**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

SS Sen takii onkin se suunniteltu sektio jouluaatoksi, ku ei mua voida jättää lähemmäs LA:a odottelemaan.........
Niin jos tosiaankin vedet menee, niin ei oo naurun paikka. En ees haluu ajatella sitä paniikkia.
Onneks ei oo se sairaala kun vaan 30min päässä ja naapureina on sellaisii jotka voi repäistä kuskiksi jos paniikki iskee. Tuskin tuo nyt tapahtuu, mut mahdollista on tietty. Tuskin ne huvikseen mua kuitenkaan varoittelivat.
Leinikki Ei mitään. Tuskin tuun koskaan unohtaa noita alkuajan tunnelmia ja sitä edeltäviä tapahtumia. Vaikka en nyt niitä vatvokaan joka päivä, tuntuu et ne tapahtui eilen. Eli ymmärrän todellakin miltä tuntuu. Se pelko on kauheeta.
(.) Kai täs on yritettävä nukkua pian. Jotenkin on vaan outo olo.
Huomiseen. :wave:

RouvaPikkuMyy :hug: Ei tässä osaa muutakaan sanoa :'(

Kaa Ei ollut kumpikaan veikkaamistasi koemuodoista, vaan Lint.

(.) Peikko mylläsi eilen illalla ihan tunteella, nyt ei ole enää epäilystä siitä onko ne liikkeitä vai ei. Masukin on kasvanut viikossa huimasti. Omaan napaan ei nyt juuri muuta mahdu, kun töitä. Joulukiireet painaa päälle täällä ja kotona. Sunnuntaina kävin jo vähän joululahjaostoksilla. Muutaman paketin sain hankittua, mutta vielä olisi muutama jäljellä. Noita kummilapsia ja sisarusten lapsia kun on "muutama", niin lasten lahjoja saakin sitten ostella ihan urakalla. Ukolle aion ostaa romanttisesti kalsareita ja sukkia :LOL: . Siis ihan siitä syystä, että niitä se tarvii ja mie ne toden näköisesti sille kuitenkin kaupungista kannan (herraa kun ei kauheasti shoppailu kiinnosta :whistle: ) niin on ihan sama ostanko ne jouluksi vai muuten. Pitää sille kyllä jotain muutakin ostaa, mutta kyllä tässä on kahdeksassa vuodessa karisseet turhat ruusunpunaiset kuvitelmat pois, vaikka pieniä kivoja yllätyksiä aina silloin tällöin pitää kuitenkin olla... :heart:

Meidän herra alkoi eilen puhumaan , että mitäs jos tehdään toinen sitten ihan perään. Olin ihan että :eek: . Sanoin sille että jos katsotaan ensin minkälainen tämä ensimmäinen on ja katsotaan sitten. Jos on koliikkimuksu, niin en tiedä miten sitä jaksaisi toista heti perään. Muuten suunnitelma kuulosti kyllä ihan hyvältä :heart: Onneksi on niin lapsirakas ukko, ettei tarvitse paljoa suostutella, meillä taisi mennä enemmän niin päin, että ukko olisi halunnut lapsen jo aiemmin. Mie halusin (itsekkäästi?) käydä koulun ensin loppuun ja olla hetken töissä. Nyt tulee vuosi valmistumisesta ja olen vakkaripaikalla oman alan töissä. Tulipahan taas jaariteltua, joku "puheripuli" vaivaa vissiin. Mukavaa päivän jatkoa kaikille :heart:

-snowball & peikko 18+1 :eek:

SS Kysymyksen laitoit johon mul ei oo suoraa vastausta. Mun kamu joka opiskelee kätilöksi sanoi et niiden oppikirjassa sanotaan et jos vaavi on noin suunniteltu sektio tehdään rv37 (eli nyt...), mut käytäntö on tietty eri...
Eli mulle sanoivat et suunnitellut sektiot tehdään VAAN ja AINOASTAAN rv39, eli mun tulee olee päivää aikaisemmin joulun takia.
Muuten sektiot tehdään jos on käsillä todellinen hengenvaara. Eli raskaus ei voi mitenkään jatkua. Esimerkkinä mun tuttu, joka makaili sairaalassa pahan raskausmyrkytyksen takia 3 viikkoo kunnes lopuksi alkoi olee arvot sellaiset et sektioon kiireellä... Eli ne toimii vaan kun on "pakko".
Tietty ei mua ainakaan haittaa ja parempi se vaaville on mennä niin lähelle LA:a kuin vaan voi. Vahvempi vauvahan silloin tulee ulos...
Eli jos niin huono tuuri käy et vedet menee, niin silloin toimitaan, mut varmaahan se ei tietty oo. Mulla on itsellä sellainen olo et ne ei tuu menee, et sinne suunniteltuun aikaan mennään yhdessä paketissa.
snowball Sulla alkaa olee joulu paketissa. Tääl täytyy kans ruveta laittelee asioita pikku hiljaa kun jaksais. Eilinen meni rentoutumisen piikkiin. :ashamed:
Meil oli sama asia et koulu loppuun ja sit duuniin ennen kuin toista rupesimme yrittää. Mä taidan pitää taukoa taas. Sais noi vikat opiskelut sit loppuun ja toivuttua lopullisesti km:sta ja tästä raskaudesta. Ehkä sit parin vuoden päästä uudelleen? Sit laittaisin piuhat poikki sen jälkeen. Kolme kun on meil ollut mielessä.
Taidan alkaa laittautumaan pikkasen ja raahautumaan sinne ä-polin suuntaan... Pitäkää peukut pystyssä!

NP ja Tirri :xmas: 36+5

No niin jos nyt netti pysyis pystyssa :D täällä on taas valkea maa ja lunta puiden oksat valkeanaan
kun nyt vielä pysyis sitten, ettei heti sula pois.

Kiitos SS oikein hienosta pinosta, oikein joulunen :heart:

Eilen oli sitten oikein surullisten ja iloisten uutisten päivä, vielä kerran RouvaPikkumyylle suuret lohtuhalit ja voimaa tulevaan :hug:

Epsulle oikein suuren suuret onnittelut odotetusta plussasta
täytyy täälläkin kertoa, että tuossa syksyllä näin unta, että maassa oli meillä pieni valkoinen lumikuura ja pikkupakkanen kun kävin palstalta lukemassa ilouutiset Espulta... sopi täydellisesti eiliseen säähän.

toive Ihana masu
onnittelut poksuista

NP Tsemppiä äippäpoli käyntiin, kyllä siellä kaikki ihan hyvin menee
Tirri vaan rupee viemään kaiken tilan sieltä, ja sen vedenhän kuuluukin vähetä rv36 jälkeen...

mymmyryylle onnittelut oireista

danjuskan poitsulle paranemisia
aika ilkeen kuulonen kramppi, toivottavasti nyt ei uusiudu, mistäköhän moinen voi johtua
Yritähän nyt ottaa rauhallisesti, ettei liikoja supistele

s-antulle onnittelut liikkeistä, on vaan aina yhtä ihania

kleopatralle tsemppiä ultraan :wave:

ON tähän alkuun neuvola kuulumiset tältä aamulta:

rv 31+6
paino: +700g/vko yhteensä lisää tullut 15kg (esikoisesta tuli 21 joten vielä on matkaa tuohon :D )
turvotus: -
RR: 116/74
pissa: puhdas
sf: 29,5 (nätisti keskikäyrän yläpuolella kasvaa)
vettä: normisti
tarjonta: RT
syke: 145+
liikkeet: ++

Yksi pieni yllätys tuli, tai no oon mä sitä jo vähän aavistellut. Vauvan pää on todella alhaalla, painaa koko ajan häpyluuta ja terkka sano, että todella hankala enää edes kokeilla sitä. Joten nyt täytyy ottaa rauhallisesti että pysyy mukana edes tuonne tammikuulle. No jaa-a esikoisella oli ihan sama juttu, mutta meni kuitenkin 40+4 ku synty. Potkut on todella nasevia ja ihan sattuu välillä ku tunkee jalkaansa tuosta tissien alta läpi. Terkkaria nauratti mun maha, ku mulla on ihan oma pöytä tossa tissien alla :LOL: sen verran ylhäällä on jo kohtu.
Huomenna on äippäpolilla se istukka ultra, niin katotaan sitten mikä on tuon kohdunkaulan tilanne
pikkasen rupes jännittämään, että näinkö mun unet kuitenkin toteutuu että syntyy joulun välipäivinä

Supistelut on alkanut tässä muutaman päivän sisällä, tulee ihan päivittäin. Ei mitään kipeitä, ja terkka sanokin, että kun oon niin hoikka niin kaikki pikkusetkin supistukset tuntuu helposti. Kävellessä tuntuu, että on päällä sellanen kestosupistus, voi kyllä johtua tuosta vauvan alhaalla oleilustakin.

Töissä oli eilen sitten vika päivä
ilmotin vaan eilen, että nyt lähden enkä takasin tule. Työmatka 1,5 tuntia bussissa sai jo mun kunnon niin huonoks, ettei mitään jakoa. Ja kyllä se terkkakin sano, ettei enää töihin kun on niin alhaalla tuo baby. Pitää vaan huomenna muistaa pyytää saikkua äippäpolilta ku ei enää neuvolasta saa saikkua, kun ei lääkäri aikaa ole. Seuraava neuvola-aika on sitten vasta 8.1. lääkäri ja terkka 15.1. hullua kun täytyy taas kuukaus odottaa seuraavaa kontrollia. Toki jos häikkää tulee, saa soittaa ajan.

Viikonloppuna tulikin tehtyä enemmän ku raskaus aikana yhteensä
mä järjestelin kodinhoitohuoneen ja kylpyhuoneen, ukko siivos. Mä imuroin ja pesin 3 huonetta. Leivoin pipareita, torttuja ja pasteijoita. Järjesteltiin kaikki kodin tasot ja laitettiin joulukoristeita. Illalla olikin pikkujoulut

Sunnuntaina kävin kestovaippa yhdistyksen vaippakarkeloissa, ja ostin siis kestiksiä. Bumgeniuksia lähti mukaan, kun ne tuntuu niin yksinkertasilta. Voi sitten vauvan synnyttyä harjotella lisää kestoilua, jos noista Bumeista lähtee liikkeelle

Tänä iltana pitäis saada joulukortit valmiiks, kyllä niissäkin hommaa on kun ite tekee alusta saakka. Pikkumies saa liimata sitten tarrat :xmas: Jouluostokset pitäis jossain vaiheessa tehdä, ku vaan jaksais. Ja se ikuisuus projekti oppari saada nyt hienosäädettyä sille tarkastajalle

Orchid ja alhaalla majaileva pikkuinen 31+6

Voi kun mun tuli hyvä mieli kun luin että Epsu on plussannut =)
Ihan tässä herkistyy, onnea tuhannesti! :heart: :flower:

Mie muuten nyt vasta tajusin kuka SuukkoSuulle on, kun oon tuntenut sut eri nimimerkillä =) Jotenkin sun tyylistä kirjoittaa rupesin epäilemään.

Oma napa: Ylihuomenna ois sitten eka neuvola ja vähän jännittää millainen täti sattuu kohdalle tällä kertaa. Mulla kun on tuota elopainoa "enemmän kuin laki sallii" niin pelkään kärkkäitä sanoja...viimeksi kyllä oli tosi kiva nainen, joka ei sanonut painosta pahaa sanaa ja oli muutenkin tosi kannustava ja mukava. Mutta se kai oli joku sijainen. Saa nähdä.

Mä en edelleenkään usko että masussa kasvaa jotain :ashamed: Tai siis uskon olevani raskaana mutta en uskalla ajatella vauvaa.
Katsellaan rauhassa sinne nt-ultraan asti, ehkä sitten. Varhaisultraan en aio mennä kun edellinen km oli sen verran myöhemmillä viikoilla ettei siitä hyötyä ole mielenrauhan kannalta.

Mies ei osaa edes ajatella että voisi mennä huonosti, se on jo ihan asennoitunut siihen että vauva tulee, eikä muuta mahdollisuutta edes ole.

Noh joo, joululahjaostoksille voisi tänään raahautua. Mulla on kyllä niin veto pois arkisin kun töistä tulee. ( Tää kun on niin rankkaa tää töissä netissä surffailu :ashamed: :LOL: )

Meritähti :heart: Jellona 7+4

Heippa jälleen!

Ja kiitos masukehuista... :ashamed:

Epsulle onnittelut plussasta vaikken varsinaisesti siun tarinaa tunnekaan! Kävin lukaisemassa esittelysi profiilista ja rankkaa on sinullakin ollut!!! Tulehan nyt virallisesti tänne puolelle :D

NullPoints:Sulla vaan päivä lähenee... =) Ootko muuten voinut ihan hyvin? Jos nyt osaan mitään lukea niin tunnut voivan ihan jees? Hyvä niin!!! :)

Meritähti:Tsemppiä neuvolaan ja pidetään peukkuja että osuu mukava tyyppi siellä! Mulla oli nuilla viikoilla ihan sama olo kuin sulla. Mulla oli just tasan tuolloin pahin vuoto meneillään ja luulin saaneeni lopullisesti (vuosin siis heti alusta asti,mutta ultrassa aina elävä alkio)sen kolmannen keskenmenon, mutta Mini vaan jaksoi porskutella :D Kyllä kuitenkin hyvin epäuskoisesti mentiin etiäpäin. Mutta varmasti Jellona siellä kasvaa kohisten, no doubt! =) Ja ihanan positiiven mies sulla! Meillä oli senkin suhteen sama homma :D Hän uskoi koko ajan ettei se kolmas keskenmeno tule!

Orchid:Kiva, että neuvolassa kaikki hyvin :) Täällä kanssa Mini majailee todella alhaalla ja syvälle lantioon porautuneena. Ja supistukset tuntuvat myös todella herkästi =) Olin kans varma yöllä, että pian irtoaa kylkiluut kun Mini otti oikein tehtäväkseen niitä runnoa pitkän aikaa! :D Nautihan vapaalle jäämisen tuomasta autuudesta!!! :D

snowball:Eikö olekin ihana tunne kun vauva liikkuu?!Onnea!!! :saint: Meillä kans mies on aina ollut se "lapsimyötäisempi" kuin minä...Mulla meni pitkään ennen kuin lämpenin ajatukselle :ashamed: Halusin kans käydä koulun eka loppuun ja olla töissä, hommata oman talon ja nautiskella hetken :) Mies ei onneksi ikinä ole painostanut mua ja oli aika äimänä kun sitten eräs kaunis päivä (mulle iski kirjaimellisesti vauvakuume vaikken ois ikinä uskonut!) kysäisin mitä hän ois mieltä jos lopettaisin ehkäisyn :D Sen verran pelästyi, että sovittiin aluksi odottavamme kesän 2007 yli, mutta kuume vain voimistui ja vappuna sitten luovuttiin pillereistä =) Vaikkei tämä ensimmäinenkään ole vielä tullut uunista ulos niin meillä taas minä olen kysellyt koska sitä toista vois yrittää =) Mies taas toppuuttaa minua ja kyllähän mä tajuan, että rauhassa mennään ja kahtotaan millainen baby tämä ensimmäinenkin on =) On vaan kiva kiusia toista välillä :D

(.):Ei kummallista...Minin liikkeet ottaa välillä aika kipeetä, mutta kyllä sen kestää! Testattiin muuten ekan kerran toimiiko se vessapaperirulladoppleri ja toimihan se! Mies laski vauvan sykkeen mun masun läpi, raasua! Ollaan muistaakseni testattu sitä joskus rv16 ja silloin ei mies kuullut yhtään mitään. Oli varmaan liian aikaista koittaakaan. Nyt taas yks ilta se muistettiin ja hyvin kuului. Mutta päivän jatkoja! Meikä lähtee jälleen vähän shoppaamaan josko löydettäis videokamera =)

Toive81 ja Mini 36+2 :heart:

Meil on myös ollu puhetta et antais toisen tulla het perään jos ois tullakseen :heart: Mie eka sitä mietin ja sit mietin, et no jos ei kuiteskaa. Sit mies innostu siittä ja on puhunu siit enempi ko mie:D Ja puhuu jo suurperheestäki, e jos antas tulla vaikka viiskin lasta jos vaa tulis.. mut enempi me puhutaa realistisesti kolmesta-neljästä. Kumpiki haluis kyl vähintää kolme ja toivottavasti saatais. Tosin mie oon miettiny ain vähintää kahta mut miehen myötä se o muuttunu siihe kolmeen. Kas kummaa ko mie oon kaks lapsisesta perheestä ja mies kolmilapsisesta :D Mut saa nähä et saako yhtä enempää edes tai sit jos sais ni jaksaisko sitä hirmusen monen kans.. Eli sen näkee sitten :heart:

Heipsan!
On tosiaan uutisia laidasta laitaan.. Oikein jättimäiset lohturutistukset Rva Pikkumyylle! :hug: Kyllä tuo tuntuu jo aivan kohtuuttomalta yhden ihmisen kestettäväksi.

Nimra sitten jakaantui! Onnittelut kovasti pienestä nyytistä!
Aivan mahdottoman suloinen..
Ja uutisetkin (ja kuva) saatiin tänne tosi nopsaan, kiva juttu.

Mukavia plussauutisiakin täällä. Jokohan se Epsu tänne pian ilmaantuu?

Samana aamuna ollaan oltu Orchidin kanssa neuvolassa :) Lumipyryssä sinne piti ajella. Tässäpä nämä minultakin:
rv 32+4
paino: 300g/vko (+9kg lähtöpainosta)
turvotus:-
RR: 110/64
hB: 117 (noussut viimein sieltä satasen tuntumasta)
pissa: ok
sf: 30
lapsiveden määrä: normaali
syke: 140-150
liikkeet:++

Kääntyä neiti ei ollut sitten vieläkään ymmärtänyt, vaan oli jossain ihme asennossa. Pää ei ainakaan alhaalla ole ja neuvolakorttiin kirjattiin PT. Kun tuota kohdunpohjan korkeutta mittasi ja vauvaa etsi, niin koko ylämaha oli ihan älyttömän kosketusarka kun on siinä muljunnut päänsä kanssa. Viime yönäkin meni unet ihan pipariksi, kun yritin nukkua kyljellään ja kun voi nukkua vain sillä missä vauva ei ole, niin eikö kohta ollut juuri siellä patjaa vasten olevassa kyljessä pönköttämässä koko vauvan selkä. Ja sitten onkin käännyttävä, kun ihan mahdoton nukkua. Liikkeet tuntuvat tuolla ihan alhaalla nivusissa ja pää pönköttää ja muljuaa ylhäällä..
Parin viikon päästä, jouluaaton aattona, on seuraava neuvola-aika ja jos ei sitten ole pää jo oikeassa suunnassa niin ultraa samana päivänä ja tekee lähetteen äippäpolille. Noh, katsotaan mitä typy tykkää touhuta tässä parin viikon aikana.

Mitäs Nullpointsille kerrottiin polilla tänään?

Orchidillakin on aika pitkä matka töihin, onneksi jo pääsit sieltä huilaamaan. =) Minulla vielä kaksi päivää töitä ja sitten saa rauhoittua kotiin, ihanaa. Ja alkaa toden teolla joulua laittamaan.

Tauski kyseli joulupukkiin uskomisesta. Meillä 7-v uskovat, tai ainakin haluavat uskoa. Ovat kyllä puhuneet ettei meillä käy oikea pukki vaan valepukki, joka on ollut eri pukki joka vuosi. Kyselin sitten, että kukas ne lahjat sitten hommaa niin vastaus oli että se valepukki tietenkin!
Keväällä meillä oli puhetta ettei joulupukkia ole, mutta ilmeisesti ovat unohtaneet (halunneet unohtaa) koko jutun ja nyt puhuvat innoissaan Korvatunturin joulupukista ihan niin kuin oikeasti olisi olemassa. Että vähän rajoilla menee tuo juttu. Koulussa ei asia ole vielä paljastunut. Vähän sama juttu hammaskeijun kanssa; totesivat että äiti se on joka niitä kolikoita tyynyn alle laittaa, mutta sitten kun on hammas irronnut ja se on ollut tyynyn alla, niin ovat "ihan oikeasti" kuulleet kilinää yöllä kun keiju on lennellyt huoneessa..
Halu uskoa on siis ainakin kova!

Nyt ulkoilemaan koirulin kanssa, maisemat on niin ihanan lumiset ja vielä valoisat että pakko päästä happea haukkaamaan.

Luminia 32+4

:wave: Hellou! Terveisiä np-ultrasta! Piti olla rv 12+2 mutta sikiön pää-perämitta olikin jo 72.6mm :eek: Eli lääkäri laitoi neuvolakorttiin rv 12+5 :D

LA on siis näillä näkymin 18.6.09! Liikettä oli ja sydän sykki :heart: :heart: :heart:

Voi Rva Pikkumyy :'( Älä kuitenkaan vielä toivoasi kokonaan heitä. Täälläkin 3 km takana 9 kk sisään ja nyt näyttää sitten pilkottavan valoa tunnelin päässä. :hug:

Nimralle oikein oikein oikein paljon onnea suuresta pienestä nyytistä!!

Täälläkin pieniä liikkeitä tuntuu ihan reilunlaisesti useasti päivässä, istukka myös meillä etuseinässä kuten taisi olla myös ainakin SuukkoSuulla(?) Nautitaan siis (Snowball ja s-anttu myös ) niistä liikkeistä nyt kun ne on mukavia ja pieniä. Niin hauskalta kuulostaa aina kärvistely kun tekee niin kipeetä liikkeet jo monella loppupuolella olevilla :) (viitaten eritysesti Lumininan viestiin ja Toiveellakin Mini tykkää kuulemma myllätä)

Meritähdelle onnea neuvolaan! Ja tuosta miehen suhtautumisesta... Meillä se on taas ollu toisinpäin että minä oon tainnu olla se positiivista mieltä ylläpitävä taho. Mies ei taida vieläkään täysin varma olla että onko se vauva tulossa vai ei :)

Danjuskalla on supistellut ahkerasti... Miten se tolleen supistelee, onko se ihan normaalia vai? kun mulla ei yhtään oo supistellu, tai ehkä kaks kertaa tossa vko20 kieppeillä. Onko sit normaalia että ei supistele yhtään?? Pikaista paranemista sun pojalle!

Kleopatran ultrauutisia odottelen, niin ihana aina kuulla niistä. Itse en taida päästä vilkuilemaan vauvaa enään ennen syntymää..(?)

Orchid toivotaan että pieni pysys masussa vielä yli joulun välipäivien, oisi sitten mukavempi alku kaikille. Jännittää kyllä varmasti tollasen unen jälkeen, meikä ainakin uskoo ihan tosissaan enneuniin :) Ja ihanaa kun nyt saat lomailla sitten, tollanen työmatka ei oo herkkua, itsekin kokenut samanmoista :|

Leinikille tsempitykset ja :hug:

NULLPOINTS huh huh mua naurattaa kirjoittaakin tätä. Näin nimittäin viime yönä unta, ja kun sinä asut siellä ulkomailla ja joku täällä kyseli aikasemmin että missäpäin ja lupasit sitten kerta siellä kerhon puolella ajallaan. No, unessa me muut palstalaiset ruettiin epäileen sun jutun todenperäsyyttä ja sit ruettiin painostaa sua, no sit sä lopulta suostuit paljastamaan että et sinä missään ulkomailla ole että hullujenhuoneella sä asustat, VAIKKA sussa ei mitään vikaa olekkaan mutta seurannassa kuitenkin ku sun aivoista on löytyny massiivista turvotusta :LOL: :LOL:

Ihan pimeetä :D

Uuna rv23 POKS!

Uuna juu mulla on siis etuseinämässä se istukka :) Ja onhan se kyl kiva ku ei satu ainakaan noi liikkeet.. Siis viel ainakaa :D Mul ei oo supistuksia ollu yhtään. Ei siis harkkasupistuksiakaan. Ei niin minkäänlaisia. Maitoa tullut tai siis sitä mitä lie maidon esiastetta. Ain jos puristais lujempaa ni aina sitä tulis suht paljonkin. Muutoin mulla ei oo mittään :p

Heips!
Täällä ollaan taas!!!!!! =)
Orchid Aika valmista sulla alkaa kans olemaan, kun vaavi on noin alhaalla. Hienot tulokset oot saanu neuvolasta.
Onnee!!!!!!
Meritähti mun mielestä painosta nuriseminen on kauheeta. Monet isommat neidit itseasiassa eivät liho niin paljoo raskaana kuin laihemmat. Eli jos nurisee jotain, niin sano vastaan vaan. Itse sä kilosi kannat ja varmasti tiedät riskit. Eli nurisijat saavat laittaa suunsa suppuun.

Toive Mä oon tosiaankin voinut ihan hyvin, mitä nyt se flunssa oli. Ei oo kipuja, eikä kolotuksia ja yöt saan nukuttua hyvin. En tosiaankaan voi valittaa. =)
Luminia Onnee paljon hyvistä neuvola tuloksista. Toivotaan et pikkuinen kääntyisi kuitenkin. :heart:
Ihania lapset ovat, kun ne haluu niin kovasti uskoa pukkiin ja keijuihin. :heart:
Kleopatra PALJON ONNEA!!!!!!!!!!!!:wave:
Uuna Sullapas on jutut! :LOL: Juu viekää vaan hullujenhuoneelle. Ihan sopii mulle! :kieh: No ulkomailla oon kyllä ja turvotusta löytyy lähinnä kropan keskiosasta. :kieh: Jännä et sun uneenkin tunkeuduin... Oon vissiin liikaa tässä pinossa. :whistle:
Omaa napaa sit: eli ä-polin kuulumiset:
Virtsa puhdas, mun verenpaineet ok, babyn sydämen syke 140, sf 37 jne eli kaikki hyvin.
Vaavin pää on alaspäin, mut ei oo kiinnittynyt. Selkä on mun masun vasemmalla puolella ja jalat sojottavat oikeelle.
Varattiin uus aika ens ti, sit on ens pe neuvola ja se on sit siinä. :eek:
Eli tasan 2 viikon päästä ti 23.12 menen sinne sairaalaan ja ne sit leikkaavat ke 24.12 aamulla. Eli tosiaankin on vaan nyt 2 viikkoo aikaa........ :xmas:
Et vähiin menee aika tosiaankin.

NP ja Tirri :xmas: 36+5

Jospa minäkin uskaltaudun siirtyä tänne teidän joukkoon. Km oli siis heinäkuussa. Onhan tätä plussausta vielä vaikea uskoa mutta sen mukaan kuitenkin elellään. La menee omien laskelmien mukaan elokuun alkuun mutta eiköhän tarkempi aika selviä kunhan päästään pidemmälle. Nyt rv 5+6 ja hiljalleen eteenpäin.

Nanniina oi ihanaa!! Onnea plussasta!! (mie oon entinen miracle jos siten tunnistat paremmi) Laitoin siut jotenkii toho listaan, kerro sit tarkemmat tiedot kuha tiiät =) Tosin synnärin jo varmaa tiiät? Ja ensimmäistähä sie ootit?

moro

Nanniinalle tervetuloa ja onnea!!

Kleopatra: Onnea hyvsitä uutisista :D

Uuna: Kyllä se ihan normaalia on vaikka ei supistelis ollenkaan.. ainakin uskon niin.. mulla ei pojan odotus aikaan supistellut kertaakaan ennen synnytystä ja voi tehdä ihan mitä huvitti. Tämä raskaus kyllä ihan erilainen :whistle:

NP:
Hienoa että kaikki hyvin. Voih, kaksi viikkoa niin saatte pikkuisen syliin :heart:

Tänään ollut vähän parempi pv.. tosin en ole kyllä juuri mitään tehnytkään :ashamed: no imuroin aamusta ja käytiin kävellen pojan 3v neuvolassa mutta muuten mennyt pojan kans leikkiessä ja ulkona touhutessa.

Nanniina sydämelliset onnittelut plussasta :flower: :heart:
Yhtä epäuskoisena mennään täälläkin mutta kaippa se pikkuhiljaa iskee tajuntaan.

Kleopatra oli saanut hyviä uutisia ultrasta, hieno juttu =)

NP:llä alkaa tosiaan olla h-hetki lähellä =) On se vaan jännää...

Kiitos taas neuvolatsempistä kaikille, jospa siellä menisi kivasti kuitenkin, niin kuin viimeksikin vaikka silloinkin asiasta hermoilin.

Tuo on kyllä jännä miten miehen kanssa suhtaudutaan niin eri tavalla tähän raskauteen.
Ja toisilla on sitten juuri toisin päin että itse on positiivinen ja mies hermoilee. Mä en varmaan usko mihinkään ennen kuin ultrassa näen että masussa on elämää. Mutta onpa siinä senkin jälkeen aikaa hehkuttaa.
On kyllä lohduttavaa kuulla, että muutkin on olleet yhtä epäuskoisia ekoina viikkoina. Ja ihanaa nähdä miten monella on mennyt kaikki hyvin, vaikka huonojakin uutisia aika ajoin tänne saadaan.
Mutta en mä silti suostu uskomaan vielä mitään, oon itsepäinen jäärä :LOL:

Voih tänään taas Paon 3.tuotantokauden viimeinen jakso...ainoa mitä on tullut seurattua ahkeraan. Missä ihmeessä muuten on kaikki sarjat? Koko syksyn oon odottanut takaisin Lostia, Heroesia ja Tudorsia, mutta ne vaan loistaa poissaolollaan... No eipähän tule vahdattua liikaa töllöä...

Meritähti :heart: Jellona 7+4

RouvaPikkuMyy :hug:
Nullpoints, toivottavasti ne vedet ei mene aikasemmin. Hyvä kun on luottavainen olo! Aika käy sullakin vähiin... :)
Meritähti, toivottavasti on kiva neuvolantäti!
Kleopatralle onnittelut hyvistä ultranäkymistä! Mukavampi taas jatkaa odotusta.
Nanniinalle onnea plussasta! Oikein kivaa odotusaikaa, toivottavasti ei ole kovin paljon pahoinvointia.

Mulla tuli viime viikolla niitä harjoitussupistuksia, kun kannoin kauppakasseja. Ei ne kassit edes kovin painavia ollut... Onkohan vähän liian aikaista niille supistuksille? Pelottaa vähän. Nyt oon ainakin vielä tarkempi kaiken rasittavan kanssa. Ja sitten vielä tekis mieli salmiakkia koko ajan ja luin, että sen syönti edistää enenaikaisen synnytyksen riskiä, eli pakko vaan olla syömättä. Pelkään siis eniten ennenaikaista syntymistä... Muuten kaikki hyvin täällä. Viikkoja 14+5.

SS muistelinkin että vaihdoit nimeä. Sairaala on SatKS ja ekaa odotellaan. Neuvolaan pitäis varmaan soitella jos sais jonkun sopivan ajan näin joulun aikaan.

s-anttu pahoin voinnilta on vielä säästytty mutta katsotaan mitä tuleman pitää.

Kiitos kaikille!

Heippa!

Piti teillekin kertoa ihan "henkilökohtaisesti", että papuska paljastui tänään tytöksi. :D Oli pakko käydä taaaaaaaaaaaaaas ultrassa (joo, alkais jo riittää. :xmas: ). Kaikki hyvin onneksi. Mutta samalla sitten ratkesi tuokin mysteeri. Lääkäri oli ihan vakuuttunut siitä, ettei erehtymisen varaa ole. B)

T. Kärppä ja paputyttö 28+3

Yhteistyössä