No niin jos nyt netti pysyis pystyssa
täällä on taas valkea maa ja lunta puiden oksat valkeanaan
kun nyt vielä pysyis sitten, ettei heti sula pois.
Kiitos
SS oikein hienosta pinosta, oikein joulunen :heart:
Eilen oli sitten oikein surullisten ja iloisten uutisten päivä, vielä kerran
RouvaPikkumyylle suuret lohtuhalit ja voimaa tulevaan :hug:
Epsulle oikein suuren suuret onnittelut odotetusta plussasta
täytyy täälläkin kertoa, että tuossa syksyllä näin unta, että maassa oli meillä pieni valkoinen lumikuura ja pikkupakkanen kun kävin palstalta lukemassa ilouutiset Espulta... sopi täydellisesti eiliseen säähän.
toive Ihana masu
onnittelut poksuista
NP Tsemppiä äippäpoli käyntiin, kyllä siellä kaikki ihan hyvin menee
Tirri vaan rupee viemään kaiken tilan sieltä, ja sen vedenhän kuuluukin vähetä rv36 jälkeen...
mymmyryylle onnittelut oireista
danjuskan poitsulle paranemisia
aika ilkeen kuulonen kramppi, toivottavasti nyt ei uusiudu, mistäköhän moinen voi johtua
Yritähän nyt ottaa rauhallisesti, ettei liikoja supistele
s-antulle onnittelut liikkeistä, on vaan aina yhtä ihania
kleopatralle tsemppiä ultraan :wave:
ON tähän alkuun neuvola kuulumiset tältä aamulta:
rv 31+6
paino: +700g/vko yhteensä lisää tullut 15kg (esikoisesta tuli 21 joten vielä on matkaa tuohon
)
turvotus: -
RR: 116/74
pissa: puhdas
sf: 29,5 (nätisti keskikäyrän yläpuolella kasvaa)
vettä: normisti
tarjonta: RT
syke: 145+
liikkeet: ++
Yksi pieni yllätys tuli, tai no oon mä sitä jo vähän aavistellut. Vauvan pää on todella alhaalla, painaa koko ajan häpyluuta ja terkka sano, että todella hankala enää edes kokeilla sitä. Joten nyt täytyy ottaa rauhallisesti että pysyy mukana edes tuonne tammikuulle. No jaa-a esikoisella oli ihan sama juttu, mutta meni kuitenkin 40+4 ku synty. Potkut on todella nasevia ja ihan sattuu välillä ku tunkee jalkaansa tuosta tissien alta läpi. Terkkaria nauratti mun maha, ku mulla on ihan oma pöytä tossa tissien alla
sen verran ylhäällä on jo kohtu.
Huomenna on äippäpolilla se istukka ultra, niin katotaan sitten mikä on tuon kohdunkaulan tilanne
pikkasen rupes jännittämään, että näinkö mun unet kuitenkin toteutuu että syntyy joulun välipäivinä
Supistelut on alkanut tässä muutaman päivän sisällä, tulee ihan päivittäin. Ei mitään kipeitä, ja terkka sanokin, että kun oon niin hoikka niin kaikki pikkusetkin supistukset tuntuu helposti. Kävellessä tuntuu, että on päällä sellanen kestosupistus, voi kyllä johtua tuosta vauvan alhaalla oleilustakin.
Töissä oli eilen sitten vika päivä
ilmotin vaan eilen, että nyt lähden enkä takasin tule. Työmatka 1,5 tuntia bussissa sai jo mun kunnon niin huonoks, ettei mitään jakoa. Ja kyllä se terkkakin sano, ettei enää töihin kun on niin alhaalla tuo baby. Pitää vaan huomenna muistaa pyytää saikkua äippäpolilta ku ei enää neuvolasta saa saikkua, kun ei lääkäri aikaa ole. Seuraava neuvola-aika on sitten vasta 8.1. lääkäri ja terkka 15.1. hullua kun täytyy taas kuukaus odottaa seuraavaa kontrollia. Toki jos häikkää tulee, saa soittaa ajan.
Viikonloppuna tulikin tehtyä enemmän ku raskaus aikana yhteensä
mä järjestelin kodinhoitohuoneen ja kylpyhuoneen, ukko siivos. Mä imuroin ja pesin 3 huonetta. Leivoin pipareita, torttuja ja pasteijoita. Järjesteltiin kaikki kodin tasot ja laitettiin joulukoristeita. Illalla olikin pikkujoulut
Sunnuntaina kävin kestovaippa yhdistyksen vaippakarkeloissa, ja ostin siis kestiksiä. Bumgeniuksia lähti mukaan, kun ne tuntuu niin yksinkertasilta. Voi sitten vauvan synnyttyä harjotella lisää kestoilua, jos noista Bumeista lähtee liikkeelle
Tänä iltana pitäis saada joulukortit valmiiks, kyllä niissäkin hommaa on kun ite tekee alusta saakka. Pikkumies saa liimata sitten tarrat :xmas: Jouluostokset pitäis jossain vaiheessa tehdä, ku vaan jaksais. Ja se ikuisuus projekti oppari saada nyt hienosäädettyä sille tarkastajalle
Orchid ja alhaalla majaileva pikkuinen 31+6