 
Heippa taas!

epskeps:ONNEA vielä kerran! :flower: =) Nyt poistutkin täältä kera nyytin sitten elokuussa, eikös joo! :D

NullPoints: :LOL: Juu pahimman luokan RADE iski! Kyllä nyt muistankin sun tarinan kun sen jälleen luin oikein keskittyneenä :D Eli ymmärrän täysin, että sektiolla haluat mennä! Niin menisin minäkin jos oisin sinun saappaissa! =) Ja käy näyttämässä sitä kylkeä jos ei kipu helpota!!!

Tauski82kin käynyt neuvolassa. Toivotaan, että lisärauta saa arvot nousemaan :) Ja sullahan on oikein hyvä tuo verenpaine! Jos en ihan väärin muista oppikirjoistani niin jos alle 130 jää tuo yläpaine (alapainearvoja en muista) niin luokitellaan hyväksi :)

ailikin jakaantuu pian! :D Jei ja jaiks! :p

Orchid:Oisko nuo jonkin sortin liitoskipuja? :eek: Toivottavasti jumppa helpottaisi niitä! No on sulla kyllä aika pitkä odottelu seuraavaan käyntiin kun kuitenkin noin paljon viikkojakin alla :eek: Viimeiset tsemppirutistukset opparin tekoon! :wave:

Oma napu:Eli neuvolassa tänään:
RV 36+4
SF:33cm (keskikäyrällä )
Paino:60kg (eli tullut nyt 12kg yhteensä )
Hb:128
RR:110/70
Turvotus:-
Pisu:--
Syke:156
Liikkeet:++
Tarjonta: RT (pää laskeutunut ja kiinnittynyt!)

Uimisesta en sitten enää kysynytkään kun totesin etten kovin sievä näky siellä muutenkaan enää olisi niin olkoot :D Pääseehän sitä sitten vaikka vauvan kanssa kunhan jälkivuoto on loppunut! Tarkoittaakos tuon pään kiinnittyminen nyt sitä, että vauva ois niinku lähtövalmiudessa siellä? Jee! =) Tosin neuvolatäti ei usko, että vauva ainakaan ennen joulua syntyy. Syntyy kun on valmis! Mä oon jo ihan malttamaton! Sanoinkin tädille, että nyt vaan haluan että viikot juoksis äkkiä...Tahtoo viimein uskoa, että tää kaikki on totta ja se esikoinen sieltä saataisiin tuhisevana omaan sylkkyyn :ashamed: Mä olin SUPER tyhmä eilen!!!:kieh:Mies oli taas reissussa niin oli liikaa aikaa taas ajatella kaikkea synkkää ja menin googlettamaan kohtukuoleman...:kieh:Kyyneleet silmissä siinä lueskelin kylmiä faktoja...Mul pitäis lukita sellaset sivut, oli ihan mieli maassa. Oma moka ja itseaiheutettua. :ashamed: Heti kun mies taas tuli viereen yöllä niin olikin jo ihan ok mieli...

Vitsit teillä on täällä mahtavat purjeet! :D Mä mahdun vieläkin mun A-kuppeihin :D Yhdet imetysliivit ostin kokoa B75 kun olivat pienimmät mitkä löysin, mutta yllätyksekseni ne ovat tosi jämptit!:eek: Voi olla, että joudun ostamaan sitten jopa isommat kun Mini on syntynyt ja maito noussut tisseihin :D Toivossa on ainakin hyvä elää! :LOL:

Mutta siis mieli jälleen ihan kunnossa ja koitan nyt pysytellä poissa masentavilta sivustoilta. Turhaan sitä itseään nyt kiusaa kun ei näihin asioihin juuri valtaa ole...Koitan taas jostain repiä sen uskon takaisin! :)

Täällä eilen tuli jotain räpäskää alas ja maa on aavistuksen valkoinen, muttei tuo kauan kyllä pysy, on sen verran märkää! Mutta jouluun vielä aikaa niin ehkä toivoa lumestakin vielä on! Voikaa paksusti! =)

Toive81 ja kaikkein rakkain Mini 36+4 :heart:



 

SS Loistava juttu, olipa hyvä et tuli puheeksi :) Itse käytän tällä hetkellä 70E-kokoa, joten taidanpa sitten tilatessa peesata sua noiden kokojen kaa. Nyt alkaa näyttää siltä, että ympärys tulisi olemaan 75, mutta toivon ettei kuppikoko ihan mahdottomasti enää kasvaisi.

Mä olen taas aina halunnut pieniä siroja rintoja ja mieskin on enemmän peppujen perään ku tissien. Olispa ihana jos mies ajattelis samoin kuin sulla ja NP:llä, oikein kateeks käy :heart:
 
Kärppis miehä oon ny vkolla 22+6 MUTTA noissa Carriwellin imetysliiveissä on se kikka juuri siinä, että ne muotoutuu eri kuppien mukaan. Eli ku on rinnat täydet maitoa ja taasen tyhjät ni ne muotoutuu niide mukaan :) Pitää vaan kokotaulukosta suunnilleen katsoa mikä ois oikea koko.

Toive kivoja neuvolakuulumisia!! Eikös se kiinnittyminen juuri sitä tarkoita että alkaa loppumetrit olla käsillä vaikka aikaa toki voi vielä mennä =) Ja ny pysyt positiivisena! Siekii voit kuolla liikenteessä, kuin usein sie sitä googletat? :D Kuules ny peijakas, kaikki menee hyvin ja pysyt poissa niiltä sivustoilta!! :D :hug: :saint: :heart:
 
Yrh.. täällä on podettu mahatautia eilen ja nyt on niiiiin heikko olo ettei kellään. Ruoka ei maistu senkään vertaa kuin ennen ja pahaa tekee :x :x :$ :$
Alkuraskaus ja mahatauti ei tasan sovi yhteen..


Epsulle tervetuloa tänne! Musta on niin hienoa että olet täällä!
:flower: :flower:


Onpas teillä tosiaan monella pulleat purjeet! Täällä yksi mikä näin raskaana ollessa on just ja just B-kuppi ja niistäkin näen kovasti vaivaa kun en ole tisseihin tottunut. Kauhulla taas odotan imetys aikaa kun silloin ne oli sellaista C-kupin luokkaa. Enkä osaa niiden kanssa nukkua. Mies "kiukkuaa" että tyhmää kun silloin kun ne on isommat niin niihin ei saa koskea kun ne on niin järkyttävän kipeät tai sitten voi saada maitosuihkun silmäänsä :LOL:
Miehet ja niiden "ongelmat" :saint:

Menee potemaan taas oloansa.. Toivottavasti mah. moni teistä säästyy tuolta taudilta, se ei ole raskaana ollessa lainkaan mukavaa.

Leinikki ja maanataina ratkaisun hetki eli ultra..
 
niinuska niinpä =) Ja tosiaan tuol mistä mie tilasin ni se ol oikeen ystävällinen myyjä ja avusti myös kupin valinnassa ku laitoin s-postia (ku ensin oisin jopa tilannu niit comforteja M koossa :D En iha tienny et ne ol nii pienet..). Mut hyvät on jos ei tarvi muuta ku just sen, että pysyy ne liviinsuojukset niissä! Ja imettäessä tosiaan saa hyvin sen kankaan nostettua rinnan päälle tai vastaavasti alle =)
 

Yhteistyössä