**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Kleopatralle hali, tosi kurjaa :'( Kannattaa tosiaan miettiä tarkkaa, onko se mies oikeasti sun arvoinen. Tuohon menee niin paljon "turhaan" energiaa, että ei ehkä jaksa. Voimia, päätöstä ei kuitenkaan tarvitse tehdä nyt, mutta mietithän tarkkaan.

NP:lle onnittelut ja kiitos ihanasta synnytyskertomuksesta :heart: Ihanaa, että kaikki meni hyvin loppujen lopuksi, vaikka ensin hieman ehditte säikähtää!

Tsemppiä Toive81, kyllä se mini sieltä kohta saapuu! Malttia ;)

ON: Mä olen hermo ihan loppu. TÄNÄÄN ja HUOMENNA on ne päivät, kun eka ja toka raskaus meni kesken. Eli tutkin itseäni koko ajan ja totuus on, että vasemmalla alavatsassa tuntuu normaalia isompia kipuja. Ei kuitenkaan vuotoa. Viime yö meni sängyssä pyöriessä. Olen todella hermostunut ja aivan pihalla. Ihmiselle ei tee hyvää nämä keskenmenot... :'( Varhaisultra on 7.1., kun vaan selvittäisiin sinne asti edes... Huoh.

Lymis 6+1
 
Nasu-85
Heippa..
Tulin nyt kertomaan niitä kuulumisia ku lupasin..
Mulla oli siis KU 11/08 ja kyllä sitä nyt ollaan ku ollaanki raskaana uudestaa.. Maailman ihanin joululahja.. :heart: Kävin ultrassa tänään tarkistuttamassa että se ihanuuden alku olisi oikeassa paikassa ja oli se. Vaan on niin pienen pieni vielä (kuulemma korkeintaan rv5, ei saanu oikein selvää) että meen 15pv uuteen ultraan ja verikokeisiin ni sais sitte enempi selvää joten taas odotellaan pari viikkoa.. :xmas:
Hieman on kyllä epävarma olo mutta jos se tästä.. :attn:

Hyvää tätä vuotta kaikille!!
:flower: :hug:
 
Hei vaan! Tuun tännekin vilkutteleen..elikkäs alussa 9. raskaus.. Kolme lasta on ja juoksentelee. Nyt on sitten plussattu taas yhden keskenmenon jälkeen ja hermona ollaan. Aattelin että täällä tiedetään miten hermona voi tän asian suhteen olla...
 
Heipsistä kaikille!

Nasu ja Ristiinkulkija: Onnea plussasta!

Täällä kans yks hermoheikko ihminen :wave: En millään voi uskoa, että raskaana olisin. Hyvin alussa mennään eli rv5+3 vasta menossa. Mitään oireita ei ole, joten sekin huolettaa aivan hirveenä! Miten tämä aika voi mennäkin näin hitaasti! Huh, huh!

P.s. 3km takana vuoden sisään ja esikoista yritellään.
 
Lymypiilo: Tehtiinhän niitä. Tutkittiin parvorokko ja listeria, kromosomistot mieheltä ja multa, hormonit, hyytymistekijät moneen kertaan, keliakia... ne nyt ainakin. Mitään syytä keskenmenoille ei löytynyt. Sanottiin vain, että olkaa onnellisia että tulette helposti raskaaksi ja että huonoa tuuria vain ollut. En oikein itse tuohon usko, mutta mitäs tässä nyt muuta voi. Varmaan lääkärit vähän epäilevät kahta ekaa km, kun niissä olen tehnyt "vain" haaleasti positiivisen testin ja siitä 1-2 vk niin vuoto on alkanut. Viimeisin olikin sitten ihan oikea km, kun sykekin nähtiin yms.

Tässä raskaudessa mulla on onneksi apuna luget tonne rv 10 saakka. Lääkäri sanoi, ettei niistä ainakaan haittaa voi olla. Silti nyt kummittelee se, et tuulimuna on viel kokematta. Pelottaa, että sehän se tällä keraa on, kun oireitakaan ei ala tulla. 15.1. olis ultra, joten pitkältä tuntuu odottelu. Onneksi ma alkaa työt tän pitkän loman jälkeen niin alkaa aika kulumaan vähän nopeammin:)
 
SusSoo
Nasu ja Ristiinkulkija :flower: :flower: onnittelut plussauksista. Tämä on kyllä maailman paras pino! Täällä kyllä ymmärretään hermoilut ja pelot. Iloitaan yhdessä kaikesta pienestäkin. Vuorotellen yritetään tukea toinen toistamme. Hyvin teilläkin kaikki varmasti menee!
Sussoo ja Suloinen 12+4
 
SusSoo
Lymypiilo :hug: ymmärrän hyvin, että tutkit itsessäsi kaiken maailman oireet juuri näinä päivinä. Mulla oli eilen kirkasta veristä vuotoa ihan pikkuisen. Voi olla, että "värkki" ärsyyntyi ultrauksesta tai sitten miehen kanssa olleesta hyväilysessiosta :saint: Mutta kyllä tuo vuoto taas pysäytti... kun ei olisi eka kerta että ultrauksessa kaikki oli hyvin ja vuoto alkaisi siitä muutaman päivän päästä. Mutta nyt on taas kaikki hyvin ja väsyttääkin niin mahdottomasti =)
 

Yhteistyössä