**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

RvaPikkumyy.. Mä olen ihan sanaton.. halusin niin viimeiseen asti uskoa että te tällä kertaa onnistuisitte. Olen niin pahoillani teidän puolesta ja itkettää teidän vuoksi. Voimia hirveästi tyhjennykseen ja tuleviin rankkoihin toipumispäiviin. Ja tuhansittain halauksia! :hug: :hug:

Voi, mun päivä on nyt ihan sekaisin kun niin toivoin ja uskoin kuulevani RvaPikkumyyltä hyviä uutisia.... surettaa niin paljon..

Tuntui niin karmivalta joutua poistamaan Pikkumyy listalta :'( Mutta siltikään en menetä toivoa.. Ehkä sitten, kun asia ei ole enää niin vahvasti mielessä ensimmäisenä, niin aurinko paistaisikin ja tulisitkin esim. "vahingossa" raskaaksi ja kaikki menisikin hyvin.. Anteeksi.. oon vaan niin suruissani ja sekaisin siun tilanteen puolesta. Tuntuu niin pahalta :'(

Rva Pikkumyy :hug: :hug: ei sanat riitä auttamaan. Olette mielessäni. Se kolmas km tuntui minustakin maailman kaatumiselta ja pohdinnassa oli aivan koko elämä siis aivan kaikki. Mutta pohjalta noustiin vielä yrittämään, mutta en minäkään enää kauaa jaksa :hug: :hug: . Hyviä vointeja koko perheelle :hug:

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Vauvamme sydän ei lyönyt tänään TYKS:ssä, joten poistun pinosta tasan 10 kuukauden sisällä 3 keskenmenoa kokeneena, samalla luovumme koko vauvahaaveilusta kokonaan. :'(

Muille toivon onnekasta vauvan odotusta ja kaikkea muutakin hyvää elämässänne! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :wave:
Syvä osanotto :hug: sanatkaan eivät varmasti riitä kuvaamaan tuntemaan olotilaanne tällä hetkellä.. :hug:

:heart: :lla AM

RouvaPikkumyy :'( :hug: suuren suuret pahoittelut, en todella jaksa uskoa kuinka teitä on viimeisen 10 kuukauden aikana koeteltu. Olet kyllä aina ollut todella positiivinen teksteissäsi menetyksistäsi huolimatta.

Voimia sinulle ja koko perheelle :hug:

Mymmyryy Rva Pikkumyyn menetys veti mielen matalaksi. Jotenkin on kurja aina juhlia omaa raskautta, kun toisella menee pieleen. Meil kun oli tää 3. ja "vika" yritys tälle erää, niin jotenkin sattui pahasti.... Olis ollut tutkimukset ja muut edessä, JOS vaan olisin pystynyt siihen. Takki oli sen verran tyhjä silloin. Kai mun nimimerkkikin heijastaa sen aikaista olotilaa....
SS Mulla teki joka kerta tosi pahaa poistaa joku listasta. Siihen en tottunut koskaan.
Niin ja kukas on plussannut. Valaiskaa tyhmää. :ashamed:

NP Epsu on lussannu!! =) Ja juu.. Ei se kyl mukavaa ole poistaa kettään listoilta.. Varsinkaan tästä listasta ku tietää, et on ennenkin kokenu km.n :( Mulle tosin se ol helpompaa jotenki, ku ei ehtiny ultras käymää eikä lääkkeitä tai mitään ottamaan ku tuli iteksiään pois ja niin "aikasinki" eli vkolla 8+5 menkoista laskien. Mut eihä se koskaan helppoa kyllä ole, mut menetyksetki kuuluu elämään... Tosin ei kyllä soisi montaa yhden kohdalle :'( Siin yhes km:ssäki ku oli oma surutyönsä.

heips

täälläpäs on uutisia laidasta laitaan..

rvaPikkuMyylle
:hug: ei löydy sanoja. Voi vain toivottaa jaksamista ja voimia tuleviin, raskaisiin päiviin. Miten yhtä ihmistä voidaan koitella noin paljon :'(
Olkaa toinen toisellenne tukena ja todella toivon että joskus vielä teille se pieni ihme suotaisiin ja tulisit tänne. :hug:

ja vaikka niin ironista tähän perään kirjoittaakkin niin onko Epsu plussannut??!! ihan tosi??!! pitänee heti kohta käydä kurkkimassa! oi, miten ihanaa :heart:

NP:
niinpä.. ei paljon ole helpotus konsteja.. omaa mustaherukka mehua olen hörppinyt mutta siihen se itsensä lääkitseminen onkin jäänyt.
Sulla vaan viikot kasvaa :D Lähtöhän voi oikeesti tulla millon vaan jo! Joko sulla tavara paljous pakattu??

Tauski: Itse taisin uskoa pukkiin vielä joskus 8v.. en ihan tarkalleen muista. Mut ihanaahan se on jos tosiaan joulun taian voisi vielä vähän aikaa säilyttää =)

Itse kävin tänään jouluostokset hoitamassa ja ostin samalla meille yöpöydät..
sen jälkee ei oo tarttenutkaan mitään tehdä kun on taas suppaillut :/ koirien kans yritin kävelemässä käydä mutta tuntu kaikkea muuta kuin hyvälle :|

että iisisti otetaan täällä.. poikakin hieman puolikuntoinen.. on kalpea ja nuhainen ja tosi väsy.

danjuska ja vilma 24+2

Kirjotin piiiiiitkääät pätkät, ja sitten meiän netti muljahti nurin |O :$ |O :$ Mä palailen sitten huomenissa neuvola uutisten kera, kun kerran on tekniikka mua vastaan :ashamed:

Nimralle Onnittelut pikku prinsessasta :heart:

Orchid ja navasta ulos pyrkivä pikkuinen 31+5

Niin ja SS:lle piti vielä kertoa kiitokset upeasta joulupinosta!

Ja anteeksi kaikille minun tän hetkinen omanapaisuuteni, tällä hetkellä ei vain oikein tajua muutakuin kytätä tätä omaa kurjaa napaa. Pelko on vain niin suuri tällä hetkellä...

Mutta oireet ovat ja pysyvät =) siitä olen onnellinen!

Leinikki voi kurjuus! Mie olin sillo nettipimennos hitusen ni sen vuoks varmaa ol menny siun tilanne tyystin ohi silmien! Ny kahtoin vanhoja viestejäs. Eikä lannistuta vielä!! Ny vaan peukut pystyssä että siellä kaikki on hyvin ja oli vain osaamattoman lääkärin syytä tuo pelko! :hug: :hug:

Tauski ai sielläkin on PT meneillään. Täällä Tirri vissiin istuskelee jotenkin virtsarakon päällä, kun vessassa sais rampata koko ajan....... Kiva et pääset katselemaan pikkuista useaan otteeseen.
SS Sulla oli kans hienot tulokset neuvolasta. Onnee!!!
Onnea Epsulle!

Danjuska mul ovat olleet laukut pakattuna jo 4 viikkoo. Ne kun viimeks siel sillo sanoivat et tulee tulipalo kiire laitokselle jos mul vedet menee Tirri kun on poikittain... Eli jos mul vedet menee suorilla laitokselle, koska vedet tulee tulemaan nopeesti pihalle vetäen napanuoran mukanaan. Eli hengenvaarallinen tilanne siis. Eli mul on tosiaankin kaikki valmiina. Varmuuden vuoksi. Eipä täs oo muutenkaan paljoo enää jäljellä, joten on ainakin yks juttu jo siis tehtynä. Vähä yli 2 viikkoo vaan........... :whistle:
Orchid Toivotaan et neuvolassa menee kaikki hyvin.
Leinikki
Mulla on varpaatkin pystyssä sulle! Saat olla ihan omanapainen nyt. Sul on siihen täysi oikeus. On varmasti hankala keskittyy muihin juttuihin nyt.
(.) Mulla on siis huomenna ä-poli. Toivon niin ettei siel paljastu sen kummempaa. Inhoon sitä paikkaa niin paljon, kun siel oon tosiaankin saanu sekä hyvii et huonoi uutisii... Se mesta saa mun niskakarvat pystyyn......... :ashamed:

Kiitos SS ja NP! Ihania olette kun kannustatte!

NP. Ä-poli saa täällä myös karvat pystyyn.. minä olen käynyt siellä hakemassa vain huonot uutiset.. Siksi on nyt huojentavaa että menen tällä kertaa sinne Väestöliiton Klinikalle ja siellä saavat hoitaa loppuun asti tämän makso mitä sitten makso. Mutta minä en enää neukku lääkärillekään mene..

Dodii, ny päätyi kleopatrakin oikeeseen pinoon :D Onnea ultraan! Eikös sul semmone huomen oo? :heart:

Kiitos NP :heart: Ja hui! Toiha on pelottavaa.. Miksei oo sit suunniteltua sektiota? Vai onko jo, mut että jos sitä ennen syntyy ni sit o kiire?

Yhteistyössä