Moikkelis koikkelis porukat
s-anttu Hyvä, että ultrassa kaikki kohdallaan ja hienoa, että saat tarvittaessa sit apua..., jos alkaa näyttää siltä. Parempi tosiaan, että pääsee katsomaan ja kertomaan kuin, että yksin pohtii ja miettii. Tuo psykologi on varmasti hyvä asia - Tsemppiä
ja tosiaan ehtiihän noita verenpaineita ja hemppoja mittailla... multa ne taidettii ottaa ensi kerran joskus rv 7 ? Eli toooosi aikaisin
nanniina Kyllähän tuo alkuraskauden ultra on ihan hyvä, jos se varsinkin auttaa oloon niin mene ihmeessä, jos siihen on mahdollisuus ja mukavaa neuvolakäyntiä sitten, kun saat ajan ja sen aika on. Kaikki menee varmasti ihan hyvin
tuulen sydän Varmasti on teillä ollut rankkaa. On se jännä, että mitä ihmisille annetaan koettavaksi. Kovasti sinne voimia
ja ihana asia, että viette jonkun lahjan pikkuiselle
ja oikein ihanaa reissua!!
sini Täältä edelleen sinne suuren suuresti voimia ja positiivista mieltä
rakuuna Mukava kuulla sinustakin ja pitkällähän sinä(kin ) jo olet ja nyytti on teilläkin piakkoin sylissä - Joo, ei joulua tarvitse "väkisin" jaksaa laittaa... Laittaa sen verran mitä jaksaa ja mikä itseä miellyttää. Siitä ei tosiaan kannata ottaa stressiä. Hyvä, että siellä on kaikki hienosti
SuukkoSuulle, Kärppis ja Allusmamma kovasti voimia siihen väsymykseen
Kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa aina helpottaa.
SuukkoSuulle Mä en ole kuorinut mitään hedelmiä ellei oo ollut pakko (esim. mandariini
) mutta kaikki omput ym olen syönyt kuorineen päivineen..enkä edes pessyt ollut..
Porkkanat tosin kuorin... :snotty: Niin.., mikähän ero siinä "kuoressa" muka omenaan on...
(no eihän sitä voi näillä aivoilla kaikkee tajuta... :saint: )
mymmyryy Jaksuja sen flunssan kanssa !!!
ElinaMaria Kiva, että pääset taas mukaan tänne porukkaan ja kone toimii - Se on nykypäivänä varsinkin, kun on ilman konetta... niin tuntuu, että ihan hukassa, vaikka onhan sitä ennenkin pärjätty
Hienoa kuitenkin, että siellä on kaikki mainiosti :heart: ja että Dodo kasvaa ja voi hyvin!
unicco Tuo alku on varmasti kaikille hivenen ainakin hankalaa...ja jotkut osaa rentoutua ja jaksaa pitää ajatukset kasassa...ja jotkut taas ei...ja sitä todellakin miettii kaikkea mahdollista
Mä kuulun siis itse niihin ihmisiin, jotka meinaa ainakin ressata kaikesta ja pienen pienestäkin verisestä viirusta.. tai muusta, mutta kyllä siitä selviää
ja uskon, että kaikki on kyllä kunnossa! Noita oireita ja oireettomuuksia kun on niin moneen junaan, että niistä on todella hankala oikeastaan mitään selvää saada...kenenkään kohdalla. Kovasti sinne voimia ja jaksamista! Tuo NP:n idea vois ihan toimiakin
Tuota kannattaa varmaan ihan harkita..ihan miten oma olo vaatii ja mikä tuntuu hyvälle.
Kaisa: Tervetuloa joukkoon mukavaan ja kovasti pikkuiselle tarrasukkia matkalle mukaan :wave: Ei muuta kuin onnea odotukseen!
NullPoints: No onpas kurja, kun ei kaikkea haluamaasi löytynyt...
Toivotaan nyt, että saat kaikki vielä hommattua mitä meinasit! Toivottavasti Tirri nyt viihtyy siellä äidin kohdun suojissa sinne sektio päivään ettei teille tule tosiaan mitään hätäsektioita tms.. Kun tuo suunnitelmallinen eteneminen on kuitenkin aina mielekkäämpi! Kovasti täältä stemppiä miehen ja tytön kanssa oloon... Se on inhottavaa, kun aamu alkaa huonosti..ja tuntuu jatkuvat sitten pidemmälle päivään
mutta uskon, että eiköhän se siitä taas lähde parempaan suuntaan
Onhan se kyllä sellainen juttu, että välillä kun apua tosiaan tarvii niin tuntuu, että kotona ei ole ketään auttamassa...vaikka toisella oliskin aikaa. Mä olen sen verran suorasanainen, että jos tarviin apua tai on paha olla ym niin mä puhun ja puhun ja pyydän ja käsken niin kauan, että asia menee jakeluun ja saan sit apua
mut meillä on kyl sillai tosi selkeä ajatus kummallakin, että autetaan aina oikeastaan, kun edes näyttää siltä, että toinen tarvii apuja, mutta uskon, että teilläkin on asia näin! Onhan noita pahoja päiviä aina välillä kaikilla...
Täällä ei tytön kannalta mitään uutta... Syö ja nukkuu...syö ja nukkuu ja välillä itkee muutaman minuutin, mut sit hetken sylitys niin kaikki on taas mukavasti ja nukkua tuhisee
Niin, sitä mun piti sanoa, että anteeksi kaikille, kun höpötän niin kovasti miten ihanaa täällä on, mut kaippa se on tää ensivillitys..ja tosiaan, kun toinen on helppo
Mä jo pelkäsin vaiks mitä, mut hyvä näin. Mä vaan ajattelin, että on varmaan inhottavaa, kun mä vaan hehkutin :ashamed: :ashamed: Anteeksi, ei ole siis tarkoitus.
Mä olen ollut pari päivää todella huonovointinen...jälkivuoto runsastui tuossa pari päivää sitten ja on tullut melkein joka vessareissulla hyytymiä ja mä jo soittelin tuonne tk:seen ja polille, mutta ei ne ees ottaneet mua vakavasti, kun sanoin että voisko olla kohtutulehdus... ?
Ne sano, että ei voi ja se siitä... joten "kunnossa" olen... tänään vuoto loppu sit alku illasta ja pääsimme ensimmäistä kertaa koko perheen voimin kauppaan ja koko reissu meni (taas ) loistavasti. Tyttö nukku ja tuhis, kun isä kanto ja sit kotosalla heräs ja söi, joten ajoitus meni nappiin
Nyt on vuoto taas runsastumaan päin, mutta toivotaan että ei äijy pahaksi, sillä huomenna on tulossa isännän isä, veli ja hänen avokkinsa katsomaan Annia ja mä en halua olla ihan puolikuollut, kun on vieraita..., vaikka eihän heitä ole pakko kai tänne ees ottaa.., mut tulkoon nyt kun olo tuntuu vielä hyvältä..
Isäntä ehdotti tänään, että josko mentäis jouluksi sitten tuonne minun vanhempieni luokse, kun ei tarviis itse huolehtia mistään suurista ruoka-asióista tai muustakaan joulu hössötyksestä ja niinhän se on! Hyvä idea ja todennäköisesti toteutunee.., joten saa Annikin nähdä ensimmäisen joulun sit mummon ja papan luona ja siellä on sit varmaan koko kylä katsomassa tuota pientä ihmettä
Olikohan mulla vielä jottain juttua...
Ai juu.. Siitä imettämisestä. Me ei olla enää kovin edes yritetty, kun olen tosiaan nyt jutellut äitini ja äidin äitini kanssa ja he kummatkaan eivät ole juurikaan imettämään pystynyt, joten tämä "vika" taitaa olla ihan suvussa..., joten päätettiin miehen kanssa, että ellei pian parane niin otamme pelkän puollon käyttöön. Ei jakseta enää hereillä 4 h välein (viimeistään ) pumppaamaan, kun ei se näytä siitä paranevan. Tosin sen verran saatiin pumppaamalla aikaan, että paita kastuu ja joudun pitämään liivin suojia, mut ei sieltä sit sen enempää juuri tule..
Mun pitäis itse vielä hankki isännälle ja muulle porukalle lahjat, kun ei ole jotenkin ollenkaan... ehtinyt, kun loppuodotus oli tosi raskas eikä jaksanut tuonne tungokseen mennä mahan kanssa...ja nyt ei meinaa sit päästä tän vuodon ja kipujen takia, että saas nähdä miten noiden lahjojen käy, mut enköhän jotain vielä keksi! Onhan se nyt tuoreelle isälle lahjat ostettava ja tyttärelle tietenkin jotain ihan pientä...
Noh, nyt mä päästän taas teidät höpöttämään palstalle :wave: ja tulen taas kun kynnelle kykenen
Nimra + Anni tytär (jolta lähtee kohta napatynkä irti
)